キーワード because が含まれる動画 : 2986 件中 1825 - 1856 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
SOMA - Because Always Comes the Moment (1986)
アラン・ホールズワースのセッションCDで入手困難な一枚より。
【 MMDあんスタ 】 太陽系デスコ 【 瀬名泉誕生祭2021 】
「 大体のダンスは
星が光り標となるのさ 」
It's never too late for birthday presents right ( ´•̥̥̥ω•̥̥̥` )
I forgot his birthday was coming, and then I struggled in finding something to make for him www I originally had another video in the making, hence why it also took a lot longer to get it done ww But I threw the idea out because it just wasn't working out for me w
But happy beautiful birthday Izumi ! I hope for the new year to come we all get to see you grow more both as an idol and the wonderful model you've always been(*´▽`*)
All materials used in video will be linked in tree !
お気軽にタグを修正してください!ありがとう( ´ ▽ ` )ノ
※無断転載禁止/Reprint of this video is prohibited.
Top 10 Anime Kiss
https://www.youtube.com/watch?v=bDhH-v-xHpE
To be continued - in the next video!
Why was I gone for a while?
I need to be in a certain frame of mind to relax and create videos. It really is a kind of natural high, to Feel. If I'm not putting my soul into it, it's no good. I couldn't feel that well because I've had financial difficulties.
However, I would like to try and come back with the videos.
I made lots of videos in the time I had been gone, but they're mostly music videos that use obscure materials.
【Anim Honey Bee】千本桜【合唱】
【Anim Honey Beeのコメ】
☆今回のテーマ☆好きじゃない人に告白された時のセリフ
uno【後日、電話又はメールにて選考結果をお知らせ致します。本日はありがとうございました。】
レコア【零、次の恋はまた来るよ...!←】
よつば【「お友達でいましょう」って言って瞬間移動】
*華娘*【 ありがとう!!すっごい嬉しいけど、ごめんなさい(><)】
ホワブロ【ありがとうねw、でもごめんなさい】
零【Thank you, but I cannot associate.Because there is an important person to me.】
*華娘*【零きもい】
よつば【華ちゃんの言うとおりだわ】
レコア【ザマァネェナーwwwザマァ( ´゚∀゚`)】
零【】
【エンコード&mix&MV】→unoさん
メンバーURLはコミュにあります→co2218272
【MIDI】Because of you / w-inds.
“w-inds.”6枚目のシングルです。作詞作曲がシングル曲として初めて“葉山拓亮”から離れ、ラップが加わりました。ただ、データでは再現不能のためラップ部分は全て省略しました。(曲は洋楽のパクリという噂もありますが…)[投稿動画(作品集):mylist/34591415]
【UTAU】メルト【澄音あや】
英語: I'm uploading this here because...I want to. Also because you lovely people here at Nico Nico Douga will finally be able to see Aya's face! Which is great, isn't it? Do you care? By the way, Cien drew the picture :3 I thank her for that. -------------日本語: 私がするので、私はこのここアップロードしています。ニコニコ動画の人々は最終的に澄音あやの顔を見ることを得る! これは素晴らしい、だと思わないですか? あなたは医療ですか? 画像のアーティストがシエンです。シエン、画像ありがとうございます。.ust from UTAU Library
港湾棲姫(最終形態) Harbour Princess (Final form)
港湾棲姫、最終形態のカットインが投稿されていなかったため、作りました。
I made this video because the cut-in of the final form of the harbor princess was not posted.
使用動画
https://youtu.be/QuQDXgD1fRk
https://youtu.be/Viahxt6TBfY
チャンネル channel
・るし松 様
https://youtube.com/channel/UCNhMfNBiB3uwh-kU5TE7Uyw
・dhireath 様
https://youtube.com/user/dhireath
ボイス voice
https://nico.ms/sm23417540
BGM:敵艦隊、見ゆ!(Enemy Fleet, Spotted!)
https://youtu.be/YyGZDWl5yHQ
【オリジナル曲】 Because of You
辛い時に思い出す、仲間との懐かしい記憶や思い出。あの人からもらった想いや温もり。今もどこかで頑張っている、そんな大切な人達に泣き顔はみせたくないから、今日の自分に「大丈夫」って、言ってあげたくなる。そんな曲にしあがっています。(作詞・作曲・編曲・メインボーカル:TETSURO)
おつかれさまでした!!
ILOVE ANIKI!
ILOVE ANIKI!
ILOVE ANIKI!
ILOVE ANIKI!
