キーワード But が含まれる動画 : 9824 件中 2369 - 2400 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
VOCALOID4 ACAPELLA SHOWCASE - rebirth_
Hellooo!!
Thought it'd be interesting to show some behind the scenes of DIVA's latest album with their acapellas :D
Please enjoy!
(also, yes, i know the album is missing/not showing up on yt music, i am sincerely sorry, i've been trying to fix things but sadly i am stumped on my end (ᵕ—ᴗ—) i am trying to fix this as quickly as i can to my abilities)
━━━━━━━━━━━
「Music/Lyrics : iju
Illust : iju
Movie : iju」
━━━━━━━━━━━
「Lyrics, Art + Concept Art」
https://iijuqe.weebly.com/music26.html#rebirth
「Spotify : https://open.spotify.com/album/4qH05tXSzpGQgWPmgUiNzb?si=Drvh442XSFyN0_ybpqKHMQ
「Apple : https://music.apple.com/us/album/diva-3rd-mini-album-rebirth-ep/1881770673
━━━━━━━━━━━
- Who is DIVA?
DIVA is a VOCALOID group ran by 'iju', consisting of 13 unique members and 3 sub-units.
This 13 membered group features:
KAITO, Megurine Luka, MEIKO,
Xin Hua, Kagamine Rin, Yuzuki Yukari, Kagamine Len,
Luo Tianyi, Kamui Gakupo, Hatsune Miku,
Megpoid Gumi, Fukase, and Flower.
━━━━━━━━━━━
「Links : https://linktr.ee/iijuqe
「IJU : https://iijuqe.weebly.com
━━━━━━━━━━━
【ASMR】耳鼻科病棟 新人看護師ロールプレイ Ear Nose Clinic Ward Newcomer Nurse Role Play 이비인후과 병동 신인 간호사 역할극
■音が小さめなので、イヤフォンをして調整して聞いてください(>人<;)
下手くそながら看護師さんのロールプレイを撮りました。耳の鼓膜の手術をされて入院中の患者さんが、夜中に耳の痛みを訴えてナースコールをするという所から始まります。慣れない新人看護師なので何を言ってるのか聞き取れない箇所があるかもしれませんが大目に見てください。声がちょっと気持ち悪くてすみません(><;)
手当をする箇所に少し音を足してみました。最後には眠りにつけますように。
■I'm sorry my translation is wrong
While taking care of it, I took a role play by a nurse.
Patients in the hospital after being operated on the eardrum of the eardrum start from where they call nurse calls in response to ear pain during the night.
As unfamiliar newcomer nurse it may be impossible to hear what you are saying but please take a look at the ogle.
Sorry for my voice being slightly disgusting.
I tried adding a little sound to the place to pay the allowance. In the end I hope to get to sleep.
■번역이 이상 할지도 모릅니다 미안 해요
서툰하면서 간호사의 역할 놀이 찍었습니다. 귀 고막 수술을하고 입원중인 환자가 한밤중에 귀 통증을 호소 간호사 호출을하는 곳에서 시작됩니다. 익숙하지 않은 신인 간호사이므로 무엇을 말하고 있는지 들리지 않는 부분이있을 수도 있지만 너그 럽게 봐. 목소리가 좀 기분 나빠서 미안
수당을하는 부분에 약간 소리를 더해 보았습니다. 마지막으로 잠 힙니다 같이
【巡音ルカ】strange but true【off vocal】
投稿第23曲目のoff vocal版を用意しました。元の動画はnm18883496です。イラストは、c_kagoさんの作品を使わせていただきました。[http://piapro.jp/t/eL1r]eb2_fu2が作詞・作曲・編曲しています。[http://twitter.com/eb2_twt]eb2_fu2が作詞・作曲・編曲した曲をまとめた公開マイリストです。[mylist/31602463]eb2_fu2が作詞・作曲・編曲した曲のoff vocal版、instrumental版をまとめた公開マイリストです。[mylist/33586189]
恋愛サーキュレーション 【ver. Aomori】
Singing is just my hobby, and I don't think Im good at it. I just like singing for fun ^^ I don't own anything here, but my voice! Enjoy!
