キーワード WAS が含まれる動画 : 10940 件中 2721 - 2752 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
【作業用BGM】Minimal!(悪めの)
こんばんわ。ここのところ聞き易めなハウスでしたが、たまに聴きたくなるのですよね・・・悪めのMinimalが・・・。好きな方はどうぞ〜。
ちなみにここでアップしているのは殆どTraktorです。イベントではアナログ使うこともありますが、もう新譜が少なすぎるのですよね。寂しいですね。
playlist:
1. Compulsory Treatment - Dynamic Stab
2. 42-42-564 - Scalameriya
3. Sing Of Revolte - Aumrec
4. Drunk Trumpet - Kulten Yeuk
5. Intenciones Del Destino - Bruno Ledesma
6. With Love - Massa
7. Feelin - Sonyk
8. Tucuman - Norrin Radd
9. Minimal Was my First Love - Daniel Gorziza
10. Lokalia feat. Mad Hard - Joob Deejay
11. The Why Flies - Bitch Of The Harmony
12. Stilleben - Hawkinson
13. Rain Cover - Mekas
14. Obey - Cigarette Smoking Man
15. Kukrikura - N.O.O.D.
16. Masaia - Bobo N.Ci
Ice Cube - It Was A Good Day "S.H.O" Freestyle
LENCH MOB JAPAN
【作業用BGM】 生命燃焼系ヘヴィロックでテンションMAX!
mylist/39508888 Halestorm - Love Bites (So Do I)/Lostprophets - Bring 'em Down/Young Guns - I Was Born, I Have Lived, I Will Surely Die/Hands Like Houses - Antarctica/Cavo - Thick As Thieves/Shinedown - Adrenaline/Deaf Havana - Leeches/Lacuna Coil - Trip The Darkness/The Veer Union - Bitter End/Eskimo Callboy - Bury Me In Vegas/Tracedawn - Breed Insane/Demon Hunter - Dead Flowers/Twin Atlantic - Free
I was walkin' & sleepin'-thee michelle gun elephant
WORLD STEREO LYNCH TOUR
'97.5.17@日比谷野外大音楽堂-6
その他ミッシェルup動画:mylist/31476519
【巡音ルカ】 I like it... 【オリジナル】
けだるい感じな ルカ姉さんに、けだるい感じで歌ってもらった。http://piapro.jp/if6_was9
うんこちゃん UST 2012-05-16_21:~ Part3
次sm17854310 mylist/32057611
【作業用BGM】 LarryCarlton 12曲
1.ROOM 335 2.Rio Samba 3.(IT WAS)ONLY YESTERDAY 4.Strike Twice 5.Midnight Parade 6.SONG FOR KATE
7.SLEEPWALK 8.Blues Bird 9.Upper Kern 10.SOUTH TOWN 11.BLUES FOR T.J 12.CRUISIN'
[作業用BGM]洋楽・ポップ・最新ヒット曲集 1/2
最近のポップのヒット曲からいい曲を集めました。2/2→sm17864878①Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe ②Hot Chelle Rae – Honestly ③Taylor Swift - Eyes Open ④The Cab - La La ⑤K'NAAN - Is Anybody Out There? ft. Nelly Furtado ⑥Lawson - When She Was Mine ⑦Chris Rene - Young Homie ⑧RITA ORA - How We Do (Party) ⑨Cher Lloyd - Want U Back ft. Astro前回sm15192978 mylist/4924647
ボス戦BGMその1(曲名不詳) / スティールクロニクル
制限時間の存在ゆえ、ゆっくり聴くことができないボス戦BGMを聴いてみたいハウンド向け。
微かに聴こえるチャット音はご容赦くださいませ。
mylist/31842125
DJmix練習_120519(M3-2012春 関連)
作業用BGMにどうぞ。M3-2012春で購入したCD、ボーマス20で頒布されたエレラブコレクション、iTunesで購入したUntil I'm Brokenを使用(・ω・)
