キーワード Anyway が含まれる動画 : 487 件中 353 - 384 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
月に西江(ソガン)
WTF...The 1st one I didnt put it in Music but somewhere else..... Dame....Anyway..keep going~ダルそうな音の线&華やかな声変わりする&繊細な歌词&深い文化=チョルナムド・スンチョンシ)だったBTW: I got no idea wtf does the JAP means...(Well....actually...a little bit kanji part~) Anyway, one of the best 中国語 音楽 ------- 思いきり欣~Lyric:日が暮れる川の遠夜風に移転秋叶乱水月窓際にすがりつくよう疏影夜の末香未の眠花が倦連れ戻して夜の柳月愁で懐かしさ2カ所闲あなたの美望穿東へ行くに水が流れ落ちている
月に西江(ソガン)
ダルそうな音の线&華やかな声変わりする&繊細な歌词&深い文化=チョルナムド・スンチョンシ)だったBTW: I got no idea wtf does the JAP means...(Well....actually...a little bit kanji part~) Anyway, one of the best 中国語 音楽 ------- 思いきり欣~
【UTAU】Nyanyanyanyanyanyanya!【Akimori】【Nukupoid】
■ Like OMG....4 videos in one day..thats a new record :DDDDD■ lolololol. I've been search for this UST everywhere but everywhere i looked the USt was either removed or the creator didn't want to share whatsoever XP. SO i downloaded a Midi and made my own. And since everyone else is stingy im gonna be stingy...NO NYA FOR YOU D:(!!■ Nukupoids pants are alittle big for him xDDDD. I rushed on this picture so anatomy wen straight out the windows■ But anyway xDD■Nukupoid: Nukude■Akimori,cover,mixing,ust: Me■Instrumental: Ripped from nico ■original singer: Vocaloid 2 Miku Hatsune■Original Composer: Dawnielle-P
Voices -Vocaloid and CS5.5 experiment- neutrino version (take 1)
I made this song using the Audition CS 5.5 for the very first time. I'm not impressed at all about this program, and I preffere to use Audition 3, because in CS 5.5 lots of studio facilities and music production tools are removed. But I had to give a try ≧ω≦ ... Anyway, for the voices I used my new style Miku, in the aerial mood.... This song also gave me the oportunity to test my imagination to find the sounds I would use ^-^ Enjoy my version ≧ω≦ ...
あの三人と覆面ドライバーがWorld of Tanksをプレイしたようです
anyway...参考動画・yasokichi氏作「FMODでWoTの音楽を変更しよう」sm14106811暇なのでつい作ってしまいました。やっつけなので出来はいまいちです。追記:元ネタ→sm4315970 マイリス:mylist/10005437
【初音ミク】ラストソング【カバー】
OH MY GOD, I AM SO SORRY ;O; I realized, weeks later, that I made like three mistakes in the lyrics. I hate myself. At least the lyrics in the subtitles are correct. Anyway, I decided to listen to this song again and loved it and decided to make a VSQ and cover for it. I hope you can still enjoy despite the mistakes. ---- Original by: fatmanP | Original singer: Megurine Luka | Cover by: Muyo (me) | Cover singer: Hatsune Miku Append DARK
【UTAU】ココロカラ -Sweet mix-【アマガク Sweetheart Append】
UTAU by RaveUST by OkitaLean----------------A better example of Sweetheart, she's more suited for slightly higher songs.Yay for subbed videos! Sorry if I got any of the lyrics wrong, but I think they should be right. :3I rabu Okitalean's ust's (litterally, this song is the entire reason I made her sweetheart append) So I shall be abusing more of her ust's now that Ama has VB's for more song genre's.Someone reccomended I use her Append in the TIPS resampler, but It makes her sounds go crazy and off-key for some reason, so I can't test that, sorry.Anyway, enjoy and comment!
