キーワード WAS が含まれる動画 : 10937 件中 1761 - 1792 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
「ワライ・オトコ」を歌ってみた ver.ノナメ
「I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes(僕は耳と目を閉じ口をつぐんだ人間になろうと考えた)」J・D・サリンジャーの小説『The Catcher in the Rye』(邦題:ライ麦畑でつかまえて)25章、本家様からの引用。原曲ショミさん→sm10865480。音源提供してくれた方にスペシャルサンクス!mylist/5214194。【2/17】歌詞職人様ありがとうございます!再生マイリスコメ全部にサンクス!!!
"The Magic, the Memories, and You" premiere on Disneyland's "it's a small world"
つべから転載
Visit http://www.InsideTheMagic.net for more from "The Magic, the Memories, and You"
Just over a week after a similar show debut at Walt Disney World, the world premiere of "The Magic, the Memories, and You" was held on Jan. 27, 2011 at Disneyland in California. The show projections vibrant imagery onto the facade of "it's a small world."
【バンブラDX】Second Heaven【beatmaniaIIDX】
beatmania IIDX GOLDより「Second Heaven」
2年前のものだけど、記念にここに残していきます。
「I saw that was a way to hell,even from the gates of heaven」
他の曲mylist/23565303
ANUCM③ サ.マフェスチック
※最後のタイトルコールは私の声ですw
本家を聞いてて一番印象に残った曲です。
曲名「Legend of Heroes VI Maybe it was fated - Instrumental Ver」
他のCM:mylist/23569934
【UTAU】ずれていく【水雨音オチ】
Reprint: http://www.youtube.com/watch?v=sYxt2XAgFWo|UST by koorima1|Original by Hatsune Miku|Composer by wowakaP|Another Ochi's Act.2 test :D Hmm. idk what to said. Her VB almost released (Japanese VB). Just wait another day again =u=. The UST was on VCV and i edited to CV, so its sound weird on some part orz. Really lazy BG and color...........
【MMD】 Kasha Does not want twizzlers
Ok I got bored XD So i saw something with tourrettes guy XD.And decided to do it. But the first part of the wave where she fell and hit the table was from Csp499's Good old time Pestering Rin From Youtube XD.And i wanted to use all of my friends Models that i never got a chance to useModelsNukupoid,Hoodie Nukupoid: Nukude from youtubeAkimori: MeKasha and chibi kasha-Kasha-Hanyou1 from DAwave: Tourrettes guy and CSP499's Good old time pestering rinMotion: me
Periphery - Jetpacks Was Yes!
2010年デビュー。新人アクトの中でも最も異色で、最も独自性に満ちたサウンド・スタイルを持つバンド、PERIPHERY(ペリフェリー)による、セカンド・シングルからのビデオ・クリップ!
WAS2で入場曲を考えてみたPt16
WAS2で選手の入場曲を考えてみました。曲は実際のプロレスラーが使っている、もしくは使っていた曲で縛ってみました。今回はブレード上原、ビューティ市ヶ谷&南利美、マリア・クロフォード、草薙みこと&メイデン桜崎、ミシェール滝、マイティ祐希子&ボンバー来島、フレイヤ鏡&榎本綾です。これはあくまで私の主観です。「ちげーよ、このキャラはこの曲だよ」というのがあったら好きにコメントしてくださいw今回はタッグが多めになっています。市ヶ谷さんは前奏にピアノがある曲が似合うような気がしますw最後はベストタッグではありませんが似合うと思ったのでつけてみました。 Pt15:sm13084049 Pt17:sm13520922 レッスルエンジェルス まとめ:mylist/20216530 ゆめにっき実況 まとめ mylist/24098173
お日様のない間に聴きたい邦楽【3】
さらに調子に乗ってpart3 1.(Everybody Was Leaving) Chinatown/The Keys2.GOING TO THE MOON/TRICERATOPS3.A Monster/Turntable Films4.或る街の群青/ASIAN KUNG-FU GENERATION5.Twilight/Folio6.Sing/GRAPEVINE7.染まるよ/チャットモンチー8.君は僕の中に/onsa9.茜色の夕日/フジファブリック10.gajyumaru walking feat. 岩崎慧 from セカイイチ/Nenem11.先行き、不安につき/シナモンカフェ12.My Song/Syrup16g
WAS2で入場曲を考えてみたPt17
WAS2で選手の入場曲を考えてみました。曲は実際のプロレスラーが使っている、もしくは使っていた曲で縛ってみました。今回は小縞聡美、ターニャ・カルロス、オーガ朝比奈&ガルム小鳥遊、ナスターシャ・ハン、ミレーヌ・シウバ、ノエル白石&相羽和希&杉浦美月、星野ちよるです。これはあくまで私の主観です。「ちげーよ、このキャラはこの曲だよ」というのがあったら好きにコメントして下さいw今回はトリオがいますが、この3人とQT、永原、富沢の3人も考えようとは思っています。長時間なので何か作業でもしながらまったり聴いてね❤ Pt16:sm13491369 Pt18:sm14592504 レッスルエンジェルス まとめ:mylist/20216530 ゆめにっき実況 まとめ mylist/24098173
VanDarkholme Naked Combat Figurine
http://www.vandarkholme.com/journal/10journaloct.htmlWhile in Palm Springs, my talented artist friend Dave gave me this action figure that he made himself. I was blown away and all the porn stars I was shooting with were quite jealous. People at my job were screaming in disbelieve... which gives me an idea for perfecting the action figure and mass produce it. I know my fans in Japan will go crazy over it.Merry Xmas xoxo, VanYatta!
