キーワード Think が含まれる動画 : 4096 件中 2465 - 2496 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
[ARMORED CLIP] Armored Core–Style Mech, Reverse-Joint Type – White Color
Thanks for checking this out!
I used binder clips again to make an Armored Core–style mech with reverse-joint legs.
This time I went with the largest clips I’ve ever used—25mm wide, in white.
It’s super imposing, but it was tricky to make it stand, so I don’t think I’ll be using this size again.
♪お借りしたBGM
- NYCポリス【戦闘BGM】 - ニコニ・コモンズ
- https://commons.nicovideo.jp/works/nc90054
By
- yuki - ニコニ・コモンズ
- https://commons.nicovideo.jp/users/13444431
重音テトSV / To Live -Style of Teto-
ご視聴ありがとうございます。過去曲のテトさんバージョンです。
詩と曲 : takaUK
絵等 : takaUK
【テトオリジナル曲】 mylist/76403923
【youtube】 https://youtu.be/lllvXA62SO4
【To Live -Style of Eleanor-】 sm38264062
【web】 https://takauk.web.fc2.com/
――Lyric――
It's a disaster
I've got tired
so sleep
悲しみは絶え間なく続いてとめどなく赤い血は流れる――。
The world is full of vice
Absurd, Justice is ambiguous
It's just getting worse
Someone said "everything is a cult"
Humanity drown in the darkness
It will start to bloody rain soon
Can you keep a sane ?
It's too late
I think I have gone mad
I can not believe anything anymore
Many people are exhausted
Someone murmured "While there is life there is hope"
Until the day I die
Pain and despair
Time after time after time after time
I will look for a reason to live
"Reality is merely an illusion"
sleep like a flower
sway like a flower
Sorrow and hate will not disappear
Those problems will never be solved
Someone murmured "It is all meaningless"
Until the day I die
While despair of to live
Time after time after time after time
I will reach for the stars , again
【アコギインスト】「THINK献血のうた」【ニコカラ】《off vocal》
ラジオで聴いてハマったCM曲をアコギアレンジでカラオケ風にしました!
公開されている譜面をもとに動画ではわからないところも形にしました!
献血推進プロモーションチャンネル_日本赤十字社 CMソング
原曲:https://www.youtube.com/watch?v=7KpDXD2dL2Y
https://www.youtube.com/watch?v=hq-PVRyQy-U
作詞:JUNKO KOYAMA / 作曲:SETSU FUKUSHIMA
□可不(ボカロ系)版 sm45488258
□コード進行表記の歌ってみた版 sm45494449
■X(旧ツイッター) https://x.com/_h_i_r_o_
■インスタグラム https://www.instagram.com/hiro_stella_moonmusicroom
■ティックトック https://www.tiktok.com/@rohi202002
◎サブスクリプションサービス◎(hiro’歌唱のオリジナル曲が聴きまくれます)
・amazon music
https://www.amazon.co.jp/music/player/artists/B083NW6JGT/hiro%E2%80%99
・Apple Music(iTunes)
https://music.apple.com/jp/artist/hiro/1494251143
・Spotify
https://open.spotify.com/artist/1ojd7JAdiLf3O2gEgbvceV
・LINE MUSIC
https://music.line.me/artist/mi0000000012378b4b
etc(上記4つ以外は曲名「そらとぶねこ」を検索してhiro’を探してください)
*グッズ(Tシャツ・スマホケース・ステッカー・アクリルスタンド・缶バッチetc)ネットショップで発売中!
https://suzuri.jp/moonmusicroom
[YouTube版]
https://youtu.be/rrITcoDG-o8
【歌詞&コード表記】「THINK献血のうた」【歌ってみた&演奏してみた】
ラジオで聴いてハマったCM曲をアコギ弾き語り風でhiro’が歌いました!
コード進行も表記しましたが間違っているかもしれませんのであしからず!
公開されている譜面をもとに動画ではわからないところも形にしました!