【作業用BGM】glee ‐ Special Medley Ⅰ 【30分】
○『glee/グリー 踊る♪合唱部!?』(原題:glee)は、20世紀フォックステレビジョンで制作されFOXで2009年に放送開始された米国のテレビドラマシリーズ。gleeとは「自分を解放し歓喜すること」また合唱部の「合唱」のことであるが、本作におけるグリー(合唱)とは、チーム一丸となり歌とダンスの芸術性を競いあうパフォーマンスを意味する。○ ●Rehab⇒●Gold Digger⇒●It's My Life⇒●Defying Gravity⇒●Empire State of Mind⇒●My Life Would Suck without You⇒●I Dreamed A Dream⇒●Faithfully⇒●Anyway You Want It⇒●Don't Stop Believing(10曲) ★他の投稿動画集:mylist/25164680★
Duck Sauce - aNYway
Duck Sauce - aNYway です。
ニコニコ動画の音声ダウンロードはこちらから http://nicosound.anyap.info/
洋楽マイリスト mylist/23669472
リクエスト等ありましたらコメントしてください(´・ω・`)
【UTAU】 とおせんぼ 【モカ日仏音】
Ffffffff i don't know why i upload song because nobody love Moka Anyway, here his voicebank http://www.mediafire.com/?q7ll7ebrzmn4hal
【Leo】Acuteを歌ってみた【Amber】
leo's comments: I'm really happy with thiss!! EVEN THOUGH IM A CRAZY STABBING BITCHHHH IN THIS SONG :Dalso thanks to amber for putting up with me and my annoyingness to get all the recording together OTL.Amber's Comments:lol can't believe we did it!! xDDD thanks leo for waiting me orz..but anyway it turned out awesomeee> < it's the first time i speak japanese so...LOL!! hope everyone enjoy it~あのう。。私達の日本語はへたですからごめなさい。 オーストラリアからのAcute カーバーです!このカーバーのつくるときにとてもたのしかった!それで、お楽しみ下さい。
【西風】Sound Horizonの'薔薇の塔で眠る姫君'を歌ってみた。(1人4役)
セリウス→西風でnickname変えました! でも、'せいふう'とか'にしかぜ'じゃなくて、'hanui'と読んで下さい。 今度はSound Horizonの'薔薇の塔で眠る姫君'を歌ってみました。 私1人で4役はやっぱり無理だったのです。。。難しいですね(特別にテテレorz)。。。 とにかくどうぞよろしくお願いします! :D*日本語はまだまだですorz(難しい。。。)ーーーーーーーーーーーーーHi, I changed my nickname (セリウス→西風)! XDD Please call 'hanui', instead of 'せいふう'or 'にしかぜ'. I sang '薔薇の塔で眠る姫君'of Sound Horizon. It was hard for me to sing 4 parts... Yes, it was quite difficult(especially テテレ the prince orz)... Anyway, please enjoy my song! :)*I'm neither good at Japanese nor English.. XP
【UTAU】 Nostalogic VCV test 【Akimori】
Hmm...my first successful VCV song with little to no slurring XDD...I wanst going to do anything with this song till it was fully done....but then i got bored and did it anyway . w....So..yea XD..I recently got hooked onto this song thanks to ritsu and his/her amazing voice XDDD. So yea..heres his first successful VCV/Triphones Voicebank (act 4 may i mind you)UST/VSQ,instrumental: Sango312Act 4 Triphones: me . w.this is probably the only time he isnt fail XDDDDYT link:Also you might wanna turn down your volume becuase you know those radio edit parts are pretty loud . w.
ココロを歌ってみた[ベンベン]
ベンベンですSo. I've loved this song since I was introduced to VOCALOID three years ago. I can still remember sitting in the back of the library with my best friend at the time Katie and trying hard to keep from crying as I watched the video and listened. And quite frankly I'm still sad I can't do it justice even after a year since I last dubbed it. I'll get it one day, just watch. Until then, here's my latest attempt at this beautiful song. Better than last year. xD Anyway, please enjoy. Rate and comment, it makes me happy. Extremely so.orz
Cherry - Anyway, Anymore
Cherry
その他→mylist/22196299
user/439432/video
The Toasters - I Wasn't Going to Call You Anyway
アメリカ。The Toasters - I Wasn't Going to Call You Anyway
【初音ミク 巡音ルカ オリジナル曲】 LADY's SPACESHIP
by NIYMORIY mylist/18413469
MIKU
わたしの音楽 何億光年も
遠くへ届いて 誰かがきいてくれるはず
LUKA (Spaceship Speaker)
So, What kind of music do you like?
techno, electronica, ambient, postrock
or something anyway,
just make some more music
just sing some more song
for outer space deeper and deeper!
i've been doing it for years
single minded.