①Stasis[3R2 Remix]
②Just To Heaven(DJ Genki Remix)
③Fragment Of Crystal/Aran
④Tranquillust Fulgor/Le Dos-On
⑤Dazzling! - Technikore & JTS Remix
⑥First Time/DJ Genki
⑦You Will Be/源屋
⑧Black Cat In The Rain/DJ Noriken
⑨エレクトリック・UK/P*Light
⑩Promise/DJ Genki feat.yukacco
⑪Euphoria/源屋
⑫Because I Was So Young/t+pazolite
⑬Until I'm Broken (DJ Genki Remix)
⑭SX - 2012 Update VIP/Dj Shimamura
⑮Guiding Star (DJ Noriken Remix)
⑯君へ/Rhymics & Yukacco
◆mix練習 mylist/27222618
◆コミュ co1547970
今回は色々と微妙なので練習頑張ります(;^ω^)
"Butterfly on Your Right Shoulder"【UTAUカバー】 Lelias Melaven
I am remaking this new version of this song as act4 lelias instead of act2.Old version was at 191 views of 13 Dec 2010 10:43 to act4 which is may 18th 2012.WOW I've been making these videos for 2 years now.
[utau] "Candy Candy" Lelias Melaven
Song: Candy Candy / ぱみゅぱみゅOriginal vocals: Kyary Pamyu PamyuSong producer: Yasutaka Nakata (capsule)COVER SONG lelias melavenUST TheShaakTifanyoutube.com/watch?v=G0r99VNehjo karaoke musicOk so this song came out a few months ago, its old now but after a break I found theres a real karaoke for this. So this is what I did, Also I was searching google images for candy candy song and I stumbled apon this hilarious picture that looked so much like a lelias hairdoo I had to use it lol.
Pet Shop Boys - Disco 2(DJ Mix)
1993年発売のアルバムVeryが元でMixされている、1994年発売Disco2の曲をつなげました。曲と曲との境目が申し訳ないことになっていたらすいません。うるさかったらすいませんが各自で調節をお願いします。曲目(全てPet Shop Boysの曲で):1/Absolutely Fabulous (Rollo Our Tribe Tongue In Cheek Mix) 2/I Wouldn't Normally Do This Kind Of Thing (Beatmasters Extended Nude Mix) 3/I Wouldn't Normally Do This Kind Of Thing (DJ Pierre Wild Pich Mix) 4/Go West (Farley & Heller Mix) 5/Liberation (E Smoove 12'' Mix) 6/So Hard (D. Morales Red Zone Mix) 7/Can You Forgive Her? (Rollo Dub) 8/Yesterday, When I Was Mad (Junior Vasquez Fabulous Dub) 9/Absolutely Fabulous (Rollo Our Tribe Tongue In Cheek Mix) 10/Yesterday, When I Was Mad (Coconut 12'' Mix) 11/Yesterday, When I Was Mad (Jam & Spoon Mix)12/We All Feel Better In The Dark (Brothers In Rythym After Hours Climax Mix) の全12曲です。
[VOCALOID・UTAU] Magnet・フリーダム[GUMI・印綬音ミドリ]
■ Ust:鳥コンP ■ Original: sm7327050 ■ Video, art and mixing: Xue ■ MP3: http://www.4shared.com/mp3/Rh0y9-Yz/magnet_-_GUMI.html . Midori's birthday was on May 17th, so this video is really late...