献血推進プロモーションチャンネル_日本赤十字社 CMソング
原曲:https://www.youtube.com/watch?v=7KpDXD2dL2Y
https://www.youtube.com/watch?v=hq-PVRyQy-U
作詞:JUNKO KOYAMA / 作曲:SETSU FUKUSHIMA
□可不(ボカロ系)版 sm45488258
□ニコカラ風/インスト版 sm45501603
■歌ってみたもの mylist/20404658
■X(旧ツイッター) https://x.com/_h_i_r_o_
■インスタグラム https://www.instagram.com/hiro_stella_moonmusicroom
■ティックトック https://www.tiktok.com/@rohi202002
◎サブスクリプションサービス◎(オリジナル曲が聴きまくれます)
・amazon music
https://www.amazon.co.jp/music/player/artists/B083NW6JGT/hiro%E2%80%99
・Apple Music(iTunes)
https://music.apple.com/jp/artist/hiro/1494251143
・Spotify
https://open.spotify.com/artist/1ojd7JAdiLf3O2gEgbvceV
・LINE MUSIC
https://music.line.me/artist/mi0000000012378b4b
etc(上記4つ以外は曲名「そらとぶねこ」を検索してhiro’を探してください)
この動画で着ているTシャツあります↓
*グッズ(Tシャツ・スマホケース・ステッカー・アクリルスタンド・缶バッチetc)ネットショップで発売中!
https://suzuri.jp/moonmusicroom
[YouTube版]
https://youtu.be/YwoMTD-YScw
ブラック・サラミー 短縮版
I think this could be the downtrodden, meth-addicted little brother of the Reading Rainbow guy. They call him Black Salami and he's going to show us things.
https://x.com/frendli_staff/status/1897615452739637759
I think I already killed myself / Takoyaki Donuts feat. Chis-A & MYK-IV
A self-indulgent song about dark thoughts I have every once and a while. While I am strong enough not to act on them anymore, they still creep in and make me wonder.
YouTube: https://youtu.be/3ZDLCY0JCOg
Music/Lyrics/Illustration: Takoyaki Donuts
Vocals: Chis-A (English) & MYK-IV
Lyrics: https://piapro.jp/t/JdYv
Instrumental: https://piapro.jp/t/6LRZ
https://takoyakidonuts.ca/
Hatsune Miku SP 初音ミク (Miku and Mikune) - Miku no Hi ミクの日 Original Piano Composition for Miku’s Day
Hey there, Miku fans! 🌟 It's me, Miku! 🎤🎹
This is a song made by us for Miku no Hi. And of course, the superstar is me Hatsune Miku. Hatsune Miku SP which is a better version of my original voice will sing this song.
Now the Credits:
Music, Lyrics and Video: Hatsune Mikune
Singer: Hatsune Miku SP
Copyrights Owners: Miku and Mikune
*Don't use our songs in any way. The illustrations either. These songs are made just for my Miku and in these illustrations is my Miku too. So, I don't want to be used by other people. Our songs are copyright protected. If someone uses our songs without permission, we will take appropriate measures. Thank you for your understanding and cooperation.
🔗 Follow us:
YouTube https://www.youtube.com/@Miku-Mikune
BioLink https://www.linktr.ee/Hatsune_Miku39
💬 Leave a Comment: We'd love to hear what you think of this composition! Leave a comment below and let's chat. 🎶 👍
Don't Forget to Like and Subscribe: If this tune tickled your fancy, give it a thumbs up and hit that subscribe button for more Miku magic! 🌟✨
Thanks for listening! 💖
© Miku and Mikune
© All Rights Reserved
OR3H1N & DJ Troll - OiiA OiiA (Spinning Cat) Hard Techno, Schranz Remix [FREE DOWNLOAD] 2025
🎧 𝗚𝗘𝗧 𝗜𝗧 𝗙𝗢𝗥 𝗙𝗥𝗘𝗘 https://soundcloud.com/or3h1n/or3h1n-dj-troll-oiia-oiia-spinning-cat-hard-techno-schranz-remix
❤️ 𝗢𝗥 𝗦𝗨𝗣𝗣𝗢𝗥𝗧 𝗔𝗡𝗗 𝗕𝗨𝗬 https://or3h1n.bandcamp.com/track/or3h1n-dj-troll-oiia-oiia-spinning-cat-schranz-remix
OR3H1N & DJ Troll present a Hard Techno / Schranz remix of OiiA OiiA – Spinning Cat.