"milky way"
"yearn for the universe at light of day"
"neil armstrong moon and eye"
"gravity"
"voyager 1 AND 2"
for outer space deeper and deeper!!!!
『WE DON’T CARE ABOUT MUSIC ANYWAY...』 予告編
8人のミュージシャンと日本の大量消費社会を結びつけ、対峙させたドキュメンタリー(つづきはこちら)http://www.moviecollection.jp/movie/detail.html?p=1468
[UTAU] すずめ はるか - Jewelfish
わーい、ここでニコ動に私の最初のビデオ!これは私のUTAU、遥雀です。私は彼女がジュエル魚を歌うことに決めた。とにかく、私はあなたがこれをお楽しみください、私は私のお粗末な日本語の謝罪、私はオンライン翻訳を使用する必要があります。必要に応じしかし、あなたはここで彼女をダウンロードすることができます!http://www.4shared.com/file/WpQYdcPC/Haruka_Suzume.htmlYay, my first video here on Nico Nico! This is my UTAU, Haruka is a sparrow. I decided to sing her jewel fish.Anyway, I enjoy it please you, I apologize for my poor Japanese, and I need to use the online translation.However, if necessary you can download her here!http://www.4shared.com/file/WpQYdcPC/Haruka_Suzume.html
Non-Divine Comedy: 9.Whispering A Prayer Steve Vai
Shredding SAX Experiment The sound quality of my horn has been a big issue to me and it will stay the same in the future.You may have different impression when the story is played with the original sound source. But it's prohibited at this moment anyway.I believe the story is beautiful, the songs are beautiful, but my sound may not be.I'm ready to accept your criticizing & condemnation about my play, my recording and my mixing.I hope you understand my love & respect to these songs and the musicians. If you will, pls try to search the original songs and find how beautiful they are. And I hope you find the message in the story.mylist/22278625
【MMD】 ~紅魔神教暴走癖~【レミリア, 咲夜and紫】
■曲と背景→【ドナルド】東方乱々流 ~道化師暴走癖~ /sm11449123/ Thinks■モデル:レミリアおぜう様の長身/アラン・スミシー様 /sm10266419 --------------十六夜咲夜(ver1.1)/アールビット様/sm7956219 -------------- 八雲紫/逆輸入P様 /sm10348359 ■モーション:メタビーとハクがあの人と踊ってみた /sm12110015 No Life Queenでレミリアに踊らせてみた /sm9218728 ルカルカ★ナイトフィーバー /sm7821565 I am little confused about MMD program. Sometimes i can get high quality vedio ,but sometimes not. Anyway, i hope you will like this PV without moving camerea.My Product List : /mylist/22299075
[Aoi]~闇の終焉~[cover]
so yah I tried making thisfirst of all VSQ isn't mine and I don't know the owner! but somehow I think it comes as a sample with Gakupo program dunno orz!anyway ...Aoi is my fanmade / oc vocaloid if u couldn't noticed it ! though I dun think so xDAoi an older and deeper also softer version of kiyoteru Hiama voice!though I didn't make any connection between the two xD I mean like the other fanmade vocaloid that are connected to the main one!Im trying my best with mixing xD so hope u enjoy this!all the work done by me from mixing art till pv and subsreturner song original by Gackt and covered first time by the other Gackt xD Gakupo Kamui
【東方】 Sample of "Love to pat Marisa"
Thanks for all comments I'm so happy and inspired. I feel bad that I can't type japanese here...;_; anyway... ari ga to! atleast I can read some of them...but not all T^T And here is the sample for the next video I'm planing to do next. Oh boy, I love Marisa too much and want to pat her head so that's how I want to make this video.hmm... I'll leave my pixiv account here. http://www.pixiv.net/member.php?id=1011968and my blog.. http://devine-hana.exteen.com
Tensi Love「CakeHouse」
TENSI LOVE「Cake House」PVALBUM「CakeHouse」2010.11.23RELEASE!!LDKKC-1003 2,625円(tax in.)1. CakeHouse(日本語Ver)2. FlyAway3. Anyway 2nd street4. Running5. White ColororBadColor6.Cake House (韓国語 Ver)7. Born in Digital8. We wantBeat9.心にとどまる10.Hoo-hoo11. My TimeTENSILOVE2006年結成。TENSILOVEはTenutoswitchinloveの略。メジャーアーティストがパーソナリティーを務めるラジオ番組のテーマソングを担当したことにより話題沸騰中のエレクトロK-popユニット。韓国の主要配信インディーズチャートで1位を記録し、MTVドリームコンサートでは少女時代との共演も果たした。そんな人気急上昇中のTENSILOVEが満を持して日本デビュー!
