キーワード But が含まれる動画 : 9824 件中 5953 - 5984 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
超新星フラッシュマン OP with piano : penholder ver.
do you remember it? i like blue flash.all musical performed by penholder. (but pic isn't)
トリガー ハート エグゼリカ Demul ステージ 5
Unfortunately, the run ends here before the final boss battle as the emulator will crash in the boss battle area as it requires many objects at once. Also, the background is flashing red in the final boss battle which can be difficult in the emulation but this emulator is not bad. Who knows if this game is fully playable in other Dreamcast and NAOMI emulators?
【雨こ】 パラジクロロベンゼン
I'll write in english and then in poorly translated Japanese. Sorry for the inconvienience.I love this song, but it's very hard to sing. I think my harmonies are a little off.私は英語とし、不十分な日本語翻訳で書くつもりです。ご不便をおかけします。私はこの曲を愛し、それは非常に歌うのは難しい。私はハーモニーは少しオフになっていると思います。
【ASMR】手作りハンバーグを爆食いしたら最高に幸せすぎた! hamburger【飯テロ/咀嚼音/Mukbang/Eating sounds】【日本字幕/英語字幕/韓国語字幕】
今回も動画を見ていただいてありがとうございます!
今回はハンバーグとジャーマンポテトを作って食べました!
ハンバーグって作るのが難しいイメージがありますよね?でも今回のハンバーグは火の入り方も気にしなくても大丈夫です!水分が干上がったら完成です!これでもぅ安心して食べることができます!超簡単じゃないですか?試してみてください!!
Thank you for watching the video again this time!
This time, I made hamburgers and German potatoes!
You have an image that it's hard to make a hamburger, right? But you don't have to worry about how the hamburger is cooked this time! When the water dries up, it'sYou can still eat with peace of mind!Isn't it super easy?Give it a try!!
이번에도 영상 봐주셔서 감사합니다!
이번에는 햄버그와 저먼 포테이토를 만들어 먹었어요!
햄버그 만들기 어려운 이미지가 있죠? 하지만 이번 햄버그는 불이 들어가는 방법도 신경쓰지 않아도 돼요! 수분이 말라붙으면 완성이에요!이걸로 이제 안심하고 먹을 수 있어요!완전 간단하지 않아요?시도해보세요!!
【 MMDあんスタ 】 ステラ 【 朔間凛月誕生祭2022 】
「 これはそう今日を
諦めなかった故の物語 」
☆ ・ 。・。☆ ☆ ・ 。・。☆
♡(.◜ω◝.)♡
Happy Birthday to our one and only vampire boy from Knights !! I can't believe it's really been a year since to me this year has been forever lol
But I saw this motion and heard the song, and I couldn't help but feel as if it was just perfect for him (●˙꒳˙●) The story of why Ritsu never gave up, and continued to chase his dreams within himself and Knights. I hope his colorful story continues to reach out to everyone as another new year comes to him !
All materials used in video will be linked in tree !
お気軽にタグを修正してください!ありがとう( ´ ▽ ` )ノ
※無断転載禁止/Reprint of this video is prohibited.
【東方ニコ楽祭・思人】もう殆ど何も聞こえない
東方ニコ楽祭・思人第12作目です。
既出のネタな気もするけど、作ってみました。
結構音量下げたけど意外と聞こえるもんなんだな~
後半一応音量注意ね。
This is the 12th work.
I feel like it's already been posted, but I made it.
I turned down the volume quite a bit, but it sounds strange
Please pay attention to the volume in the second half.