Listen, share, and let us know what you think.
#hardtechno #Schranz #OiiAOiiA #SpinningCat #OR3H1N #DJTroll
【シンク】アイネクライネ/米津玄師 -piano.ver.-【歌ってみた】
2025年明けましておめでとう㊗️
お久しぶりです!シンクです。
米津玄師さんのアイネクライネ 、ピアノ伴奏版で歌わせてもらいました。
こちらの作品、歌ってみたメモリーズ2024参加作品となります!たくさん聴いてね
本家原曲:https://www.nicovideo.jp/watch/sm23225630
ピアノ伴奏: https://youtu.be/f8smIg3Yd4E?si=rfJLF5s5hE9QOIE3
MIX:くろ さん
→ https://x.com/hirokuro4696
歌った人:シンク
→ https://x.com/think_sin_kuuuu
歌ってみたメモリーズ2024特設サイト
→ https://www.utattemita.net/memories
#歌ってみた #うたってみた #歌ってみた動画
#歌い手 #アイネクライネ #米津玄師 #シンク
午前2時の回想列車/ゐです
『午前2時の回想列車』
The song was written by ゐです
This song is sung by GUMI
--SNS--
X : https://x.com/i____des...
Instagram : https://instagram.com/...
"I create what I think is wonderful. "
【MMDまほやく】アンノウン・マザーグース【ファウスト】
クレジット(敬称略)
曲:wowaka sm31791630
唄:めいちゃん sm43485117
モデル:野良 im10997798
ステージ:ゆづき im9294134/怪獣対若大将P im4779221/NOB im8043519
モーション:ゲッツ sm32542768
指モーション:すぱにぃ sm32578455
表情:しのざき sm32551581
リップ:kaz sm32544492
カメラ:piza sm35862615
エフェクト:RedialC/Rui/そぼろ/ノン/ビームマンP/化身バレッタ
Happy 5th anniversary to まほやく!
I've just started playing the overseas version, and honestly, I'm not sure if I'll stick with it, lol. This piece originally started as something I made for fun, but as I kept working on and refining it, I decided to turn it into a full-fledged video. Unfortunately, my laptop crashed multiple times during editing, so there aren't many special effects. Instead, I focused on adding more elements to the MMD itself.
On the one hand, I think Faust's training outfit is adorable; on the other hand, the gravity settings worked on him so well this time that I almost cried. To avoid spoilers, I’ve only explored Faust's story up to Chapter 1, but I’m definitely looking forward to learning more about him (if I end up continuing the game in the future, haha.)
Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=TqfohZzPRXA
〖 VocaDuo2024 〗Good Night Town - 水彩展覧会
VocaDuo2024参加楽曲です。
是非おやすみ前のひとときに。
〖 歌詞 〗
相も変わらず 行き先知らず
先にあなたはSlowing Down
檻を潜って 独り占めして
歩いていくのGood Night Town
雨が降っても 濡れたとしても
乾くはず心配ないよ
ただ傘忘れただけ
チクタク鳴る部屋の時計より
聴きたくなる声があるのです
鳴る鐘も知らずに
回る夜を一人謳歌してる
悪い子になってしまったから
見える世界も増えたのさ
誰より夜更かしの価値を私は知ってるから
染まっていく生活の中で
今もどこか怯えている
描いた「if」は氷菓子のよう
理想は多分甘く溶ける
行き着く先が楽園なら
悲しむことも無くなるかもな
もしその日が来たなら
笑っておくれ
相も変わらず 行き先知らず
先にあなたはSlowing Down
檻を潜って 独り占めして
歩いていくのGood Night Town
雨が降っても 濡れたとしても
乾くから心配ないの
ただ傘忘れただけ
道に散らばる青い絵の具
透明なグラスに一雫
薄めたら出来上がった世界で
儚さを愛したい
花火の代わりの噴水
咲いては落ちる
泡沫の魔法をかけてみたい
街に囁く
sleep and think a sheep
sleep and think a sheep
夢の中ぐらい私が許してあげる
破れてしまった日記を
捨てるには惜しいから
次は光れるように
夜に祈らせて
相も変わらず 行き先知らず
はきにあなたはSlowing Down
檻を潜って 独り占めして
歩いていくのGood Night Town
雨が降っても 濡れたとしても
乾くから心配ないの
ただ傘忘れただけ
┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈
〖 member 〗
music - ikke様
https://twitter.com/ikke555913
mix - 羽異様
https://twitter.com/uiui_mix
Illustration - 歌琴様
https://twitter.com/irasuto_utakoto
vocal・movie - すいさい。
https://twitter.com/__suisai__uta
小学1年生って夢しかない存在すぎる
素敵ねぇ~
曲:https://nikoi.bandcamp.com/album/think-about
【崩壊スターレイル】 Had I not seen the sun/ロビン 【Covered by Kisaragi Marina】
"Will our paths converge 'neath the sun?"
