キーワード Have が含まれる動画 : 13460 件中 12193 - 12224 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
【UTAU】 ローリンガール 【アマガク】
UTAU by Rave-PUst by Koorima1art by Rave-P-------------------------Despite my epic failure at immitating the 'a' parts in http://www.youtube.com/watch?v=_zep8q... this still turned out epic :DI am fixing ama's triphones, so be ready for a lot more good triphonic songs, and a standalone bank so you can use her triphonic voicebank on non-triphonic songs.Oh, and I have a goal now, I want to somehow make it onto the monthly utau rating...probably wont happen, but it sure as hell got me motivated to fix this damn computer so i could do this piece of epic song (and i just mean the song itself, rolling girl is bad-ass)Please comment, rate, and enjoy!VB:http://www.freewebs.com/gaku/
[06] J-POP R&B Hiphop MIX Summer Jam 2
夏らしいJapanese pop r&b hiphop なんでもあり 途中から趣旨を忘れる… 01.MiChi - PROMiSE 02.m-flo - Lotta Love 03.May J. - LOVE BLOSSOM (F.P.M. Remix) 04.MAKAI - Your #1 05.JAY'ED - Everybody 06.Kreva - Have a nice day! 07.Sugar Soul - Ho-oh ~女神のうた~ feat. RYO the SKYWALKER 08.ケツメイシ - よる☆かぜ 09.Eccy+Reservoir Voxx - Monochrome Searchlight 10.COMA-CHI - perfect angle Summer Luv Remix 11.JASMINE - JEALOUS 12.MIHIRO - You're da ONE feat.May J 13.HI-D - LA LA LA 14.DJ HASEBE -蒼い空 (remix) feat.Emiko 15.Miss Monday - シアワセの種 Nesian Mystik remix 16.bird - SOUL 17.ACO - INSIDE MY LIFE
mylist/13890677
コミュです → co1407489
【作業用BGM】根暗男子のオレが夜中に散歩する時に聴く曲
第3弾です。今回は個人的に夜道でよく聴く曲を選んでみました。
ひとつでも気になる曲があればうれしいですw
作業用か深夜の徘徊用にどぞ( ・∀・)つ
1.Aplomb / boom bip 2.Forcasa 3 / Bola 3.a thousand words / Styrofoam 4.budapest eskimos / THE LUSHLIFE PROJECT 5.shadows / orbital 6.the leaves have left us / library tapes 7.Last Blast First / Ariel Kill Him 8.Radio Protector / 65daysofstatic 9.'93 'Til Infinity / SOULS OF MISCHIEF 10.IDIOTEQUE / RADIOHEAD 11.unspoken / Four Tet 12.5 23(Maiden Voyage) / GLOBAL COMMUNICATION 13.Seremonia / Apparat Organ Quartet
マイリスト作りましたw→mylist/19484061
[MAD] MEDIC ZONE [RED_ZONE x The Team's Medic]
FIRST: THE FACT I USED A "SOUND SOURCE" DOES NOT MEAN THAT I USED A MIDI REPLACMENT.I USED SONY VEGAS PRO 9 AND REAPER, WHICH IS A SOUND EDITING SOFTWARE.so, this is actualy made by request from Darksakuragirl, she also drew the "Female Medic" picture that shows in the end of this video. if you liked this MAD please comment/subscribe/wut not, if ill see i have more subs and people who like my work, ill keep on making MADs and videos :D...ow and, i recommend you to listen to this with earphones, i made some realy cool stereo effects :3.What is this?, you want MP3?. ok, here you go:http://www.mediafire.com/?yuoykqzaztd(its HQ :D)www.youtube.com/omniputance www.youtube.com/artifctialfoxy mylist/19469635
ナスとアイスの「Have a NicE day!」 #4
はじめましてコンニチハコンバンハオハヨウゴザイマス。
長らく間が空いてしまいました。
決して3話完結ってわけじゃないんですよ!!!
