キーワード Me! が含まれる動画 : 6137 件中 6113 - 6137 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
あげたこのバイク日和 (Teil8) ~ニコツーのジャガイモを求めて・・・~
関東遠征に行ってきましたのでその模様をお送りいたします。
Guten Tag!Ich heisse Agetako.
Viellen Dank!Zu sehen jedes Mal!
Thanks for watching!!
I started Twitter.Please follow me!
ツイッター(twitter)始めました。使い方わかりませんが(爆
http://twitter.com/#!/agetakonetwork
その1→sm14439405
【UTAU】 Ur-Style 【ウルフ好き】+ VB
SORRY! I do not speak any Japanese!~~~Voicebank Download: http://www.mediafire.com/?dq753117cyba98w I normally don't upload videos to this website, but decided to put it up on here this time! Sense I don't speak Japanese, her character Information is only in English, but she CAN sing in romaji and hirigana. Feel free to use her, but please credit me! I would love to see the video, if you use her in one! If you want to show me, PLEASE contact me here on my youtube channel: http://www.youtube.com/user/werewolf1grl12?feature=mhee I don't know if can send private messages on this website, but if you can I will reply to them, sorry! The art was given to my by xUtauxAkox from youtube, and I edited the picture just a bit. Ust is by ShiitaKitsune64 from youtube.
Coward Montblanc by Mei
Hello everyone!Here is a remake of Coward Montblanc by mePlease be nice to me! I am only a beginner :)Oh! in fact my name (or nickname) is Light Mei ;) glad to know you!:D .Please comment if you do it in English, I do not understand enough Japanese to read you ;), I learn all alone, but I take my first class Saturday.
【UTAU】マイリスダメー!【 ロリータ 姫】
Don't Mylist Me!!! XCXD I enjoyed doing the drawing =3UST is by Yoyopines ·Original Kagamine Rin ·Video is from:http://www.youtube.com/watch?v=eupFY52MqlU
Utauyo!!MIRACLEで阿波踊り☆
2/20のCome with Me!!最高でしたね!会場で阿波踊りしてる人がいてシュールでおもしろかったので、やっつけで作りましたwいざ作ってみると、全然おもしろくないけどなんとなく投稿。お借りした動画sm13003428
【桜】 - This Is Our World
okok look. this is my 5th song-made and also my 2nd finished-song-made HAHAHA :DDis my guitar ins gud in ur ears? :sorry cz if it wasn't cz my right arm kinda hurt.. '(well, my voice was kinda low on here oh yea my voice was kinda broken ==;umm, this song is dedicated for people around the world~ especially to my beloved emmanuel~ :* yea yea i luv him so much till i cant stop thinking how will be both of our own world be haha ^/////^so well yea have a nice day~ :D~THIS IS ORIGINALLY MADE-SUNG-PLAYED BY ME!!!!~ps: lyrics and the translated lyrics are has been writen on my FB acc. ask me if u wanna see the lyrics and i'll give u the lyrics :3MP3 Download: http://www.4shared.com/audio/n6Lh7oCN/This_Is_Our_World.html
Canary (cover by Valentin ChoCo
Minna-san gombawa , Valentin ChoCo desu ! I’m 19 years old and I’m a FRENCH singer (Valentin is my real name ) . I have a BIG DREAM : I want to BECOME the FIRST FRENCH AND OFFICIAL NICO NICO SINGER because à love japan music , vocaloids and Nico Nico singer ( I adore Sekihan , Piko , Pokota , Valshe , Wotamin …) . Please , listen my cover and encouraged me ! Original singer : Hatsune Miku Cover Singer : Valentin ChoCoBacking vocals : Valentin ChoCoChara design : Valentin ChoCo (inspired bu Natsuo in Loveless ) Picture Coloration : Saga my e-mail (if you want) : [email protected]
【PV】Kiss Me!【SqSc】
SqSc定番曲
SqSc HP
http://www.squirrelscratch.com/
【VF5FS】 VSハルキ君
いつもカゲってタグ付けてくれてる人ありがとう(゚∀゚)
アクスの日常
ラウわからんわ~、ラウつよっ
66P+Kガードして軽P横確だYO!!
follow me!!
http://twitter.com/j_i_n_1226
【VF5FS】 VSへいあんやま
アクスの日常
follow me!!
http://twitter.com/j_i_n_1226
【VF5FS】 VS のりぴ~
500円こじき
VS
アビオンのトイレで寝るやつ
アクスにいてるラウ使いの人に500円もらったので対戦しまくった
下段ほぼ見えるけど朱雀返せない
follow me!!
http://twitter.com/j_i_n_1226
【VF5FS】 VS 猫叉
最近のりおから猫もらったらしい
猫もラウも元気です
follow me!!
http://twitter.com/j_i_n_1226
【VF5FS】 VS のりおリオン
じん
VS
ノリノリののりおのリオン
follow me!!
http://twitter.com/j_i_n_1226
MHP2G 太古の森と漆黒の獣 非火事場ヘビィソロ6分台
動画初投稿ですwG☆2「太古の森と漆黒の獣」 非火事場ヘビィソロ6分台です。かなり微妙ですが、暖かな微笑みか冷たい目で見ていただけると幸いです。音声に関してですが、小遣いの関係でオーディオケーブルが買えないのでBGMのみとなっています。更にノウハウ不足により最初は倉木麻衣さんの「touch Me!」が入っていますが、その後は無音です。ご了承ください。
Niko Niko Tracks 49
【Track 111 Serena Maneesh - I Just Want To See Your Face】 【Track 112 Taylor Deupree & Christopher Willits - Seasons Centers Studies】 【Track 113 Kettel - Follow Me !】 作業用にどうぞ。 音量大きめです。注意!
【歌ってみた】Come with Me!!・改【けいおん】
あまりにもヒドかったので、少しは改良しないとと思いました。たいして変わってませんが‥。ネタとして楽しんでいただければ何よりです。 >>無理だと言ってたおまけ曲:nm13510567
【歌ってみた】Come with Me!!【けいおん】
なに、これ。 自分でもキモイなぁと思いながら、いきおいで。しかも適当に歌って録っているので、例のごとくグダグダです。すみません‥。ネタとしてやってみたかっただけです。気が向いたら録り直します。>>いつものいらないおまけ:nm13499403 【追記】あまりにも‥なので、少しだけマシに。改良版:nm13510682
【けいおん!!!】レッツゴー!Come with Me!!
唯キャラソンより唯ver。 フレーズ合わせて垂れ流しただけなので色々ひどい。 合わせたらこうなるってことで。 ちゃんと合わせたらいけるかも。 mylist/12519177
