キーワード But が含まれる動画 : 9826 件中 3489 - 3520 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
Arsenite in studio October 2010 Part 1
Here's some footage of us in the studio in October last year, when we were going to record our debut album. But the computer kept crashing in the middle of takes, so we decided to only demo the songs.Arsenite is a metalband from Sweden influenced by bands like Sex Machineguns, Anthem, X Japan, Megadeth, Metallica, Iced Earth, Testament, Exodus, Overkill, Judas Priest, Iron Maiden, Motörhead, Wolf and many more.For latest news:http://www.myspace.com/arsenite
「カンタレラ」 を 歌ってみた 【レイ】
Hello everyone , Rey desu~ xDThis time i tried to sing Cantarella again with my new mic . I still perform badly in this song but thanks to the new mic , it sounds better than my previous covers of this . Hope you all will enjoy this , any comments are welcome since they will give me courage and experience for my future covers . xD
CKDって何?What is CKD? ~CKD啓発動画研究会♯OP1
http://www.ckd-ckd.jpCKD啓発動画研究会がお届けする慢性腎臓病(CKD)予防のための啓発動画です。慢性腎臓病~CKD(Chronic Kidney Disease)は新たな国民病といわれています。日本人の成人8人に一人という膨大な患者数の脅威は一向に減じていない状況です。他の生活習慣病同様、早期の自覚症状がないCKDにおいても、早期発見早期治療を促進する事は不可欠、ぜひ検査を受けましょう。This is an awareness video of CKD (Chronic Kidney Disease). Do you know the facts about CKD ? As many as 1 in 8 adults is suffering from CKD in Japan ( and in the world as well) ! CKD is invisible and insensible, but when left untreated, CKD causes serious kidney failure, heart diseases and/or vascular diseases in many cases. So prevention and early detection are critically important. Are your kidneys OK?Check CKD up now !
Cosplay are not for fun
Click www.antiwc.net/group if you want to join the anti western cosplayers movement against the racist western cosplayers who are not only racist towards us Asians but who also ruin our Anime characters which hurt millions of our Anime fans.The psycho racist western cosplayers are trying to change the purpose of Cosplay by keep on saying that Cosplay are for fun with the intention to justify their wrong action of keep ruining our Anime, Manga and our other Asian characters which hurt millions of our Anime fans, also with intention to justify their racist action of impersonating us Asians through cosplaying our Anime, Manga and our other Asian characters which insult us Asians and insult our Asians Pride of our own Asians facial & body form.We Asians create Cosplay which now have become as one of the world's trends are with the purpose of to impersonate or to be the characters[ the person which known as cosplayers want to Cosplay.
白いTOKYO 歌ってみた (アメリカ人から)
アメリカ人のハロー!プロジェクトのファンから、ZYXさんの「白いTOKYOl」を歌ってみた! あぁ、クリスマスの時がとても大好きです!これがとても大好きなクリスマスの曲です。 This is probably my faaaaavorite J-pop Christmas song! It's old, but I've loved it since the moment I first heard it. I can't wait until Christmas gets here! ^o^ [I do not own this song, this is just a fan cover!]
【磯子ハタdark(?)】星を渡る鳥【UTAUカバー】
Hata dark(?) may sounds like hata's CHNoctober DB「黛青E3」.
Average Key is G3 & He is CVVC DB.
But I have a problem with my microphone. I think the quality is not good.
(゚∈゚*)・・・・素敵な本家様_ sm15912712
(゚∈゚*)・・・・UST_ Soffie101
(゚∈゚*)・・・・イラスト_ トモ
(゚∈゚*)・・・・ミックス_ ゆずたん
(゚∈゚*)・・・・調音·動画_ 木暦 (mylist/25364627)
Roxette - She's Got Nothing On (But The Radio)
つべから
2011-01-07
【睡蓮】 サリシノハラ -piano.ver- 歌ってみた 【Happy Birthday ナク ! 】
Arrangement key +3
YT : https://youtu.be/VcNOY9TVrE4
睡蓮と申します!もう水連じゃないです!
