キーワード much が含まれる動画 : 3935 件中 3201 - 3232 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
オバケなんて怖くないさ♪ 零~月蝕の仮面~ 実況 その35
どうも、CO-DAです(=ε=*)
こんなにも遅くなってしまって申し訳なかったです。
この動画も2月上旬に撮ってからずっと溜めてましたw
全ては最終回のためですが、もう少し時間が必要です。
次の投稿まで新実況でも見て、待ってて下さいね^^;
キングダムハーツ実況⇒sm13858667
◆その34⇒sm13466321 ◆その36⇒sm14289018
◆零~月蝕の仮面~まとめ mylist/18427296
◇CO-DAの投稿動画まとめ mylist/18343010
◇CO-DAのコミュニティ co31593
◇ブログ http://kuruo09.blog63.fc2.com/
【Fall Out Boy】A Little Less Sixteen Candles【Live】
"I know it's been said several millions of times
but so much love to Japan right now." - Patrick Stump
mylist/22099406
東北地方太平洋沖地震 世界から寄せられた Pray for Japan
決して忘れないために自分用に纏めてみました。世界のみんなありがとうBGMはJeff BuckleyのHallelujahにしました。
兄貴が東北地震の被災者を応援するようです
Billy Herrington 3/11
I am wishing all my Japanese friends and family and Fans well
wishes and prayers from the 8.9 earthquake! Love you all.
(私は全ての私の友、家族、そしてファンのみんながM.8.9の地震より強い希望や祈りを持つことを祈っています!あなたがたを心から愛しています。 )
3/18
I honestly wish i can go there and support my japanese freinds at nico nico douga...
please tell all of them that i love them very much and i am very yugaminaena
(私はガチで被災地に行き、ニコ動での日本のホモ達を手助けできたらと願っています。被災者のおホモ達に、私がみんなをベリー愛してる、そして私はベリー歪みねえな!(元気?)と伝えてほしい)
ニコニコ公式募金について→sm13848574
オマケBGM「COLTPLAY 美マラ美男」→sm6129233
QUEEN - TOO MUCH LOVE WILL KILL YOU を歌ってみた
メガネデブです。QUEENの名曲を歌わせていただきました
とにかくキーが高くて、歌い終わった後にクラクラしましたwww
フレディ・マーキュリーの凄さを改めて実感しましたわ・・・
【歌ってみたマイリス】mylist/28891729
【飯動画】mylist/28891744【その他うpした動画】mylist/17650505
【作業用BGM】 HIPHOP R&B DJMIX vol.2 再うp
前回のが音が変になるので再うpしました。コメント、マイリスして下さった方申し訳ないです。Mariah Carey & Busta Rhymes - I Know What You / Se7en ft. Lil Kim. Girl's / nelly janet / Soulja Boy Feat. Sammie - Kiss Me Thru The Phone / Fabolos Thro It in the bag / Chalie Boy - 9. R. Kelly ft. Ron Browz & Kaizer Sose - Club To A Bedroom / Puff Daddy - I Need a Girl, Pt. 1 / Amerie - Amerie Talkin' To Me / Mya_--_Fallen_(Remix) / Kanye West & Consequence - Don't Forget Em / he_Notorious_B_I_G-Nasty_Girl_Feat__Diddy__Nelly__Jagged_Edge_&_Avery_Storm / Janet Jackson - So Much Betta / Christina Milian - When You Look At Me / 3Lw - More than just friends / TLC - Hands Up (So So Def RMX) / JoJo-Bow Wow - Baby It's You / Nevia-Still In Love / Copy of R.Kelly - Step In The Name Of Love (Remix / Fabolous Fet Taia - Into You / Bobby valentino - Tell me ◆マイリスmylist/24963030◆
【マリオ64NO.1決定戦】クリボーがトラウマになった日【1回戦 Much & Fast】
大会一回戦、16枚RTAにて・・・
この日以来クリボーだけでなく16枚をやること自体トラウマです。
16枚ルートに入ってるスターとるときgdるようになりましたw
ちなみに、はじめて大きな大会に出たのでただの記念うpです、悪しからず。
うpしたの【mylist/22644388】
大会詳細 http://mario64no1.web.fc2.com/ 【co52855】
【YO!ハーモニカ】トリノコシティ
有名なボカロイド曲「トリノコシティ」です。音楽は素敵です。動画もとても好きです。この曲は息苦しいです。ww
楽譜: http://yoharmonica.com/scores/torinoko-city-vocaloid/
Famous Vocaloid song Named "Torinoko City". Music is really nice and the Animation is superb too. 2nd song recorded after I backed to Japan. This song is kinda hard to play because it continue on too much and you don't have time to breath... ^^
Score: http://yoharmonica.com/scores/torinoko-city-vocaloid/
Website: http://www.yoharmonica.com
Facebook: https://www.facebook.com/pages/YOHarmonica/170986802958074
Twitter: https://twitter.com/kesenaitsumi
【ノンストップ・ザ・ビートルズpart2ー①】
Lo-D.Music&Music/日立ミュージック&ミュージック1987年6月29日 21:00~ FM東京系列 o/A(DJ 渋谷陽一)Part.2ー①Get BackーYou know my nameーSee of time/See of fallーGood NightーSee of monstarsーI am the WalrusーAll need is LoveーA day in the LifeーIt's All to MuchーRevolution 9ーWith in you With out youーRevolution 9ーHelter SkelterーGood morning Good morningーBlue jey WayーRevolution 9ーA day in the Life(reverse)ーRevolution 9ーIt's All to MuchーI Want youーHey Jude.
