キーワード Have が含まれる動画 : 13460 件中 2753 - 2784 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
マイケル・ベイ監督作品と化した先輩
CQ1!CQ1! Green smoke! We have green smoke, over!?(english)
【セイ】from Y to Y【歌ってみた】
The 2rd submit song.
It have 3 version, But someone says this version is best, so I upload it.
日本語苦手です(・w・)、よろしくお願いします!
◎MIX:/T
◎歌:聖伊(セイ)
◎本家とPV使用:sm6529016
◎マイリスト:mylist/32182623◎Other Side:http://tw.streetvoice.com/users/nightcat0603/
Rihanna - Where Have You Been (Peter Rauhofer Reconstruction Mix)
Rihanna - Where Have You Been (Peter Rauhofer Reconstruction Mix) mylist/32187371
【作業用BGM】 Oldies But Goodies 60年代 その5
シェキナベイベーナウ!
曲名/アーテイスト名 ■Little Devil/Neil Sedaka ■Let Me In/The Sensations ■Speedy Gonzales/Pat Boone ■The Majestics/Dion ■Why'd You Wanna Make Me Cry/Connie Stevens ■Party Lights/Claudine Clark ■The Locomotion/Little Eva ■Breaking Up Is Hard to Do/Neil Sedaka ■Pretty Little Baby/Connie Francis ■Sherry/The Four Seasons ■Twist and Shout/The Isley Brothers ■Let's Twist Again/Chubby Checker ■Johnny Angel/Shelley Fabares ■Duke of Earl/Gene Chandler ■One Summer Night/The Diamonds ■Sealed With a Kiss/Brian Hyland ■Bobby's Girl/Marcie Blane ■I Saw Linda Yesterday/Dickey Lee ■Shout! Shout!/Ernie Maresca ■Lovers Who Wander/Dion ■You Must Have Been a Beautiful Baby/Bobby Darin sm17886575←前|次→sm18011107 マイリス:mylist/25521143 他の動画たち:user/8104672/mylist
【サバゲー戦況報告書】2012.05.05の記録 File No.1【FPS Airsoft貸切】.mp4
みなさんこんにちは「nov」です。「まるぼう」です。
この動画はnovが1カメ・編集、まるぼうが2カメ・うp担当でお送りしております。
本報告書5月5日に行われましたFPS AirsoftによるCIMAX貸切となります。
自分のカメラ不調やらいいとこなしだったりな感じでサクサクッっと前半の
編集が終わったようですヽ(´=ω=)ノ
それではご覧ください! have a nice game !
2012.04.08の記録 File No.3:sm17770657
2012.05.05の記録 File No.2:sm18059132
マイリスト:mylist/28902201
Tehelka Music Project - Hari & Sukhmani (Season special)
転載。Hari and Sukhmani are a folk-electronic act based in Chandigarh. They have been active since December 2008.Hari Singh is a producer and audio engineer. Sukhmani Malik is a trained Hindustani vocalist from the Rampur Gharana,
,
Special Thanks : Subir Singh, Vidyun Sabhaney, Saudamini Zutshi, Pallavi Kaushal, Akriti Saronwala, Salim Khan and Neel Mani Kant.
ある日の夢の話 - Tete (original song) movie parts of NHK
オリジナルソング&映像:NHKクリエイティブ・ライブラリー。ある日見た夢を書き留めて曲にしました。NHKクリエイティブ・ライブラリー(フリー)からのCG素材を編集してビデオにしています。作詞・作曲・編曲・演奏・ビデオ編集 / TeteComposed, arranged, performed and Video making by Tete映像パーツ:NHKクリエイティブ・ライブラリー[YOUTUBE]http://www.youtube.com/user/teteroom[MYSPACE]http://www.myspace.com/teteroom[teteroomの他の作品]mylist/25657899お問い合わせの方は以下のメールアドレスへIf you have questions or comments, please contact me.★[email protected]
海外で東方怪綺談の「神社」(バッドエンドテーマ)を演奏
youtubeからの転載。
説明文からすると、右端が投稿者、真ん中が兄弟、左端が親父さんとのこと。以下、youtube内での説明文。
---------------------------------
Today we had a family get-together. Me, my brother, and my dad decided to do something of a mini-concert while we were there. This is the first that any of us have really played in front of an audience. We made our fair share of mistakes, but overall it went pretty good. In this, we're playing a cover my brother put together of "Shinto Shrine", the ending music from a Touhou game called Mystic Square. It is heavily inspired by a remix of the same song by Alstroemeria Records.