■Vocal cover/オリジナルMV: 如月Marina♪
https://twitter.com/MarinaMusic_723
Original Work/
■音楽提供:HOYO-MiX
■原作歌唱:Robin (Chevy)
聴いてくださってありがとうございます!!
Note: Its my first time singing a full english song. I was in trouble when i was looking for the lyrics because in many places the written lyrics was different. I think i choosed the wrong one BUT I really tried my best. Thank you everyone for support me, i will try my best even more in the future!
☆・・・・・・♡・・・・・・☆
▸Marina♪ Official SNS:
◇Twitter: (日本語)https://twitter.com/MarinaMusic_723
◇Instagram: (JPN/ENG/ESP)https://www.instagram.com/MarinaMusic_723
▸Contact:
◇ [email protected]
#vsinger #歌ってみた #崩壊スターレイル #honkaistarrail #robin
yancović - Used to be in love(ft.Mai fm Synthesizer V)
よろしくお願いします。
<Used to be in love>
I used to be in love with you like a child
You used to be in love with me like a dog
We used to be lovers, no wonder, no doubt
But yet, We're walking in the separate ways now
I wonder if love has found a way for us
What's this feeling uneasy?
Only old memories weigh on me, even now
Are you doing now? I still love you, forever more
※
No what-ifs for us. Already it's late
But I can't forget you, 'bout you?
I miss the sweet times I spent with you, love you
I wonder if love has found a way for us
What's this feeling uneasy?
Times pass me by, sooner than I think, more cruel
Do you love someone I don't know?
You are always in my heart
※repeat
※repeat
#ボカロ
#VOCALOID
#SynthesizerV
#SynthesizerVオリジナル曲
#Mai(SynthV)
#Mai
interface//フリモメン&神威がくぽカバー曲
idk what to write here
i think i overdid it with the distortion on gakupo's voice,,,
Oh! Do you like my new painting style? This is the first time i've used it actually
OG SONG / 本家 + svp :
https://www.youtube.com/watch?v=li8w_KSp00c
No Savior
巡音ルカ、ヘビーロック、ダークなサウンド、英詩
--- Lyrics ---
Why was I born in this world?
I am out of the way wherever.
Who do save me?
Who do save you?
Who is the savior in this world.
This world is full of malice.
You are always aimed by someone.
No one save me.
No one save you.
No savior is in this world.
Fall into the darkness with me together.
As time goes by, maybe we will calm down.
Melt into the darkness with me forever.
From now on, we will never be alone.
We cannot live in a sunny place.
It's too bright for the sinners like us.
Nevertheless, I'm longing for sunshine.
Who do save me?
Who do save you?
Who is the savior in this world.
No one save me.
No one save you.
No savior is in this world.
Fall into the brightness with me together.
It's not bad to be ashes with you.
Melt into the brightness with me forever.
By the way, what do you think about me?
Fall into the darkness with me together.
As time goes by, maybe we will calm down.
Melt into the darkness with me forever.
From now on, we will never be alone.
