キーワード Bring が含まれる動画 : 2664 件中 2209 - 2240 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
Love is blue(恋はみずいろ)
The song “Love is Blue” is, needless to say, one of the quintessential standards, and many wonderful artists have covered it, both as a vocal piece and as an instrumental. I had long wanted to try covering it myself, but I kept wondering how I could bring out something distinctive. So I decided to take a bold step: slowing down the tempo, hoping it might transform the atmosphere of the song.
Bring Me The Horizon - med!cine.fbk
Bring Me The Horizon - med!cine.fbk
まさかのセルフ Lo-Fi !!!!
WinX68k高速版 Z-MUSIC Ver.2 超時空世紀オーガス『漂流〜スカイハリケーン〜』シンセサイザーVer
2022年06月17日ごろ、WinX68k高速版を使い、Z-MUSIC Ver.2で作成したもの。X68000のエミュレータを使っているが、音色からMMLプログラムまですべて自前で入力おり、実機に持って行けさえすれば、同じように聞くことができるはず。
Created around June 17, 2022 using the high-speed version of WinX68k and Z-MUSIC Ver.2. I'm using an X68000 emulator, but I input everything from the tones to the MML program myself, so if I could bring it to the actual device, I should be able to listen to it in the same way.
(BMTHドキュメント動画)04BMTHS3-obey-.mp4
https://youtu.be/BPzcZzw0wyQ より転載
Bring Me the Horizon
WinX68k高速版 Z-MUSIC Ver.2 リターンオブイシター スタート ~ BGM
2021年10月10日ごろ、WinX68k高速版を使い、Z-MUSIC Ver.2で作成したもの。X68000のエミュレータを使っているが、音色からMMLプログラムまですべて自前で入力おり、実機に持って行けさえすれば、同じように聞くことができるはず。
The Return of ISHTAR ( NAMCO 1986 ), Start ~ BGM
Created around October 10, 2021 using the high-speed version of WinX68k and Z-MUSIC Ver.2. I'm using an X68000 emulator, but I input everything from the tones to the MML program myself, so if I could bring it to the actual device, I should be able to listen to it in the same way.
(BMTHドキュメント動画)08BMTHS3-ludens-.mp4
https://youtu.be/5sH3ndrs0js より転載
Bring Me The Horizon
Eyes Bring Water【Ci flowerオリジナル曲】
言葉遊び楽曲投稿祭2に参加します。
イラストはTeaSoda( https://piapro.jp/teasodart )さまの『青春なんてぶっ◯してやるよ』( https://piapro.jp/t/L8Yo )を利用させていただきました。X : ( https://x.com/teasodart )
「ロック」に特化したAIシンガー、Ci flowerさんに歌っていただきました。
歌詞:
愛想笑い So Like me So
堪えてよ
迷子みたいな日々を
捕えてよ
不満そう負担増不安症
不満そう負担増不安症
合図がハリアップ1,2,3GO
貫通する脳
さよならsing a song, sing a song, sing a song
忘れてよ
不満そう負担増不安症
不満そう負担増不安症
ロマンスがはじけ飛ぶ悲劇
シェイクスピア
降り出した雨は泪
Sweet Season
Fly away
繋いだ手
Cry out
Fly away
繋いだ手
Cry out
右に倣って身をもって知った
みだりに乱れた未踏の未来が飛来
Now my eyes bring water
左を向いて言いなりになったね
ひらりときらりとにやりと煌めくsky
Now my eyes bring water
Eyes bring water
Eyes bringing water
すぐにわかるきっとわかるさ
Eyes bringing water
降り出した雨は泪の色
Fly away
繋いだ手
Cry out
Fly away
繋いだ手
Cry out
右に倣って身をもって知った
