キーワード HaD が含まれる動画 : 3131 件中 2849 - 2880 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
もしもゲームに超イージーモードが搭載されていたら(転載)
原題:If Games Had Super Easy Mode
くっそ吹いたので転載した。
YouTubeのkingfootball14様より転載。
さらにその転載元:http://www.collegehumor.com/
Morgan Page & Dave Dresden feat. Jan Burton - I've Had Friends
Morgan Page & Dave Dresden feat. Jan Burton - I've Had Friends
[UTAU] "ワンダーラスト (The Wanderlast)"---生活子舞, Komai Seikatsu
http://www.youtube.com/watch?v=_0igSUobxJ8Enjoy my suckish drawing, I has no PC tablet~ I tried to make it look as much as the Luka PV as possible. I HATE YOU, WINDOWS LIVE! Puu...I love my new laptop, don't get me wrong. But Windows Live Movie Maker is the WORST possible idea Microsoft could ever have dreamt up. It won't even let me trim clips!*sigh* Backing off of that, I think it came out pretty well. And the UST? Psh. That was AMAZING. I swear, I love navysky1995 so much now~ I only had to split the acapella ONE TIME. Do you hear me? ONE. FREAKING. TIME. And it came out AMAZINGLY. I have no idea what they did to make it sound the way it did, but...just wow.Well, here's Komai's third work, with original [crud] art. Enjoi!UST & Karaoke: navysky1995Mixing: AirisuPV: Airisu
The New Wine - I Had To Tell You
The New Wine - I Had To Tell You
【作業用BGM】2010/07/10付Billborad Hot100より
今週もBillboard Hot100よりお送りします。 2010/07/10付 By M
(1)Love The Way You Lie/Eminem Featuring Rihanna(2)Ridin' Solo/Jason Derulo
(3)Round & Round/Selena Gomez & The Scene(4)If I Had You/Adam Lambert
(5)Gettin' Over You/David Guetta & Chris Willis Featuring Fergie & LMFAO
(6)There Goes My Baby/Usher(7)Misery/Maroon 5
(8)Hold You (Hold Yuh)/Gyptian(9)King Of Anything/Sara Bareilles
(10)Little White Church/Little Big Town(11)Won't Back Down/Eminem Featuring Pink 11
(12)Stay/Miley Cyrus
前週)sm11175407
次週)sm11403076マイリスト)mylist/18685322編集後記:http://mixi.j/show_friend.pl?id=12489589
※お手数ですが、苦情は直接mixiの方におよせください☆
今週は、国外にいるため、UPがおくれます。ごめんなさい。。
Heavy Rain~心の軋むとき~ くぐもり実況プレイ part13
勘違い~あぁ~勘違い~♪←
OP曲:If I Had You/Adam Lambert
sm11142864:前|mylist/18585813|後:sm11359033
くぐもりpart1リンク→ mylist/16470661
くぐもりブログ→ http://fork1008dog1221.blog58.fc2.com/
【UTAU】We Are Pop☆Candy【雲音カイタ】
I've had the audio lying around for over a week now, I was just too lazy to draw a picture. Buttt since I'm going to summer camp I'm trying to get some extra songs in to make up for the days I can't update.By the wayyy... I redesigned Kaita. You can look at the full design of her new outfit (and gasp! News about appends?) on the deviation- http://enikaitamochi.deviantart.com/#/d2s7wfm言貧弱ものである我、ご免!.VSQのSango312。私は絵を描いたまでの記録は何をしていた。数多絵償うの何故ならばまヒアタスです。
Adam Lambert "If I Had You" PVメイキング Part2
ニューシングルIIHYのミュージックビデオ(PV)撮影の様子part2です。(アダム・ランバート、アリソン・イラヒタ、アメリカンアイドル)
(1Mbps) 【PV】 Adam Lambert 「If I Had You」(低画質)
Artist : アダム・ランバート (1982年1月29日生)←修正(ノ∀`)
Title : イフ・アイ・ハッド・ユー(2010年)
Album:「For Your Entertainment」(フォー・ユア・エンターテイメント)収録曲。
去年のアメリカンアイドル準優勝者、歌唱力はもちろんの事そのカリスマ性で注目を浴びているアダムの1stアルバムからの3rdシングル。アルバム持ってませんが評判良いようですねー購入してみようかな。
画質は(´・ω・`)デスので他に高画質投稿されればそちらに。【9/19追記】高画質版うp→sm12154147