From left to right - My dad, my brother, then me.
--------------------------
転載元:
Temple in the Mist
http://www.youtube.com/watch?v=TnrXJjdCMwA
【nana】イアイア★ナイトオブデザイア【踊ってみた】
I speak fluent English, but I do not really know japanese that much so I won't understand many comments. I am from America. I have been dancing J-Pop just about 1 year. I only had 2 days to learn this dance since I have final exams coming up > < I will be busy. So, enjoy the video ^^
【作業用BGM】再UP 洋楽 アゲアゲで逝きましょうww(´・ω・`)
今回は自分の好きな曲を選曲してみました(・´з`・),
再UPです(・∀・) Sebastian Ingrosso & Alesso - Calling (Original Instrumental 2 Calvin Harris ft Kelis - Bounce3 Hyper Crush - Werk Me4 Hyper Crush - Kick Us Out5 Party Rock 2 Domino Anthem(Transition)6 Drink (Lazy Jay Dirty Remix)7 Who Is Ready To Jump (DJMAKID Mush Up2012)8 Levels (Party Remix)9 Sak Noel-PASO10 Lunar(Hands Up Edit)11 Tiesto & Hardwell vs Swedish House Mafia - Save The World vs Zero76 (Hardwell MashUp)12 Turn Up The Music (DJ Pauly D x Artistic Raw Bootleg)13 Chris Brown - Beautiful People (I-Notchz Remix) -201114 Rattle(Horn Frip Mix)15 Rihanna - Where Have You Been16 Beautiful People (D-Sub remix)17 DAVID GUETTA ft. USHER - WITHOUT YOU18 MARTIN SOLVEIG ft. DRAGONETTE - HELLO19 Break Your Heart20 Party All Night21 Martin Solveig Vs. Big In Japan (Dj Kapuzen vs. John Karoll Mash Up)
mylist/31711482うわさの|壁|x・))まさや ,
co1573438
Thailand Festival Osaka Japan May 20th 2012
Official Website http://inexs.info Intercultural Experience Society Osaka baed International Friendship club, presented you a movie about "Thai Festival" was held in Osaka Japan.It was enjoyable and I have eaten Thai food.
『若草の頃』 “Have Yourself a Merry Little Christmas”
原題:Meet Me in St. Louis
1944年 アメリカ映画
監督:ヴィンセント・ミネリ
脚本:フレッド・F・フィンクルホフ、アーヴィング・ブレッチャー
出演:ジュディ・ガーランド、マーガレット・オブライエン、メアリー・アスター
音楽:ロジャー・イーデンス、ジョージ・ストール
撮影:ジョージ・フォルシー
第17回アカデミー賞受賞:子役賞(マーガレット・オブライエン)
万国博を翌年に控え、皆が浮き足立っているような1903年夏のセントルイス。
スミス一家の次女エスターは隣家に住むジョンを想っていた。
季節が過ぎようやく二人が恋人らしくなった頃、エスターの父ジョンに突然ニューヨークへの転勤話が持ち上がり、一家は引越しをすることになってしまった。
Pharrellと妖怪寺(Jerico氏アレンジVer)を混ぜてみた
PharrellのCan I Have It Like That(ft.Gwen Stefani)とJerico氏による妖怪寺のアレンジ「妖怪寺/To the bell」を混ぜてみました。
お借りしたJerico氏アレンジ→nm13164907
mylist/5073520
【作業用BGM】アニメ・ゲームちょっとだけコアな神曲メドレーまとめ2
ゲーム・アニメ・PCゲームのインストロメンタルです、主にmylist/13567170からの抜粋+αです。
音量がタイダルかもしれないので注意。
部長おおおおぉぉぉぉ!!