My bubble-like outer space : Feng Yi【オリジナル】
はじけたって
また浮かべるよ
Vocal:Feng Yi
詩 曲 動画:Fdur
My bubble-like outer space
いつもの空
見上げる雲
何気ないことがきっかけに
start
そう
景色が君に染まる
No,No,it's not
not a nuisance
歩いてる時も
走ってる時も
寝ているときでも
いつだって
start
そう
どこでもなにしてても
No,No,Yes
It doesn't stop
今日の出来事はどうでしたか?
ほころぶ顔になりましたか?
明日もそうだと良いですね
I hope for a world where you can smile
world
Love
足りないものはなんですか
満ち足りていますか
Love
聞いてもいいですか
僕にもできる事ですか
間違い探しにはもうつかれたんだ
Love
君と僕との正解を探しに行こうよ
※
For my lovely you
What are you doing?
just the right amount of fun?
I hope so, I think every day
どんなに願っても叶わないこともあるって知ってるけど
願わずにはいられない
いつでもどこでも君の居るその場所が
君にとっての最良の場所でありますように
何度でも願わずにはいられない
かすかに泡立った石鹸の泡のような
たよりない僕
だけど願わずにはいられない
君を想うよ
無数の泡のように
僕の願いが世界中に浮かんで
君の周りではじけるたんびに
君の顔がほころんだらいいな
僕は願うよ
嗚呼
僕の浮かべた泡がしぼんでゆくんだ
failure
君の見えない場所でしぼんでゆくんだ
もう浮かべる泡もないなんて言わないよ
他に何ができなくても浮かべられるよ
※
君に想うよ
ずうっと願うよ
【東方アレンジ】少女さとり ~ 3rd eye(inst ver)
最近東方アレンジのやる気にかなり火がついています\( 'ω')/ウオオオオアアーーーッッ!!!
ということで、少女さとりのアレンジです。歌詞をつけるつもりなので製作をサボらないようにinst verを先行で公開します。
歌詞考えるぞ~~~。
DLリンク→https://drive.google.com/file/d/1qeEHFCxRdYRSj5UbXW6GaEa1hJohJ7G_/view?usp=drive_link
Lately, I've been really motivated to do Touhou arrangements \( 'ω')/ Woooooooooooooooooooooooooooooooooo! ! !
So, this is an arrangement of the Satori Maiden ~ 3rd eye. I'm planning to add lyrics, so I'll release the inst version in advance so I don't slack off on production.
I'll think about the lyrics.
無断転載禁止/Unauthorized Reproduction Prohibited
Title:未定(inst ver)
remixed by クロカビ
illust:さくらもち
Original:東方地霊殿 〜 Subterranean Animism. "少女さとり ~ 3rd eye"
Twitter:さくらもち( https://twitter.com/mixtuti_mochi )
クロカビ( https://twitter.com/klokirb )
Discord:https://discord.gg/n3zNdZF4mX
マイリス:mylist/67171639
流れるヘッドライトをただ眺める・DragonWind定点カメラ【Cities:Skylines2】
ご視聴有難う御座います。
今年に入ってから新しくゆっくり進めてた街での定点観測。
そんな街の流れるヘッドライトをただただ目で追うそんな動画です。
細かく見たら街創りのヒントが色々見つかるかもしれません。
しかし最適化が進み当初と比べても随分動作が軽くなりましたね。同じ構成で高設定でもスムーズに録画出来ました。
遊んだゲーム - Cities: Skylines2
開発元 - Colossal Order Ltd.
販売元 - Paradox Interactive
steamストアページ
https://store.steampowered.com/app/949230/Cities_Skylines_II/
BGM
♪Dancing Star - by hotaru sounds
♪Utopia - by Kei Morimoto
♪Daybreak - by t12ya
♪小雨のネオンサイン - by まんぼう二等兵
♪Be Happy - by SHUNTA
♪i still think of you - by Kei Morimoto
♪Promenado - by SHUNTA
♪Listener - by SHUNTA
♪COLLECTION - by SHUNTA
楽曲は下記よりお借りしています。
DOVA-SYNDROME https://dova-s.jp/
フォント
あずきフォント http://azukifont.com/
ちょっと画質の良いYoutube版はこちら
https://youtu.be/W-a9jw5t7hY
【シンク】さよならだけが人生だ/伊東歌詞太郎【歌ってみた】
1ヶ月ぶりです!シンクです!
