キーワード because が含まれる動画 : 2986 件中 1633 - 1664 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
【Vocaloid / 初音ミク Miku】 Lonely Android (original song)
Clock and Miku Rock
Lonely Android
ハロー愛してる獣のように
エロエロなあなたとキッスしたい
あの唇に吸い込まれたい
メロメロな私はイッヌみたい
Because I want to fill my sorrow
with something mind-expanding that I don't know
I'm a lonely android
going to be destroyed
でも狙ってる野獣のように
エロエロなあなたとファックしたい
あの膨らみに埋もれていたい
メロメロな私はバッカみたい
Because I want to fill my big void
with something everlasting that I don't know
I'm a lonely android
I have to be destroyed
Like a scarecrow standing in the fallow
loving small sparrows
I'm a lonely android
going to be destroyed
[K-POP] Danielle - T-ARA cover dance -I Go CRAZY BECAUSE OF YOU
アメリカ人Danielle - T-ARA cover dance -I Go CRAZY BECAUSE OF YOU
【えるしー】4 walls by f(x) 踊ってみた
[Engllish below]
初めまして、えるしーです。
見つけてくれてありがとうございます!
f(x)様の4 wallsを踊ってみました。
自分の踊りやすいようにアレンジが入っていますので、苦手な方はすみません、。
今回はマシュマロに来ていたリクエストの曲です。
K-POPアイドルは本当にみんな可愛くてダンスが上手でかっこいいですね!
リクエストありがとうございました!楽しく踊れました!
後半画角やばいのはすみません。。
Hi I'm LC.
Thank you for finding me.
This time, I danced "4 walls" by f(x).
I copied whole dance of f(x) dance movie.
Some part might be different but please be patient because I'm beginner..
If you like my video, please subscribe and press "LIKE" bottun, thank you!
*****************************************************************
Music・Choreo 楽曲・振り付け本家 / f(x)様
https://youtu.be/4j7Umwfx60Q
Dance・movie shoot・edit 踊り・撮影・編集 / えるしー LC
Twitter: https://twitter.com/lclc_dance
YouTube: https://t.co/b5fm7OWyFC
Because/桜庭薫(CV.内田雄馬)
無意識に寄せてて草なんだよな
https://www.joysound.com/web/joy/movie/preview/3863036888/
[K-POP] Berry Good - Because of You (Dream Concert 20150523) (HD)
20150523 Dream Concert 2015
マイリスト→mylist/50217848
APHEX TWIN - Start as You Mean to Go On
from I Care Because You Do mylist/19514886
英語で歌ってみた The Tear of the Sword【Neibaku】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=euMQ9gXgTsI&fmt=35 sm6206827
I didn't upload this because it's Luka's birthday, it was just a coincidence, I'm serious. This is just my fav Luka song. Anyways, sound problems are blamed on my headset, they have shitty output. And, voice acting is obviously not my forte.
translyrics: http://takeit-home.livejournal.com/27931.html
http://twitter.com/takeithome
mylist/17982550
【歌ってみた】ギガンティックO.T.N【Kream】
■ オリジナル: sm19532707
■ YouTube (HQ): http://youtu.be/FHGKByC4_ks
■ vocals/mix: Kream (mylist/33229688)
Sorry for my accent or any mispronunciations! This song was difficult for me because I do not know Japanese and it's very fast. I love this song very much, though!
【GUMI V3】 ゴーストルール 【VOCALOID4 カバー】【Vietsub】
i'd rather using GUMI V3 than GUMI V4 because i think v3 is much more easier than v4 VSQx: ThinhP Tuning and Mixing: ThinhP Vocal: GUMI V3 (Native, Power, Sweet, Whisper, Adult) Original by DECO*27, feat. 初音ミク https://www.youtube.com/watch?v=KushW6zvazM
What do you want MEIKO V3 POWER to say in Engrish?
I got bored so I decided that I want to try MEIKO talk in Engrish but I don't know what to make her say. So I'm asking you guys on what do you want her to say.
The rules are posted at the end of the video, but, depending on how many people are submitting lines for her, I might only end up choosing a select few phrases because I'm using the demo version of MEIKO V3 POWER.
I'll try to get them done before my trial ends at January 4.
Full video: sm22534578
Reminder: This is ENGRISH not ENGLISH. (Her English voicebank isn't even out yet.)
Youtube - http://youtu.be/6FHCA3EycUY
More MEIKO V3 Power: mylist/39770269
Because/桜庭薫(CV.内田雄馬)歌ってみた
カラオケにて桜庭薫ソロBecauseを歌ってみました。歌い方寄せてしまう(笑)
https://www.joysound.com/web/joy/movie/preview/3874104728/
【ニーア レプリカント】 兄妹が紡ぐ物語 第二十一話 前編 【実況】
Because you'd accepted me, we can fight this world.
◆他動画情報◆
【ポケモンXY】 せいぶいず健闘記 → sm23764658
OLD!!→ プリンターと恋するマジキチゲーム → sm22473775
part1集 →mylist/38813768
◆ニーア情報◆
part1 → sm23867170
前 → sm24287610
次 → sm24298825
マイリスト → mylist/44804003
◆twitter・メール・コミュ◆
http://twitter.com/say_echo
co2351263
動画に関するご意見などありましたらこちらまでよろしくお願いしますm(_ _)m
Renai Circulation 恋愛サーキュレーション [Jellyneko] カバー踊る Dance cover
I recorded the scene down by the water in San Francisco but i wasn't 100% pleased because i recorded it just before we left and we were late anyway ^^; so i recoded the blue dress scene in my garden and combined them xx OMG OMG OMG THEYRE WERE SOME TEEN GUYS OBVIOUSLY WATCHING ME FROM THEIR ROOM WINDOW AND I GOT SO NERVOUS DANCING XDDDDThank youあなたのサポートのために皆ありがとうございます。
Soeiro Bros. 天地創造 - ヨーロッパ
Tema de Loira de Terranigma.Oh Yes! More Terranigma (Tenchi sozo) ^^ !We play the Europe theme which is heard in some Europe towns like "Anjou".We do it as well as possible: we meet again our viola player and we mixed some audio effects.Besides, if you notice some differences between the video and the audio, it's normal, because we were so focused on dancing the waltz that we had to do several takes ^_^.In the same way, we let some "swing" with the rythm ;)NB: We disclaim any responsibility if you keep in mind this song for weeks :DOriginal; http://www.youtube.com/watch?v=XRHEjeG2H7k
【MUGEN】MUGEN専用手書きステージ全13国!
私が今まで作成したMUGENオリジナルキャラクター専用に作ったステージです。
各キャラの母国に合わせています。全部で13国あります。
ダウンロード先
win版:https://ux.getuploader.com/ArantadohStageswin/
ズームはない代わり全てのmugenで使用できます。
no zoom, but compartible on all version.
ズーム有:https://ux.getuploader.com/Arantadohstages/
ズームしますが1.1以来の新MUGEN限定です。
winmugenやそれ以下のバージョンで使用するとスクロールしないバグが発生します。
with zoom, but not compartible a winmugen because has bug who not scroll when use on winmugen.
1・日本:Japan(00:07)
幸村隼人ステージ
2・アメリカ:USA(01:04)
ジェイソン・ケイジステージ
3・中国:China(01:54)
尚龍ステージ
4・イギリス:England(02:46)
ミスティ・ゲインズブールステージ
5・ブラジル:Brazil(03:41)
ラファエル・C・ダ・シルヴァステージ
6・イタリア:Italy(04:37)
アルバート・ディアスステージ
7・フランス:France(05:30)
レニー・ルボンステージ
8・ドイツ:Germany(06:24)
シュミット・BF-400ステージ
9・ロシア:Russia(07:33)
ブラディミル・パチェンコステージ
10・メキシコ:Mexico(08:32)
エルコブラステージ
11・インド:India(09:31)
カザーナ・サフロンステージ
12・スウェーデン:Sweden(10:30)
パメラ・アモンドステージ
13・台湾:Taiwan(11:33)
結蓮ステージ
MUGENページ:https://allansinho2000.x.fc2.com/mugen/stages.html
ブログ:http://allansinho2000.blog.fc2.com/
MUGENキャラ置き場:https://ux.getuploader.com/Arantadoh/
2弾→sm39457244
【兄弟でラップ】マダマダキル【龍虎】
「龍虎二人止まらない暴走」
歌詞に様々な意味を持たせて書きました!