女性Vocal→mylist/23565930
男性Vocal→mylist/23565909
洋楽名曲選→mylist/14529604
その他の動画はこちらから→mylist/14529773
アダム・ランバート " If I Had You " ミュージックビデオ (歌詞付)
iTunes Japan DL1位おめでとう!ニューシングルIIHYのミュージックビデオ(PV)です。アリソン・イラヒタが出ているというのは本当でしたね。(アメリカンアイドル)
Adam Lambert "If I Had You" PVメイキング Part1
ニューシングルIIHYのプロモーション(ミュージック)ビデオ撮影の様子Part1です。(アダム・ランバート、アメリカンアイドル)
Spanish fandub Cendrillon- Olinca Zordac
こんにちは、再び。私はOlincaをしています。このファンダブ両方の男性と女性では声が私です。 (コンピュータのヘルプのビット)は私の男性キャラクターの名前Zordacです。私はこのビデオを私は時間を描画するためにあったので使いましたが、私はすぐにそれを行います。誰が、ありがとう、このビデオを作った。ちなみに、スペイン語の歌詞は エマ-くん (Emmanuel-kun) は、有名なラテンの翻訳者によってされます。hello again. I am Olinca. In this fandub both male and female voices are mine. (with a bit of computer help) My male character's name is Zordac. I used this video because I had no time to draw, but I will do it very soon. Whoever made this video, thank you. By the way, the spanish lyrics are by Emma-kun, a famous latin translator.
「Antoine Defour」Catching the Light「弾いてみた 」
Had my hair cut a weak ago.Sorry cuz can't type Japanese in my poor virtual machine.Enjoy~
Dionne Warwick Live Paris 1973
MEDLEY:- Don't make me over- Anyone who had a Heart- Always something there to remind me-I'll Never Fall In Love Again (extrait)
【MASHUP】 (USA POP) 2009
I know you want me / Pitbull.I gotta feeling / Black Eyed Peas.Boom Boom Pow / Black Eyed Peas.Just Dance / Lady Gaga.Poker Face / Lady Gaga.Down / Jay Sean.Knock you down / Keri Hilson.Kanye West / Heartless.Use Somebody / Kings of Leon.You belong with me / Taylor Swift.Love Story / Taylor Swift.Right Round / Florida.Halo / Beyonce.Single Ladies / Beyonce.The Climb / Miley Cyrus.Gives you hell / the all american rejects.Hot & Cold / Katy Perry.Dead & gone / Justin Timberlake.You found me / The Fray.My life would suck without you / Kelly Clarkson.Live your life / Rihanna ft T.I.Im yours / Jason Mraz.Best I ever had / Drake.Kiss Me Thru the Phone / Soulja Boy.Blame it / Jamie Foxx.
[UTAUカバー] 愛は戦争 [憂苦音ミユ] [MMDPV]
re-uploaded from my YouTube- http://www.youtube.com/watch?v=KItVZUCAs4I Original- sm2397344 lyrics from Kaito's ver- sm2891745 based on this PV- sm6287579 programs used- MMD, Windows Movie Maker, PMD Editor. model made from yukata Miku and Miku's body and Amane's hair- Motion- http://www.4shared.com/file/aki7W_13/Love_is_War_PV.htmlust- http://www.4shared.com/file/qwsyNsTL/Ai_wa_Sensou.html - I had to improvise a bit.I used the male version of the song but the PV based on Miku's version. sorry if it makes less sense. google translate:私は少し即興しなければならなかった。 私は曲の男性版がPVは初音ミクのバージョンをベースに使用されます。申し訳ありませんが少なく理にかなっている場合 Miyu is my UTAU. Miyu is a boy. like Namine Ritsu. he is an overseas UTAU-google translate:ミユは私のUTAUです。ミユはは男の子です。波音リツのような。ミユは、海外UTAUです
英語で歌ってみた バタフライ【zoozbuh】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=Oh_c-iRhpsE&fmt=35 sm4144990 sm4005249
pic by himi http://piapro.jp/content/n5ny45vl2miwyy3l
So I felt like it was time for another Gakupo dub xD I used a picture of Len and him together, since they both had versions of the song.