Everything But The Girl - Each And Everyone (soundonly)
http://www.ebtg.com/
Two breaths Walking~[徒歩2呼吸]-[ファンloid] YoMi-[黄泉]
New BOUKAloid YoMi original video:http://www.youtube.com/watch?v=xcFBy7UyDsE&feature=context-chvHer Voice belongs to Nekomura Iroha.The Private/Real Voice belongs to MAYU(Selli) or EMIKO@* (me)The legal original character owns my friend MAYU.When you have questions,please contact Miss EMIKO@* on twittertemporary Conceptart and dates here:http://emi-chan1999.deviantart.com/gallery/#/d56z9ieThe video is only with Windows Movie MakerSorry but i can't realy good japanese,so i must write in english.^-^°
9/3 gang stalking targeted individual 集団ストーカー
Delivery vehicles appear unnaturally, wherever I go.They grasp my scedule, so they can provide them wherever I go.The people in front of me have no malice definitely.They set up timing.どこに行っても配達車両が現れます。My situation is like this.https://www.youtube.com/watch?v=dLauqDChQGshttps://www.youtube.com/watch?v=Z7deHXgDYAgI think WW1 is also outcome of gang stalking.Franz Ferdinand was assassinated at Sarajevo 28 June 1914.He escaped frome attack once, but he came back again.why? To visit victims? Even though he was accompanied with pregant wife?No, Never.Histry as we know is not true.They set up it.https://www.awesomestories.com/asset/view/Assassination-of-Archduke-Franz-Ferdinand0I want to help each other.Email me if you are a victim.
She's Crazy But She's Mine/Alex Sparrow【オルゴール】
ご視聴ありがとうございます。
R3 Music Boxでは最新のヒット曲や名曲をオルゴールバージョンにして配信しています。
癒されるオルゴールサウンドをお楽しみください。
この他にもアニメソング、ドラマや映画の主題歌、CMソング、ゲーム音楽など様々な曲をアップしていますので、ごゆっくりご覧下さい。
■マイリスト/プロフィール
user/28470749
■オルゴール動画検索 (検索ボックスに曲名やアーティスト名、タイアップ情報等を追加してください)
http://www.nicovideo.jp/search/r3musicbox
■ツイッター
https://twitter.com/r3musicbox_nico
■YouTubeチャンネル
http://www.youtube.com/c/r3musicbox
【実況】デビルメイクライ3SEをやってみよう ダンテmission16【PS4】
デビルメイクライ5発売決定おめでとう!
http://www.capcom.co.jp/devil5/
ということでデビルメイクライシリーズをPS4版のHDコレクションで振り返ってみようと思います。
http://www.capcom.co.jp/devilhd/
■ダンテさんと覚えるクレイジー英会話
Quite frankly at first I didn’t a damn.
But because of you, I know what’s important now. I know what I need to do.
まさに率直に言って、私は気にしませんでした。
しかし、あなたのおかげで、私は今重要なことを知っています。私は何をする必要があるか分かっています。
最初はムカついてただけだったけどな
お前のおかげで何が大事かが分かった 何をしなくちゃいけないのかも
前→sm33704029 次→sm33717209(8/24 00:00)
DMCシリーズ:series/29743
【折り紙】「フォルアスタ」 21枚【機械】【龍】/【origami】"Foraster" 21 pieces【machine】【dragon】
作品No.545「フォルアスタ」 21枚
・
テーマ「起動龍兵」
・
〔生態〕
折神世界における龍種たちの姿形を模して作られた龍機兵。作製途中に襲撃を受けたために腕のパーツは無く、代わりに翼が腕の代わりとして機能している。
・
〔閃き〕
龍も好きですがロボットも好きだなと感じていた時に閃いた作品です□
・
また、制作過程をyoutubeの方で公開しています!よろしければホームページからご覧ください٩( 'ω' )و
・
(English)
・
Work No.545 "Foraster" 21 pieces
・
Theme "Launch Dragon Soldier"
・
[Ecology]
A dragon machine soldier made to imitate the appearance of dragon species in the Origami world. There are no arm parts because it was attacked during the production, and instead the wings function as a substitute for the arm.
