キーワード First が含まれる動画 : 26122 件中 11361 - 11392 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
[ねこみみ律子のNPV]First Stage@チアガール2
880ねこみみ
け「あ、コメント間違えた」
律「なにやってるんですか…」
け「すぐ書き直したじゃないか!」
律「まぁいいでしょう。」
け「そういえば、もうすぐだなぁ…」
ねこみみ律子(2)>mylist/14301971 ねこみみ律子(1)>mylist/8550690 その他>mylist/2513054
Luther Vandross - What The World Needs Now Is Love
The song was originally offered to Dionne Warwick (sm11250802,sm11248624), who turned it down at the time and first recorded by Jackie DeShannon.
【アイドルマスターL4U】 『First Stage』 雪歩・真・美希
箱フレのご厚意でキャプチャして頂いた『First Stage』です。
今回はニコエンコでエンコードしてみました。
ユニット:雪歩・真・美希のトリオとしています。
その他:雪歩の中の人が変わるそうで。今回雪歩メインにしたのは偶然ですw
mylist/19542404
高画質版(ZOOME)→ http://zoome.jp/dalton_p_2010/diary/10/
YouTube → http://www.youtube.com/user/daltonp2010
07: First Stage / 三浦あずさ・萩原雪歩
2010/7/7 07: First Stage / 三浦あずさ・萩原雪歩
お疲れ様、と、ありがとう、と、これからもよろしく、を。
※動画6番は欠番にしました
mylist/18702905
First Aid Kit - You're Not Coming Home Tonight
姉Johannaと妹Klaraによるデュオ。from Sweden
アルバム『The Big Black and the Blue』に収録。YouTubeより。
デーモン伊藤がゆく「フィリピン その2」
Good evening thank you for seeing. This time is The Philippines travel,first day.
It would be greatly appreciated though it has become long if it could see.
◆MYLIST[mylist/19945686]◆COMMUNITY[co374494]◆No,1[sm11322358]
スマイレージ - 夢見る 15歳 dance cover
hello,This is a request from 1soresoreI didn't know the band s/mileage but it is the very nice group which I recommend you to listen to ^^It is my first dance with heels I hope that you will appreciate
The Decibels - First Time
USカリフォルニアの良質パワーポップバンドThe Decibels。ご要望があったので。
03年の来日時の映像をThe Boysの名曲のカバーにのせて!
mylist/4432829
ムーンライト夜〜月夜は悪いダはよ〜[中古記録2010年5月15日]ダンス
My first time singing, dancing alone , I heard it was formed from this dance in my head .Well , it was composed on the spot , they can tell which parts are formed simultaneously as a song repeated . The left foot using a leg on your right at 90 degrees before , so "Night of the Moonlight "is the right angles hop , in the angle of your hand if three times to move the hand of your stay and words Put your hands approached the "hmm "from round your head and your left arm , from the heart of the rain , it pushes the plot.Song: Bad Night Moonlight Moonlight ~ da ~ sArtist: Morning Musume .* I do not own the rights to the song , so I only made it dance *
[ねこみみ律子のNPV]First Stage@フォーエヴァープルート
944ねこみみ
け「さて、今日も本読みですよー」
律「まぁ買った以上ちゃんと読まないと無駄金ですからね」
け「1冊目は読み終わったよ。今2冊目」
律「まだ7冊残ってますね。あ、実質6冊かな?」
け「うーん、全部読み直しだから最後の本は2回目になるけど、まぁいいんじゃない?」
ねこみみ律子(2)>mylist/14301971 ねこみみ律子(1)>mylist/8550690 その他>mylist/2513054
Yu-Gi-Oh! AGX: Abridged Generation X (Episode 2)
Episode 2The First GX Abridged Series by Sephirex.
