キーワード WAS が含まれる動画 : 10945 件中 3521 - 3552 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
スピッツの『正夢』を弾き語りで歌ってみた
こんにちわ!イタヤノブと申しますスピッツの名曲『正夢』を弾き語りでカバーしてみました。草野さんのキーはやっぱり高い!草野さんの繊細な歌声をどう表現するかそれが今回の課題でした。そんな中で僕なりの世界観で歌えたように思います。ぜひ感想をお聞かせください!Hello! My name is Nob ITAYAI tried to cover in the recital with the guitar, "Masayume" masterpieces of Spitz.Singing voice of Kusano's high after all!That was the challenge of this time if you want to express the delicate voice of Mr. Kusano.I consider, as it was able to sing at my view of the world under such circumstances. Please let me know what you think by all means!原曲「正夢」作詞/作曲:草野正宗使用ギター:Crafter PK-ROSE使用カメラ:Nikon D3200録音機材:Xacti PS401
わんこと一緒にダンスを踊ってみた~メドレー~
ドッグスクール『Fun with Dog club』のみんなとダンスを踊りました。
ドッグダンス第三弾は一頭でのダンスです。
選曲もダンス内容も各自で考えました♪
構成は
1 アリィ………あまちゃんのテーマ
2 ジョン………KISSして
3 チョコ………指望遠鏡
4 ちょっぴぃ…candy candy
5 パール……水曜どうでしょう
6 はな………I was born to love you
7 れんぜん…ドレミファロンド
です(^^)
TMN "EXPO" REPRODUCT PHRASE(EOS VERSION)
小室哲哉氏がEOS B500を使ってTMNの楽曲をリプロダクトしたものです。【TMN "EXPO" REPRODUCT PHRASE】 1 We Love The EARTH 2 Love Train 3 Just Like paradise 4 Jean Was Lonely 5 Crazy For You 6 月の河/I Hate Folk 7 あの夏を忘れない 8 大地の物語 9 月はピアノに誘われて10 Tomorrow Made New11 Think Of EarthEOSER専用ブログ→http://kisaragijun.blog28.fc2.com
Auletta - Alles Was Ich Bin【PV】
その他のドイツのバンドはこちら→ mylist/39629543
Fall Out Boy-I Slept with Someone (歌詞・和訳)
I Slept with Someone in Fall Out Boy and All I Got was This Stupid Song Written About Me
IA - サイハテ -heavenly mix- - VOCALOIDカバー
UST by Nilla-la, conversion to VSQx and editing done by me.
Mixing done by me.
Original/オリジナル music by Onyx Kobayashi
Remix by 黒鳥P (East New Sound e-ns.net/)
Model/モデル from MQDL.
art made by my friend damien!! - http://mymmdstuff.tumblr.com/post/70103374736/i-was-trying-to-do-something-to-sort-of-promote-my
【NNIオリジナル曲】midwinter wonderland / 真冬の御伽の国
[midwinter wonderland / 真冬の御伽の国]
a. the eyelids open / 開いた瞼に
b. friendly warning / 優しい警告
c. when i melt snow summer / 夏雪溶ける頃
d. revolving door of boundary was invited / 誘われた境界の回転扉
ゔぁろんです。曲と言うより「音」です。
街中で録音したものにエフェクトを掛けています。
その際には素数を用いていて、
編集中は一回も聞いて確認せず完成させました。
作業用、睡眠用のお供にどうぞ。
編集:ゔぁろん
@kagamiizumi
mylist/38493106
武思道書いてみた
我「何の曲で書こうかなー」
姉「武思道希望」
我「ラップ鬼畜」
姉「期待(^w^)」
ということで年内投稿目標でやってきました。
ギリギリセーフ!
3:06で真っ暗になるのは仕様です。
原因不明で直せませんでした…。
マイリス → mylist/30999856
本家様 → sm15005764
虫も殺せないバカ四人がモンスターを狩る!『モンハン3G実況』part9
最近チャージアックスを使えなくて禁断症状が出てきたover3です。
今回の敵はタッツーの炎タイプの進化系、アグナコトル! ホーミング突撃大嫌い!
そんなわけで一気に片をつけるべく、は各自の必殺技で撃退したいと思います!