1.Five/魔法使いの夜#0:00
2.顕現/great three/魔法使いの夜#3:58
3.Chant of Seraph/ティンクルくるせいだーす#7:12
4.I'll Face Myself -Battle-/P4#11:48
5.Living With Determination/P3#17:02
6.LILIUM/エルフェンリート#20:50
7.Prologue/ロードス島戦記#26:27
8.組曲「地の龍」/X#31:10
9.From seeing the rough wave/PSO#39:19
10.You have nowhere to go/PSO#40:45
11.月歌/ひぐらしのなく頃に解#42:17
12.Departure/FFCC#45:55
13Promised Grace/FFCC#50:06
14.熱圏[THERMOSPHERE]/アインハンダー#52:58
15.コパンドンCITY/ランスクエスト#56:14
16.戦闘フル/ランスクエスト#59:27
17.この一手で/咲-Saki-#61:52
【巡音ルカ、Clara】 Nezvanova 【オリジナル】
Well~ here began a series of songs with Nezvanova, in honor of the Dostoevsky book, a real critique of certain beliefs absurd that we should have overcome. To be honest, this song took months to prepare, and this was the origin of the famous "As we live, we must die"although it has not been released until now. It does not seems to how I originally thought of it, largely for the better, and in another way, for the not-so-better. So let's break a lance for r&b lovers with this new beginning. Thank you all for your continued support, and of course, people who have contributed so much to this song!! ---UPDATING LINKS
【VerUP】きれいで爽快な洋楽メドレー【作業用BGM】
メロディーが綺麗で爽やかな曲集。良曲ばかり。【曲が重なりますがこちらもどうぞ→sm18289556】
1.Built To Last/Mêlée 2.Fireflies/Owl City 3.What's Left of Me/Nick Lachey 4.Yes You Have/Leeland 5.Anything You Say/Deas Vail 6.What Hurts The Most/Rascal Flatts 7.White Houses/Vanessa Carlton 8.Crashin'/Jack's Mannequin 9.Landed/Ben Folds 10.Hot Air Balloon/Owl City 11.Clocks/Coldplay 12.Miss Invisible/Marié Digby 13.Stay The Night/Making April 14.Sixteen/Deas Vail 15.Rainbow Veins/Owl City 16.Up in the Stars/Swimming With Dolphins 17.A Thousand Miles/Vanessa Carlton 18.Cavanaugh Park/Something Corporate 19.Sleeping In/Nevertheless 20.Into The Fire/Thirteen Senses 21.The Saltwater Room/Owl City 22.Viva La Vida/Coldplay 23.On and On/Chasen 24.Come On Get Higher/Matt Nathanson 25.These Are The Nights/Making April
他(mylist/31888921)
【けいおん!】Have some tea?アレンジ詰合せ【さんとら!】
けいおん!シリーズのテーマ曲と言っても良いぐらいおなじみの「Have some tea?」と、そのアレンジをまとめました。聴き比べてみてください。
使用楽曲一覧
Have some tea?/Tea at the night of Christmas/One more tea?/Tea with you/Early tea/雲上茶屋/Traditional tea/Spilled tea
【波音リツキレ音源】+REVERSE 【UTAUカバー】
-ERROR: sm17969073
Thank you so much for 100,000 views!!! (シ_ _)シ (シ_ _)シ (シ_ _)シ
I have completed this cover! I was very suprised by the response to my -ERROR cover. I love niki's songs and especially the combo of ERROR±REVERSE. I hope you enjoy this cover!
UST: rokurin (edited by me)
オリジナル: sm12145049
Image: hara (mylist/25210833)(pixiv) and はしま (pixiv) Thank you for your gorgeous art!
Thank you for listening!
ついに+REVERSEのカヴァーが完成しました!! 私の投稿した‐ERRORのカヴァーの反響にとても驚いています。nikiさんの曲は大好きで中でも姉妹曲のERROR±REVERSEは特に好きな曲です。 どうぞ楽しんで聞いてください!!