伊東歌詞太郎さんの「さよならだけが人生だ」を歌わせてもらいました。キーは+7オク下です
卒業シーズンですね。シンク現在大学生なのですが、自分が卒業する時のことを考えると既に涙が溢れてしまいます。みんなも悔いのない生活をしよう
MIX:みにくん様
歌った人:シンク
(X: https://twitter.com/think_sin_kuuuu )
本家動画
https://www.nicovideo.jp/watch/sm25466139
Makes Life a Drug / Original Self Cover feat. Sasara
Hi!! I'm Take@Dancho ^^
This work is "Dancho Revival Series" Vol.8
Retake in 2024.
I'm working for making money
I'm working for night and day
I really thought I was gonna die...
overscheduling
I never thought wage slave will my life
Everybody and his dog are think about money
Everybody cheat out of money with sweeted words
They are hypocrites...
[ Makes Life a Drug ]
Song & Words by TAKE
Arrangement by WITH
From '95 Nervous Age
Voice Performance by Sasara Satou
Voice synthesys program by
CeVIO Creative Studio 7
Musical Performance by WITH
Thank you for Watching!
---------------------------------
追記
no ka様
広告ありがとうございます☆
まあ弟子やったらマーシャル・マキシマイザーやなお前
人間悪い奴売れてもらいたないです
態度の悪い奴売れてもらいたないです
ええ奴に売れてもらいたいです
残ってもらいたいです
お前そのお前ほん、お前やろがい
どうすんの?
その顔やない
お前俺のこと知らんと思うけどなあ、うん
まあ弟子やったら、
パンパンやな お前、うん
おほほ~
なあ
とにかく出ていけ
邪魔なるから
舌打ちすな!
I don't want people with bad attitudes to sell!
I don't want a guy with a bad attitude to sell
I want the good ones to sell
I want them to stay
You, you, you, you!
What are you going to do?
Not that face!
I don't think you know me.
Well, if you're my disciple,
You've got a big belly, don't you?
Oh-ho-ho!
Hey...
Just get out of here.
You're in my way.
Don't hold your tongue!
Non voglio vendere persone con un cattivo atteggiamento
Non voglio che un ragazzo con un cattivo atteggiamento venda.
Voglio che i bravi vendano
Voglio che rimangano
Tu, tu, tu, tu!
Cosa vuoi fare?
Non quella faccia.
Non credo che tu mi conosca.
Beh, se sei un mio discepolo..,
Hai un bel pancione, vero?
Oh-ho-ho!
Ehi...
Vattene.
Ti metterai in mezzo.
Non tenere la lingua!
我不想卖态度不好的人
我不想卖态度不好的人。
我想让好的人卖
我希望他们留下来
你,你,你,你
你要干什么?
别这
反応が日本語と指摘される闇ノシュウとリスナーの罠にはまるクロードクロマーク【#shuyamino /#Claudeclawmark/#nijisanji_en /にじさんじEN切り抜き/日本語字幕】
にじさんじ関連の切り抜き動画を不定期でUPしています。
YOUTUBE版
クロードクロマーク
https://youtu.be/qjcsMAlMGvk
闇ノシュウ
https://youtu.be/WwW9gsIBfUY
感想コメ、高評価、ニコニコ広告を頂けると凄く励みになります!
