キーワード because が含まれる動画 : 2988 件中 833 - 864 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
【Vocaloid / Cyber Songman / original】Impure World
Impure World
Do you remember light of the wonder
You are my savior I'm a believer
Yes, I love you
I'll make you happy
Yes, I promise forever
Because you're my angel
Because you're my angel
Because you're my angel
like an isolated patient
away from this impure world
Do you remember days of disasters
Don't get together to be survivors
Yes, I love you
I'll make you happy
Yes, I promise forever
Because you're my angel
Because you're my angel
Because you're my angel
like an isolated Buddhist
away from society
away from this impure world
【month of music】日本語でおk?【歌ってみた】
インドネシア語どころか、英語もろくすっぽできないあたしが歌っちゃいました。だってかわいかったんだもん。曲が。後悔はしていない。meijuni様の素敵な原曲はこちらsm10246468です。 I can't speak Indonesian. Neither it nor the English is possible very much. However, I sang because I liked "month of music" which meijuni made.This music is very good music and is pretty!I used the sound source of the original.Thank you!!
THE BEATLES/BECAUSE を弾いてみた。
昨日の月食は半分欠けたところから皆既までの間、空が晴れて見れました。Because、今年は晴れ男で行く!って決めてっからwww
【Vocaloid / BIG AL / original】I Love You No Matter What You Do
This song was written in 2013 by me.
I Love You No Matter What You Do
He is a terrorist
with no name
They gaze into his eyes
as if he's a movie star
He's on the TV screen
It's not a game
There was a super state
They called it America
Untie my hands
until he comes
And I'm tired
because of you
Oh yeah
I love you
no matter what you do
He is a terrorist
with no friends
They gaze into his eyes
as if he's a shooting star
There was a telegram
They ordered me
to destroy Super Brain
It was from Arabia
Untie my band
until he comes
And I'm tired
because of you
Oh yeah
I love you
no matter what you do
[Kirby and the Rainbow Curse Remix]飛べ! カービィロケット!(2023 ver)
新年あけましておめでとうございますヾ(*´∀`*)ノ
今年も無理のないように精一杯作っていきますよ~~!
新年1発目はリメイクです。お正月だから許して~~(;'∀')
Happy New Year ヾ(*´∀`*)ノ
I'll do my best to make it this year as well~~!
The first shot of the new year is a remake. Forgive me because it's the New Year~~(;'∀')
無断転載禁止/Unauthorized Reproduction Prohibited
Title:Freshly Flown! Pink Rocket(2023 ver)
remixed by さくらもち
illust:さくらもち
Original:Kirby and the Rainbow Curse " Kirby Rocket's Big Blastoff"
Twitter:さくらもち( https://twitter.com/mixtuti_mochi )
その他色々手伝ってくれた人
クロカビ( https://twitter.com/klokirb )
Discord:https://discord.gg/n3zNdZF4mX
マイリス:mylist/72909105
Because I love It /cmucmu1 feat.重音テト【UTAU】【オリジナル】
Because I love It /cmucmu1 feat.重音テト【UTAU】【オリジナル】
[UTAU]Colors [Jani and YoKu Teine]
-Credits-Jani Belongs to:JanifiedUst. Belongs to:JanifiedTraced picture (Yes traced because I'm lazy): MeYoKu belongs to: Me-------------------------------They sound Nice together! ^.^ I'm on a mission to use EVERY Overseas UTAU by the end of the year (Including UnKnown ones) So check my videos to see if your UTAU's in it.Download YoKu Act2 Voicebank!: http://www.mediafire.com/?myyvgzny4yy
Because 歌ってみた【女性キー】
エムマスの沼は深かった
-6オクターブ上です
私の声がめちゃめちゃでかいので音量注意してください。
覚えたてクオリティです。恥ずかしくなったら消す
【作業用BGM】国内プログレメタル・ハードコア
今回は各バンド3曲です。
今回のジャンルはそんなに詳しく無いので、いいバンドあったら教えてくれたら嬉しいです。
1.Hammerhead Shark
zombienater 0:00
Maoh 3:30
Maze&King 8:12
2.bilo'u
when you want to be a darwin,you will hear chain of clicking tongue 11:45
shimmer 16:08
You Hate Me Because I Doropped Something Into The Opening 19:55
3.CYCLAMEN
Departure24:23
Thirst 27:12
Never Ending Dream29:10
4.Arbus -
Only I'm Happy 32:16
The Thrill Has Gone 34:23
Snails 37:14
5.Arise In Stability -
Magnetclock 40:47
Creation of Ruin 45:37
The Future That Amnesiac Draws 54:59
※音不具合あり。直したら再うp予定。
BGM→mylist/57834300
よければ実況も↓
カービィー→mylist/57652495
マリオ→mylist/57652399
co3544798 コミュも作ってみたので良ければ
【コラボ曲】Stuck in love feat.mashio
今回、とある企画で鎖月とコラボした曲です!