【作業用BGM】くつろぎすてっぷ 082【DnB】
【LiquidFunk】#23:21【ChillOut】
01 Ricky Tuff - It's All Love [2012] 【BZ】
02 Unknown Artist - You Have Taken It All [2012] 【LF↓】
03 Colossus - Helio Ft.Dnbeth (Decimal Bass Rmx) [2012]
04 Keefos - WRITERS-BLOCK [2012]
05 The Flood Runner - When Times Fall [2012]
06 RoyGreen & Protone - Sad Woman [2012]
07 Blu Mar Ten - Sweet Little Supernova (dBridge Rmx) [2012]
08 Comfort - Shore Leave [2012] 【CO↓】09 Hooch - Hesperus by [2012]
10 Modest Intentions - Morning in Sydney [2012]
11 A-Logue - Faithfull [2012]
12 Rebecca Ferguson - Teach Me How To Be Loved (Sound Movement Rmx) [2012]
13 Arp XP - Closer Ft.Estel Luz [2012]
14 ENIGMATIC DESIRE - Red Rose [2012]
まいりすと:mylist/30855469
ぶろぐ:http://8mara.blog.fc2.com/
【怨霊注意】 絶叫系男児のもう一つの呪怨 【Do You Have A Grudge? 】
このゲームは外国のフラッシュゲームで、ハリウッド版の呪怨を元に制作されたものです。
今回はたつみ一人で実況してみました。
ややゲーム音量が大きいのと所々うp主が悲鳴をあげますので注意してください。
次回作→未定 マイリスト→mylist/31980703 part1まとめ→mylist/25581820
同時進行→ドンキーコングリターンズ:sm17106078
前作→イケニエノヨル:sm17079375
【更新状況など】
でんでら騎士団コミュニティ→co1189073
たつみ
コミュニティ→co1642320 Twitter→Tatumi_dendela
PEKO
コミュ二ティ→co1622838 Twitter→peko_2525
その他苦情など→[email protected]
John Paul Jones (1959)part1 of 9
John Paul Jones 彼は合衆国海軍発足に貢献した人物です。スコットランド人として生まれ、イングランドと戦いました。歴史上、彼ほど勇敢で、彼ほど大国で軍人として雇われた人はいません。I Have not yet begun to fight.合衆国人なら誰もが知っている世界一諦めの悪いこの言葉はジョン・ポール・ジョーンズが言った言葉です。
【波音リツキレ音源】Akisutozeneko【UTAUカバー】
Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=DG9m4cDvaUI&feature=plcp - VSQ: Sango312 (Cover-P) (Mixed and edited by me)ごめん、日本語を話しません!This my first upload, so I hope you like it!I have no idea what I'm doing @_@
John Paul Jones (1959)part8 of 9
イングランド軍フリゲート艦セラピスとの交戦によってボンノムリチャードのマストが破壊された。旗艦の国旗が下ろされることは敗北宣言を意味していた。「降伏するのか?」セラピスの艦長は呼びかけた。”I have not yet begun to fight." 「俺はまだ戦っちゃいねえ。」ジョン・ポール・ジョーンズは答えた。http://www.history.navy.mil/trivia/trivia02a.htm"I have not yet begun to fight": The Story of John Paul Jones
【UTAUカバー】 Cat's Dance【波音リツ・キレ音源】
UST by TheBonnieTungOriginal by MarsayVocal:Namine Ritsu KireIllustration:金たロウ(Kintarou) ( http://kintarou.sakura.ne.jp/ )Movie : Parmy ( http://www.nicovideo.jp/mylist/21863759 )Mix:AMiTranslation(Chinese): MIUTranslation(English): RavenGPSubtitle: RavenGP -----------------------------------Yay Credits! Okayyy! Soo onto real description.So I downloaded Ritsus newest voicebank yesterday and today. It took me FOREVER tounderstand how to use him. This voicebank though.... Its beautiful.... I love it. Expect ALOT MORE! Cause Ritsu's awesome.... yus. I apoligize for bad mixing. I have no headphones. So I had to use speakers. I apoligize. again. NYAAAA!And I used the original PV because i looooooove it! :D THAT TAIL SWING!!!!!! Man... I love it XD And the PV is just sooooooooo cute!!!!!!!!!! I cant help the adorbs... :D-------------------------------------I own nothing besides putting this together.