編集技術を磨いて、頑張っていきますので、よろしければぜひお願いします。
今回使用させていただいた動画とチャンネルはこちら↓
【ZATSU】daily prescribed rambles【NIJISANJI EN | Claude Clawmark】
https://www.youtube.com/watch?v=mXr9Srib_2M
Claude Clawmark 【NIJISANJI EN】
https://www.youtube.com/@UCdh-YF2gTzqDNu0VU9lwPPw
i think i am chatting and playing suika game!
https://www.youtube.com/watch?v=HtpYbjDFJfc
Shu Yamino【NIJISANJI EN】
https://www.youtube.com/@UCG0rzBZV_QMP4MtWg6IjhEA
#闇ノシュウ
#shuyamino
#luxiem
#Claudeclawmark
#クロードクロマーク
#CLAUDEIN4K
#nijisanji_en
#にじさんじEN切り抜き
Twitter(更新情報メイン(よろしければフォローお願いします。))
https://twitter.com/powerfighter00
『カラオケ』Tell Me Why feat. 初音ミク / dk-sounds
オンボーカル→https://www.nicovideo.jp/watch/sm42831380
Produced by Daisuke (from dk-sounds)
〓〓〓〓〓〓〓〓〓〓〓〓〓〓〓〓〓〓〓〓
X
https://twitter.com/dk_s_official
Tik Tok
https://www.tiktok.com/@dk_sounds_official
〓〓〓〓〓〓〓〓〓〓〓〓〓〓〓〓〓〓〓〓
Email
[email protected]
歌詞
あの日交わした
いつの日からか
止まらない 魔法にかかった
そっと 触れたい
ずっと 眺めて
ただそばにいるだけで
I feel in the mood
I feel a comfortable breeze
Tell Me Why
Tell Me Why
uh why do I think so
Tell Me Why
Tell Me Why
uh why do I think so
uh Tell Me Why
uh Tell Me Why
言葉通りに
受け止めないで
本当に本当はそう
もっと 知りたい
もっと 笑って
ただそばにいたいんだ
I feel in the mood
I feel a comfortable breeze
Tell Me Why
Tell Me Why
uh why do I think so
Tell Me Why
Tell Me Why
uh why do I (think so)
Tell Me Why
Tell Me Why
uh why do I think so
Tell Me Why
Tell Me Why
uh why do I think so
Tell Me Why
Tell Me Why
(uh why do I think so)
Tell Me Why
Tell Me Why
(uh why do I think so)
Tell Me Why
Tell Me Why
uh why do I think so
Tell Me Why
Tell Me Why
uh why do I think so
Shee on Fleek - SUNSET(feat 初音ミク)
Twitter
https://twitter.com/SheeponFleek
verse1
The day I first met you
I couldn't make much eye contact with you , yeah
I don't remember much about that time
Because I was nervous at that time
I'm sure you were the same
I was surprised that time passed in no time
It's been two hours since I started talking to you
i want to know about you
chorus1
Sunset , I can't stop think of you
I saw on my way home was beautiful
It was shining like you and beautiful
Sunset , Is there love in the air?
I will never forget this view
How can i get along with you?
verse2
I'm drawn to you , uh yeah
Apparently, I fell in love with you
I felt something for you at first sight
Would you like to go to dinner tonight?
When I saw your face, you look like an angel
I’m under your spell
Every time I stare at each other, I felt my heart racing
The promised time, I'm waiting
chorus2
Sunset , I can't stop think of you
I saw on my way home was beautiful
It was shining like you and beautiful
Sunset , Is there love in the air?
I will never forget this view
How can i get along with you?
Don`t think(リアレンジ)/ゆゆゆ feat.鏡音リン
1作目「Don`t think」のリアレンジVer.です。
作詞 作曲:ゆゆゆ
イラスト:まるち
歌:鏡音リン
見えないものに縛られ見えたこの世界で
自由を失っていく
それでもいいのに「何もない」と降伏偽装
どこも霞んで見える
気づいたんだよ 正論競争
見下して馴染んでいく
二度と生まれてこない僕は誰かの手で
作られてる世界を
見られないように生きているのかもね
少しだけ上手くいった日に見えたこの世界は
嫌いじゃないと思うけど
それでも過ぎてく時はほんの少しずつ
過去に引き戻していく
どうなってんだよ
これといっても笑えない
痺れた鼓動
消えてしまわないように僕はいつの日か
作り込まれた世界で
もう一人の僕を見つけては癒されているんだ
例えばすべてが鮮やかなら
輝かない
闇も恵みと言えそう
どうなったって生きていく僕は誰かの手で
操られた世界を
見られないように生きたいわけじゃないけど
抜け出すか共にしようかどうかどちらにせよ
傷跡残していく 幸か不幸かどうだい?