作詞して歌いました❕
This time, I collaborated with Satsuki on a project. I wrote the lyrics and sang the songs!
□credit□
Vocal & Lyric:mashio
https://twitter.com/music__mashio
Music & Arrangement & Mix:鎖月
https://twitter.com/satsukiongaku
illustrator & Movie:つのつき
https://twitter.com/moooon0221
【Translation of lyrics of Japanese part】
一粒 落ちる そんな夜も
(Even on nights when tears fall)
ひとりで 強く ならないと
(I have to be strong on my own)
ふたりは 少し多く知りすぎたね
(We've known each other too long)
三度目の夏は来ない
(The third summer will never come)
部屋に残った 君の匂い
(The smell of you left in the room)
ここには今も 君がいる
(I feel like you're still here)
2人で選んだ小さめのソファも
(We chose a small sofa for the two of us)
ひとりじゃ広すぎるから
(It's too big for just me)
君がくれたもの全部、明日には捨てるよ
(I'll throw away everything you gave me tomorrow)
あなたも連絡なんてもうしてこないで
(So don't you ever contact me again)
綺麗なさよならなんてどこにもないから
(Because there's no such thing as a clean goodbye)
あなたじゃない誰かと幸せになるから
(I'll be happy with someone who isn't you)
ワンポイント ニュースで英会話 7月1日放送分
公式HP→http://cgi2.nhk.or.jp/e-news/index.cgi マイリスト:mylist/11834130 1:He quit his job because of the long hours.2:I quit eating in restaurants to save money.
「Just Because!」 OP トロンボーン用楽譜作ってみた 「over and over」
2017秋 第4弾予定曲
「Just Because!」 OP 「over and over」 トロンボーン用楽譜を作ってみました。
ようやく今期の なぎ さんの作品です^^;
EDの方は作曲もなぎさんなんだけどなぁ。。。
作ってからほかの方の作った楽譜見てみると、大体テンポ半分になってますね~^^;
トロンボーン的には細かい音符の楽譜よりこちらの方が吹きやすいかな~、とか言い訳してみる
あとMIDIに演奏させるために変なところありますけど気にしてはいけません
実は録音(今回はついに購入したp-trumpetも使ってみた)もしたんですが、公開できそうなテイクがなさそうですw
次の週末に再挑戦か。。。^^;
大体、ほとんど吹いたこともないトランペットを音出し2日でトロンボーンと持ち替えで録音したのが間違いw
【UTAU カバー】ユラギ 【森山ライアン VOICE Blast+ -ADULT-】
Download Voicebank Here(こちら,ダウンロド): http://adf.ly/DPgqX I finally got this uploaded! orz i planned to release this voicebank last month but i got busy because if schools shiz~ so yeah, have fun and enjoy using this voicebank XDMP3: https://soundcloud.com/ryan-kun/utau-yuragi-ryan-moriyamaCredits:Song: YuragiOriginal: Vocaloid LilyComposer & Video: NikiUST: CheezItsAreYummyart: Mint/sitamintVocals: Ryan Moriyama VOICE Blast+ -ADULT-Cover Mixing: Ryan-KunI dont own anything except Ryan Moriyama Voicebank, all credit goes to the respective owners
【初音ミク】 くびなしの花 【オリジナル】
くびなしの花(くびなしのはな/Beheaded flower)
Hatsune Miku Original
Offvocal → https://d.kuku.lu/e55e8a04f
彼岸へ、いのちが、躰を、離れて、
刑場に、枯れ木と、埋もれて、見つめた?