・
[Inspiration]
I like dragons, but when I felt like robots, it was a work that came to my mind □
・
Also, the production process is published on youtube! Please see the homepage if you like ٩( 'ω' )و
・
#折り紙 #折り紙作品 #ユニーク折り紙 #組み立て折り紙 #折り紙好きと繋がりたい #作品 #ドラゴン #龍 #竜
#origami #origamiart #papercraft #folding #uniqueorigami #assemblyorigami #work #dragon #StayHome
日刊相川 第1065号「Nothing but You」
今日も一日[相変わらず相カワイイ]相川千夏をよろしくね。
メンバー:首藤葵 浜口あやめ 相川千夏 脇山珠美 丹羽仁美
日刊相川1~500 :mylist/61046125
日刊相川501~1000:mylist/65955994
日刊相川1001~ :mylist/69905138
summer noise
こんにちわ
せやかて工藤です。
作業中のBGMやドライブにどうぞ
タイトル:summer noise
その他、作業用BGMやゲーム曲っぽいのを作ってます。
フリー音楽となっています。
作曲はいつまでも初心者でございます。
イヤホン必須です。
ソフト:FL Studio
画像:フリー
DAW,FL Studio,DAW初心者,作曲,ゲーム曲,working BGM,
作業用BGM,free music,無料音楽,せやかて工藤,But Kudo,
赤ちゃん泣き止む,BGM,ドライブ,
家族で時事放談 275日目 【予想を下回る米雇用統計】労働情勢は州政府の給付によりスラッグな状態が続いているが、給付終了にともない労働市場に戻るだろう【FRBのテーパリングに向けての説明はその後か?】
[US employment statistics below expectations] The labor situation continues to be slugged by state government benefits, but will return to the labor market with the end of benefits [Is there any explanation for the Fed's tapering? ]
facebook
https://www.facebook.com/yasuhiro.odawara/
twitter
https://twitter.com/happy_male
instagram
https://www.instagram.com/yasuhiroodawara/?hl=ja
ニコニコ動画
https://www.nicovideo.jp/my
Sources:
視聴した動画サイトほかソースです。詳細は発信者様動画などでお楽しみください。
その他
We watch major and minor media sources, conservative and liberal alike, from Fox News (FOX News) to D.C.
家族で時事放談w
You tube 観ながらTV観ながら、ああでもない事言いっ放しの動画配信です。毎日19時頃からニコ生で配信してますよー。フォックスニュース(FOXニュース)から大紀元まで、保守やリベラル問わずメジャー、マイナーメディアのソースを視聴します。
バンブラPでサンダーバードBGM演奏してみた!
明日まで待ちきれなかったので,サンダーバード55公開記念にフライング公開しますw
サンダーバード第1話のラストでバージルくんがピアノで弾いていた「The Tracy Lounge Piano」という曲です。
耳コピして,ニンテンドー3DSの「大合奏!バンドブラザーズP」というゲームの作曲機能を使って打ち込んでいます。
確か作中では第1話でしか使用されていなかったと思いますが,とても良い曲です!本当はピアノで弾きたかったのですが,途中まで練習して間が開いてしまったせいでほぼ忘れてしまったために,今回は仕方なくバンブラPでの演奏にしました。
This is cover music of "The Tracy Lounge Piano" from Thunderbirds. I played it in a video game of Nintendo 3DS "Daigasso! Band Brothers P". Actually, I wanted to play it with the piano but I didn't have enough time to practice...=(
--Sound Information--
+ Music from SFX
+ BGM of "Thunderbirds", Gerry & Sylvia Anderson, UK, 1965
+ Written by Barry Gray
Youtubeにも置いてあります↓
https://youtu.be/zrD9jCwgJhs
バンブラPで演奏してみたマイリスト
mylist/72328953
【EFT】Jaeger The Survivalist Path Unprotected but Dangerous【タルコフ】
今回のアーカイブ⇨https://www.twitch.tv/videos/1545173283
星位(ほしみ)はむたぼです!!いつもありがとうございます!