▽メンバー紹介▽
over3:口だけのバカ。貴様を屠る、この俺の一撃ィ!! クリティカルブレード!
tako3:バカ真面目。アーティカルバイス!
bone:賢かったバカ。I was the bone of my sord.
MQelf:バカ中のバカ。リレミトを唱えた。しかしMPが足りない。
★part8★→sm22493829 ☆part10☆→sm22531237
□4Bコミュニティ□→co2360132
◇今まで上げた動画◇→mylist/36844916
○モンスターハンター3Gマイリスト○→mylist/59088971
私的嗜好音楽41-アンビエント・エレクトロニカとか。
私的嗜好音楽mylist/30424093
寒い冬は暖かい部屋の中で温かい珈琲とこのBGMで。
1.Lucid Dream - Flica
2.Low Sun - Chicane
3.Sunset - [.que]
4.Says - Nils Frahm
5.Balance - Yoshinori Sunahara
6.Reforming - Flica
7.Daybreak - [.que]
8.My Mind Was a Fog... My Heart Became a Bomb - Hammock
9.The Book - Flica
10.More - Nils Frahm
3 Doors Down「Here Without You」(Cover) Madilyn Bailey & Tyler Ward
(Cover) マディリン・ベイリー(Madilyn Bailey) & Tyler Ward(タイラー・ワード)
♪3 Doors Down(3 ドアーズ・ダウン) 「Here Without You (ヒア・ウィズアウト・ユー)」
[ようつべ]転載→[=X7HKUWoblJA](MadilynBailey)
「Berzerk」→ sm22344709
「Young and Beautiful」→ sm21248455
「When I Was Your Man」→ sm20599699
「Summertime Sadness」→ sm22344733
「Wrecking Ball」→ sm21953614
I Was The One (80's EUROBEAT STYLE)
Beatmania IIDX 9thより←修正!
曲名:I Was The One (80's EUROBEAT STYLE)
アーティスト :good-cool / Remixed by NAOKI
ジャンル:EUROBEAT
難易度:SP☆4☆6☆7 DP☆4☆6☆8
BPM:142
灰はいつもの初段ボス。
六段になった時「六段なんだから☆7全部難ぐらい付けなさい」と友人に言われ頑張ったあの頃、非常に苦労した曲の一つ。
なお、一番☆7で難付けるのに苦労したのはSTILL IN MY HEART灰だった。
個人曲リスト mylist/39640326
【東方TRAILER】 Project 495 - 無題 【SSF】
495 ~ 紅魔暴虐ノ刻 (完成版) - sm30492942Project 495 was a long term project, finished in Jan 2017. It is the last of the 2D Scarlet video trilogy.
Music: Shiraha - Passionate Daggers
Bronies 2013 - When Can We Do This Again-
2013年Brony活動まとめビデオ
最近シュガー・ラッシュ見たんですがEDの曲だったんですね(When Can I See You Again?)転載【http://www.youtube.com/watch?v=xFrFc12Cp0U&feature=youtu.be】
________________
Follow Me On Twitter!: https://twitter.com/Galaxyart4ever
This is a sequel to "Bronies 2012 - We Made It":http://www.youtube.com/watch?v=71jT61A8qHw
Do you recognise the references?
Alot of work was put into 2013 by everyone. Well done!
Merry Halloween.
【ロングブーメラン】ロイター記者「Arshad Mohammed」氏の見事な切り込み
記者:Was the U.S. use of nuclear weapons resulting in the mass and indiscriminate killing of civilians in both Hiroshima and Nagasaki a violation of the same international law that you are referring to?(アメリカが核兵器を使用し、広島や長崎で多数の市民を無差別に殺害したことは、あなたが言う同じ国際法への違反になるのか?)