ふりがなは同じけれど、睡蓮と水連と、睡蓮の意味がいいと思います(笑)
═════☆BIRTHDAY MESSAGE☆═════
Happy Birthday ナク!!
I lied. I told you I couldnt and wouldnt ever sing サリシノハラ and guess what www
Anyways! I hope you'll get better soon because it's your birthday and you shouldn't be sick on your birthday!! Enjoy your day and I hope you'll like this small present I made for you! Sorry for the simple animation and sick voice but I had no art and I was sick so this is the best I could do adghadhgh (Sorry for no tuning 8'D)
═════☆CREDITS☆═════
Original : sm19042393
Original Music&Lyrics : みきとP mylist/19099704
Piano Arrangement : うぃんぐ mylist/21779896
Vocals&Mix : 睡蓮
Movie : 睡蓮
Love Is Nothin' But Love(feat. KAITOV3)
歌詞はこちらからご確認ください。
https://bandlofficial.wordpress.com/2018/02/15/love-is-nothin-but-love/
【公開中VOCALOID曲】mylist/61028872
【バーチャルYoutuber】看板に偽りあり!あたしはイマジナリーフレンドじゃない!?【#34】
イマジナリーフレンド・アローザと名乗ったり、Twitterのタルパ界隈で活動したりしているけれど、
あたしはイマジナリーフレンドでもタルパでもない、という告白の話。
Youtubeのチャンネル
https://www.youtube.com/channel/UCT4dTmy5hyahAknHBNAKMFw/featured
ツイッターアカウント
https://twitter.com/youtuberAROZA
あたしのことがだいたいわかる情報サイト
http://samezi-but.com/aroza.html
マイリス:mylist/60793922
sm33821766 前|次 sm34018887
Poison Every Rose Has its Thorn 弾いてみた
ポイズンは、1980年代中期から後期にかけて人気を博したロックバンド。初期は化粧をした派手なルックスで注目を浴びた。ポップでキャッチーな判りやすいメロディーで全世界的に成果を収め、2500万枚のCDセールスを記録。現在も活動を続けている。
公式サイトPOISONWEB.com
メンバー
ブレット・マイケルズ(Vo)
C・C・デヴィル(G)
ボビー・ダル(B)
リッキー・ロケット(Dr)
旧メンバー
マット・スミス(G)
リッチー・コッツェン(G)
ブルース・サラセノ(G)
1983年夏にペンシルベニア州ハリスバーグでリッキー・ロケットとブレット・マイケルズにより結成。POISONと名乗る前はPARISというバンド名だった。当初のメンバーはブレット・マイケルズ、ボビー・ダル、リッキー・ロケット、マット・スミス。翌1984年3月にバンドはロサンゼルスに移動し、いわゆるLAメタルのバンドとして活動を開始する。LAのクラブに積極的に出演。バンド名がポイズンとなったのもロサンゼルス移動後である。
1988年にバンドはセカンドアルバム『オープンアップ・アンド・セイ・アー』を発表。シングル「エヴリ・ローズ・ハズ・イッツ・ソーン」が全米NO.1を獲得している。アルバムも全世界で800万枚を売り上げた。
1989年に再来日し武道館2daysを行う。
2005年にはセカンドアルバム収録の「NOTHING BUT A GOOD TIME」が映画『Mr.&Mrs. スミス』(出演:ブラッド・ピット、アンジェリーナ・ジョリー)のサントラに使われた。
【 MMDあんスタ 】エフェクト動画比較【 gogobebe 】
Back with another video ~
Not sure what to put on this one www But do enjoy !
Don't forget to check out the actual video !
» sm37869509 «
タグ無でお願いします。ありがとう ( ´ ▽ ` )ノ
※無断転載禁止/Reprint of video is prohibited.