ゲーム バンブラDX YUI it's too all much short.ver
今回は・・・?今回も?・・・YUIで「It's too all much」です。ギターソロも入れて増すが・・・M.Sなんかで歌うようなshort.ver。ドラムパートも、「バス+スネア」は同一パートで重ねられないので・・・アレンジしまくりました(-_-;)ただ原曲のイメージを壊さないよーな仕様になってると・・・はず・・・やっぱり、上手に作る方はドラムパートx2で別けたりしてるんですかね・・・?あと、録画時の音・・・雑音?気になりますね・・・制作時はヘッドホンなので・・・では、また感想とかお願い致します。
【Rey】Magnet 歌ってみた 【Anniversary】
Music , lyric by RyuuseiP / Minato / Tolie / TouraiOriginal vocalis : TouraiVocal by ReyVideo Editor : kaibaphiThis time I used Tourai's anniversary instrumental to sing . Both the intrumental and clips are from Tourai cover . Credit to haganetsuki for noticing me of the instrumental Tourai uploaded along with his nico link for Magnet . Thank you very much , haganetsuki ^^Here's the link to Tourai's cover :http://www.nicovideo.jp/watch/sm10569644I OWN NOTHING HERE EXCEPT MY VOICE . All your comments are welcome
いろは唄を歌ってみました
ohoです いろは唄うたってみました><b
でもって今度は海外勢の友人がmixしてくれました、
thank you very much!(>▽<ノ
イラストは自分で描いとります 生放送もよろしくでっす:co211384(イラストメイン)
他に声マネやらもやってます。よかったらどうぞ→mylist/20601494
最後の最後に、自信満々で歌いながら音をはずしていますwwww
原曲様 →sm6115924
使わせていただいた所 →sm6140916
Red Hot Chili Peppers - 11. So Much I
Red Hot Chili Peppers - Chorzow (Poland) - 2007.3.7
Linda Ronstadt feat. Aaron Neville - Don't Know Much
1989年 Billboard 2位
『~1979年mylist/21210544』『1980~1984年mylist/28672940』
『1985~1989年mylist/21395351』『1990年~mylist/21649945』
バンブラDX「It's all too much(YUI)」
【「バンブラDX」で作った曲をチマチマうpしてます。曲はJ-POP中心、(できるだけ)配信投稿曲でまだ無い曲を。基本的に打ち込みのレベルはそう高くないので、至らないところも多々あるかと思われます。「ここ、おかしいんじゃない??」という箇所があったらコメントで指摘いただけると参考になりますので、よろしかったらお願いします!】他バンブラDX作品集→mylist/23938893◎5作目です。YUIさん大好きなので作ってみました!映画版カイジ主題歌。ロックでカッコいい曲です。☆Wi-Fi配信審査状況:3/5確認→NGでした(T_T)細かい所間違ってないか確認してみます。ちなみにテンポは138で作ってあります。
Christy -少女の世代妖精シェリル Cosplay Dance Cover
Hello everyone!!! ^0^My name is Naito-chan ( Christy) and I'm from Texas テキサス州 performing Girl's Generation Genie in my シェリル・ノーム コスプレ ( Macross Frontier Sheryl Nome cosplay)This is my first video and I hope that I did a good job ;^_^.Please forgive me if I mispronounced my kanji ;^.^ I am learning Japanese since I love it so much!!! ^0^ Please enjoy and thank you everyone!! ^0^
【作業用BGM】90年代カントリー '96【30分】
00:00- strawberry wine / deana carter || 04:21- blue / leann rimes || 07:05- little bitty / alan jackson || 09:43- no one needs to know / shania twain || 12:40- my maria / brooks and dunn || 16:03- blue clear sky / george strait || 18:35- the fear of being alone / reba mcentire || 21:35- my heart has a history / paul brandt || 24:51- so much for pretending / bryan white || 27:09- guys do it all the time / mindy mccready || and more -> '90s(mylist/23148989), community(co566059)
にゃんダンス KOKIAのダンス^^
so much love for you ♥ にのせて KOKIAのダンスを踊ってみたよ
2/16 ついに ニャンダンス実装 >_<。..
