キーワード First が含まれる動画 : 26105 件中 19297 - 19328 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
ジェノサイドバイク【First Resolution】
ジェノサイドバイクvsいぬお動画。
1曲目に続き名勝負。mylist/18209993
けいおん!! U&I [ Cover by Alice ]
Hello everyone :)My Name is Alice and I´m from Germany ;DThis is my first video here on Nico Nico Douga!It´s the Insert Song "U&I" form the 20th Ep. of K-ON!!I hope you like it.Because of not being able to write Kanji, I tried the Goggle Translator .... I hope it translated correctly what I wanted to say:こんにちは私はアリスです。私はドイツからだと曲の様々をカバーしています。私の最初のアップロード曲"U&Iの"けいおん!私はあなたがそれを願っています。聴いてくれてどうもありがとう。Have a nice day~Arisu x3
Mz(Muz) Skorpion Sport 660 wo/DB-Killer Walk-around super mono
Muz Skorpion Sport 660 Mz wo/DB-Killer Walk-around super mono.modified homemade LED taillamp and white turnsignal.and with enginestop.First, I took the camera fixed observation.バッフル無しのけっこう爆音で。マイクが悪いのか実際のように音が良くは録れてないけど‥。なぜか謎のエンスト付き。
[Nickle] Dance Cover - Abracadabra
Originally posted on YouTube here: http://www.youtube.com/watch?v=mzw5IxPu7fEHello! This is my first Nico video! Pleased to meet you all!I hope you find this video entertaining. Thank you for watching!
【UTAU】Hope 【こーひーね きょうりゅう】
にほんご:わたし の うたう きょうりゅう。 それ わ かのじょ が いちばんめ うた! Reprint from: http://www.youtube.com/watch?v=8NF5X1bIsvQEnglish: My UTAU, KyouRyuu. This is her first song!
【UTAU】Golden time lover【 快活な リズム 】
Well here is the first song of Rhythm, he is the best friend of Senritsu, her childhood friend =)you can make Rhythm sing puting the flag on g+20 ^^ust by koorima1hope you like it =D(edit: in the video says Ongaku Rhythm, but I mistake that ^^U)
[プログレ辺境地シリーズ] WATERLOO/First Battle [ベルギー篇⑥]
1970年の唯一作より10.Diary of an Old Man。アーカイヴ(*^_^*)。ベルギー篇①nm7469792②~⑤mylist/21435456。その他のうp曲は登録タグ「プログレ辺境地シリーズ」をクリックして聴いてね(^O^)/。
La Peste - Safety First Pt.2
sm12343677(Safety First Pt.1)の続編です。 終盤の展開がゾクッとキマスネ。
La Peste - Safety First Pt.1
Safety First Pt.1 / La Peste 個人的に神曲だと思う。Pt.2:sm12343996
[Vocaldub] In memoriam
The song is from the movie "Les choristes" *_* I love it xDMp3 Download: http://www.4shared.com/audio/2GVO8iFj/Vocaldub_In_memoriam.html___Song info:- Kaito: 3 voices (bass and 2 altos)- Miku: 1 voice (soprano)- Rin: 1 voice (soprano)- Len: 1 voice (soprano)- LenchuU(me): 1 voice (solo)Ok... at first I didn't want to do the solo D8 Because my voice turns weaks when I sing "a capella"... xDBut I heard Len... D8 And I couldn't stand the expresionless of his voice in the solo u_u I mean... It's a requiem, you're begging for someone :(So i recorded it... Sorry!!! ;______; I drew Megurine as if I dubbed her xD (Sorry for all the fans of Luka xD) In order to draw her :3Anyway, hope you enjoy it! ^^
【ドラゴンクエスト Ⅰ 実況】ゆうべはお楽しみでしたね パート7
全国の奥菜めぐ子さんほんとごめんなさい。 使用曲: FIRST SIGNS OF FROST - Wire Forms ぱーと6→sm12276847 mylist/21202229 パート8→sm12359987 更新すんの完全に忘れてました。
【YO!ハーモニカ】風にお願い
最初のDJMAXゲームビデオです。 いくつかのパートで多重録音があります。よかったらどうぞ~
楽譜 : http://yoharmonica.com/scores/kaze-ni-onegai-djmax/
My first Harmonica video on the game DJMAX. Got the karaoke version from net and dubbed with Harmonica. there are few part that I recorded with multi-layer playing. Wish you all like it.
Harmonica: Suzuki Sirius 14 holes.
Score : http://yoharmonica.com/scores/kaze-ni-onegai-djmax/
Website: http://www.yoharmonica.com
Facebook: https://www.facebook.com/pages/YOHarmonica/170986802958074
Twitter: https://twitter.com/kesenaitsumi
【UTAU】Kemono (旅の途中)
The UST was REALLY messed up, so I had to edit everything Q A Q So a few things are offbeat! Im sorry!! Q A Q Anyway, this is my first song with my UTAU KemonoHE IS MALE (otoko no ko) c:I've always loved this song! Q A Q So I hope i at least did an okay job on it Q 0 Q;;; Thank you for viewing! And sorry for the half-assed picture! XD;; LOLKemono always has different ears/tail depending on my mood or what song he's singing, so for this one he's a wolf Q u Q ..or..fox... whatever the main girl is in Spice and (WOLF) LAWL XD;;My art at http://www.delineationcreation.deviantart.com
F1 Australia GP 2002 Mark Webber first points (Minardi)
F1 Australia GP 2002 Mark Webber first points (Minardi) Markbel mylist/7273483 & Markbel-2 mylist/8204170 & Markbel-3 mylist/7761882 & Markbel-4 mylist/15697892 & Markbel-5 mylist/19884689
hare hare yukai covered by cassie cupid
こんにちは、イム キンゴウカン キューピッド とこの 私の 最初の ビデオ と 私は希望 その あなた でしょう 楽しむ それは と それは でしょう する あなた 笑顔 愛 キンゴウカン キューピッド xXxHi, im Cassie Cupid and this is my first video i hope you enjoy it and it will make you smile love cassie cupid xXx
一周目から高ランク目指してみる。 27週オーディション
LONG TIME戦(10万 25週以上活動 1枠)
ようやくひゃういごのリズムにも慣れて着ました。
■Da系曲一覧
First Stage
THE IDOL MASTER
エージェント夜を往く(選択済み)
relations
Go My Way!