言わぬが花。高嶺の花よ。
待つ間が花。両手に花を。
奴隷に合掌。侮蔑の御供。
命乞いに、蔑む眼つき。
【英語の歌詞】
(大部分はGoogle翻訳を使用しています)
My life, left, the body, toward the "Higan".
You stare, buried, in the prison, with a dead tree?
Better left it unsaid, because you are out of my league.
Please look forward to it! I'm sure there is something good for you!
"Gassho" to slaves, give God an irony.
Everyone looked down on your begging for life.
Keith Martin - Because Of You
From The Album It's Long Overdue(1995)
【UNDERTALE ピアノ】 パピルス様の命令ですから
During my first playthrough of Undertale, I eventually met Lord Papyrus. It was because of that encounter I made this arrange. I played the English version, so Lord Papyrus' dialogue may seem off. Sorry.
UNDERTALEを始めた時にパピルスさまを出会いました。その出会いのおかげで、テーマをアレンジできました。英語のバージョンにしたから、独り言がおかしくなるかもしれません。ごめんなさい。
【ASMR】イメージング脳手術ロールプレイ Imaging brain surgery role play
□■□過去動画を少しずつ整理・再投稿しています□■□
を取り出す 2:38 赤いスライム 4:33 トゲを取る 7:29 洗浄 14:18 注射 29:57 ストレスで眠れない方へ 脳の中をキレイにしてリラックスし眠りに導きます。 イメージの中で手術をするという病院の看護師さんになってみました。 実際にはありえないことですが、そんなバカなと思っているうちに眠くなってくるといいですね。 スライムの音、洗浄の音、カラフルな注射など。 赤いスライムをかけたら思いの外グロい感じに見えてしまいました… 苦手な方はごめんなさい。 余談ですが、手にワセリンを塗っていたら、ライトでやたらに光って、 皮膚が汚い感じになっていたので、 ショックで取り直そうかと思いましたが小物の用意が大変過ぎて諦めました。 あと二の腕が太いです。お許し下さい。
■I'm sorry my translation is wrong To those who can not sleep under stress It cleanses the inside of the brain, relaxes and leads to sleep. I tried to become a nurse in a hospital that performs surgery in the image. In fact it is impossible, I hope it gets sleepy while I think that stupid. Sound of slime, sound of washing, colorful injection etc. I made it a red slime and it seemed like a feeling of extraordinary feeling ... I'm sorry for those who are not good at it. As an aside, if you were painting petrolatum in your hands, shining lightly with lights, Because the skin was dirty feeling, I thought I should take over with a shock, but preparations for accessories were too much and I gave up. My lower arm is thick. Please forgive me.
Anime Characters Are Asians :: Chii 1 Vs 1000
Click http://www.ASIAnime.org/what-is-anime/ to get more detailed informations about Anime including Anime characters. As you have seen, even as yellow haired Anime characters which westerners keep saying based on their western's appearance we Asians still the one who look better cosplaying them. That is because no matter what colour the Anime characters are we Asians still made their facial & body form based on our own Asians facial & body form.