ハーフ副報道官:I'm not even going to entertain that question, Arshad.(その質問は受け入れるつもりですらない、アルシャド)
公的な場で過去に米国が犯した戦争犯罪に言及され、ハーフ副報道官は不快感を露わにした
レミオロメンの『粉雪』を弾き語りで歌ってみた
こんにちわ!イタヤノブと申しますレミオロメンの名曲『粉雪』を弾き語りでカバーしてみました。最近の冬の曲の代名詞にもなってきているこの曲。サビよりもAメロを安定させるのが大変でした。サビの印象的なフレーズはキレイに発声できたんじゃないでしょうか。ぜひ感想をお聞かせください!Hello! My name is Nob ITAYAI tried to cover in the recital with the guitar, "Konayuki" masterpieces of Remioromen.This song and it has also become synonymous with the song of the recent winter.It was hard to stabilize the verse than the bridge.The impressive phrase of the bridge might utter neatly.Please let me know what you think by all means!原曲「粉雪」作詞/作曲:藤巻亮太使用ギター:Crafter PK-ROSE使用カメラ:Nikon D3200録音機材:Xacti PS401
Princesmagoria
メーン6のそれぞれの振り返りみたいなPMVなんでしょうか?
スコ太郎:Percussion
転載【https://www.youtube.com/watch?v=SdUGTKF8MEE】
___________________________________
Should I put a seizure warning or did I kill those kids off already.
So uh. While back I was makin a fad response to "Applebop" and then this happened. Worked on it for four weeks, not sure what it is, not too concerned. You're acclimated to that I'm sure.
Music: Fatboy Slim - "Right Here, Right Now"
Mack 10 feat. Tha Dogg Pound - Nothin But The Cavi Hit
Inglewood!Compton! Runnin' from Lennox,up at Venice.West where da best be!This song was a top-40 hit, reaching No. 38 on the Billboard 200.From the soundtrack of Rhyme & Reason.
【MEIKO V3 POWER Trial】 メランコリック -All Levels at Once mix- 【Cover】
My computer crashed after tuning 3/4 of the song, forgot to save, lost all my hard work, and had to do it again.
Sorry for my bad tuning since I was rushing to finish this in one day.
Original Song by Junky
Remix by All Levels at Once
Converted from UST by umbrellagun
Special guest: ???
More MEIKO V3 POWER: mylist/39770269
Stephen Bennett - I knew it was you
アコギ界では結構有名な曲でAntoine DufourのToi et Moi (You and I)の元ネタだったりしますノーマルチューニングで1弦のみ外した2カポになっていますKeyがAの曲にはよく合うので1度試してみるのはどうでしょう?
[MEIKO V3] Rera [VOCALOID カバ-]
2nd and last usage of V3 MEIKO's trial, she expires today in a few hours ;A; Wow this was hard to mix ;A; I apologize if there are any errors in the lyrics ;A; オリジナル:sm14908924 叙情詩的な間違いがある場合が残念です。 日本語オンライン翻訳を使用します。
【DTXMania】Maybe it was fated (Vocal ver.)【空の軌跡】
「空を見上げて ~英雄伝説 空の軌跡 ボーカルバージョン~」より
Maybe it was fated / 山脇宏子
叩きやすく叩いて楽しいがモットーなので若干アレンジしてます。
コミック版FC終了記念ということで
投稿譜面一覧mylist/37519789
【MEIKO V3 POWER Trial】magnet【アレンジカバー】
Sorry for not uploading anything yesterday. This is the last song I'll be doing using MEIKO V3 POWER Trial since this is the last day I can use her through the demo
Music by minato
Remix by Aaron Terselle
VSQx converted from MIDI by neo@yoshiki
{The ending was supposed to say "Thank You" but, for some reason, my video editor left out the "You" after exporting.)
More MEIKO V3 POWER: mylist/39770269
バルダーダッシュ ®-XL™3D (eショップ) 紹介映像
1984年にリリースされた名作アクションパズルゲーム『バルダーダッシュ』が、さらにパワーアップ。ニンテンドー3DS対応版『バルダーダッシュXL 3D』として再登場します!クラシカルなパズルゲームの魅力とニンテンドー3DSならではのグラフィックスで、昔ながらのゲームファンから新しいユーザーまで、誰もが楽しめるエキサイティングな内容となっています。プレイヤーは「ロックフォード」と「クリスタル」という2人の主人公を操作しながら、不思議と危険に満ちた100以上もの洞窟を探険。ダイヤモンドを集めながら、次々に現れる敵を倒し、落ちてくる岩を避けながら、決められた時間内にステージをクリアしていきます。1984年リリースのオリジナル版に近いレトロモードを含む5つのゲームモードを用意。クラシカルでシンプルだからこそ誰もが夢中になれる、懐かしくて新しいパズルゲームをお楽しみください。©2014 Boulder Dash® is a registered trademark of First Star Software, Inc Co-Published by FIRST STAR SOFTWARE, INC. Boulder Dash®-XL 3D™ is Co-Published by FIRST STAR SOFTWARE, INC. Boulder Dash® is a registred trademark of FIRST STAR SOFTWARE, INC. The names and likenesses of Rockford™ and Crystal™ are trademarks of FIRST STAR SOFTWARE, INC. Boulder Dash®-XL 3D™Copyright© 1984 - 2014 FIRST STAR SOFTWARE, INC. All rights reserved.The original Boulder Dash was created by Peter Liepa with Chris Gray. Boulder Dash®-XL 3D™ was created and developed by Catnip Games GmbH& Co. KG with FIRST STAR SOFTWARE, INC./Teyon Japan合同会社 All rights reserved.