みだりに乱れた未踏の未来が飛来
Now my eyes bring water
左を向いて言いなりになったね
ひらりときらりとにやりと煌めくsky
Now my eyes bring water
Eyes bring water
右に倣って身構えて見てた
怒りに砕けた悲壮の期待が嫌い
Now my eyes bring water
泪の色がハーモニクスいま想いを奏でて曇り空染めていく
Now my eyes bring water
Eyes Bring Water
destination[SP HYPER 正規]
直球トランスコアすぎる
デフォ曲Lv12のHYPER譜面
NOIXIA - sm44195600
スパークリング☆彡ハイパーチューン!! - sm44195620
destination - ここ
Bring The Fire - sm44195627
Sattellite Burst - sm44195640
Here We Go Now - sm44195653
Drop Syndicate - sm44195645
u gotta beat - sm44195657
灼熱Lost Summer Dayz - sm44195664
【MMD】'劣等上等'(BRING IT ON) performanced by 井戸旗 ぶいろ
MikuMikuDanceを使用して、VRoidのオリジナルキャラでパフォーマンス。
テロップについては本家様の動画をオマージュしています。
お楽しみいただけましたら幸いです。
この動画で使用させていただいたものは以下です。
この場を借りて御礼申し上げます。
楽曲:'劣等上等'(BRING IT ON) ft.鏡音リン・レン【MV】/Giga 様
振付:劣等上等 踊ってみた 【オリジナル振付】/miya 様
VMD・カメラモーション:粉ふきスティック 様
ステージ:フェンスと鉄線のステージ/一護牛乳 様
エフェクト
AutoLuminous Ver.4.2/そぼろ 様
LiteDOF HC/akeru 様
火の粉と焼けた紙エフェクト/一護牛乳 様
LineParticle/ビームマンP 様
使用アプリ
MikuMikuDance、VRM Posing Desktop、VMDサイジング ローカル版
VRoid Studio、Vroid2Pmx、PmxTailor、PowerDirector、Photoshop Elements
出演:井戸旗 ぶいろ(V-Ro idBATA)/©三日月工房
Bring Me to Life/Evanescence【オルゴール】
ご視聴ありがとうございます。
R3 Music Boxでは最新のヒット曲や名曲をオルゴールバージョンにして配信しています。
癒されるオルゴールサウンドをお楽しみください。
この他にもアニメソング、ドラマや映画の主題歌、CMソング、ゲーム音楽など様々な曲をアップしていますので、ごゆっくりご覧下さい。
■マイリスト/プロフィール
user/28470749
■オルゴール動画検索 (検索ボックスに曲名やアーティスト名、タイアップ情報等を追加してください)
http://www.nicovideo.jp/search/r3musicbox
■ツイッター
https://twitter.com/r3musicbox_nico
■YouTubeチャンネル
http://www.youtube.com/c/r3musicbox
John Hiatt Bring the Family
John Hiatt Bring the Family Mobile Fidelity
【初投稿】ぼくらは旅に踏み出し - feat.初音ミク
初めまして、ウィスターです。よろしくお願いします。
初投稿です。この曲を聴いた人は少しだけ旅立ちの気持ちを感じると良かったと思います。
これからも、色んな曲を作りたいです!
大家好,这里是Wistar。请多多指教。
这是我的初投稿。希望听到这首歌曲的你能感受到启程去追逐梦想的心情。
接下来也会继续尝试制作各种风格的音乐。
Hello everybody, this is Wistar. Nice to see you!
This is my first Vocaloid post on youtube. Hope this song can bring you the feeling of chasing dreams. Enjoy it!
[SDVX Fanmade] 劣等上等(Bring It On) [MXM 18]
Download this chart : https://mega.nz/file/gO4XnYyB#SlUdTs4...
Music : 劣等上等
By ギガP
Maker : Morian
【Beyond】ジョシュ・ブリッグスvsニック・ケイジ:Fans Bring Weapons Match【18.12.31】
楽しい楽しいデスマッチ
投稿したプロレス動画:mylist/62401603
投稿したプロレス動画2:mylist/63382855
【minecraft】定期的に水不足になるクラフトpart17【ゆっくり実況】
お久ぶりです!
今回もオア・スポーンの追加ディメンションに行く予定でした。動画内でも説明しますが今回でこの動画はラストになります。目標達成とはいかなかったのですがそれらは各モッドを別ワールドで攻略するなりしていきたいと思います。
part16→sm32031841 次回作→
part1→sm31276866 マイリス→mylist/59105136
仕様ソフト一覧はパート1にまとめています
お借りした楽曲
undertale soundtrack:
menu(full)
Bring It In, Guys!