ドキドキ☆百合学園 [Live action - SupaMame team Uruguay]
Hi, everybody! Here Say-chan uploading the first live action of the team. This is the live action of ドキドキ☆百合学園, starring by Anari and Neru (Rin and Miku).Note: They didn't notice that was some seconds that weren't filmed... so, they had to addsome parts of the original PV. Thank you so much, Souta, for the excellent edition to fix it!So, I'll still uploading the rest of the videos, we don't have a loooot, but have a some more. That is because we can't meet a lot to film. Well, the next video will be す..す..すき大すき (Su-Su-Suki daisuki).We hope you enjoy our first live action!
REUP【VOCALOIDオリジナル曲】Rugrats Theory【巡音ルカ】2011
彼がビデオで見聞きできるものはすべてCrusherによって作られています !!
4/9/2011
歌詞:The earth is full of so many things (Full of so many things)
and we only have one life to explore, but why does everyone look so sad?
I guess I'll just go out with my friends, (I'll go out with my friends) they're special because they listen to me. Everything's how it's supposed to be.
Why is everybody crying? (Everybody's crying) It's not like you lost something important. Unless you're hiding something from me...
I don't think that you're lying to me. (You're not lying to me) Cynthia told me that I am perfect!
Mommy and Daddy said that, too!
Welcome to my perfect world, according to Angelica!
I'm the star of the entire show, right next to Cynthia.
With Tommy, Chuckie, Phil and Lil, I'll never be alone.
So we can play games all day long, while the earth is spinning
round and round and round and round and round and round and while the earth is spinning, round and round and ....
EN: This is an original song made by Crusher (or Crusher-P)
LINKS: https://www.youtube.com/watch?v=reQwyKzi080&list=LL&index=6 (this is where i got the video)
内野聖陽「こんなにシリアスとは」“悪魔のような女子高生”吉本実憂と初日あいさつ!映画「罪の余白」初日舞台あいさつ1 #Seiyo Uchino #Tsumi no Yohaku
★高画質★エンタメニュースを毎日掲載!「MAiDiGiTV」登録はこちら↓http://maidigitv.jp/TSUTAYAチャンネルはこちら!http://ch.nicovideo.jp/tsutaya-view 俳優の内野聖陽さんが10月3日、東京都内で行われた主演映画「罪の余白」(大塚祐吉監督)の初日舞台あいさつに登場した。内野さんは「中年のおっさんが16歳の少女と対決する話と聞いて面白そうだと軽い気持ちで出演したけれど、こんなにシリアスな話になるとは」と苦笑。劇中では、吉本実憂さん演じるずる賢く残忍で悪魔のようなモンスター女子高生・咲に追い詰められる。 舞台あいさつには、内野さん、大塚監督のほか、吉本実憂さん、谷村美月さん、葵わかなさん、主題歌を担当した金魚わかなさんが出席した。 映画は、野性時代フロンティア文学賞を受賞した芦沢央(あしざわ・よう)さんのサスペンス小説を映画化。高校のベランダから転落した一人娘・加奈の死を受け止められない父親で行動心理学者の安藤(内野さん)が、娘の死の謎を巡って真相を追い始める。そんなときに現れた加奈のクラスメート・咲(吉本さん)は、加奈の死に涙するが、彼女は教師、生徒、警察の心を操り、スクールカースト頂点に君臨するずる賢く残忍な悪魔のような少女だった……という物語。####Seiyo Uchino "This such seriousness is.....". First day stage greeting along with "devilish schoolgirl" Miyu Yoshimoto! First day stage-greeting of movie "Tsumi no Yohaku" 1Actor Seiyo Uchino attended the first day stage-greetings event of the movie "Tsumi no Yohaku" (directed by Yukichi Ootsuka) held in Tokyo on October 3rd. Uchino smiled wryly and shared: "I simply agreed to take the role because of feeling interested after listening about the confront between a middle-aged uncle and a 16-year-old girl, but I have never thought that I will become so serious".