Yeah, I know I sound terrible in some parts but ehh..
mylist/19692841
スマブラX 海外のメタナイト批判の歌
曲名:Metaknight Da Bess You Ever Had 原曲:sm7516631 誰か訳してください><
The Best Of Peter, Paul And Mary - (TEN) YEARS TOGETHER
ラジオで聞いて懐かしかったのでアップしてみました。音声はAAC-320kbpsです。
他の投稿動画 -> mylist/19074949
1. Blowin' In The Wind(2:56)
2. Too Much Of Nothing(2:32)
3. Lemon Tree(2:52)
4. Stewball(3:09)
5. Early Mornin' Rain(3:13)
6. 500 Miles(2:55)
7. I Dig Rock And Roll Music(2:31)
8. Leaving On A Jet Plane(3:27)
9. Puff(The Magic Dragon)(3:25)
10. For Lovin' Me(2:08)
11. Don't Think Twice, It's Alright(3:12)
12. If I Had A Hammer(The Hammer Song)(2:06)
13. Day Is Done(3:22)
Nightwish - Wish I Had an Angel (DVD End Of An Era) HD
Nightwish 放送用
CHEAP TRICK【NEVER HAD A LOT TO LOSE】1988
チープ・トリック【ネヴァー・ハド・ア・ロット・トゥ・ルーズ】
Nightwish - Wish I Had An Angel (Live2008)
Gampel Open Air 2008.8.17 (mylist/14527357)
英語で歌ってみた *ハロー、プラネット【ateotu】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=0Sg5FNuqvic&fmt=35 sm7138245
pic: http://piapro.jp/content/nids3fqsr79v4eiz
This is my english version of *Hello, Planet. I'm sorry that it's kind of pitchy. I had to make the karaoke a bit lower and then readjust it after... So my voice sounds pretty high, haha.
mylist/19511147
【UTAU】弱虫モンブラン【アマガク】
UTAU and Crappy sketch by Rave-PUst from the Korean UTAU community------------------------------SECOND TIME UPLOADING GOSH-DAMMIT.Ok, now that that's out of my system... Sorry for the crappy art, I have art block, but the video is high quality, I promise. I love this song, GUMI's cover was great, so by some lucky chance I had someone get in touch with a Korean ust, creator who made this (but he didnt want to destribute it so dont ask) and a friend got the ust for me :DComment~
[PV] Nightwish - Wish I Had An Angel
[PV] Nightwish - Wish I Had An Angel
英語で歌ってみた Light Song【rockleetist】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=LXsl-d820lY&fmt=34 sm7215575
http://www.youtube.com/watch?v=VP0esdu8w-I&fmt=35 sm3055567 sm7291672
mp3: http://www.mediafire.com/?iqkayjhkntn
It's a classic Kz/Livetune Miku song, so I couldn't deny singing it. ♥ In fact, my favorite part to sing was the harmonic echoes for "And I will call~".
I pitched it down 0.71% from the original, as the notes are so high that even I can't hit them. Aside from that, because vocaloids don't need breath marks in their music & songs, I had to place them myself.
And that chorus has no room for breath between those high notes. Very challenging!
http://twitter.com/rockleetist
mylist/14188621 user/13709795
【UTAU】モノクロ∞ブルースカイ【澄音あや】
This was so time consuming DX It had triphone things in it that I had to take out because Aya can't sing those. Maybe she will in the future... Anyway, here's Aya singing Monochrome∞Blue Sky! Enjoy! Aya's voicebank: http://www.megaupload.com/?d=592PMEXO .ust by Kumataro. Website: http://sumineayautau.webs.com/
[Ruby] Ana Omry Mastaneit Had [Arabic Pops]
ハク姉のベリーダンスを見てたら、リズムに懐かしくなって上げてみた。2005年版でちと古いです。観ていたハク動画はこちら:sm10568313
Hana Ranman -Flowers- Para Para パラパラ
6/15/2009Song: Hana Ranman -Flowers- Artist: TerraPara Para choreography: Lex (Redkunoichi)Dancer: Lex***Please keep in mind that the video is NOTreversed!!***The moment I played this on DDR Supernova I just knew I had to make a dance for it!Brand new para para that I made. It took me weeks to make this! I had so many ideas for the song that I couldn't make up my mind! Hope you enjoy! ^_^----------------------------I do not own this song nor the game (DDR Supernova) that it is related to. All rights belong to their respective owners.
Yezda Urfa - (My Doc Told Me I Had) Doggie Head -
アメリカのグループ、イェツダ・ウルファの2nd「Sacred Baboon」から。1stの再録音曲があります。
YES+ GENTLE GIANTと言われていますが、正にそんな感じです。
その他upリスト→mylist/6726318