【音量注意】去年参加できなかったので今年こそは参加したいという気持ちで今まで頑張ってきた、僕はこの思いを兄貴に歌というかたちで伝えようと思う。
I think trying to convey in the form of a song to this feeling has been my best big brother ever feeling that what you want to participate in this year because it could not participate last year, and I
英訳違ってたらゴメンなさい兄貴・・・
本家→nm8653408
【UTAU】ピコピコ☆レジェンドオブザナイト【Sachi Beta 1】
DAMN PIKO SONG!! WHY DO YOU HAVE TO MAKE EVERYTHING LOOK SO MANRY ::... Sike..I did that on purpose because piko is so manly \ I love piko..so there for sachi looks like a man...YAAAAAAAY XDD (at first before i started coloring it she looked like..you know a girl..but then..OMG XDDD)I re-did her voice bank since my little sister couldnt say anything correctly (_(. I kept her pitch consistent at A3 and...she only sounds like akimori when she has 2 or more harmonies XDDDDUTAU Sachi Katasakine: MeUST,instrumental: RingotokiSong: Samfree (the same people who made fever night,super fever night,legend of teh night,romantic night fever and so on XD...they make all the fever songs :U)Original singer: Piko XDDD (i forget his last name
【TONIO】So Many People Live In TOKYO
So Many People Live In TOKYO
(music & movie by BIG VOID)
Do you remember
once there was a war?
It isn't over
and seems forever
No matter who you were
there was your part
You feel like strangers
It seems forever
Ooh, we have a weak constitution
all because of having been given information
All days are happy
if you decide which way to go
Look someone like you
So many people live in TOKYO,
laugh at a weirdo who killed a hero
Open the window and say hello
To my sorrow, they boost their ego
Do you surrender
yourself to love?
You all were soldiers
It seemed forever
Ooh, we haven't own destination
all because of keeping this written constitution
All days are happy
if you design them as before
What is behind you?
So many people live in TOKYO,
laugh at a weirdo who killed a hero
Until tomorrow, dance in the disco
To my sorrow, they boost their ego
【AIきりたん】エブリデイワールド (short ver.)【NEUTRINOカバー】
兄弟们 你们好啊
我又出现了
这次发布的其实才是自己的第一个正经NEUTRINO的切蒲英cover
不知道脑子怎么回事先发了樱色时间胶囊的那首
反正初投稿是哪个都无所谓啦www
希望大家能够喜欢且支持我的视频!
以后可能会在n站上投更多的作品!
(下一首可能是メルト或者是用UTAU闇音レンリ调的Starduster)
Hi everyone it's me again
This one is actually my first NEUTRINO Kiritan cover
And idk why I uploded the Sakura Time Capsule one first (I mean it doesn't really matter)
Hope you guys like this video!
There will definitely be more covers because I just finished all (most actually) my f**king AP exams
UST, tuning, mixing, and musicxml by me
Audio Visual made using musicvid.org
Wallpaper: https://wallpapercave.com/w/wp2137356
Soundcloud: https://soundcloud.com/776styjsu/aiev...
Bilibili: https://www.bilibili.com/video/BV1ht4y1U7Ww
沒有人的冒險7 全破影片 Nobody's Quest 7 All Clear Video (2-1)
Game Realm(ゲームレルム) ★You can see some enemies and the background from Action52.Yes!!! What a kuso game XD(我們可以看到,有ACTION52裡出身的敵人們,還有背景) ★Because the file size of this video is too large, so I split it into two parts.(影片容量太大,所以分成兩部份) ★Next:sm15223290 ★Previous:sm15196367 マイリスト : mylist/27713788 ★Download link: http://ppt.cc/zGuM High quality soundtracks: http://ppt.cc/(eyL
The beatlesのbecauseを歌ってみた♪
暇だったので家で多重録音してみました。こちらもよろしく♪The Beatles "Nowhere man" sm14713062”Drive my car" sm17508949
bi0s Ft.重音テト - 死だよ
警告:点滅ライト
i'm not sure if this goes into the vocaloid category, because this is the first time i've tried the website.
oh well.
here's a song i wrote a while ago!
it's all gibberish
善行駅で女性の車掌さんに遭遇!!
2019年8月上旬。夜の21:00頃
このほかにも車掌さんの動画あります↓
mylist/23838084
使用楽曲
Venus (12'' Hellfire Mix)
BananaramaThe
Greatest Hits Collection
(Collector Edition)
London Music Stream/Because Music
【初音ミク】Because I Love You【オリジナル】
こんばんは、legataです。
曲が出来たのでイラストを描こうと、
描いてみたら「あれ?なんか曲に合ってない…」
そう、画力が足りないのです。
それでも無理矢理投稿してます。
ご視聴下さった方、感謝です。
聴いて頂けるだけでも有難い上に、
広告・フォロー等して頂いた方には言葉もありません。
ありがとうございます!
【UTAU】 Lilium 【Allegra Latin Demo】
Reprint form youtube original ~ http://www.youtube.com/watch?v=L_ZFhHQDwdY(ENGLISH:)I have been obsessed with elfen leid ever scince i heard this song!!!!!!!!!!! and i know its over sued but stil...i love itits still going to be a WHILE before i release her. she still has quite a few bugs and is still in her BETA stage. I will not release her BETA voicebank because it sucks butt in so many ways.... but this is the best shes sounded so far i think :D (oto.ini files do WONDERS!) but i will post her official design in a little bit. n_n i just need to find a song....so critique is fine just no trolling please ;D
【えるしー】 へべれけジャンキー 踊ってみた
[Engllish below]
初めまして、えるしーです。
見つけてくれてありがとうございます!
syudou様のへべれけジャンキーを踊ってみました。
振り付け本家様は10人で構成も変わり迫力のある感じだったのを1人用にアレンジしてみました!
踊りやすいように振り付けにもアレンジが入っておりますので、苦手な方はそっと閉じていただければと思います。
かっこいい振り付け大好きなのに苦手分野なので日々精進していきたいですね。
あとものすごく髪の毛らへんの白飛びが気になるので撮影編集のスキルも上げたいです、、。
Hi I'm LC.
Thank you for finding me.
This time, I danced "へべれけジャンキー" by syudou.
There're 10 dancer in the original dance video, but I made it to for 1 person.
Because of it, I changed some choreo from original one.
If you like my video, please subscribe and press "LIKE" button, thank you!
*****************************************************************
Music 楽曲 / syudou様
https://youtu.be/0rTc0nyhE0Q
Choreo 振り付け本家 / SHARE LOCK HOMES × TOBY HOMES様
https://youtu.be/rZH7MPrqIuU
Dance・movie shoot・edit 踊り・撮影・編集 / えるしー LC
Twitter: https://twitter.com/lclc_dance
YouTube: https://t.co/b5fm7OWyFC
niconico My list: mylist/74233374
【神威がくぽ】 The Warrior is a Child 【カバー】 【英語】
Gakupo's version of "The Warrior is a Child" by Twila Paris, made popular by Gary Valenciano. Unfortunately I can't spend so much time tuning Gakupo because of work. Other Vocaloids are not suitable for the music other than Gakupo (I tested it beforehand). Production details can be seen at http://boards.rotbrc.com/miku/res/6023.html
【京町セイカ】消えない光【ボカロメタル】
京町セイカとメタルをやるぞ
C107に落ちたので11/8に偶然知ったこの祭りに投稿
主催者に感謝🤟
ボーカルはグロウル・クリーン全て京町セイカ
note
https://note.com/pipan_music
BOOTH
https://pipan.booth.pm/
Bandcamp(全曲試聴できます)
https://pipan.bandcamp.com/
作曲手法の紹介
https://note.com/pipan_music/n/n4c349fda765b
歌詞
I’m chasing a ghost
I cleared every test
But my satisfaction was fake
Still I’m feeling hungry
There’s nothing to become
My success was mistake
I gave everything to lies
The only thing I found was why
Slave of time
Living because I was born
I never felt belonged
They’re afraid of me
So I feel out of place
What can save me?
I have no choice
The result kept coming
It all felt unreal
I’m just still chasing a ghost
Slave of time
You gave me wings to fly!
消えない光 永遠に交わり
明日へ進むよ
それだけで救われるから
消えない光 重ね足しあい
明日へ進むよ
君となら
どこまでも飛べるから ずっと
ねぇどうして
私は君を忘れられずに
I found the reason to fight!
Someday we will meet again
消えない光 永遠に交わり
明日へ進むよ
それだけで救われるから
消えない光 重ね足しあい
明日へ進むよ
君となら
どこまでも飛べるから ずっと
生きてゆくよ 生きてゆくから
[GUMI] Because Of... [オリジナル曲]
いつも着飾っている素直なあなたへ。
Art →https://x.com/ShikiKamiji
Music →https://x.com/B_CaT_VocaloidP
マイリス →https://www.nicovideo.jp/my/mylist/77000828
【初音ミク&重音テト】 プラスティックメテオ 【オリジナル】
初めてのMMDと英詞に挑戦しました。学べたのは誤魔化すことです
twitter→@CaLiKuLi9
マイリスト→mylist/66579214
モデル:テト→http://bowlroll.net/up/dl2509 ミク→http://bowlroll.net/up/dl8337
背景→https://seiga.nicovideo.jp/seiga/im10511381
~歌詞~
PLASTIC METEOR!
You wanna be a brilliant shooting star.
I can be reflected in my eyes and fade out.
PLASTIC METEOR!
He carried out a final mission.
Bat I can not drop blue tears because it's fake show.
Plastic is loser by metallic material.
Mad meter is showing limit.
All rights, but I want to survive!
Escape radius 6 million meters!
PLASTIC METEOR!
You wanna be a brilliant shooting star.
I can be reflected in my eyes and fade out.
Plastic is loser by metallic material.
Mad meter is showing limit.
All rights, but I want to survive!
Escape radius 6 million meters!
【男性向け男の娘ASMR】兄さん、泣くほど疲れているのかい?しょうがないなぁ~おいで、抱きしめてあげるから
兄さん、泣くほど疲れていたとは。
仕方がないから抱きしめてあげるよ。
おいで、兄さん♡
My brother......are you crying?
Because I can't help it,I'll hug you.
Come on, brother♡
※I use translation software for English.
※二次配布や転載は禁止だよ、兄さん。
Secondary distribution or reproduction is prohibited.
ファンティアでは限定動画を公開中♪
https://fantia.jp/fanclubs/242664
使用画像
みんちりえ 様
https://min-chi.material.jp/
キャラクターなんとか機で作成
http://khmix.sakura.ne.jp/download.shtml
DLsiteで購入した画像
使用効果音
ユーフルカ 様
https://youfulca.com
DLsiteで購入した音源
【ASMR】懐かしすぎるナポリタンを爆食いしたら最高に幸せすぎた!Pasta Napolitana 【飯テロ/咀嚼音/Mukbang/Eating sounds】
今回も動画を見ていただいてありがとうございます!
テリチョモです!
今回はナポリタンを作って食べました!
ナポリタンって昔ながらの喫茶店のメニューな定番ですよね!あのケチャップの匂いを嗅ぐだけで落ち着くような安心するような感じがありますよね!ですがこのナポリタンはその落ち着くような匂いを残したままソースの酸味を加えているので今風なナポリタンとなってます!今を感じながら落ち着くこの1品を堪能してみてはいかがですか?
Thank you for watching the video again this time!
It's Terichomo!
This time, I made Napolitan and ate it!
Napolitan is a classic coffee shop menu, isn't it?Just the smell of ketchup makes you feel at ease! But this Napolitan is a modern Napolitan because it adds the sourness of the sauce while leaving that calming smell behind!Why don't you enjoy this dish that calms you down while feeling the present?
DREAM→全国を回ってすべてのファンの方に料
理提供したい!
→アニメ×料理で店を出したい!
---------------------------------------------
【チャンネル登録はこちらから!!】
→ http://www.youtube.com/channel/UCJR1g9fwL3LGMdwKqG6MeIw
--------------------------------------------
SNSのフォローもお願いします!
【Instagram】
→https://www.Instagram.com/attackontitan9026
【TikTok】
www.tiktok.com/@terithomokunn23
#てりやきチョモランマ
#飯テロ
#咀嚼音
#爆食い
#大食い
#ナポリタン
#asmr
#mukbang
#eating
#eatingsounds
#asmreating
#asmrfood
DO NOT JEALOUS! Asian males play with real Anime girls
Click www.antiwc.net/group if you want to join the anti western cosplayers movement against the racist western cosplayers who are not only racist towards us Asians but who also ruin our Anime characters which hurt millions of our Anime fans.Do not jealous of us Asian males because we Asian males got real Anime girls which of course our own cute adorable aged slower Asian females cosplaying as any Anime girls we Asian males want on our bed to play and to please us Asian males while you western males LOSERS got your own deep set eyed, long nosed, square faced, square jawed and big wide bodied western females wearing our Anime girls costume while trying very hard to act and to look cute to scare you western males LOSERS to death, even more scary is since your western females aged too fast they end look like a bunch of old nannies who trying very hard to look like young teenage girls in our Anime girls costume.
After School - Because of You
After SchoolのBecause of Youです^^
APHEX TWIN - Acrid Avid Jam Shred
from I Care Because You Do mylist/19514886
【UTAUカバー】 夢見てもいいじゃないの 【歌う音ナミ】
Original song by Hatsune Miku. VSQ by 1FNPONY. I edit a bit in the VSQ at some part because the key was a bit different ^^; Hope she sounds ok singing this song.
【Youtube転載/海外】友達にFateの真名当てクイズをやってもらった2
アルトリア多すぎww
そして姉を名乗る精神異常者がアーサー王扱いされて草
武内絵の金髪だから仕方ないね
そして北米版未登場のオルジュナをネタバレされて思わず息が詰まる友達(29:10)
Seeing If My Friend Can Guess Fate Characters Part 2 (Artoria! Artoria! Artoria!)
RainyLiquid2020
https://www.youtube.com/watch?v=db6cuSosEhg
I got bored and wanted to play an unfair game with a person who only knew half the rules :/ Again. Because :v
Can my friend guess these other Fate characters?
検索用: Fate FGO Apocrypha Fate/Grand Order
Fate関連
mylist/70197909