【動画】Acute【アギトxReynxVfreschi】
Comments in English will be appreciated, but you can comment in any language. (英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。) ☆ Sorry we messed up the song a lot. It's the first time we sing Acute, and it's not an easy song too. ☆ Original upload: http://youtu.be/7ZI1SQhfxXw ☆ Original song by 黒うさ sm7992704 ☆ Image from zerochan.net ☆ MIX : アギト ☆ うた : vfreschi ☆ うた : アギト ☆ うた : Reyn ☆
Avatar/Stay Night
I'm a high school student from China,and it's my first time to apply my re-edited video in niconico.Probably not done well enough on it .Just take it easy and have fun>_
L4U 「目が逢う瞬間」 千早 ノーマルPV 【HD 720p】
自分が好きな曲なのでうpしました。
画質設定 H.264 1280*720 30fps ビットレート6000kbps
前作「THE IDOLM@STER」aCm?(亜美・千早・美希)→sm11711769
次回作「First Stage」雪歩→sm11748439
【速瀬水月】she is our storm vanguard one !!【生誕記念】
こんばんは、メルツェルPっす。本日、我らが速瀬水月中尉のお誕生日ということで、お祝いの動画を作らせていただきました。突撃前衛長で豪快な性格なので、勢いとスピード感を意識した曲と編集にして見ましたがどうでしょう。正直あんまうまく行って無い気が……。あと、最後の英文が読みづらくなってしまいましたが、「Happy Birthday First Lieutenant Hayase !!」と書いてあります。訳すとそのまま、「速瀬中尉御誕生日おめでとうございます!」となります。念のため。まあ、細かい理屈は抜きにして、中尉を祝う気持ちと一緒に楽しんでご覧いただけたら、作者にとって最高の喜びです。
[ねこみみ律子のNPV]First Stage@ホーリーナイトドレス
1008ねこみみ
け「さて、今日は休日出勤だったわけだが」
律「あら、お疲れ様です」
け「来月、ほとんど休日出勤なんだが…」
律「其のパターンは珍しいですね」
け「まぁ仕方ないかなー忙しい時期だし」
ねこみみ律子(3)mylist/21226986 (2)>mylist/14301971 (1)>mylist/8550690 その他>mylist/2513054
Melody ( 小さな恋のメロディ ) First of May The Bee Gees 日本語字幕
First Of May ( 若葉のころ ) Artist: The Bee GeesMelody (1971 film)Director original scenario : Alan ParkerFirst of MayWhen I was small, and christmas trees were tall,We used to love while others used to play.Dont ask me why, but time has passed us by,Some one else moved in from far away.Now we are tall, and christmas trees are small,And you dont ask the time of day.But you and I, our love will never die,But guess well cry come first of may.The apple tree that grew for you and me,I watched the apples falling one by one.And I recall the moment of them all,The day I kissed your cheek and you were mine.Now we are tall, and christmas trees are small,And you dont ask the time of day.But you and I, our love will never die,But guess well cry come first of may.When I was small, and christmas trees were tall,Do do do do do do do do do...Dont ask me why, but time has passed us by,Some one else moved in from far away.
[Vocaldub] In memoriam
The song is from the movie "Les choristes" *_* I love it xDMp3 Download: http://www.4shared.com/audio/2GVO8iFj/Vocaldub_In_memoriam.html___Song info:- Kaito: 3 voices (bass and 2 altos)- Miku: 1 voice (soprano)- Rin: 1 voice (soprano)- Len: 1 voice (soprano)- LenchuU(me): 1 voice (solo)Ok... at first I didn't want to do the solo D8 Because my voice turns weaks when I sing "a capella"... xDBut I heard Len... D8 And I couldn't stand the expresionless of his voice in the solo u_u I mean... It's a requiem, you're begging for someone :(So i recorded it... Sorry!!! ;______; I drew Megurine as if I dubbed her xD (Sorry for all the fans of Luka xD) In order to draw her :3Anyway, hope you enjoy it! ^^
ユウナ - Caramell Dansen by BakaNiShinaide1
www.youtube.com/bakanishinaide1Well... This is the first dance request that I haved :3 The song is really funny, so I went out with my friends and I decided record something different... First I'm in a park, so it's cool :3. And second please, don't put bad comments if you don't like this... In many videos I have a lot of bad ratings and I don't want to dance because I'm sad, so was a long time ago that I don't upload any dance.Oh, I can't edit very good this vid... I have a lot of problems to convert HD-Mov u__u I'm sorry, it's de problem to have a new camera... But It looks very good, isn't it?Oh! Dance request by 7rayes! I want that all people send me more requests :3Good byuna! ~
Cromagnon - First World of Bronze (1969)
youtubeから オースティン・グラスミアとブライアン・エリオットの2人のオーバードーズ・フリークスによるORGASMというアルバムからの曲
【雨こ】 セカイにただヒトリの
I'll type in english first, and then poorly translated Japanese.This song was very fun to do, considering it was well in my voice range. I tried to do a little voice acting, but I'm sorry if some of the sentences are wrong. ^_^;私がよ、とまず悪い日本語に翻訳英語で入力します。この曲は、私の声の範囲でもなかった考えると、非常に行うには楽しかったです。私は演技小さな声を実行しようとしましたが、文章の一部が間違っている場合、私はごめんね。 ^ _ ^;
Flying Lotus - Let it Go
Watch in HD!This is my first foray into the magical world of Milkdrop, a place where music and mathematics hop in a blender and produce an art smoothie. This is obviously a WIP, and you can probably notice that there is very little that actually reacts to the music. This was more an experiment in using the per-frame equations system, and just making something that looks cool. Note that the preset won't change; I just wanted to leave the whole song.The song is "Let it Go" by the Flying Lotus, off of the album "IIOIO". Check him out because he's a superballer.And yeah, I know that there's a little sound hitch in the beginning; I should have crossfaded in.