Weak of Giantic Vessel "巨船の揺らぎ"
欲しいもの(人生のメダルと金)を手にしたら晩年は海外クルーズを楽しむ。クルーも夢と海外に憧れを求めた途上国の青年達、なんと不思議な乗客とクルーの運命の巡り合わせか!Mother nature easily get angry off the coast... how to get a suffering seasick ..◎Sandy'was born in Egypt (Cairo) in 22 April,she studied tourism and hotel management in Alisonacademy for 4 years...In 2009,Sandy released her first single hit "shofto w makalemnesh" ...Dec 29/2010.,Sandy released her third single "El Tahady" successfully has been starting...
【UTAU】Rolling girl ローリンガール 【音楽 旋律】
=3 finally I upload this song ^^ I made Senritsu sing this song when I finished the ACT 2 but I want to make a video and in that time I was with college finals, but~~ but! =D here is it~~ ^^Original by Hatsune MikuMusic by wowakaPUST by umbrellagunshope you like it ^.^
【高音質】 with you『テイルズ オブ』Remix
with you feat. Meのテイルズ盤に収録されている曲です
44.1kHz 320kbps
with you『テイルズ オブ』Remixに入っているテイルズBGMは以下のとおりです
TOV「戦いの火蓋」
TOG「抜刀!研ぎ澄ませ!」
TOA「The arrow was shot」
【作業用BGM】毎日聴きたくなる男のR&B【洋楽R&B】
よかったらBGMにでもどうぞ。今回は男性シンガーのみです。
【セットリスト】
1.Summer Time/Stevie Hoang Feat. Blac Boi(~03:40)
2.All I See/Lil Eddie(~06:46)
3.I Just Wanna Know/Taio Cruz(~10:20)
4.If I Was Your Man/Joe(~14:15)
5.How Could You/Mario(~18:10)
6.Ain't Nothing Wrong/Houston(~22:18)
7.Wait Forever/Lemar(~25:50)
8.Gallery/Mario Vazquez(~29:33)
9.I Wanna Be/Chris Brown(~33:21)
10.War/Jay Sean(~37:05)
■マイリスト⇒mylist/23721007
【検索用】
作業用BGM 洋楽 R&B マリオ ジョー
【洋楽 作業用BGM】 たれ流しR&B vol.27 【Sweetest Winter】
こんばんは。。。今回は寒さ深まるこの季節に思わず甘ーい!!と叫びたくなる極上のSlowJamを集めました。 1. Before I Let You Go / Black Street 2. If I Was The One / Ruff Endz 3. I Care Bout You / MileStone 4. After The Love / Brian McKnight 5. So In Love With You / U.N.V 6. Can U Help Me / Usher Twitter→@TomyTomiTome vol.26→sm13416747 vol.28→sm13730541 たれ流しR&B→mylist/19626537
ココロを歌ってみた[ベンベン]
ベンベンですSo. I've loved this song since I was introduced to VOCALOID three years ago. I can still remember sitting in the back of the library with my best friend at the time Katie and trying hard to keep from crying as I watched the video and listened. And quite frankly I'm still sad I can't do it justice even after a year since I last dubbed it. I'll get it one day, just watch. Until then, here's my latest attempt at this beautiful song. Better than last year. xD Anyway, please enjoy. Rate and comment, it makes me happy. Extremely so.orz
【WAS2】EX試合観戦動画【その1】
黎明期5年目のEX試合を第2世代エース候補に任せてみたら塩試合になったでゴザル。メイデン桜崎(普段使わない子だが、人数少なかった事と指導力に惹かれて使ってみた)真田美幸(育成のし易さはレッスル1で、才能差をものともしないステキな子)間接中心に技は固有を除いて全カテ4程度、攻防ステの育成もまだ途中です。その2>>sm13555507
【WAS2】EX試合観戦動画【その2】
必殺以外にも高ダメの技を入れないとダメなのか、関節高めなのがしょっぱくなる原因なのか・・・いや、関節マスターのレッスル動画見てるとソレは違う気がする。 その辺り詳しい社長さんがいらしたら、コメントで素人社長に教えてやってくださいませ。vs RIKKA&越後が2試合あるのも気にしないで頂けるとありがたいですwその1>>sm13553842
響と貴音の小さな日常
使用したBGMはQueen「I Was Born to Love You」マッコイ・タイナーの……なんだっけ。Persona3より二曲。二作目になるけどマイリストとかhtml編集なのかな……。mylist/23736986
アニソンやらゲーソンやらのギターソロ弾いてみた。
こんにちは、ほつです。
今回はギターソロいろいろ集めてみました。
順に