サムネのイラストをピアプロからhttp://piapro.jp/content/tq8iqofoqn1mwnf4をお借りしました。
ちなみに、台詞共々使用させていただきました。
快諾くださったヤマコさんに感謝です。ありがとうございました。
使用させていただいた楽曲はこちらmylist/17840969
sm10200963<<#3==今ここ==#5>>sm11241913
☯ฺ音楽関係のマイリス/mylist/17196214
☯ฺトークロイドのマイリス/mylist/17670451
いつの間にかP名ぽいの(poid?)が付いていました。ありがとうございます!!
これからはまめっぽいどもしくはまめPpoidで活動していこうと思います。
ユウナ - co . no . mi . chi [TAKE 2] (ボーノ) by BakaNiShinaide
www.youtube.com/bakanishinaide1Hi! I redo this dance =3 I like this more ^_^ I have more space and I use mi contact lens *O* I'm happy because I can use it now =3!Now I'm studying my last exams but I want to dance, so I believe that in this week or the next week I can upload other dance, so please comment! ^_^
How to use TogoWS REST service
The high-resolution version is here: http://togotv.dbcls.jp/20100120.html#p01TogoWS REST service is one of the services provided by the Database Center for Life Science (DBCLS).TogoWS enables users to access and utilize major biological databases (such as those maintained by NCBI, EBI, DDBJ, KEGG, PDBj and CBRC) without any additional software to create interoperable workflows. While the APIs of major biological database have different query mechanisms and syntax, we have integrated them so that the user can query and retrieve data in a unified manner. We hope that TogoWS will reduce the necessity to learn new programming languages and provide a user friendly environment for creating workflows. The tutorial is a guide on how to use the REST service. In the REST service, users only need to specify the database names and entries (IDs) in a URL to retrieve information from a database. The REST service also allows users to retrieve a particular field of an entry from the database.
【作業用BGM】個人的に好きな古い曲集【洋楽】(音質改良版)
【6/30追記】Part2うpしました↓
個人的に気分が落ち着く曲集 Part2 sm11231937
※以前上げた動画の音質をよくしました。
今回は一昔前の曲を集めてみました
年代はバラバラだと思います
大体の曲は主が生まれる前の曲なので・・・
0:00~ Shape Of My Heart/Backstreet Boys
3:48~ Keep The Faith/Bon Jovi
9:33~ Sweet Dreams/Air Supply
14:55~ Have You Never Been Mellow/Olivia Newton-John
18:27~ Danger Zone/Kenny Loggins
22:02~ The Final Countdown/Europe
26:05~ Killer Queen/Queen
29:07~ Desperado/Eagles
32:45~ We Are The World/USA For Africa
【追記】タイトルの表記ミスのご指摘ありがとうございます。
マイリスト mylist/19400608
コミュニティ co351202
【作業用】ライヴセトリ仕様BIGMAMA【BGM】
定番曲を並べたBIGMAMAの作業用BGMです。あまり聞いたことない方にもお薦めです。今ならもれなくデニーロ付き。音質悪いですごめんなさい。※BIGMAMAの曲は2:18~■SE.Am I Wry? No■M01.Paper-craft■M02.I Don't Need a Time Machine■M03.Gum eracer■M04.CPX■M05.『それはきっと天使が長く勤まらない理由』■M06.かくれんぼ■M07.look at me■M08.“MISSION 481"■M09.Pinocchio■M10.Neverland■M11.We have no doubt■M12.Happy sunday■M13.Cinderella■M14.the cookie crumbles■M15.little cloud
【作業用BGM】個人的に好きな古い曲集【洋楽】
※音質改良版sm10889771
今回は一昔前の曲を集めてみました
年代はバラバラだと思います
大体の曲は主が生まれる前の曲なので・・・
0:00~ Shape Of My Heart/Backstreet Boys
3:48~ Keep The Faith/Bon Jovi
9:33~ Sweet Dreams/Air Supply
14:55~ Have You Never Been Mellow/Olivia Newton-John
18:27~ Danger Zone/Kenny Loggins
22:02~ The Final Countdown/Europe
26:05~ Killer Queen/Queen
29:07~ Desperado/Eagles
32:45~ We Are The World/USA For Africa
マイリスト mylist/19400608
コミュニティ co351202
英語で歌ってみた No Logic【Katerinu2】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=icZWl2PUxiQ&fmt=35 sm8228650
mp3: http://www.mediafire.com/?ygn4mcmktr4
First, let me just say that I really love One Rooms' songs. I even have lyrics made for from Y to Y! I'm really excited to sing them, because I honestly think they're one of the best lyrics I've ever written.