『Secret』を歌ってみた【SukinaK】
Here is me singing "Secret" from Megurine Luka. I know I've used a lot of effects and Autotune. But it was just in the aim to fit the song at his best.So sorry if you like pure vocal. And sorry if you wanted to hear a perfect English accent. As you may know, I'm french and not English xD.I hope you'll like it =)
【アイマス×WAS2】律子の女子プロレス団体経営記-Round.13
好きなプロレスゲームはキューティー鈴木のリングサイドエンジェル。
※当動画は「アイドルマスター」「レッスルエンジェルスサバイバー2」を使用した二次創作動画となっています。
■次回 → Round.14 (sm17941576)
---------------------------------------------
■前回 → Round.12 (sm17757759)
■シリーズマイリスト→(mylist/29576305)
◎拙作Part1集→(mylist/22961032)
---------------------------------------------
・どうも、ゾンPです。モバマスは無課金の超ライトユーザーです。
・でもレッスル愛はストーリーアプリのせいで延々と月額課金してます。
・おかげでスマホに機種変もできません。なんとかしてください。
「Lie」歌ってみた【☆Miya】
Love was dead from the start.
Original by Circus-P→mylist/22926572
Trying to sing some more→mylist/31717847
キャシャーンSins - Marmalade
A few days ago while cleaning my house with Gackt, listening to one of their most tender songs, Casshern imagined moving to the beat while listening with headphones n_nU (imagine that these are the helmet ears are headphones ... lol)It took me two nights (more than 2 hours a night) to realize what I had imagined ... n_nIt is somewhat monotonous movement and it seems simple to do this ... But will it costs to do something like this ...At least, the result has left me and was quite happy as I imagined ...Hope you like!
恐怖の美術館から脱出させていただくpart9【Ib】
そこに行けば
どんな夢も かなうというよ
誰もみな行きたがるが
遥かな世界
その国の名は ガンダーラ
何処かにある ユートピア
どうしたら行けるのだろう
教えて欲しい
In Gandhara,Gandhara
They say it was in India
Gandhara,Gandhara
愛の国 Gandhara
[part8]→sm17900414 [part10]→sm17919529
マイリス→mylist/32030113
コミュ→co1487844
ツイッター→http://twitter.com/sippo0805
凛として時雨 I was music 弾いてみた
時雨第二弾です。 足元タップダンス過ぎワロタ・・・ 編集ミスって動画も音量も小さいですごめんなさい(´・ω・`)マイリスト⇒mylist/31561954
[ヘタリア] ヘタリア Ending [Odoru] with lyrics by [Sora Star].mp4
by shadowm2k7http://www.youtube.com/user/shadowm2k7?feature=watchhttp://www.facebook.com/sora.chan.10http://www.facebook.com/pages/Sora-Star/145865205494828https://twitter.com/#!/Shadowm2k7http://shadowm2k7.deviantart.com/http://www.wix.com/shadowm2k7/sorastarhttp://www.formspring.me/shadowm2k7I'm a Hetalia fanatic xDDD I just had to make a dance because this is my favourite anime theme tune right now lol The dance was farely easy to make and it only took a few minutes so it's not so hard. I'm wearing a pirate outfit for teh lulz......I just...really really wanted to wear it XDDD I put the English lrics in too so the dance might make a little more sense ((Even though the lyrics hardly do but that's part of the fun xD)) so uhmmm I hope you like it and sorry for not posting anything frequently like I used to ;-; It saddens me too.
[666] TRUTH IN PEACE @ WHEN IT WAS DONE - WALTER WANDERLEY
WebSite of the embedded : http://blacktube.tank.jp/
[リネージュ×千本桜]戦国コスで踊ってみた[MAD]
謹上 日ノ本ノ大名殿
今般、亜伝国ハ思流辺利亜ニテ
祭事ヲ開催仕度候
遠路乍御来駕賜度
此段申上候
亜伝国王 出歩呂樹
お借りした音源 sm15630734
全鯖ダンス巡り>>sm17958162
MMORPG Lineage
http://lineage.plaync.jp/
Lineage and Lineage Eternal Life are registered trademarks of NCsoft Corporation.1998-2009 Copyright NCsoft Corporation.NC Japan K.K. was granted by NCsoft Corporation the right to publish, distribute, and transmit Lineage Eternal Life in Japan. All Rights Reserved.