Lily Lily ☆ Burning Night 【Lily☆】
Aaaa it is so cold here!!! ;n;I hope everyone is faring well~ nonThis is my second video!! Lily Lily ☆ Burning Night!!! I think I did good, but the MIC QUALITY UUUGH Anyway I hope you like it ;v;aaaaaaaaa ! koko wa samui desu ;n;Watashi wa negatte minna wa daijobu yatte desu~ nonKore wa 2-banme video desu !! Lily Lily ☆ Burning Night!!!Watashi wa yoku yatta to omou , shikashi maiku hinshitsu ... AAAAADemo , watashi wa omou anata wa suki desuuu
NovaBeeのコメント
私はカナダ人です。このビデオは真個です。おもしろいとかわいい。(^-^)私の日本語は悪いです。すみません。 (;__;)Anyway, It's nice to meet you!
「UTAUカバー」ふっきれた「悟ジャク」
Originally uploaded to my Youtube channel http://www.youtube.com/watch?v=SGmND8DEUOwUST by OkitaLean http://www.youtube.com/user/OkitaLeanUTAU by Mametchi/ネうさぎOriginal Vocalist - 重音テト(?)I don't speak Japanese, not very well anyway.If you can use English in comments.私は日本語を話さない。申し訳ありません。Jaku's voice-bank download if you want it.http://www.mediafire.com/?e1l55hqsi4df1xoUpdated OTO.INIhttp://www.mediafire.com/?013653jceccek4j
Marlena Shaw / Feel Like Makin' Love
アルバム『Who Is This Bitch, Anyway?』より
ユウナ - 「翼をください」【ベッキー・クルーエル】 By BakaNiShinaide1
www.youtube.com/bakanishinaide1Well, this is my new dance... I'm very happy to do this but I was very tired today so I couldn't put all my energies.Anyway best of this dance has been my cat: he tried to catch me when I moved, yawned (He was bored? haha), and hit him with a movement (I'm sorry Goro!) but he was funny, really?So I hope to upload some dance soon, you'll see me in Neriiyu! soon too. So please! Comment and rate! ^_^Goodbyuna! ~
[Vocaldub] In memoriam
The song is from the movie "Les choristes" *_* I love it xDMp3 Download: http://www.4shared.com/audio/2GVO8iFj/Vocaldub_In_memoriam.html___Song info:- Kaito: 3 voices (bass and 2 altos)- Miku: 1 voice (soprano)- Rin: 1 voice (soprano)- Len: 1 voice (soprano)- LenchuU(me): 1 voice (solo)Ok... at first I didn't want to do the solo D8 Because my voice turns weaks when I sing "a capella"... xDBut I heard Len... D8 And I couldn't stand the expresionless of his voice in the solo u_u I mean... It's a requiem, you're begging for someone :(So i recorded it... Sorry!!! ;______; I drew Megurine as if I dubbed her xD (Sorry for all the fans of Luka xD) In order to draw her :3Anyway, hope you enjoy it! ^^
【作業用BGM】 Micatone を聴こう。
01. another road 02. i'm leaving anyway 03. plastic bags & magazines 04. mars 05. d d d d dance 06. nomad 07. run 08. sweet child 09. tidy girl マイリスト: mylist/19528408