Rose Melberg & Dustin Reske - The Love We Could Have Had
Double Agent 001 Compilation 7'' 1996
【作業用BGM】C.C.R.名曲集【懐かしのオールディーズ】
60,70年代に活躍したCreedence Clearwater Revivalの個人的ベストソング集。
1. Fortunate Son /2. Lookin' Out My Back Door /3. Up Around The Bend /4. Have You Ever Seen The Rain / 5. Who 'll Stop The Rain /6. I Put A Spell On You /7. Cotton Fields /8. Long As I Can See The Light /9. The Midnight Special /10. Green River /11. Proud Mary /12. I Heard It Through The Grapevine
投稿マイリスト【mylist/23408147】
Danceroid Cosplay Contest 2012 *SaMa Dance* winner dance cover
READ ME: Hi to everybody!!!Finally a new video!!!This is our partecipation to the cosplay contest of Cecina Comics (Italy-Toscany-3 june 2012). We have mixed two songs, one is japanese: Danceroid "china cyber wo aini" (チャイナサイバー@ウォーアイニー) and one is korean: Orange Caramel "shanghai romance". Well......WE HAVE WON!!!!Trophy "BEST INTERPRETATION"!!!! It was a joy and a big surprise go on the stage and collect the prize, also because we have been chosen by expert judges (make up and hair style artists, cosplay's dressmaker, famous cosplayers). Thank u to everybody!!! and thanks to Cecina Cosplay!!!! It's our first victory as cosplayers!!!:DDDD *SaMa Dance*
【試聴用】NONA REEVES "Choice Ⅱ" ダイジェスト
6/8日にBillboard Recordsから発売された、NONA REEVESのカヴァーアルバム第二弾“Choice Ⅱ covered by NONA REEVES”の楽曲を、ダイジェストでまとめてみました。インタビューがこちらから読めます → http://billboardjapan-records.com/nona2-2.html| 1. YOU GET WHAT YOU GIVE #0:00 /2. STEP BY STEP #0:55 /3. HUMAN NATURE #1:45 /4. THE POWER OF LOVE #2:35 /5. WHAT HAVE I DONE TO DESERVE THIS? #3:15 /6. THAT'S THE WAY OF THE WORLD #4:20 /7. DON'T BE CRUEL #5:15 /8. TENDER #5:55 /9. CRAZY FOR YOU #7:05 |【試聴用】"Choice"→/sm14488883 "WARNER MUSIC YEARS"→/sm14552382 "COLUMBIA & TOKUMA YEARS"→/sm16682527
【海外競馬】2012 ケンタッキーダービー
勝ち馬アイルハヴアナザー(I'll Have Another)。騎手のMario Gutierrezは、ケンタッキーダービー初騎乗で初勝利。You tubeから。
【UTAUカバー】全てのVOC@LOIDに宣戦布告【波音リツ・キレ音源 】
MP3 for HQ : http://www.mediafire.com/?65k96aec5ic0hel So I finnaly put a cover of that AMAZING cover of Ritsu on the internet. This voicebank is way too awesome to not be on my channel. It was so fun to work with the ust by the way... even though I don't remember who does the ust. If someone know who made it first. (But I've edit the ust like, really hard xD) So I just hope you'll like it. Please like, favorite, share, comment (L). And have a look to my other videos \o/ (Is my english that bad today uhhh)
【波音リツキレ音源】霊能少女の繁栄と衰退【UTAUカバー】
Sorry I do not speak Japanese. (Copied from Youtube description) (Youtube link: http://www.youtube.com/watch?v=qiN5JGXR75A )UST: UTAUreizo ( http://www.youtube.com/watch?v=X2KAooH7wTE&feature=watch_response_rev )Singer: Ritsu Namine (Kire Append)PV: Najo (Art) Ryo (Video)Song: The Rise and Fall of the Psychic GirlMusic / Lyrics: HayakawaPOriginal singer: Kagamine Len----------------------Oh god I've always been addicted to this song for the longest time ; 3 ; When I saw UTAUreizo make a UST for it I nearly spazzed. I didn't know who to have sing it, so I thought about maybe Ritsu? I think his new voice bank suits this song well! I hope you can enjoy c:
