キーワード really が含まれる動画 : 2789 件中 801 - 832 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
The Everlasting Guilty Crown
Good anime & song i really love it ^.^I do not own the song or anime all rights go to the creators.
【デジモン】ぼくらのED2パロ【手書き】
ぼくらのED2VermillionXデジモンパロ。アドベンチャと02の子供たちいる。HD ビデオリンク:http://www.youtube.com/watch?v=R6vpQr-RsEA 絵のリンク:http://quirkii-elevens.tumblr.com/post/23877275972/so-last-week-i-was-pondering-what-kind-of-parody-i ありがとうございます。I watched Bokurano recently and really like it; despite it being very depressing to watch. So in the end I couldn't help but make this a parody for this ED song. Thanks for watching. Hope you enjoyed this:D
Fanime 2012 Karaoke - EX妖魔疾走【百鬼夜行の大行進】
One of the 石鹸屋 songs I performed this year. I used Natsuo-san's bass cover as the backing track since his bass is really cool. なつ男さんの:sm12956050
My Bloody Valentine - Sugar
My Bloody Valentine - Sugar
【Lyrics】
Bring your kiss up to my lips
And better get the world I get
Lucky I could
I need you
Photograph
Did you think why
(The worst could come)
Give me some
Bring your photograph
Where I'm really loving life
Dream it up into you
And I want you to remember me
海外で東方怪綺談の「神社」(バッドエンドテーマ)を演奏
youtubeからの転載。
説明文からすると、右端が投稿者、真ん中が兄弟、左端が親父さんとのこと。以下、youtube内での説明文。
---------------------------------
Today we had a family get-together. Me, my brother, and my dad decided to do something of a mini-concert while we were there. This is the first that any of us have really played in front of an audience. We made our fair share of mistakes, but overall it went pretty good. In this, we're playing a cover my brother put together of "Shinto Shrine", the ending music from a Touhou game called Mystic Square. It is heavily inspired by a remix of the same song by Alstroemeria Records.
From left to right - My dad, my brother, then me.
--------------------------
転載元:
Temple in the Mist
http://www.youtube.com/watch?v=TnrXJjdCMwA
【nana】イアイア★ナイトオブデザイア【踊ってみた】
I speak fluent English, but I do not really know japanese that much so I won't understand many comments. I am from America. I have been dancing J-Pop just about 1 year. I only had 2 days to learn this dance since I have final exams coming up > < I will be busy. So, enjoy the video ^^
【蒼姫ラピス】 Turn Me On 【VOCALOID3】
Another entry to the V3 entry in my attempt to get Galaco. I used SeeU and Tone Rion in the chorus, but you can't really hear them /_\'. I hope you enjoy! て0ー0)/
[私英語で声優] ルナ2 ナルのイントロ
私は声の演技ルビー、·ルシア、ナル、とジンを試してみました。私はこのシーンで私自身のテイクをやってみたかった。私は本当に松本梨香が好きです。^^ 私はナルの公式英語の音声が好きではありません...I voice acted Ruby, Nall, Jean, and Lucia. I wanted to do my own take on this scene. I really like Rica Matsumoto. ^^ I don't really like the official English voice of Nall...