4曲目リクエストの参考にどうぞ。Vo一覧→24週 Vi一覧→21週
グリニッジ標準時<誰が上手い事言えと!
前26週:sm1213428 次28週:sm1216378
一覧:mylist/1293522/2785805
[StepMania] the first the last
the first the last / 魔界天使ジブリル4 / ユウ(U)
【女性ヴォーカル】Simple Mystery(マーティP)を歌ってみた
女性ですがマーティPの「Simple Mystery」を歌ってみました。家で大きな声で歌えないので、近所のカラオケボックスに行ったのですが、肝心の曲データがマシンに入っていなかったので、急遽家に戻り、パソコンとレコーダーを手に戻って、ボックスで録音しました。なので、マイクはボックスにある赤外線式ですし、曲はノートパソコンのしょぼいスピーカーを最大音量にして撮っています。人生初オーディション応募です。お手柔らかにお願いいたします。I try to sing "Simple Mystery" at Karaoke box.(live rec)This is my first experience of application to audition.Sorry, I can't sing shout part. and made a lot of mistake to sing.Because I got to know this audition in this week, so I can't practice enough.But I love to sing a song.Thanks Mr.Marty to give me a chance.
Charlie_Chaplin
Tillies_Punctured_Romance 03 first⇒sm12071871
DJMAX TRILOGY First Kiss 7K HD
なんとなく録ったやつ Q.途中ですごくかっこ悪いミスしてませんか? A.気のせいです(^ω^) 他の mylist/20988167
全員生存の可能性を信じてカノウセイを実況プレイ Part.10
カノウセイ実況のパート10になります。
ついに2ケタのパートまで来ましたね。
その割には進んでないように思えますが。
今回はいろいろと振り返り&回避の回です。
mylist/20827105 前:sm11964170 次:sm11971511 Part.1:sm11933455
実況Part1マイリスト:mylist/21003717
(MMD) Newcomes BRS Lily
えーと...こんにちは、これが私の最初の二胡のビデオ私はそれのような連中をを願っているモーションデータは恋のフーガに進行中の作業です..........思った(/ ^ 0 ^)/Sorry for any mistakes i use a translator XOerm... Hi this is my first nico video so i hope you guys like itThe motion data is Koi no Fuga it a work in progress thought.......... (/^o^)/
[Mac音ナナPetit] 秋の歌
So. I'm not Japanese. I'm from Finland~ And this is my first time making a song with Macne Nana. ^^ I know my Japanese is not very good, please correct my mistakes.The pictures are by my little sister, you can find her on DeviantArt with the name Ritu-aali. ^w^
[rk10][29S02] NArray and scientific computing with Ruby
Masahiro Tanaka (University of Tsukuba)
NArray is an n-dimensional numerical array library developed for use in science fields, but it is usable for handling binary data efficiently. I talk about NArray for the first time after 10 years from the first release. I will also present topics including the next version of NArray, and distributed scientific computing using Ruby for multi-core era.
[HDねこみみ律子のNPV]First Stage@キングオブパール360
976ねこみみ
け「今日は追加でバッテリーを買ったぞた」
律「はぁ、散財し放題ですね」
け「さすがにもう買わないよ」
律「とかいって今度は外装カスタムしそうですね…」
け「ギクッ」
ねこみみ律子(2)>mylist/14301971 ねこみみ律子(1)>mylist/8550690 その他>mylist/2513054
[rk10][27S01] Feels Like Ruby
Feels Like Ruby
Sarah Mei (Pivotal Labs)
For a Rubyist, writing Javascript is the worst part of working on a Ruby web application. Those clean, modern UIs are often made possible by incredibly complex Javascript. The helpers inevitably get in the way, and you end up writing most of it by hand.It is painful.But you can make writing Javascript code feel more like writing Ruby code. I will show techniques that go beyond "unobtrusive" and turn Javascript into a first-class citizen in your Ruby application. Make your Javascript more joyful!
First Strike Modをプレイしてみたpart2
part2です。(MOD本体はVOLT、utena、などからダウンロード出来ます)part1:sm1184733
First Strike Modをプレイしてみたpart1
先日BF2142に向けてリリースされたスターウォーズMODです。不具合がいくつかあるそうですが完成度は非常に高く、SWファンならずとも楽しめる内容となっております。part2:sm1184996
【VfreschixReynxアギト】
Comments in English will be appreciated, but you can comment in any language. (英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。) ☆ Sorry we messed up the song a lot. It's the first time we sing Acute, and it's not an easy song too. ☆ Original upload: http://youtu.be/QlkTQD9wYr0 ☆ Original song by 黒うさ sm7992704 ☆ Image from zerochan.net ☆ MIX : アギト mylist/20432338 ☆ うた : vfreschi mylist/20419864 ☆ うた : アギト mylist/20432338 ☆ うた : Reyn mylist/20685822 ☆
Cirkel - The First Goodbye
Cirkel (オランダ)- The First Goodbye