When I found No Logic, I was excited both because it was a Luka song and because it was by One Room! It's a nice, easy-going and natural sounding song.
mylist/18496593
【AMV】 To protect what we have .
youtubeから転載
作者 : magicflier
曲 : モリナオヤ『夕空の紙飛行機』
mylist/18864256
【2ch】笑うと負けよ【コピペ】 Part8
●出典:おもしろいコピペがあったら貼るブログ http://copipe.atgj.net/ ●BGM:Girls Just Want To Have Fun ●古いのが多いので、見たことあったら御容赦m( )m ●Part7→nm10723936 ●Part9→nm10882922 ●Part1→nm10386823 ●BGMのタイトルを間違えてました。コメありがとう●マイリスト作りました→mylist/18779436
We Have Band - You Came Out (Official Music Video)
We Have Band
【UTAU】アンインストール【憂苦音ミユ】
re-uploaded from my YouTube- http://www.youtube.com/watch?v=jgqiQEq6Tu8 VSQ: Sango312Bokurano's opening.sung by my UTAU Miyu. sorry the art isn't very good...I have trouble drawing non-chibi'sGoogle Translate.残念芸術は非常に良いではありません。私は問題が描画して非のちび
エルヴィス・プレスリー - 「You Don't Have to Say Love Me」
エルヴィス・プレスリーの「この胸のときめきを」です。1970年8月12日ディナー・ショーの模様です。
【実況】旧道を往く 中仙道二十五次目【車載動画】
中山道(江戸時代の旧道)を東京から京都まで走破するという、割と暇な動画。
収録曲は 「Have You Ever Seen The Rain」「Stanley」「30minutes night flight」
次回から、また少し真面目な話をしてみたり。
今回は洗馬〜本山〜贄川まで。
sm10774635←二十四次目 二十六次目→sm10843801
中山道のまとめ→mylist/18726691
ヒーリングゲームミュージック
Do life forms which do not evolve have the value…?
「EWI USB」で「THE SQUARE」の「LOVE IS IN MY SIGHT」などを演奏してみました。
★☆ごあいさつ☆★
今回はメドレーです!
9分近くもノーミスで演奏するのは不可能!!w
4曲続けてどうぞ!!
1. LOVE IS IN MY SIGHT
2. HANK & CLIFF
3. WE'LL NEVER HAVE A TROUBLE
4. 君はハリケーン
今回は、のりものポケモンのラプラスさんにサポートをしてもらいましたw
いろいろ間違ってますが、さらっとお願いしますw
★☆構成☆★
GarageBand(オケ+EWIエフェクト)
EWI USB(AudioUnit経由)
Mr.Sax.T
MacBook Air Built-in iSight+QuickTime Pro(録画)
iMovie (編集)
★☆うp主から☆★
コメント・マイリスト登録、ありがとうございます(o´ω`o)
★☆リンク☆★
mylist/14077998
co404697
【KAITO】Oh My Love
アーティスト:【KAITO】オリジナル曲:Soledad - Westlife画像:PhotobucketI have bad Japanese so I can't type much :)
"We Have Explosive" by The Future Sound of London
FSOLの出したシングルの中で一番売れた曲.UKシングルチャート最高位12位.Youtubeからの転載.
Guns N' Roses - Since I Don't Have You 【PV】 1Mbps
1993年『The Spaghetti Incident?』収録。
米国Billboard-Hot100:1994-xx-xx 69位
英国:1994-06-11 10位
3代目うpリストmylist/14505484
All Music of ACE COMBAT5 2/2
Disc3 & Disc4. ACE COMBAT公式サイト・・・http://www.acecombat.jp/x2/index.html ACE COMBAT5サイト・・http://www.acecombat.jp/ace5/top.htm ・・・1/2 [ sm10790089 ] I hope you to have fun!