サウンド交流用のサーバー作ったからよければ入ってほしいな~なんて|•ω•。)"…ソォーッ♡
https://discord.gg/MUDbQzjvfV
無断転載禁止/Unauthorized Reproduction Prohibited
Title:もう殆ど何も聞こえない
remixed by mixtuti桜餅
Original:東方永夜抄 ~ Imperishable Night. "もう歌しか聞こえない"
Twitter:mixtuti桜餅( https://twitter.com/mixtuti2 )
その他色々手伝ってくれた人
クロカビ( https://twitter.com/klokirb )
Discord:https://discord.gg/n3zNdZF4mX
マイリス:mylist/67171639
お借りしたイラスト:im9624036
【 MMDあんスタ 】 Bon Bon Chocolat - short ver. - 【 瀬名泉 】
「 It’s time to face a you
That you’ve never known before 」
Aren't the outfits just too beautiful each time they dance in them ヾ(。・ω・)シ
It's just too irresistible to not make videos for each of them (╯✧∇✧)╯
I don't know what else to write lol But do enjoy !
All materials used in video will be linked in tree !
お気軽にタグを修正してください!ありがとう( ´ ▽ ` )ノ
※無断転載禁止/Reprint of this video is prohibited.
【台湾の布袋劇(ほていげき)】墨武俠鋒 - I love you, but ... you love me? (2)
【台湾金光の布袋劇(人形劇)】墨武俠鋒 - I love you, but ... you love me? (2)
番組:
決戦の刻→九竜変→剣影魔蹤→魔戮血戦→墨武侠鋒
-----------------------------
これは聖石伝説の会社ではないです
聖石伝説=PILI会社です
PILI会社≠金光(天地)会社です
【台湾金光の布袋劇(人形劇)】宣傳
What is 布袋劇? Wiki検索:布袋劇
【金光(天地)Fb公式】http://www.facebook.com/1bangbubu
【金光布袋劇】Wiki検索:金光布袋戲(台湾繁体語)
【墨武俠鋒紹介】Wiki検索:金光御九界之墨武俠鋒(台湾繁体語)
Everything But The Girl - Each and Everyone
http://www.ebtg.com/
【アカペラ】Nothing But the Blood【ライダーS】
かなり難しいアカペラ曲に挑戦してみました!4声の多重録音です。良かったら聞いてみてください。他の曲 ⇒mylist/7135564 メッセージ等あればこちらへ ⇒[email protected]
【UTAU】 カラフル×メロディ 【 ロリータ 姫 & 音楽 旋律】
YAY! I finish the video, finally! (it's very simple XD but because the university I couldn't finish it Colorful X Meldy by Senritsu and Hime my babies sing a duet =w= hope you like it C= UST by Masao
【UTAU】 ガクガク★フィーバーミラクルトゥナイト 【 アマガク】
UTAU by Rave-PUST by Salt (I think?)------------------------Not my best example with her triphones, but I had to make her sing the new samfree song :DEnjoy and comment!
ふなっしー、くしゃみソングで紅白狙う?! 鼻がないのに花粉症? 世界初?“くしゃみソング”お披露目発表会 会見1 #Funassyi #Mr. Contac
★高画質★エンタメニュースを毎日掲載!「MAiDiGiTV」登録はこちら↓http://maidigitv.jp/TSUTAYAチャンネルはこちら!http://ch.nicovideo.jp/tsutaya-view 千葉県船橋市の非公認キャラクター「ふなっしー」と、一般用医薬品「コンタック」のキャラクター「Mr.コンタック」が3月2日、東京都内で「くしゃみソング」を初披露した。ふなっしーは、紅白を狙うかどうかという質問に「いいなっしーなー! コンタックくんとデュエットで! でもNHKだし厳しいなっしーなー」とシビアにコメントした。 くしゃみソングは、花粉症に悩まされるというふなっしーのための応援ソングとして、一般から募ったくしゃみの音を使って制作され、ふなっしーとMr.コンタックがデュエットする。ふなっしーは「意外にも曲になっていてびっくりしたなっしー。リズムもよくてノリもいいからみんな歌ってほしいなっしーなー!」と話し、レコーディングについても「2テークで終わった。早かったなっしー」と余裕をみせた。 ふなっしーは花粉症について、「小さい頃から花粉症なっしー。卒業式のシーズンになると鼻汁がぶっしゃーするなっしー」とコメントし、果汁が23%以上のものを“梨汁”で、以下のものを“鼻汁”と説明した。また、ココアを飲んでいるという独自の花粉症対策も明かした。####Funassyi, an unofficial character of Funabashi, Chiba Pref, and character "Mr. Contac" of over-the-counter drugs CONTAC debuted "The sneezing song" for the first time in Tokyo on March 2nd. When being asked if he was targeting to Kohaku program, Funassyi seriously commented: “It is pretty good! I will duet with Contac! But it is very hard to be aired on NHK”.
