キーワード Still が含まれる動画 : 7907 件中 33 - 64 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
【けいおん!】 Cagayake!GIRLS 【AAB ver.】
http://www.youtube.com/watch?v=WXBcbb4-Y7A...This was a summer video project...Asian Apple Band's live version of K-ON's opening "Cagakaye GIrls" ...Still need a few effects, but its almost done!!Big Thanx to Chibistar, our awesome video editor!~Cast ~Yui - ShojoMugi - MangaMio- AnnieRitsu - May~Extras~ Boy 1 - MicBoy 2 - VoBoy 3 - Annie & manga's cuz
Hi-STANDARDのStanding Stillを弾いてみました
初めて投稿します。ハイスタのStanding Stillです。デジカメの動画撮影で録りました。Smokey Ampで鳴らしてます。
Still Playin' the Rock Guitar / DiabolosRadio
リアルロックバンド初期ディアボロスレディオのライブ定番曲。DiabolosRadioStill Playin' The Rock Guitar【Official Web】http://diabolosradio.com【着うた配信中】http://www.chakuchaku.com/entame/artist/1549/
バックステージ 楽屋 DiabolosRadio in Club Citta
DiabolosRadio(ディアボロスレディオ) クラブチッタ 楽屋・BGMはセカンドアルバム【Still Japan Needs a Hero!】より Mr.TV着うた配信中!! http://www.chakuchaku.com/entame/artist/1549/Web http://diabolosradio.com
Billy Joel-1980-It's Still Rock And Roll To Me
My Blog is Here. http://kouji328.blog59.fc2.com/
Billy Joel-1985-The Night Is Still Young
My Blog is Here. http://kouji328.blog59.fc2.com/
Billy Joel-1980-04-It's Still Rock & Roll to Me
My Blog is Here. http://kouji328.blog59.fc2.com/
ゲームミュージックを聞きながらマインスイーパー
ゲームミュージックを聞きながら淡々とマインスイーパーをプレイしてるよ。 曲目 1.TO MAKE THE END OF BATTLE SPECIAL ARRANGE VERSION 2.In Adventure World 3.Phantasy Star Online OPENING THEME ~The whole new world~(Lyric Version) 4.Can still see the light(Lylic Version) ~Phantasy Star Online ENDING THEME~ 5.Burning Hearts ~炎のANGEL~ 6.We are Burning Rangers
A.B.G. -Still I Rise-
アーティスト A.B.G.
曲名 Still I Rise
hiphop/rap/
シャイニング 愛しき貴方 SHORT LIVE
こんにちは!この曲を私に聞いてください歌った。ありがとうございます!My japanese is not that goog, i am still learning. This was my first experience singing LIVE without reading lyrics. Thank you for watching, No bad comments, pleaseChiiAyu
【COD:BO】ナイフ&ラジコンでショータイム【Sum 41】
Aviutlとやらが使いたくて
10試合ほどその日にやってその中から良かった部分を抜きました
なので素材が乏しかったりしてますw
総製作時間6時間くらい(ゲームプレイ合わせて)なので
手抜きの部分もありますが気にしないでください
一応サビらへんから曲と映像が合うようにはしているつもりです
動画編集は初めてなので暖かい目で見守ってくれたらと思います。
途中で飽きても最後までみてってくださいねw
感想もできたらよろしくです
それと身内でやってるって言う人がいますが違いますよ
それでも疑うのならばPS3ryotta0107にフレ希してください
共有フォルダにいれます
使用曲:Still Waiting/Sum 41
Portastatic "Song for a clock"
"Be Still Please"Release Date: October 10th, 2006 "PV強化班"
Toon Vega's Nightmare Booster
Although it does exist in edited PC Version, but still I like it.