ぜひフォローよろしくお願いしますぉぅぃぇ
LIVE配信▶https://www.twitch.tv/hoshimihamutabo
(名前が変わったのでURLも変わりました)
Twitter▶https://twitter.com/hoshimihamutabo
YouTube▶https://www.youtube.com/channel/UCe8ybt7PznNOukfPBbnpHlg
コロナウィルス対策のアイデア開発。おすすめ空気清浄機/殺菌装置
この最悪な日本と世代で生きがいが削られたが最後にもうちょっと頑張ってみます。
細菌やコロナウィルス対策の殺菌装置(空気清浄機)を開発しました。最近また増えだしてるので、今後感染して入院しても補助金も出ないし、自己負担率が高くなるので、まず体内に入る前にある程度対応しといた方が良いかなと思います。アイデアで正直得体の知れないワクチンを打ったりしなくて良いので需要はあるかなと思います。
宜しければ支援をお願いします。また安価で量産出来る企業様を募集します。良ければ力になって下さい。
お問い合わせ inquiry
[email protected]
コロナウィルスや細菌等の空気清浄機/殺菌装置開発してみた。
https://youtu.be/HsnCH95RDok
This worst Japan and generation have cut my purpose in life, but I'll try my best at the end.
We have developed a sterilization device (air purifier) against bacteria and coronavirus. Recently, the number of cases has increased again, so even if you are infected and hospitalized in the future, there will be no subsidies, and the self-pay rate will increase, so I think it would be better to take some measures before entering the body. I don't have to hit a mysterious vaccine with an idea, so i think there's a demand.
Please help me if you can. We are also looking for companies that can mass-produce at low cost. Please help me if you can.
#コロナ対策 #コロナウィルス対策 #ウィルス除去 #殺菌 #アイデア #開発 #便利グッズ #便利家電 #家電 #生活 #コロナウィルス #空気清浄機 #殺菌装置 #ウィルス #細菌 #コロナウィルス感染 #感染者
【MV】白と黒の蝶/☆AKIYANN☆ feat.初音ミク
作詞作曲•イラスト•MV・Guitar・Piano/☆AKIYANN☆
今回は中学校の時に作った曲になります!
今と違い初の悲しい感じの曲ですね
白と黒を連想させる楽器がピアノなのでピアノも弾きました!
この曲が良いと思ったらチャンネル登録、高評価よろしくお願いします!
曲の感想なども書いてくださいね!
白は黒を憧れ黒の様になりたい、黒は全てを知っている
白は変われる、黒はもう変われない
途中泣きそうになりながらも夢を運ぶ
白は欠けていると思い夢や不安を運び未来へ飛んだ結果黒くなってしまった
蝶の人生は短く結局最後には最初の頃のように戻りたかった儚い人生
【歌詞】
A
憧れは 軌跡を 描いて 羽ばたいた
運ばれた 未来へと 夢見た 何度でも
B
私白くはなかったの 先へ羽ばたく憧れは
泣いて
サビ
羽ばたけ このコトバも 感動も涙もくれた きっと
変わりたいから 夢を強く描いて
2A
憧れ 咲いて散って 嘆いて 成れなかったの
I changed my darkness
but lost my dreams…
It's too late to cry
remained a my darkness…
2B
君と綺麗に戻りたい
変わり果てても欠けている
変わるから
2サビ
叫べ 泣きたくても
曖昧な感情はいらないから(いらない)
戻りたいから
君を強く描いた
【オリジナル曲】
https://youtube.com/playlist?list=PLGmaNrIuQ-gFByIJJSYW5KaaT4XAS5Z_p&feature=shared
チャンネル登録してくれると嬉しいです!