【MV】Awesome but awful world feat. 花隈千冬
Abalajah2作目
オウサムアンドオウフルワールド
「最低な世界だからさ、僕は君を迎えに行くよ」
【クレジット】
作詞・作曲・編曲・動画 Abalajah
X (Twitter) : https://twitter.com/Abalajah
Instagram : https://instagram.com/abalajah.music?igshid=OGQ5ZDc2ODk2ZA==
niconico: https://www.nicovideo.jp/my?cmnhd_ref=device%3Dpc%26site%3Dniconico%26pos%3Dheader%26page%3Dtop
歌唱 花隈千冬 (Synthesizer V)
演奏 matsuri
X (Twitter) : https://twitter.com/matsuri_mw_band
Instagram : https://www.instagram.com/matsuri_mw_band/
レコーディング・ミックス・マスタリング StudioSHIKARI
Instagram : https://www.instagram.com/studioshikari_kanaitairyu/?hl=ja
絵 ながぐつデザイン&レコーズ
X (Twitter) : https://twitter.com/satori_42
【乐正绫AI English Original】Break Prison - Vanxia
Hello Niconico friends!!!
This is Vanxia's official Niconico account! But I am sorry that I can't speak Japanese but broken English!
And the video is my first updated video on Niconico, please support me a lot~~Thanks!
/This song's inspiration is from the sudden notice of the too advanced date of school opens! But at last it was delayed!!! I feel truly excited!!!
/And more, this is my first time to write a song in English, so there are some parts that have the grammar mistake to match the rhythm and melody! And this is my second time to tune a virual singer...
YUEZHENG LING's voice is aggressive, I like her very much!
/Even though the lyric may be so Chuni...(笑)It may reflect a spirit of rebelling and fighting!
Thanks for watching and listening!
trickster syndrome feat. 夏色花梨
こんにちは。
夏色パイセンをお迎えしたので、作ってみました。
よろしくお願いします。
----------------------------------------------
鏡の中映し出すフェイク
But it’s all that, “Magic”
過ぎ去った時間沈んでいくの
永遠のように
吐き出した喉の奥
声響かせて
目を閉じて見つめてるSympathy game
Are you alright?
いつもそう
はぐらかし騙るトリックスター
闇を抜ける不埒なマター
届かない溺れそうなストーリー?
きっとそんなんじゃないわ
ガラスの魔法
解ける in the wonderland, tonight.
機械仕掛けの空
憂鬱なシンデレラ
いつもそう
はぐらかし語るトリックスター
闇を抜ける不埒なマター
錆びついた天使の輪
遥か遠く おどけて見せてよ
仄かな記憶
穿つロジック
素肌に刻んだの
プラチナリズム
歪に割れて燃え上がった果実
それじゃつまらないから
魔法の呪文を唱えて
甘い夢
時計の針は止まらない
鏡の中映し出すフェイク
But it’s not fake, but truth?