【UTAU】 Division → Destruction of the Loids 【Chorus of 7】
Yea yea. I call them the loids becuase its 4 vocaloids and 2 UTAUloids. so what :U. I still had fun 8DDDD XDDDVocaloids:Vocaloid2:Rin,Len,Luka,MikuVocaloid1: KaitoUTAU: Nukupoid, Mane nanaAll UTAU and Vocaloids are copyrighted to their respective ownersAll Art is copyrighted to their respective ownersUST/VSQ/Midi,Instrumental: copyrighted to UTAUreni
【Rey】 MAGNET 歌ってみた
Music by RyuuseiP / Tolie .Vocal by Rey .Hi guys ^^ , Reima is the nick I used back on the time when I was still playing online games . In this cover I treated it as my uke side and myself , Rey , as seme side to sing this song . Hope you will enjoy this ^^
still dollを歌ってみた【むぎ】
コミュ人数70人突破!!
ってことで調子に乗って歌ってしまいましたwww
ks??知ってるww\(^p^)/うーん・・・試しうpですのでたぶんうpし直します。
Aretha Franklin Feat Lauryn Hill-A Rose Is Still A Roses
Queen Of SoulのPVですが…低画質でさーせんw
「カンタレラ」 を 歌ってみた 【レイ】
Hello everyone , Rey desu~ xDThis time i tried to sing Cantarella again with my new mic . I still perform badly in this song but thanks to the new mic , it sounds better than my previous covers of this . Hope you all will enjoy this , any comments are welcome since they will give me courage and experience for my future covers . xD
Still The Same
From the 2007 self-titled album. The Mofos of Euphoria are abominable.
『You and beautiful world』 歌ってみた 【ステラ☆】
私の名前はステラ, はじめまして〜! これはニコニコ動画の私の最初の曲です。私はオランダの出身です。私の日本語は恐ろしいです申し訳ありませんが w wEnglish:My name is Stella, nice to meet you!This is my first cover on Nico Nico Douga. I am Dutch, so my Japanese isn't very good. I'm sorry lolI still don't really get how this site works, so please forgive me. Youtube: http://www.youtube.com/user/MiyakoHoshi
JO - FAQ
Answers to what I figure might be questions I'll get a lot (if I get a lot of anything.)I decided I will review movies now from time to time, but they do have to be licensed. I still mostly only talk about series-related movies in the series' review, but they can still be requested, I guess.
The Pepper Pots - You're still in my mind
The Pepper Pots - You're still in my mind
【実況】PORTAL-STILL ALIVE PART 1 ~娘といっしょ~
友人からリクエストされたPORTAL-STILL ALIVEを初見で実況します。よろしくお願いします。■xbox360のLive Arcade版なのでオール英語です。ご了承ください。■エンコ地獄ェ・・・なんだこの画質!?(驚愕)後日再うpしますorz ■高画質版 → sm14666081
謎の生物 Mysterious Creature
現在もまだ未確認の謎の生物の映像を公開します。謎の生物が走っています。鳴き声も聞こえてきます。おそらくそれは哺乳類の仲間だと思います。Video exposes the mysterious creature still unconfirmed yet.The mysterious creature has been running. You can hear the cries.I think it probably fellow mammals.最強バカアニメ伝説 「Hのじかん」DVD 絶賛発売中http://www.amazon.co.jp/http://www.yesasia.com/global/ Please enter "H no Jikan"※この作品はDVD「Hのじかん」には収録されていません。お笑い アニメ オリジナル動画 バカアニメ CG 3D UMA 未確認 生物 謎Original Video Animation Animation Comedy Baka CG 3D UMA unidentified biological mystery
【UTAU】UTAUの分裂→破壊【7 UTAU 合唱】
ust by UtauReniUTAUs by sabrinautake6, AkiGlancy, tamayo44, Nekokamii, JeiMuffin, 4480596101, SYLTHEY (youtube)--これはNNDでボクの最初のビデオである、とボクは、日本語を話すことができない...ボクにはGoogle Translateを使用。すみません!ええと、ボクはこれを好まない願っています。ボクはそれらを削除する前に、ボクはここに、YouTube上でそれらを持ってしたいので、ボクは、今日より多くのビデオを投稿するつもりです。と残念品質について、ボクは、UTAUでまだ非常によくないです..!This is my first video on NND, and I can't speak Japanese, so...I used Google Translate. Sorry!Uh, I hope you like this. I'm going to be posting more videos today, because I want to have them here and on Youtube before I delete them.And sorry about the quality, I'm still not very good with UTAU..!