【音楽】
◇https://www.youtube.com/channel/
【ゲーム】
◇https://youtube.com/@AKIYANNGAME?si=Z85Axtmcz53Yq55U
◇Twitter↓
https://twitter.com/AKIYANNNNN
◇Instagram↓
https://www.instagram.com/akiyannnnn
◇TikTok↓
https://www.tiktok.com/@akiyann3?_t=8kM9OqJueCQ&_r=1
◇ツイキャス↓
https://twitcasting.tv/akiyannnnn
Blu3Sky [Original] ft Miku, Maki, Eleanor, IA, ANRI
A bit behind but I hope everyone enjoys, welcome back NND
君は風の妖精──比那名居天子と過ごす夏の公園【東方緋想天EDアレンジ】
東方Project『緋想天』のスタッフロール曲にのせて、
比那名居天子との“もしも”の夏の1日を描きました。
風のように自由で、ちょっと気まぐれで──
でも、どこか寂しげに笑うその瞳が忘れられない。
■使用楽曲:東方緋想天 スタッフロール(原曲)
■登場キャラクター:比那名居天子(東方Project)
歌詞
“You’re Like a Wind Fairy”
⸻
(Verse 1)
You tease me with a smile, then drift into the breeze
Your fading back, so far away—it stings just like a tease
Your world is wild and full of light, too bright for me to hold
So I just watch you from the side, and dream in shades of gold
⸻
(Pre-Chorus)
Behind your gentle touch, a secret you conceal
Too fragile to embrace, too distant to be real
⸻
(Chorus)
You’re just like a wind fairy—
Dancing freely through the sky
Stirring up my quiet heart,
Then waving with a soft goodbye
But why? I wish I knew
I’ve fallen deep for someone like you
Even if we’re worlds apart,
I still chase you with my heart
※この動画は東方Projectの二次創作です。ZUN様及び上海アリス幻樂団とは一切関係ありません。
動画・音楽・歌詞はファン活動の一環として制作されたものであり、営利目的ではありません。
WinX68k高速版 Z-MUSIC Ver.2 WECル・マン24 Highway Killer
2020年07月05日ごろ、WinX68k高速版を使い、Z-MUSIC Ver.2で作成したもの。
X68000のエミュレータを使っているが、音色からMMLプログラムまですべて自前で入力おり、実機に持って行けさえすれば、同じように聞くことができるはず。
WEC Le Mans 24 ( KONAMI 1986 ), Highway Killer
Created around July 5, 2020 using the high-speed version of WinX68k and Z-MUSIC Ver.2.
I'm using an X68000 emulator, but I input everything from the tones to the MML program myself, so if I could bring it to the actual device, I should be able to listen to it in the same way.
yancović - insomnia(ft.GUMI fm Synthesizer V)
よろしくお願いします!