砂を巻き戻して
ルーズなシンデレラ
いつもそう
はぐらかし騙るトリックスター
闇を抜ける不埒なマター
届かない溺れそうなストーリーはどうでもいいから
仄かな記憶
穿つロジック
素肌に刻んだの
浮気な理屈
歪な世界
誘うクレマチス
きっと叶えてみせてよ
【Vocaloid / Cyber Songman】But The Song Won't Reach Your Sick Bed (another version)
前曲の別バージョンです。
But The Song Won't Reach Your Sick Bed
(だがこの歌はあなたの病床には届かないだろう)
I wrote a song
It's not so long
All I want to say is that
you are nothing but an angel
I never thought
there was a song
that I could sing for you
But the song won't reach your sick bed, though
I love you
I love you so
Don't let me
Don't let me down
I'll grow the rose
without a thorn
Be careful of the flowers
so as not to hurt your fingers
I never thought
I was alone
because we've lived together
But the song won't reach your sick bed, though
I love you
I love you so
Don't let me
Don't let me down
【Vocaloid / original】Promise Me Not To Die (長生きしなきゃ駄目だよ)
使用Vocaloid // Amy, Cyber Songman, Yohioloid
Promise Me Not To Die
(長生きしなきゃ駄目だよ)
Promise me not to die
Promise me not to die
not to kill yourself again
You know you've got to live longer than me
I'm just waiting for your message to come again
I can't think about anything but you my friend
長生きしなきゃ駄目だよ
幸せにならなくちゃね
Promise me not to die
Promise me not to die
not to kill yourself again
You know you've got to live in happiness
I just want to touch your dress flying like a wave
You look very nice so embrace yourself my friend
長生きしなきゃ駄目だよ
幸せに暮らすんだよ
The Young Professionals (ft. Anna F.) - All Of It But Me
プロデューサーのJohnny Goldsteinとシンガーソングライター/プロデューサーのIvri Liderからなるイスラエルのエレクトロポップバンド。
15年リリースと古いですが、好きな曲なので。
04・I saw it But can not see【アルバム版】 Nana iroha Rin Kokone
アルバム用リマスタリング音源
vocal Nana iroha Rin Kokone
ダウンロードアドレス ⇨ http://fdur.bandcamp.com/track/i-saw-it-but-can-not-see
オリジナル⇨sm35234639
アルバム「豆腐女子」マイリスト⇨mylist/65987696
作詞・作曲・編曲 Fdur
動画 Fdur
歌詞
互いの事知らないま
揺れる気持ち押し殺して
わかったよな顔して
今日も眠るだけ
言いたいこと
言い尽くしたフリして
ここにある言葉はクラッシュして
眼に映る景色には誰も写らない
もうどこにもない
いない
消せない記憶
言えない見えない
聞こえない声
まるでマボロシ
僕、幻
キミは真実
ぽっとでの意味
掴めない翻意
見え透いた意図
に見える意図
隠された意図
に見える意図
僕の位置
キミの位置
(君は君 僕は僕)
隠された意図
に見える意図
僕の位置
キミの位置
ぽっとでの意味
掴めない翻意
見え透いた意図
に見える意図
もうどこにもない
いない
消せない記憶
言えない見えない
聞こえない声
まるでマボロシ
僕、幻
キミは真実
「歌ってみた」 PONPONPON 「烏兎ver.」
はじめまして、初投稿です.中国人です.日本語苦手.Gero's PonPonPon is very MOE~~~~!Since i heard Gero's PONPONPON,I've gotten into Crazzzzy...I like Gero's PONPONPON,so i want to sing this song too. wwwwAnd I think u have seen this freaky picture....hmm..how do u think of it??In the fact,i drew it very carefully but....ok..as u see...It's very strange.DON'T KILL ME....!Thanks for listining.
STTTTEP
I was in near the new south exit at the Shinjuku station.At the time, I've taken some pictures of that people's walking, focused on their steps. I don't know why, but it was came up with by my feeling.Then, I just checked those pictures and realised that it was really interesting than I expected.Because, though I realised it after taken those pictures, people's feet as seen in these several pictures definitely express themselves; what they like in terms of colour, shape or design of their shoes; their personality that inevitably (or unintentionally) appear; rhythm that they have when they walk(quickly or slowly); atmosphere that they make (easygoing, serious, fashionable and so on), and so on.... we can feel that it in a sense express such features rather than their face or looking, encouraging our imagination.