【UTAU Newcomer】 Kocchi Muite Baby 【Junsei Tellnerin】
This is Junsei (purity) Tellnerin Official Art I guess 8DDDDDHe looks alot better than akimori becuase i said he could 8DDDWhy do all of my tellnerins have some type of eye wear on you ask? 8DIts because glasses look cute on any boy
★ Because [Beatles] - ( Vocaloid COVER by : Jupi )
ビートルズの「ビコーズ」をボーカロイドに歌ってもらいました。
ビートルズの曲のCOVERをシリーズ化していきたいですね。
(^。^)
Lonely Struggle/帝賀 feat.弦巻マキ
5年ぶりに英語で作詞してみた。
曲の詳細はnoteに書いていきます。
イラストはpixivにフリー素材として投稿しますね!何かに使ってみてください!
【歌詞】
I’m about to get stuck again
I feel my heart sinking to the bottom of the sea
It’s very dark and stuffy
No one will save me
Because no one can find me
Only you can save yourself
The words I said are sad
You can spend time with a smile even in such a world
I looking for happiness even when it’s hard
Let’s make a life that won’t sink anymore
Will a bright future come?
You can’t just wait
The future goes away
What should I do?
Run by yourself
Go on your own
The future should be bright
Get up and take a step
l have something to do
There is no time to stop
It will be start from now on
I don’t have to be saved
Because I could see my way
Only you can save yourself
The words I said are sad
You can spend time with a smile even in such a world
I looking for happiness even when it’s hard
Let’s make a life that won’t sink anymore
作詞作曲、イラスト、動画 : 帝賀
歌 : 弦巻マキ(AI lite) (Synthesizer V弦巻マキAIライト版を使用)
【UTAUnewcomer】またあした【Pascal】
He was originally Moka's act4 but because the mic changes his voice too much i made another UTAUloid! He sounds weird yep but he's not a "serious" UTAU, he was just made for fun. UTAUloid by me/Voicebank: http://bowlroll.net/up/dl9158 / Picture by me / UST by Umbrellaguns
進撃の巨人 英語吹替版 第84話 I'm gonna lose them all because of what I did, I'm sorry...
進撃の巨人 英語吹替版 第84話 I'm gonna lose them all because of what I did, I'm sorry...
画像は字幕版,音声は吹替版です.
ライナー:Robert McCollum
ハンジ:Jessica Calvello
ジャン:Mike McFarland
アルミン:Josh Grelle
コニー:Clifford Chapin
ガビ:Lindsay Seidel
ファルコ:Bryson Baugus
進撃の巨人 英語吹替版
mylist/58875678
アニメ 英語吹替版
1 mylist/59702387 2 mylist/64553448 3 mylist/69722764
進撃の巨人 独語吹替版
mylist/61178996
うpした動画
1 mylist/45235464 2 mylist/56214846 3 mylist/60873351 4 mylist/65521382 5 mylist/72735721
【UTAU】Dream Fighter 【心音エリSYNTH】
Also, this is kind of a try out. The video, at least, because I'm using the brand new Movie Maker. And holy shit, it let's you upload things to YT directly. And it doesn't lag ;_; But I can't figure out how to edit stuff XD That's why the ending is weird! XD--------Okay, about the UST: It's based off of Matt's VSQ. But that's all. I did all the pitchbends, envelopes, flags 'n other stuff. So there's not much left of his original VSQ. The UST excists out of 3 parts: main, echo and harmony. You'll see which is which when you open them ;)Finally, please credit me for this UST. As I said, I basically re-did this whole thing, so 75% of it, if not more, is mine. ^^--------------My site:http://dream-port.blogspot.comThe UST:http://www.mediafire.com/?vvv9ryzpem1dllpMP3:http://www.mediafire.com/?fjka2tgkumjjzuxEri's ACT 2 VB:http://www.mediafire.com/?b6m2eiw9i9aci2t----Unfortunately, I don't speak japanese D: Nihongo janai! ("A")'