MEGADETH - Poison Was The Cure (Live at the Hollywood Palladium 2010)
90年に発表されたアルバム『Rust In Peace』の20周年を記念して、同作の全曲を演奏する〈Rust In Peace 20th Anniversary Tour〉を今年3月に実施したメガデス。そのツアーからLA.でのライヴ。またオリジナル・ベーシストであるデヴィッド・エレフソンの復帰で話題となった歴史的なツアーでもあります。METALコミュ→co2070831
How to Auto Update Macgo Mac Blu-ray Player
Macgo Mac Blu-ray Player’s brand new Auto Update function was just added to the latest version. With this function, the player will do all the update work for you. For more information, please pay a visite here http://www.macblurayplayer.com/how-to-auto-update-macgo-mac-bluray-player.htm
Top 20 Billboard Hits Megamix 2013
http://www.mediafire.com/listen/3w6yl34flmc4fes/Top+20+Billboard+Hits+Megamix+2013.mp3
2013年ビルボード年間チャートの上位20曲をミックスしました
今年は・・・はい、今までで一番難しかった気がw
そしてボイスオーバーを提供してくれたヒデッピさん、本当にありがとうございました!
毎年の事ですがマッシュアップのパートでいつも苦労してるわたくし。
いやぁーほんとに無事に終わってよかったw
Avicii Wake Me Up Aloe Black Locked out of heaven When I was your man Daft Punk Get Lucky Imagine Dragons Radioactive Florida Georgia Line Cruise Mirrors Suit and Tie Roar Lorde Royals Macklemore & Ryan Lewis Can't Hold Us Thrift Shop Wrecking Ball We Can't Stop P!nk Pink Just Give Me A Reason Rihanna Stay Robin Thicke Blurred Lines I knew you were trouble The Lumineers Ho Hey
【作業用BGM】Lynryd Skynyrd Side-B
【play List】
01: Double Trouble (2:47)
02: Swamp Music (3:33)
03: Simple Man (5:52)
04: What’s Your Name (3:31)
05: I Ain’t The One (3:52)
06: Whiskey Rock-A-Roller (4:15)
07: I Never Dreamed (5:20)
08: Mr. Banker (5:21)
09: Was I Right Or Wrong (5:23)
10: That Smell (5:48)
11: On The Hunt (5:23)
12: Workin’ For MCA (4:42)
13: The Ballad Of Curtis Lowe (4:52)
Side-A ⇒sm22636859
作業用BGM ~ROCK~ ⇒ mylist/53376395
THE ROLLING STONES【She Was Hot】1983
ザ・ローリング・ストーンズ【シー・ワズ・ホット】
アルバム『アンダーカヴァー』(Undercover)
緑内障のリリーに目薬を・・・_0001.wmv
リリーは目が悪くあまり見えませんそして緑内障と結膜炎を併発しています、動きも落ちたし食欲もガンガン食べるということは少なくなりました。。。でもマダマダ元気に頑張るよ~って本人は言ってます~(笑)Lily does not look too bad eyesIt has been complicated by glaucoma and conjunctivitis, pounding my appetite to eat it fell and the movement was less. . .Person has to say - I will work hard but still going strong
巡音ルカ英語「Your Body」VOCALOIDカバー
Tonight's your lucky night (○゜ε^○)
Original song by Christina Aguilera
Vocals by Megurine Luka
Tuning and Illustration by CircusP
I hope you like it!! It was a lot of fun to make Luka laugh lol