Fidgety Feet (War Cloud, 1917)
excerpt from the golden horseshoe, performed by the Dukes of Dixieland?composed by Larry Shields & Nick La Rocca, members of the Original Dixieland Jazz Band, who made the first jazz records for Victor
[ねこみみ律子のNPV]First Stage@クラッシュデニム
1072ねこみみ
け「読むのは早いしある程度は覚えてるが、完全に理解できてないことが多い」
律「呼んだ後、ちょっとしたら忘れてるんですか?」
け「呼んだ事は覚えているけど細かい内容は覚えないんだよね」
律「ふむ、なんででしょうね?」
け「んーわかんねぇ…深く考えず斜め読みしてるのかもしれんな」
ねこみみ律子(3)mylist/21226986 (2)>mylist/14301971 (1)>mylist/8550690 その他>mylist/2513054
「ブラック★ロックシューター -B. E-」歌ってみた(Mayu ver.)
これが私の最初のビデオです。申し訳ありませんが、音のビットで飽和する。 (私はフランス人です。だから私はそれが何を意味する場合は、このメッセージは私を許して翻訳Google翻訳を使用してください)m(_ _)mThis is my first video. Sorry the sound saturate a bit. (i'm french so i use google transtlate for translate this message excuse me if it don't mean anything)m(_ _)m
シャイニング 愛しき貴方 SHORT LIVE
こんにちは!この曲を私に聞いてください歌った。ありがとうございます!My japanese is not that goog, i am still learning. This was my first experience singing LIVE without reading lyrics. Thank you for watching, No bad comments, pleaseChiiAyu
【Mee。_。】リグレットメッセージ 歌ってみた
本家様 → sm3440324 PV → sm4369760ヾ(o゚ω゚o)ツ YEAH!FIRST TIME!
【UTAUカバー】First Sound Story#002 『Voice』【朝音ボウ】
First Sound Storyシリーズは6話まであるので。2話は朝音ボウ
原曲 19's Sound Factory→sm1879724 オケとVSQお借りしました
絵はみぞれさん http://www.pixiv.net/member_illust.php?mode=medium&illust_id=12268976
mylist/32275853
投稿したFirst Sound Storyシリーズ mylist/22387313
日刊天海春香 ソロ 「First Stage」 ネクサスカジュアル
【日刊天海春香987号】
2ってステージ数かなり多くね?w
春香
アリーナ
First Stage
ネクサスカジュアル
歌詞なし・Autoあり
■日刊天海春香→mylist/10655331■日刊天海春香 2nd VISION→mylist/15343674
■ソロ → mylist/10655492・ 2nd → mylist/19001509■デュオ → mylist/10655498■トリオ → mylist/10655501■SP → mylist/11152853
【アイドルマスターL4U】 『First Stage(Remix A)』 あずさ・律子・美希
師走になったので、サンタ衣装でPVを一発撮りしてみました。
前回、神バ(sm12202530)を投稿した際、「寒い」「寒い」と
コメを頂いたので、少し衣装を変更してみました。
ユニットメンバーは「大きい」順です。
mylist/19542404
高画質版(ZOOME)→ http://zoome.jp/dalton_p_2010/diary/60