【UTAU】ねこみみスイッチ【音楽 旋律】
X3 This song is soo cute~~ =3I´m happy that I can make this drawing because this days I was very block =n= but =D It seems that the block has gone =DI really hope that you like this ^^the ust is by Axelfelcomposer daniwellP
[UTAU] Daughter of Evil -velvet mix- [KAISA ACT 1.5]
ust by IshimaruMisheruoriginal sung by Kagamine Rinカイサ (c) numbarr3ahh finally! it has uploaded! after four times! xDmostly, this was forever to do,mostly since i was beginner in sony vegas and also from mixing the song mutiple times. but now, Kaisa sounds decent.this is new voice bank which will probably come out later when i'm done adding sounds xD
【 MMDあんスタ 】 Five More Hours - short ver. - ( Side B ) 【 鳴上嵐・朱桜司・朔間凛月 】
「 I'm feeling it more now than ever
I'll do this forever, just to spend a night with you 」
( ´ ▽ ` )ノ Hi hi guys, I saw this motion a while back with an amazing camera, so how could I resist in not making one but both versions !? The camera work is very lovely and compliments the very nice choreography lol (´∀`)♡
Be sure to check out Side A's video ♡ !
sm38897488
All materials used in video will be linked in tree !
お気軽にタグを修正してください!ありがとう( ´ ▽ ` )ノ
※無断転載禁止/Reprint of this video is prohibited.
Birth of the Goddess(静止画)
巡音ルカ、ヘビーロック、ダークなサウンド、英詩
※こちらは昔作った方で静止画となっております。
--- Lyrics ---
The world in the darkness.
Your breath is heard from behind.
It gradually approaches me.
And you bit intensely to me.
But your eyes are abundantly teary.
I find that you are same as me.
I accept you just the way you are.
Unclean hands too.
No worries.
Forget about the whole thing.
Let's dance until the daybreak.
Break with your prejudice.
The darkness is very kind.
It gently envelopes you.
Even if you are miserable sinner.
Forlorn monsters who live in the world.
Now, everyone, flock to around me.
I accept you just the way you are.
Unclean hearts too.
No crying.
Forget about the whole thing.
When tired, rest in my breast.
I accept you just the way you are.
Unclean hands too.
No worries.
Forget about the whole thing.
Let's dance until the daybreak.
I accept you just the way you are.
Unclean hearts too.
No crying.
Forget about the whole thing.
When tired, rest in my breast.
アイボリー KEN者
最後の最後に考えたlyricぶち込んだんでよかったら最後まで聞いてって!
真っ白ではなく、そこに(自分)色を加えたアイボリー=自分らしく生きること
から考えました。
ラスト作詞
たとえ不安に駆られても
きっと待ってる自分色の世界
And towards your beautiful future(進め君の美しい未来へ)
It's gonna be alright (きっと大丈夫)
Your Life is NOT white but...(君の人生は真っ白じゃない)
アイボリー
My original composition [ Emerieik emerieik yeah ] by Akira Hashimoto
The title has no meaning but that's like "scat" singing.
Better batter but Bad bat 【シャドウバース】
新弾で蝙蝠のレジェンドが出たり蝙蝠関係のカードが増えたらしいので
前から作ってあった蝙蝠デッキを弄ってみました。
(レジェンド蝙蝠は1枚しか当たってないのでピン挿し)
相変わらずAA帯のプレミ常習犯です。
【デレステ】バレンタインの「Nothing but You(MASTER+)」フルMISS
操作ミスで「ミラー」になりました。ご了承ください。
ノーツ距離は近くて だけど遅くて
押さないと…う、え? MISS
Nothing but You(Master+)を速度1でプレイしてみました。
皆さんもミラーにした後はどうかお気をつけください。
デレステフルMISS集:mylist/58685969
リスペクト元:mylist/53327876 mylist/54030427 mylist/55858978 mylist/56334056 mylist/57547512
↓ほかにこんな動画を作っています。
アイドルマスター関連:mylist/28107350 その他ネタ系:mylist/32405718
BLONDIE【NOTHING IS REAL BUT THE GIRL】1999:Album.Ver
ブロンディ【ナッシング・イズ・リアル・バット・ザ・ガール】
アルバム『ノー・エグジット』No Exitの音源差し替え