【 MMDあんスタ 】 SOLO - short ver. - 【 鳴上嵐 】
「 Freely like the wind
Like the stars above the clouds
I wanna go far, I wanna shine bright 」
°˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°
Wanted to try dramatic backlighting lol ? Not sure if it came out quite right 「(゚ペ) But hey, Arashi still looks amazing despite it not looking right, right lol So perfect and beautiful (´∀`)♡
All materials used in video will be linked in tree !
お気軽にタグを修正してください!ありがとう( ´ ▽ ` )ノ
※無断転載禁止/Reprint of this video is prohibited.
進撃の巨人 英語吹替版 第76話 Felt like I'd been there for years, but also like it was over in an instant
進撃の巨人 英語吹替版 第76話 Felt like I'd been there for years, but also like it was over in an instant
画像は字幕版,音声は吹替版です.
フロック:Matt Shipman
ハンジ:Jessica Calvello
ジーク:Jason Liebrecht
進撃の巨人 英語吹替版
mylist/58875678
アニメ 英語吹替版
1 mylist/59702387 2 mylist/64553448 3 mylist/69722764
進撃の巨人 独語吹替版
mylist/61178996
うpした動画
1 mylist/45235464 2 mylist/56214846 3 mylist/60873351 4 mylist/65521382 5 mylist/72735721
Emerson, Lake & Palmer - Jerusalem ~ The Beatles - Her Majesty (Analog Sound Source)
前世っていうものがあるのなら、どっかでイギリス人だったかもしれない。
だって俺、紳士だし・・・。
Jerusalem 『恐怖の頭脳改革』より
And did those feet in ancient time
Walk upon England's mountains green?
And was the Holy Lamb of God
On England's pleasant pastures seen?
And did the Countenance Divine
Shine forth upon our clouded hills?
And was Jerusalem builded here
Among these dark Satanic mills?
Bring me my bow of burning gold!
Bring me my arrows of desire!
Bring me my spear: O clouds unfold!
Bring me my Chariot of Fire!
I will not cease from mental fight
nor shall my sword sleep in my hand
till we have built Jerusalem
in England's green and pleasant land.
Her Majesty 『アビイ・ロード』より
Her Majesty's a pretty nice girl
But she doesn't have a lot to say
Her Majesty's a pretty nice girl
But she changes from day to day
I want to tell her that I love her a lot
But I gotta get a bellyful of wine
Her Majesty's a pretty nice girl
Someday I'm going to make her mine, oh yeah
Someday I'm going to make her mine
おセンチメンタルずんだもん Part66【OMORI】
チョコまみれバジルくん
There's happiness on the horizon
- 幸せが確かにそこにあるんだ -
I'm hopeful I can see the light, I've
- その光を掴みたいと思うから -
Hesitated all my life, but I'm all done
- 僕は行くよ -
(RUNNING/ NF)
あじゃ様、ろん様、火星蜥蜴様、スペースバツイチ様 ニコニ広告ありがとうございます!
生足バジルくんフィギュア↓
https://www.amazon.co.jp/dp/B0CT8KVBK7?tag=famitsucom-article-12855-22
OMORI Part1→sm42019248
前回→sm43323170
次回→sm43394057
この動画のマイリスト→mylist/74979257
他の動画のPart1→mylist/74422403
▼VOICEVOX
https://voicevox.hiroshiba.jp
▼ゆっくりMovieMaker4
https://manjubox.net/ymm4/
▼490様(立ち絵)
im10833549
X : https://twitter.com/Arazome_cc
yancović - Used to be in love(ft.Mai fm Synthesizer V)
よろしくお願いします。
<Used to be in love>
I used to be in love with you like a child
You used to be in love with me like a dog
We used to be lovers, no wonder, no doubt
But yet, We're walking in the separate ways now
I wonder if love has found a way for us
What's this feeling uneasy?
Only old memories weigh on me, even now
Are you doing now? I still love you, forever more
※
No what-ifs for us. Already it's late
But I can't forget you, 'bout you?