Last Goodbye
WinX68k高速版 Z-MUSIC Ver.2 ミクロイドS
2020年03月28日ごろ、WinX68k高速版を使い、Z-MUSIC Ver.2で作成したもの。X68000のエミュレータを使っているが、音色からMMLプログラムまですべて自前で入力おり、実機に持って行けさえすれば、同じように聞くことができるはず。
Created around March 28, 2020 using the high-speed version of WinX68k and Z-MUSIC Ver.2. I'm using an X68000 emulator, but I input everything from the tones to the MML program myself, so if I could bring it to the actual device, I should be able to listen to it in the same way.
WinX68k高速版 Z-MUSIC Ver.2 ゴールドライタンED メカニカル・ダンシングファイト
2022年10月09日ごろ、WinX68k高速版を使い、Z-MUSIC Ver.2で作成したもの。X68000のエミュレータを使っているが、音色からMMLプログラムまですべて自前で入力おり、実機に持って行けさえすれば、同じように聞くことができるはず。
Created around October 9, 2022 using the high-speed version of WinX68k and Z-MUSIC Ver.2. I'm using an X68000 emulator, but I input everything from the tones to the MML program myself, so if I could bring it to the actual device, I should be able to listen to it in the same way.
WinX68k高速版 Z-MUSIC Ver.2 帰ってきたウルトラマンの歌
2017年06月25日ごろ、WinX68k高速版を使い、Z-MUSIC Ver.2で作成したもの。X68000のエミュレータを使っているが、音色からMMLプログラムまですべて自前で入力おり、実機に持って行けさえすれば、同じように聞くことができるはず。
Created around June 25, 2017 using the high-speed version of WinX68k and Z-MUSIC Ver.2. I'm using an X68000 emulator, but I input everything from the tones to the MML program myself, so if I could bring it to the actual device, I should be able to listen to it in the same way.
【VOCALOID】 Eunyek - The World Still Turns Without Me feat. 初音ミク
Eunyek here.
Surprisingly here with a somewhat dated song. I wrote this a while ago, but only just managed to bring myself to finish it. "Finish" in the lightest sense as everything I write could do with more finishing. I want to write more and give more, but each time I share more, I lose a little bit more.
More to the point. As per usual:
Please, enjoy?
Hatsune Miku, © Crypton Future Media, Inc. 2007
Bring it Back / Freemasons @ Ivy
Bring it Back / Freemasons @ The Ivy Sydney
I ♥ - (I love) Spanish Cover-FanDub Ver. TV ~~ Junky feat. Rin Kagamine~~
4SHARED:http://www.4shared.com/mp3/INtggjf8/I____-__I_love__Spanish_Cover-.html(In English) READ HEREEE PLEASE: !!!The following audio visual displays does not seek, at any time, violate the laws of copyright.Images and Off VOCALS (instrumental) presented in this video,are the property of their respective ownersHi my people !!, On this occasion, I bring a small "mini-Fan-cover" of a song of "Rin Kagamine"It's so cute !! and kawai o3o It's called "I LOVE"....My voice is not sharp as that of "Rin",but that has not dampened the desire to sing that song,the video has subtitles in english and Sorry for my spelling mistakes x__X...Enjoy =)Title Song in Spanish: .... (Me encanta)/ I LOVEOriginal Lirics: ..........JUNKYCover/Fandub in: ..........SpanishLyrics in spanish Singer:....SHARY ...(YO - Me) O_O''http://www.youtube.com/user/sharayanime
WinX68k高速版 Z-MUSIC Ver.2 アレスの翼 スタート ~ エリア1
2022年06月26日ごろ、WinX68k高速版を使い、Z-MUSIC Ver.2で作成したもの。X68000のエミュレータを使っているが、音色からMMLプログラムまですべて自前で入力おり、実機に持って行けさえすれば、同じように聞くことができるはず。
Legendary Wings ( Ares no Tsubasa ) ( CAPCOM 1986 ), Start ~ AREA 1
Created around June 26, 2022 using the high-speed version of WinX68k and Z-MUSIC Ver.2. I'm using an X68000 emulator, but I input everything from the tones to the MML program myself, so if I could bring it to the actual device, I should be able to listen to it in the same way.