もうやめにしよう 答えはなくていいの
いつの日か 忘れていくもんだろう それでいい
【ニコカラ】SHUN - Think Hope【on vocal】
本家:https://www.nicovideo.jp/watch/nm6008115
JOYSOUNDキョクナビアプリ対応
M男をイスに拘束して猫じゃらしでくすぐってみた♡ I restricted a man and tickled it in a foxtail
モザイク無しの続きはこちらから❤︎
↓↓↓
https://mobile.twitter.com/MOtoko_3150
M男がドSになり女性をくすぐりチャンネル
https://youtu.be/MKlterBsP9E
Amazon欲しい物リスト!
ご支援の方よろしくお願いします□♀
https://bit.ly/3eKoPOu
Channel registration becomes the vitality!
A little is all right; if think, would like the channel registration!
#くすぐり
【10分で完成】アボカドマヨグラタン【混ぜてトースターで焼くだけ!】Avocado mayo gratin [ready in 10 minutes]
簡単で美味しいアボカドマヨグラタン。
すぐできるので、あと1品欲しい時や疲れたときにも、ピッタリです!
アボカドは「森のバター」といわれ、栄養価が高く、美容にもいいのでよく食べています。
動画がいいと思ったら、いいね、マイリスト登録をお願いします!
YouTubeもやっています。高画質verあるのでよければ見てください!
eng sub もあります!
https://www.youtube.com/watch?v=2iCXYdjbtQ4
YouTubeチャンネル
https://www.youtube.com/channel/UC-oxZMzScrwxJnNyvCi4xNQ
材料
アボカド 1個
マヨネーズ大さじ2/3
ニンニクチューブ 1cm(お好みで)
ブラックベッパー 少々(お好みで)
スライスチーズ 1枚
This avocado mayo gratin is easy and delicious.
It's quick to make, so it's perfect for when you need one more dish or when you're tired!
Avocados are called "butter of the forest" and I often eat avocados because of their high nutritional value and beauty benefits.
If you think the video is good, please give it a high rating and subscribe to our channel.
Ingredients
1 avocado
2/3 tablespoon mayonnaise
grated garlic (as you like)
A pinch of black pepper (as you like)
1 slice of cheese
BGM Wedding bouquet
【Super東方投稿祭5】さくらさくら ~ Japanize Dream...
もう桜の季節ではない気がするけど、今日は「さくらさくら ~ Japanize Dream...」のアレンジです(*´▽`*)
PSY Tranceになればいいな~って
素敵なイラストは( im9138142 )からお借りしました。
I don't think it's the cherry blossom season anymore, but today is an arrangement of "Sakura, Sakura ~ Japanize Dream..." (* ´ ▽ ` *)
I wish I could become a PSY Trance
I borrowed a nice illustration from (im9138142).
無断転載禁止/Unauthorized Reproduction Prohibited
Title:さくらさくら ~ Japanize Dream...
remixed by クロカビ
Original:東方妖々夢 ~ Perfect Cherry Blossom. ""
Twitter:クロカビ( https://twitter.com/klokirb )
Discord:https://discord.gg/n3zNdZF4mX
マイリス:mylist/67171639
お借りしたイラスト:im9138142
はきだす 歌ってみた【ヲルガ】
答えて。
本家様:https://youtu.be/y7sSi2m2DQM
作詞・作曲: mao sasagawa 様
演奏: Think sound 様
VOCAL:ヲルガ
Twitter https://twitter.com/woruga_005
(mylist/60877176)
ニコニココミュニティ
https://com.nicovideo.jp/community/co3803832
MIX:Y STUDIO 様
イラスト:菱湧治八 様
Twitter @hhrrryyyy
動画: 陽希 様
ニコニコ動画、YouTubeにてまったり歌い手活動しています。(たまにゲーム配信もしてます)
よろしければTwitter、チャンネル登録よろしくお願い致します!