STRAIGHT JET/栗林みなみ→Daydream Syndrome/藤原鞠菜→Little Busters! -Ecstacy Ver/Rita→Alicemagic/Rita→StarTRain/遊女→future gazar/fripSide→Maybe it was fated/山脇宏子→Lunatic delusion/nao
です。
マイリスト→mylist/18421756
【UTAU】 Nostalogic VCV test 【Akimori】
Hmm...my first successful VCV song with little to no slurring XDD...I wanst going to do anything with this song till it was fully done....but then i got bored and did it anyway . w....So..yea XD..I recently got hooked onto this song thanks to ritsu and his/her amazing voice XDDD. So yea..heres his first successful VCV/Triphones Voicebank (act 4 may i mind you)UST/VSQ,instrumental: Sango312Act 4 Triphones: me . w.this is probably the only time he isnt fail XDDDDYT link:Also you might wanna turn down your volume becuase you know those radio edit parts are pretty loud . w.
cildren of bodomーWas It Worth It?
cildren of bodomの3月2日発売NEWALBAM Relentless Reckless ForeverからWas It Worth It? です!発売が楽しみだ!
【WAS2】ファイナル観戦動画【その1】
ファイナル1日目と2日目の試合の観戦動画ですが、サムネと動画内容は全く関係ありません。 「Sサイズ選手鍛えすぎたら、試合じゃなくなったの巻」 私の環境にしては長めの動画になった為、フレームとびまくってます。 サムネは女子プロ界最後のエース咲ちゃん扮するブリザードYUKI >>sm13570850
【WAS2】ファイナル観戦動画【その2】
ファイナル3日目と最終日の試合の観戦動画ですが、サムネと動画内容は全く関係ありません。 「最後でようやくプロレスらしい試合が見れたと思ったら、Uインターの試合だったでゴザルの巻」 二日分で94MBとEDロールを入れるのは無理だったので省略しました。 サムネはJO系といえば尾崎真奈美。>>sm13566030
【BGM】Jazzy Hiphop×麻雀【N】
やったことに後悔はしていない。自宅麻雀の時に流してたBGM。1.NOMAK/Anger of the Earth 2.NOMAK/One Fist NOMAK/Hi,Mom! A Prayer For World Peace 3.NOMAK/If I Was Peace 4.NOMAK/Time of Reflect5.NOMAK/Sanctuary 6.DJ DECKSTREAM/Play On7.DJ DECKSTREAM/Can You Let Me Know8.DJ/DECKSTREAM Keep In The Pocket 9.DJ DECKSTREAM/Still Here 10.Nujabes/Lady brown 11.Nujabes/Blessing It remix 12.Nujabes/F.I.L.O. 13.Nujabes/Beat laments the world 14.INO HIDEFUMI/Spartacus 15.INO HIDEFUMI/Love theme from Spartacus #piano
03 - That's Euro Vol.3
00:00 : 01 - Paul Lekakis - Boom Boom
07:33 : 02 - Nasty Boys - I Was Made For Loving You
15:17 : 03 - Mark Jefferis - Born To Be Alive
21:14 : 04 - Taffy - I Love My Radio
25:18 : 05 - Latin Lover - Laser Light
31:59 : 06 - Tasha - Don't Let Go
39:07 : 07 - Aleph - Fire On The Moon
45:24 : 08 - Laban - Love In Siberia
mylist/23773445
[MMD]戦国BASARA Perfume Lovefool
This is the third time uploading this. I'm really sorry. It's because I keep uploading the wrong video. Anyways from my previous video: I was really happy when emmersaur made the motion. I thought it was great. I remembered all the Basara girls I downloaded. I used them in this video. It turned out very nice I think. Another version of my video: http://www.youtube.com/watch?v=o9DfRFRfs0g Models: Itsuki by 牛丼様, Magoichi Saica and Tsuruhime by Keseo (I edited Tsuruhime's textures a little), Oichi by Miltank, Kasuga by Teta. Stage: Itsukushima MME: Fire (I edited it to make it white. I can not use a lot effects.) I hope everyone likes this video as much as I do!
Neo - I Was Born For Burning
Neo
その他→mylist/22196299
user/439432/video
【キーボードクラッシャー 】opera2
私は日本語苦手ですYou can directly watch this.Du kannst einfach schauen,das was.