【目指せ!】CRデラマイッタ シルバーV 6【1撃1万発!】
次のうpはストック切れの為、新たに撮影してからとなりますが、次回以降はここまでの
You have a chance to win!→「-」countdown→DeramaittaNextTime
な流れで編集をしている単発大当りを半数程度カットする事にします。
なので次回以降はもう少し華のある展開が期待出来るかも?
なお今回は(前回も)GWの帰省直前に深夜から早朝にかけて部屋掃除とか皿洗いとかしつつ
撮影していましたのでボタンが押せなかった所もあります。すみません。
【前回:(sm10735718) 次回:(sm10809437)】
【他のパチンコ実機動画:(mylist/14682579)】
【他うp主様への豊丸リンク デラ銀V:(sm10416839) パンプキングV:(sm10398439) 平家物語:(sm9188112)】
Cyndi Lauper / Hey Now(Girls Just Want To Have Fun)【拡大画面仕様】
解像度1024×768ピクセル、ビデオ・ビットレート2Mbps、オーディオ・ビットレート320kbpsで設定エンコしています。
他のうpした【拡大画面仕様】や高オーディオ・ビットレート洋楽動画はこちら→mylist/12950154
Nossa Alma Canta - Have You Ever Seen The Rain (Cover)
Nossa Alma Canta - Have You Ever Seen The Rain (Cover)
Hægt, kemur ljósið / Ólafur Arnalds
五月二十日、Olafur Arnalds の新アルバム「And They Have Escaped The Weight Of Darkness」發賣! ★ ようつべより http://www.youtube.com/watch?v=QY4NZuOFebU ★ よ mylist/9424075
【洋楽】有名曲のカヴァー集めてみた【作業用BGM】
有名なアレをナニしてしまった、そんな曲を集めてみました。
曲目
1.Justin Mauriello「Poker Face」(Lady Gaga)/2.Vanilla Sky「Just Dance」(Lady Gaga)/3.Marie Digby「Umbrella」(Rihanna)/4.The Maine「I Wanna Love You」(Akon)/5.Runner Runner「She Will Be Loved」(Maroon5)/6.Lily Allen「Womanizer」(Britney Spears)/7.Bowling For Soup「...Baby One More Time」(Britney Spears)/8.Quietdrive「Time After Time」(Cyndi Lauper)/9.Fiona Apple「Across The Universe」(The Beatles)/10.Fall Out Boy「Beat It feat. John Mayer」(Michael Jackson)/11.Zebrahead「Rehab」(Amy Winehouse)/12.Vanessa Carlton「Where The Streets Have No Name」(U2)/13.The Higher「Closer」(Ne-yo)/14.Kris Allen「Heartless」(Kanye West)/15.Estelle「Superstition」(Stevie Wonder)/16.Craig David「Signed, Sealed,Delivered(I'm Yours)」(Stevie Wonder)/17.Jamie Cullum「Don't Stop The Music」(Rihanna)/18.Mary J Blige「Stairway To Heaven」(Led Zeppelin)
mylist/17672642
【巡音ルカカバー】Have You Never Been Mellow(そよ風の誘惑)/Olivia Newton-John
前作はRipSync弄っていたらずれたんで気をつけました。オリビアの曲1曲はやりたかったので、オケは自作、コーラスはアペンド、ミクさん&ルカさん、めぐぽです。日本語英語ですけど、、、MusicMaker3で仕上げてみました。今回もずれてる?でもなんで邦題は「そよ風の誘惑」なんだろ、、RipSync は さなり様の画像を借用しました。Physicalはこちらsm11588703
12年12月:ZERO-GからAVANNAが来たのでやってみました、sm19718535
ユウナ - 気まぐれプリンセス (モーニング娘) By BakaNiShinaide
www.youtube.com/bakanishinaide1Yeei! New dance ^_^ I'm happy :3 this days I don't have time to record anything u_ùUhm... Now I open an account in NicoNico Douga so you can find me searching "BakaNiShinaide" =3Oh, in a month I will have new cosplay... I want it to dance!!! *-* yeah!