WinX68k高速版 Z-MUSIC Ver.2 未来警察ウラシマン『ミッドナイト・サブマリン』
2021年10月16日ごろ、WinX68kWinX68k高速版を使い、Z-MUSIC Ver.2で作成したもの。X68000のエミュレータを使っているが、音色からMMLプログラムまですべて自前で入力おり、実機に持って行けさえすれば、同じように聞くことができるはず。
Created around October 16, 2021 using the high-speed version of WinX68k and Z-MUSIC Ver.2. I'm using an X68000 emulator, but I input everything from the tones to the MML program myself, so if I could bring it to the actual device, I should be able to listen to it in the same way.
歌ってみた DIRENGREY LOTUS
本日のメニュー RECKLESS→Die for you → Route666→Gabriel→Evoke the world→break→gush→....→Bring the Light→Here we go→addiction→go crazy→Feel your Blaze→LOTUS→DIABOLOS→流転の塔→VANITAS→「芯葬」&JESSICA→Endless sky→BURN OUTアップしてない動画は、自分的にNGなのと、単純に逆に撮ってたのとかで見せても意味がないと思ったやつです。
Jerry Butler / I'm your mechanical man
つべ音源。Method Man / Bring The Pain 元ネタ
WinX68k高速版 Z-MUSIC Ver.2 弥七のテーマ
2020年01月26日ごろ、WinX68k高速版を使い、Z-MUSIC Ver.2で作成したもの。X68000のエミュレータを使っているが、音色からMMLプログラムまですべて自前で入力おり、実機に持って行けさえすれば、同じように聞くことができるはず。
Created around January 26, 2020 using the high-speed version of WinX68k and Z-MUSIC Ver.2. I'm using an X68000 emulator, but I input everything from the tones to the MML program myself, so if I could bring it to the actual device, I should be able to listen to it in the same way.
劣等上等BRING IT ON
この曲を長義くんがソロで踊っている大好きな動画を久しぶりに見たら、自分でも作りたくなりました。
※お借りしたものはクレジットとコンテンツツリーにて。皆様ありがとうございました!
【24/3/22追記】せおなさん、郁夜さん、MSZさん、日向夏さん、ぷにぷにさん、\(^o^)/さん、Yuki☆さん、ゲストさん、ハルさんいいねありがとうございます!コメントもありがとうございます!
【11/25追記】MSZさん(2回!)、日向夏さん(3回!)、ぷにぷにさん(2回!)、\(^o^)/さん(8回!)、いつも広告本当にありがとうございます…!
10 Unforgettable Bring Me the Horizon Moments
Loudwire
https://youtu.be/BYinKoRZkDk より転載
Beady Eye - 08 Standing On the Edge of the Noise (Live)
Beady Eye - 08 Standing On the Edge of the Noise
Live in London Troxy 3-10-2011
Next 09 Kill For A Dream:sm15504932
Back 07 Bring The Light:sm15504698
Beady Eye Live in London Troxy:mylist/27412280
Beady Eye PV集:mylist/25179499
UK Songs!コミュニティ:co503681
WinX68k高速版 Z-MUSIC Ver.2 ドルアーガの塔 簡易メドレー
2021年09月04日ごろ、WinX68k高速版を使い、Z-MUSIC Ver.2で作成したもの。X68000のエミュレータを使っているが、音色からMMLプログラムまですべて自前で入力おり、実機に持って行けさえすれば、同じように聞くことができるはず。
The Tower of Druaga ( NAMCO 1984 ), Easy medley
Created around September 4, 2021 using the high-speed version of WinX68k and Z-MUSIC Ver.2. I'm using an X68000 emulator, but I input everything from the tones to the MML program myself, so if I could bring it to the actual device, I should be able to listen to it in the same way.