I miss the sweet times I spent with you, love you
I wonder if love has found a way for us
What's this feeling uneasy?
Times pass me by, sooner than I think, more cruel
Do you love someone I don't know?
You are always in my heart
※repeat
※repeat
#ボカロ
#VOCALOID
#SynthesizerV
#SynthesizerVオリジナル曲
#Mai(SynthV)
#Mai
y2meta.com-Hopes and Dreams but the notes order is reversed (New Version)
元動画 https://youtu.be/4oMLY7xxIj0?si=txwfL-IJOyrckTd-
時の流れがヤバすぎる / 宮舞モカ, HXVOC
メインVo.:宮舞モカ(V2)
スクリームVo.:HXVOC(ハボック)
最初の語り:四国めたん(VOICEVOX)
作詞:MADAKURO
作曲:MADAKURO
編曲:MADAKURO
ミックス・マスタリング:MADAKURO
動画制作:MADAKURO
背景イラスト:YuZu様
【piapro】https://piapro.jp/Yuzuyuzu1119
—歌詞—
いつの間にか年を取って 流行りの歌にもついていけなくなるの
容赦なく時間は流れ いずれ朽ち果てるだけの運命?
耳塞いで 目も塞いで
現実からずっと目を背けるだけの人生?
目指せテッペン そこからの景色は勝者の特権
揺らせ脳天 ブチ上がるリズムで世界を席巻
何度だって挑戦することで得られる数多の経験
やがて掴むConfidence そして生み出せ人生好転するSequence
時の流れがヤバすぎるくらいには早すぎる
置いてかれるいつだって 想像を超えていくんだ
時の流れに身を任すだけならば乗り遅れる時代の波に
いつまでも寝ぼけてる暇はない
Ride on time
時に溢れ出した悔し涙
そうして強くなるいつの間にか
目指す場所はずっと遥か先だ
長く過酷な道のりだ
この時代は永遠の闇か?
微かな光を求めて Rise up
指くわえて 見てるだけで
現実からずっと逃げ続けるだけの人間?
時の流れがエグすぎるくらいには早すぎる
老いて枯れるDay by Day 想像を超えていくんだ
人の流れがヤバすぎるくらいには多すぎる
世間の波に飲まれても
我が道を突き進め
Go your way
Life is a race
There’s no time to waste
This is a game that has no end
I wanna escape ,but I must go ahead
To grab a chance , a dream, and find my place
時の流れがヤバすぎるくらいには早すぎる
置いてかれるいつだって 想像を超えていくんだ
時の流れに身を任すだけならば乗り遅れる時代の波に
いつまでも寝ぼけてる暇はない
No more time
悩んでも意味はない
Ride on time
Angry? - 裏命×重音テト
#9
Hatred ceases not by hatred but by love.
人はただ愛によってのみ憎しみを越えられる。
憎しみによっては憎しみを越えられない。
Music, Lyrics, Illustration, Video / 乙舗
Vocal / 裏命・重音テト
X https://x.com/OppOnoTw
i・・・? / Aner feat.Ui
i⋯? / あねう feat.雨衣
I…? / Aner feat.Ui
music,lyric,movie:あねう
(イラストはAI生成)
ー ー ー ー ー ー ー
死にたくないと思える人生でありたい。
ー ー ー ー ー ー ー
愛の無い脳内さえ嗚咽を上げるぐらいグロい未来はまだ来ないの?
左右非対称、傾く愛情。暴ける内緒、見ないふりしたいの。
虚数単位、心が痛い。相殺した存在感。
もったいない、問題外。私はできない子。
空集合、笑い合いたい。所在ない将来は→(?)。
問題ない、無問題。あなたが癒してくれるの。
傘の下をあなたと埋めたいの。すたぁりぃないと、愛して欲しいの。
いずれ尽く愛想、冷めちゃ嫌だよ。見ないふりしたいの。
大好きだって言って、私の未来を希望に染めて、抱きしめて!