音楽流しながら撮ったら 偶然にも合ったの
【桜】 - I Love You
mp3 download: http://www.4shared.com/audio/BIlpFeDa/I_Love_You.htmlthis is-.. well.. my 6th song-made. yea. i made this in hurry yesterday cz this is for today; valentine's day. why? i dun celebrate it, really. but well, this is as a gift for him who has supported me a lot and luv me so much. and well yea he does celebrate it, so-... yea.well yea i love him, u know.. till i cry a lot cz of him haha..yea yea wtv. so well., yea have a nice day and well.. happy valentine's day for those who celebrate it..and well this song is for all of you who are celebrating Valentine's day too ^^ok well i have no word to be said anymore, im crying ryt now haha..THIS SONG IS ORIGINALLY MADE-SUNG-PLAYED BY ME. ok capslock, so people would notice it haha.. sorry.. yea but this is ryt. this song is originally made-sung-played by me yesterday at nyt. thanks..
【桜】 - This Is Our World
okok look. this is my 5th song-made and also my 2nd finished-song-made HAHAHA :DDis my guitar ins gud in ur ears? :sorry cz if it wasn't cz my right arm kinda hurt.. '(well, my voice was kinda low on here oh yea my voice was kinda broken ==;umm, this song is dedicated for people around the world~ especially to my beloved emmanuel~ :* yea yea i luv him so much till i cant stop thinking how will be both of our own world be haha ^/////^so well yea have a nice day~ :D~THIS IS ORIGINALLY MADE-SUNG-PLAYED BY ME!!!!~ps: lyrics and the translated lyrics are has been writen on my FB acc. ask me if u wanna see the lyrics and i'll give u the lyrics :3MP3 Download: http://www.4shared.com/audio/n6Lh7oCN/This_Is_Our_World.html
【代表曲】KOKIA 良曲集【紹介編】
何番煎じかわかりませんが、割と最近の曲まで入った代表曲集がなかったので作りました。
【SET LIST】
愛のメロディ/The Power of Smile/大事なものは瞼の裏/Remember the kiss~ a wish ~/Follow the Nightingale/Fate/so much love for you/il mare dei suoni/人間ってそんなものね/調和 oto~with reflection~/Ave Maria/I believe~海の底から~/愛の輪郭/ありがとう…(the pearl edition)/say goodbye good day
[MMD]戦国BASARA Perfume Lovefool
This is the third time uploading this. I'm really sorry. It's because I keep uploading the wrong video. Anyways from my previous video: I was really happy when emmersaur made the motion. I thought it was great. I remembered all the Basara girls I downloaded. I used them in this video. It turned out very nice I think. Another version of my video: http://www.youtube.com/watch?v=o9DfRFRfs0g Models: Itsuki by 牛丼様, Magoichi Saica and Tsuruhime by Keseo (I edited Tsuruhime's textures a little), Oichi by Miltank, Kasuga by Teta. Stage: Itsukushima MME: Fire (I edited it to make it white. I can not use a lot effects.) I hope everyone likes this video as much as I do!