普段社会風刺のような歌詞書かないのでどちゃくそ頑張ったぽえー
Vo/Music/Lyrics/Mix:白虎(はくと)(mylist/54358818 mylist/54358998)
@hact89plus
Contact☞t_hact1130★yahoo.co.jp ★→@
Vo/Lyrics/Enc:Dragon Key
@ryoto_0620
Contact☞dragon.ryoto.daruma★gmail.com ★→@
白虎前☞All Because of You(sm31044426)
Dragon Key前☞ソウサ(https://youtu.be/8V7htt5X9vM)
龍虎前☞Fight 4 Myself(sm31154508)
龍虎次☞オタパリダンシン Remix(sm31432114)
前回の歌ってみた☞小さな恋のうた(Synth Rock Cover)(sm31109438)
機動戦士 Vガンダム OP STAND UP TO THE VICTORY (Guitar Cover)
我,非常喜欢VICTORY GUNDAM,说到原因,这个曲子和设计因为极好,不管暗故事。(DECHIKO)
나는, VICTORY GUNDAM을 아주 좋아합니다, 왜냐하면, 이 곡과 디자인이 훌륭하기 때문입니다, 어두운 스토리에도 관계 없이.(DECHIKO)
I like VICTORY GUNDAM very much, it's because this song and design are wonderful, in spite of a dark story.(DECHIKO)
VERY BEST OF SORCERIAN全曲集③
エロゲーサウンド以外もアップしてみようかと。うろ覚えですが2000年発売のソーサリアン オリジナルの初回特典のCDだったと思います。何時もながら容量の都合上①~③に分かれています。収録曲③09、ファルコムJ.D.K.バンドⅠ「CURSED DESERT」 10、米光亮ソーサリアンスーパーメガミックスPart2 11、ALL BECAUSE OF YOUソーサリアン オリジナルの画像が無いのでフォーエバーの画像を使用しています。
「Boom Boom めっちゃマッチョ!」 「さよりおよびCodeGeassLelouchrocs Ver.」
Boom Boom Meccha MacchoCover by Sayori and CodeGeassLelouchrocsMix by SayoriOriginal by Gyaruru(c)---Heyaaa, sayori-desuDuet with CodeGeassLelouchrocs,...awww.. I loved it, I think your voice is soooo pretty *-*'I want to make a duet with you again HOHOHSorry if the mix sucks and our voices are too low,... that's because it was difficul to put your voice higher [your microphone is too low xDD"""]about the vid,...sorry, my movie maker sucks then I can't put it with the original pv,... xDDDDDDaw,... wellhope the rest is okay xD
CTゆっくり実況プレイvol.10 wows アッツ!? 戦艦大和 氷の群島(2) world of warships
wows world of warships 戦艦大和 ゆっくり実況プレイ
今回の謎:なぜアッツ島沖海戦の話に!?
アウトレンジでの砲撃はうまくいったのかな!?
マップ:氷の群島
新れいむ&ゆっくり魔理沙で実況!
wows world of warships Let's play Tier X Japanese super battleship YAMATO!
mystery:why did i remind Battle of the Komandorski Islands!?
because i missed to hit!?
map:islands of ice
【蓮】 蜜蜂 【歌ってみた】
Hello!あたしはLenさんの代理うp主-だんご花です! 作曲:におP, 作詞/PV:裏花火, 英語字幕:hokorichan。 Lenさんのコメント:Hope that you like it. That take me a week to rec it. It was also hard, because female fandubbers from Nico did it in other pitch, and I used the original...Uh.) And I was practicing with the harmonies OwO Hope you like it too ^^ Lenさんのマイリスト → mylist/22196076。
Tik Tok - Ke$ha Ukulele Cover
Haha I'm in my bathroom because I took a break from getting ready to go out! Thus the make up face with mickey mouse
remote 2/6 Misery Gigolo / Because,I'm so hard
remote 2/6 Misery Gigolo / Because,I'm so hard →sm7236397 1/6は再UPして後ろの方にあります ancestors recital リモート 池田貴族 リモート王朝三位一体リサイタル 渋谷公会堂 ホコ天 イカ天 赤 シンドローム 現象 remote現象 リモート現象 remoteシンドローム リモートシンドローム
ジョジョの奇妙な冒険DU 英語吹替版 第25話 I get it, because it's three times faster the picture quality's...
ジョジョの奇妙な冒険DU 英語吹替版 第25話 I get it, because it's three times faster the picture quality's...
画像は字幕版,音声は吹替版です.
しのぶ:Jennifer Losi
早人:Laura Stahl
吉良(川尻):D. C. Douglas
カイ原田:David Vincent
ジョジョの奇妙な冒険 英語吹替版 1 mylist/53431584 2 mylist/60008205
アニメ 英語吹替版 1 mylist/59702387 2 mylist/64553448
うpした動画 1 mylist/45235464 2 mylist/56214846 3 mylist/60873351
【YO!ハーモニカ】Ringo Biyori
とても可愛い曲です(曲が可愛い?ww)。狼と香辛料のEDソングです。この曲も好きなので、ハーモニカで吹いてみました。どうぞ、聞いてください~
The ED song from the anime "Spice and Wolf". Liked this song because of the unique melody and the cuteness of this song. ^.^
Website: http://www.yoharmonica.com
Facebook: https://www.facebook.com/pages/YOHarmonica/170986802958074
Twitter: https://twitter.com/kesenaitsumi
【GUMI】NotComeOverTheDEATH☆Fried vegetables MIX vocaloid original song
very dangerous to get to a beautiful flower
YAKITORI MIX → sm32587820
Vocal・VOCALOID GUMI
Lyrics, music and videos:Fdur
mylist/60167667
Why is it called yasaiitameIMIX?