<insomnia>
You dig it ,dig it that the world you love
is already rotten apple (misery)
You need to be eliminated
but you won 't let it do their way (fu fu fu)
They are not your Mother,
and they are not your God
(You don't want to be) a part of their life,
go on with them like that
In their elementalism
You are not even a part of their gear (if you want)
It's not something that can be solved by your raw emotion
Money,Money,Money they say it
as if that's all (that's all)
You echo reckless delusions in the night
You dig it ,dig it that the world you love
is already rotten apple
Minority on TV enjoy prosperity above us
You should know that there is nothing
beyond living without arms
The most part of your life due to
well-known negligence
#SynthesizerV
#ボカロ
#VOCALOID
#SynthesizerVオリジナル曲
#GUMI
旧未来都市_退廃区域_but_beats_2_and_4_are_swapped
beatswap(2拍目と4拍目を入れ替えるやつ)を自作曲で試した次第です。
原曲『旧未来都市_退廃区域』 sm44929565
Chao Phraya rapids
October 7, 2006, 1:12pm - The normally smooth-flowing Chao Phraya River is swollen by flood waters becoming a rapids with waves and swells nearly a meter high. After 10 minutes the waves decreased, but the river continued to flow extremely quickly. Youtube転載
【PLAYISM】星の守り人 ゲームプレイ
MÅRTEN JONSSON様の星の守り人のプレイ動画です。
壊れた星空を取り戻す、ふしぎなストーリー。
そして美しい音楽とアートで彩られた、夢のような雰囲気を持つマッチ3系のパズルPCゲーム。
気になった方はPLAYIMSストアページ:http://playism.jp/game/174/but-to-paint-a-universe
公式サイト:http://www.jm-j.com/
「IMITATION BLACK」 を 歌ってみた 【レイ x Hakubai】
Music by NatsuPKamui Gakupo and Shion Kaito 's vocals by ReyKagamine Len's vocal by HakubaiMixing by : HakubaiFinally , now we can upload our Imitation Black here on youtube . This duet plan was started a few months ago but the result was so bad that i had to remove it here ( probable' cause of my part T.T ) . Credits to Hakubai for her impressive mixing and wonderful Len's part for this song :O
「告白予行練習-another story-」vo陸離
これ以上驚かせないでよ( ˘・з・)
Thanks( ˘ ³˘)♥
ORIGINAL: sm19372291
MIX: 曇
VIDEO: from http://www.youtube.com/watch?v=DEvxt4kD9lU
SPECIAL THANKS: TIRO
I OWN NOTHING BUT MY VOICE(*´p`*) ❤
Thanks for your listening!!!
ヤクソクの種 40mP feat.MildSprite
一ヶ月と一日も放棄したなんて、信じられません。いや、違うんだ。これは、コンポが壊れたからであって、歌が嫌いなわけでも受験勉強が忙しいわけでもないんだ...。暇なんだ...。←いや勉強しろよww受験??「なにそれおいしーの?」という冗談が、そろそろ通じないのは薄々気がついてるよ(ーー;)でも歌はうまくありたい。そんなことを考えるMildspriteです。 ID:mildspritewasalone 動画一覧(マイリスト):http://www.nicovideo.jp/my/mylist/#/37374150 ブロタイ:But Mildsprite having many friends now. こえ部、アメブロ、Twitterで活動しています。ご要望などは[email protected]にお願いします。 本館ブログ(tyakoyakilovelove)もよろしくです
ハワイ ― アロハ州について語りましょう
Aloha, my name’s Alan and for this lesson, we’ll be going over my hometown Hawaii. Well, Honolulu to be exact. First off, I’d like to tell you something that only local people in Hawaii know. The word Hawaii is actually pronounced as He-vai-i. If you ever get a chance to meet someone who can speak Hawaiian, you should ask them how to say the word He-vai-i. But since the rest of the world says Hawaii, let’s just say it as Hawaii to make things easier. Anyway, so I was born and raised in Hawaii, I spent a good 20+ years there. All my family and friends are there. I would like to say that there is no place in the world like Hawaii.
VISIT US
English Partner ► http://englishpartner.jp
Lessons ► http://englishpartner.jp/lessons
FOLLOW US
Facebook ► https://facebook.com/englishpartnerjp
Twitter ► https://twitter.com/engpartnerjp
Pinterest ► http://pinterest.com/engpartnerjp
Nothin' But a Good Time Cover
I need a chance just to get away!!...XD
Song List: http://1drv.ms/1Hxz9iR
Sound Cloud: https://soundcloud.com/w2jmoe/nothin-but-a-good-time-cover
友情・・・ 岡本臥久 永遠! キング牧師
友情・・・ 岡本臥久 永遠! キング牧師結局、我々は敵の言葉ではなく友人の沈黙を覚えているものなのだ。In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.友情・・・ 岡本臥久 永遠! キング牧師