【UTAULOID】炉心融解-nitamagoMix-【Uotan Act 3】
http://www.nicovideo.jp.am/watch/sm17783746 Go give me a view it only takes a couple of seconds. I am trying to get 1000 views for a competition. Thank you-pants and gasps-This was SO friggen hard to mix.I wanna thank Veggy for making the lovely cover art for me, so quickly too!UST: Blazepyron (converted vcv)MP3: http://soundcloud.com/peachbite/nitamagomix-uotan-act-3VB DL: http://www.mediafire.com/3v93irbii311f9y
[MMD] マジLOVE1000% [スレイヤーズ]
HD:http://www.youtube.com/watch?v=AgNyCgzgq_w Motion:sm15838799 MME: Diffusion, SSAO, "space?" the audio is form uta no prince-sama, probably. Done with the main cast for now :'D download: (I'm not sure if I have done this correctly, but it seems to work) http://www1.axfc.net/uploader/Li/so/129916 all modeling was done by me in metasequoia, the toons and spa's are also custom. I'm pretty proud of how they came out ;w; I hope you enjoy, and thank you for any comments and veiws. sorry for the lack of a proper background or microphones, it was quite laggy with all 6 of them xD.
【アイマス×WAS2】律子の女子プロレス団体経営記-Round.14
いつも以上にアイドルが出てこないのは仕様です。ごめんなさい。
※当動画は「アイドルマスター」「レッスルエンジェルスサバイバー2」を使用した二次創作動画となっています。
■次回 → Round.15 (sm17965946)
---------------------------------------------
■前回 → Round.13(sm17905185)
■シリーズマイリスト→(mylist/29576305)
◎拙作Part1集→(mylist/22961032)
---------------------------------------------
・どうも、ゾンPです。キャッ党忍伝てやんでぇのDVD-BOXを予約しました。
・試合時間が長いのも仕様です。おかげでそのせいで紙芝居が短くて楽ごめんなさい。
【初音ミク】The thing which was left【オリジナル】
あーだるい。
休みをくれ。
というか2作目ですわ。
もう一度君を抱きしめたくて
伸ばした手さえ届かない
「サヨナラ」さえも言わずに消えた
残されたのは「」
ナチス・ドイツ軍勝利の凱旋 行進曲ヒットメドレー
軍歌を欲張りたい人のための行進曲メドレー1.パンツァーリード2.リリーマルレーン3.ヴェスターヴァルト♫ Best Wehrmacht Songs ♫ look whole description !Welcome . My video was removed that i upload it agin .Thx for 120911 views ! :)THIS IS NOT RACIST MOVIE OR NATZI , IT'S ONLY HISTORICAL VIDEO !
【デジモン】ぼくらのED2パロ【手書き】
ぼくらのED2VermillionXデジモンパロ。アドベンチャと02の子供たちいる。HD ビデオリンク:http://www.youtube.com/watch?v=R6vpQr-RsEA 絵のリンク:http://quirkii-elevens.tumblr.com/post/23877275972/so-last-week-i-was-pondering-what-kind-of-parody-i ありがとうございます。I watched Bokurano recently and really like it; despite it being very depressing to watch. So in the end I couldn't help but make this a parody for this ED song. Thanks for watching. Hope you enjoyed this:D
[リネージュ]大名行列全鯖巡業[10周年記念動画]
本当にくだらないことだったのかもしれない
だが、反省はしてないし、する気もない
大切なことでもあるから・・・
それと色々な責任は僕にはないはずです( ´∀`)
MMORPG Lineage
http://lineage.plaync.jp/
Lineage and Lineage Eternal Life are registered trademarks of NCsoft Corporation.1998-2009 Copyright NCsoft Corporation.NC Japan K.K. was granted by NCsoft Corporation the right to publish, distribute, and transmit Lineage Eternal Life in Japan. All Rights Reserved.
Fanime 2012 Karaoke - 東方萃夢想 ~saigetu~
Finale. 石鹸屋. It was a great Fanime!