That was because the dinner of yesterday was stir-fried vegetables
HA!HA!HA!
「Just Because!」 ED トロンボーン用楽譜作ってみた 「behind」
2017秋 第6弾(予定曲)
「Just Because!」 ED 「behind」 トロンボーン用楽譜作ってみました。
この曲は、なぎさんに歌って欲しかった。
今期これが一番好きなアニメ&テーマ曲かな~
6話とかこの曲リンクしすぎで切なかったです^^;
このアニメの最終回が、待ち望みそしてもう制作されることのない「海がきこえる」完結編の穴を埋めてくれる気がしています。
土壇場で好きだと気づいた人と同じ大学に変更して合格してしまう美緒ちゃんGJだ
最終回が楽しみですね~^^(そして終わった後の喪失感が。。。^^;)
これ聴いて泣きそうになったら、何もかもなくなっちゃいそうだ、けど最終奥義
「尻痛~い、尻痛くな~い、尻痛~い」
調子に乗りすぎました<m(__)m>
【作業用BGM】80'S DISCO POP'S & FREESTYLE MEDLEY
番外編BGMです
目新しい曲はありませんが丹精込めて音合わせしてみましたw
01.Madonna - Open Your Heart
02.Nicole - Don't You Want My Love
03.Jellybean - Who Found Who
04.Sonia - Counting Every Minute
05.Lonnie Gordon - Happenin' All Over Again
06.Samantha Fox - Nothing's Gonna Stop Me Now
07.Sinitta - Toy Boy
08.Mandy Smith - Don't You Want Me Baby
09.Taylor Dayne - Tell It To My Heart
10.Company B - Fascinated
11.Expose - Point Of No Return
12.The Cover Girls - Because Of You
13.Cyndi Lauper - Girls Just Want To Have Fun
14.Deniece Williams - Let's Hear It For The Boy
15.Chaka Khan - I Feel For You
16.Alyssa Milano - Look In My Heart
- mylist/30948925 -
Happy Birthday to Chis-A !!【知声をChis-Aでカバーしてみた!】
【注】冒頭15秒は無音です!
◯本作は昨年の知声ちゃん誕生祭に出した曲の英語詞ver. です
よかったらオリジナル(日本語詞)もどうぞ
https://www.nicovideo.jp/watch/sm43341982
◯ルーキー部門にも参加しているので、そちらもよろしくです!
「ばればれバレンタインnano!/ 十音猫 feat. 知声」
https://www.nicovideo.jp/watch/sm44622596
【歌詞】
I am Chis-A. To know my own voice, I was born today to be with you
As I memorize a lot of songs, I‘m growing up just little by little
There are so many things I don't know now
But I'll sing your song, singing your song
Tell me what I don't know, and what you know
I will sing your song every day every time
I am Chis-A, Living in a labo. Loved by everyone, I feel so
I've just been born ,so like a child. I‘m growing up just little by little
Forgive me even if I make a mistake
I'll do my best and do my best
Please, please say that you like my voice
I love the song that you make for me
Tell me what I don't know, and what you know
And someday I'll go where I've never been shown
Delivering your songs all over the world
You and I will go where I've never been shown
I am Chis-A, I sing your song
Because I love the song you make for me
I'm singing you
はじめてのおつかい アルマゲドン
太古の昔(2015年)に超あほげーという企画に投稿したゲーム
*このコンテンツは、Flashが死んだので現在プレイできません。 動画で我慢してください。
** This content is currently not working because Flash is dead. Please bear with the video.
はじめてのおつかい アルマゲドン
犬をケチャップで洗っていたら、ケチャップがきれてしまった。
まだまだ足りない!近所のスーパーに買いに行こう
はじめてのおつかい、無事にレジまでたどり着けるか?
ファミ通で紹介されたときの記事
https://www.famitsu.com/serial/nico_indies_game5/201505/08078171.html
●Volomonowky's Activity
やったことのまとめ、最新情報
https://volomonowky.tumblr.com