[MMD] 戦国BASARA 毛利元就 Jumper
I thought this motion fit really well for Motonari. I really like Otthi's models. They're really good. I changed the pitch with audacity and had some quotes in there. I hope it is good! Model: Motonari Mori by Otthi Stage: Itsukushima Motion by Mato (I'm sorry, I put the wrong name before.) Thank you very much for the comments! ^_^ Edit: Mori's voice comes from the Sengoku Basara 3 game, in the north america version.
【初音ミク】 So much loving you★ -DIVA Edit- 叩いてみた
こんばんは。VDrumkitです!
今回は慶天様投稿のsm13235894を見てノリノリになってしまったので、また勢いのみで叩いてしまいましたww
第3回AC版PVエディットコンテスト採用おめでとうございます!!
勢いのみですが、楽しんでいただければ幸いです♪
原曲はkofunP様:sm12353882、初音さん動画は慶天様:sm13235894よりお借りしました。
VDrumkit投稿動画:/mylist/22983739 YouTube:http://www.youtube.com/user/VDrumkit
コミュ:co1883640
【初音さん、巡音さん、鏡音さん関連叩いてみた】
『Nyanyanyanyanyanyanya!』 ⇒ sm13400265
『ストロボナイツ』 ⇒ sm13827964
『Bye-Bye Lover』 ⇒ sm13863860
『Yellow』 ⇒ sm13904116
『ペヤングだばあ』⇒ sm13953537
『ジェミニ』⇒ sm14015036
『裏表ラバーズ』 ⇒ sm14118102
『Packaged』 ⇒ sm14522554
【UTAU】パンダヒーロー【水雨音オチ】
Re-print from http://youtu.be/n-T8N2rfCZg ■ Ust from sm13503558 (by iKaro?) ■ Original by GUMI ■ Composer by HachiP ■ Other: btw i use the same BG like on my GUMI Panda Hero's fanart (at pixiv) ■ (sorry Ochi's sings another song's spam... xD) i have waiting for this ust! Thanks iKaro! ■ I love this song x3 This song is so much fun to mix xD, another Ochi test her VB again and she sounds good in this song xD
【作業用BGM】HIPHOP + R&B
好きな曲を適当に突っ込んでいるので年代とかはバラバラです。 (1)Erykah Badu/Honey (2)will.i.am/Make It Funky (3)Royce da 5'9"/Boom (4)G Frequency/Flight Ticket feat.Othello (5)De La Soul & Yummy/Much More (6)Jurassic5/A Day At the Races (7)K'naan/Fire In Freetown (8)Nas/Nas Is Like (9)Twista, Jamie Foxx & Kanye West/Slow Jamz (10)La Melodia/Sugar for Me (11)Think Twice & David Ryshpan/When the Smoke Clears
【初音ミク project DIVA 2nd】So much loving you★【エディットPV】
コンテストも終わったので自分で上げます
それにしても採用作品の表現力はすごいですね、自分はあまり考えずにフィーリングそのままなんで勉強になります
きっと第4回、5回と次もチャンスがありますよう、願って
So much loving you★
Montego Joe - Too Much Sake
album"Arriba! con Montego Joe"(1964)
【初音ミク-ProjectDIVA-2nd】お兄ちゃんどいて!そいつ殺せない!pvのみ
慶天と申します。KAITO兄さんのお誕生日が近いようなので、誕生祭にミクさんのお兄ちゃん大好きソングをお届けします。ミクさんは少々お兄ちゃん大好きが行き過ぎているようです…。ミクさん怖いよ…。 今回はキャプチャをEDITスレの職人様にしていただきました。ものすごい高画質に感謝感激です。ありがとうございます。 Project"D"様の原曲 sm12260815 きーま様のミクバージョン sm3424216 私の過去作 mylist/18231493 DIVAお気に入り mylist/20550274 データはこちら(譜面つきHARD)http://ime.nu/loda.jp/mikudiva/?id=3051 第3回エディコン採用されました!ありがとうございました!so much loving you★ sm13235894 追記:宣伝ありがとうございます!
【ルキちゃん】「ラブレター Love Letter」xRukix
「ラブレター Love Letter」こんにちは、私はルキちゃんです。よろしくね。 私はスペイン人です。私は日本が大好きです。 Please buy my Cd Debut かなしまないで Thanks For support me !! i live in spain , sorry for my bad pronunciation. I like so much this song ! -visit my sites- Youtube Official Channel : http://www.youtube.com/user/xrukichanx2 Official Blog :http://rukimomoi.blogspot.com/ mylist/18747886