甘くとろけるようなキスをして、吐き出さないように呼吸を忍んで、
このままこうして居たいの。
Why? 変わっていない。滑稽な人生だ。
後悔ない、謳歌したい、私だけの未来を...?
I sigh a sigh of sigh, Everything is inside out.
No one can stop my pain, but I still long for a hand to hold.
淡い夢を解かして、現実に濾して、上澄みを救って、埋める損壊部。
そんなものどうせ心に降る雨が全部溶かしちゃうだけだよ。
要らない要らない要らない要らない言葉は吐いて吐いて吐いて!
ねぇお願い勘違いしないで。痛がりな私だけど愛して?
わがままも痛みも弱さも全部、あなたと二人で分かりあって、
このままこうして、何も変わらないままで!
c-moll,BPM115
offvocal:https://piapro.jp/t/Pww8
#ボカコレ2025夏TOP100ランキング参加曲 #雨衣 #雨衣のおうた #ボカコレ2025夏
■ボカコレ2025夏TOP100ランキング参加曲です。
『The VOCALOID Collection(ボカコレ)』はボカロ文化をきっかけに生まれたインターネット等で活動するクリエイターやユーザー、企業などボカロに関わる全ての方が参加できるボカロ文化の祭典です。
https://vocaloid-collection.jp/
Butter-Fly を歌ってみたっ
今日は隣人がいなかったので、少しボリィム上げました。これはヒドイ^o^間違えまくり。but、しかし2番目以降は上手く歌えている気がします。途中でニコニコ市場が発生したため一瞬ビビッてます。 ※今回はオク↓じゃないよん!・アカペラ・・・これはいいオナニー動画^o^ まとめ:mylist/15882991 リクエスト・その他は:[email protected]
Teto's Nico Song
A little song I made up...I don't anything but the song...Yeah, it sucks...LYRICS:Nico Nico Douga, My favorite place to go, lets go watch some stuff!!!Thanks for watching!
「モザイクロール」vo陸離
Thanks( ˘ ³˘)♥
ORIGINAL: sm11398357
MIX: /T (mylist/21806964)
SPECIAL THANKS: よみ (mylist/24457431)
I OWN NOTHING BUT MY VOICE(*´p`*) ❤
Thanks for your listening!!!
年下の男の子 歌ってみた (アメリカ人から)
アメリカ人のアイドルファンから、キャンディーズのSUPER GiRLSのバーションの「年下の男の子」を歌ってみた。クラシックなアイドルの曲ですね〜!Another song from idol history! Today's song was requested by DorroroEXE, and I'm so glad I was introduced to this song that way-- it's super fun to sing and upbeat! This is the SUPER GiRLS (Candy Macchiato subunit) version of the instrumental, but the original song is from Candies and was released back in the 1970s! SUPER GiRLS stayed very close to the original version, but I totally recommend checking both versions out. ✩[I do not own this song, this is just a fan cover!]
Paul Van Dyk @ ageHa, Tokyo, Japan 2014/10/04
ドイツのトランスレーベル Vandit を主宰する Paul Van Dykが出演したイベントの模様です。
プレイしているのは Nothing But You / Paul van Dyk feat. Hemstock & Jennings
■マイリスト■
Trance Mix:mylist/3479899
Club Events:mylist/1496378
英語早口言葉(ラップ調)前編。発音練習用
英語早口言葉をラップ調でー前半ー。1分で治るあなたの通じない英語。チンピラ英語講師。http://i-eigo.net/ 歌詞は下です。Selfish ShellfishPeter piper picked a peck of pickled pepperFighting five flatfooted felonsflatfooted falcons fell in a fountainNine nice night nurses nursing nicelyRed lorry yellow lorryHe threw three free throwsShoes and socks shocks SusanFraming blaming trimming and dreamingI was thinner sinner but I'm thicker and sickerKitty found the kitten in the kitchenLittle littler than a Leprechaun Betty bought a bit of bitter butter and made a bitter batter Betty bought a bit of better butterand made a better batter