The Kinks - You Really Got Me
『ユー・リアリー・ガット・ミー』はロックバンド、キンクスの楽曲です。1964年の8月にシングルとして発売され、全英ナンバー1に輝きました。
2004年にローリングストーン誌が選んだ「The 100 Greatest Guitar Songs of All Time」では第4位にランクインされました。
※ニコ生でリクエスト放送もやってます。よかったら、のぞいてみて下さい。co1602871
【BF3】【PS3】新マップで遊んだった
Diablo3がでてからBF3ぜんぜんやってなかったけど新マップが出たらしいので久しぶりにやりました。ルールはガンマスター?個人的には面白くなかったですね。キャプボがいかれてるんだか線がいかれてるんだかわかりませんがキャプチャーしながらゲームやると色がバグって画面が黄色っぽくなってミニマップで味方の分隊長しか認識できませんlol詳しい人助けて!録画した動画は大丈夫なんですけどねぇ・・・。この試合もまっ黄色でした。
*再生数の少ない動画は消しました。
*コントローラーでやってます。HALOやってる人はマウスって言われる確率高いなあwww
mylist/31376251
http://bf3stats.com/stats_ps3/really-good-noob#ps3
xbox360: aKa Yolshy , MUNAGEOJISAN
【UTAUカバー】全てのVOC@LOIDに宣戦布告【波音リツ・キレ音源 】
MP3 for HQ : http://www.mediafire.com/?65k96aec5ic0hel So I finnaly put a cover of that AMAZING cover of Ritsu on the internet. This voicebank is way too awesome to not be on my channel. It was so fun to work with the ust by the way... even though I don't remember who does the ust. If someone know who made it first. (But I've edit the ust like, really hard xD) So I just hope you'll like it. Please like, favorite, share, comment (L). And have a look to my other videos \o/ (Is my english that bad today uhhh)
Rap Music Mix
01 On To The Next One / Jay-Z Feat. Swizz Beatz
02 Hitz / Chase & Status Feat. Tinie Tempah
03 So What? / Far East Movement
04 Do You Really Want It / The Count & Sinden Feat. Trackademicks
05 Lip Gloss / Lil Mama
06 Monster / Kanye West Feat. Jay-Z, Rick Ross, Nicki Minaj & Bon Iver
07 The Dark Side Of The Sun / Modeselektor
08 There It Go (The Whistle Song) / Juelz Santana
09 How We Do It Over Here / Busta Rhymes Feat. Missy Elliott
10 Do It Like This / The Black Eyed Peas
11 Work It / Missy Elliott Feat. Ludacris
12 Roman's Revenge / Nicki Minaj Feat. Eminem
13 Backyard Betty / Spank Rock
14 Steppin Up / M.I.A.
15 Karmacoma / Massive Attack
mylist/20645025
【V3オリジナル曲】 『World of Light』 【巡音ルカとClara】
So many things to say this time... well, first one, I KNOW the picture looks like came out from Panty & Stocking, but not xD it has been edited of the original and nice picture of SantaiIvy of Clara and Luka respectively in order to look like GG characters. Second one, I KNOW it looks like my last song, Charmed behind the Gemini Masks, but again, this is not a series. It's just a coincidence (?). Third one, this time I'm really satisfied with the result of this kinda House song, so here you have it, exclusively~ |Main arrange: HorizonsP | Picture: Ruski (from SantaiIvy image) | Vocals: Clara (v3), Luka (v3) | Lyrics: Tinker91 ---MP3: http://www.mediafire.com/?cgvle6bk2qy2w8k || Vsq/x: http://www.mediafire.com/?2288d3wywe8lvni (unfinished!)|| Off Vocal: http://www.mediafire.com/?hy7cmtisj1be2l1---
少年少女カメレオンシンプトム ver.蝶
I screamed it... and i sang only half of it....Gomennasai!!!!!!!!!! IM REALLY SORRY but please watch till the end!!!!thank you!
【ポップン】I really want to hurt you ~僕らは完璧さ~集【ポップス】
ポップンミュージックの代表曲とも言える、SUGI&REOの『ポップス』。テレビCMにも使用されていました→sm9706486 REOことdj nagureo作曲でありながらbeatmaniaとの雰囲気の違いを明確にしていた曲でしたね。この頃のサイモン(SUGI)はソフランや原曲破壊リミの暴走っぷりとはまだ程遠い存在でした。そんな『ポップス』の数あるバリエーションをとにかく詰め込み。全7種。多分完璧。ポップスRemixとポップスアンコールはロング版です。2曲目の音源はsm1381508より拝借しました。
【UTAUカバー】サイハテ Ballad ver.【欲音ルコ♀VCV】
So this is a cover of Saihate Ballad ver. feat Yokune Ruko Why this song and this UTAU ? Because I've just post two vids with Ritsu. And they were both kinda like metal. So I needed something more peaceful and sweet, with a badass UTAU. So Saihate Ballad ver with Yokune Ruko, seem legit. For the credit : UST : Azuralunar (With really hard editing by me) Art by Hide : http://seizane.deviantart.com/ Voice Manipulation and mix : Me, SukinaK Music and lyrics : Kobayashi onyx Yokune Ruko : vip@2ch I just hope you'll like it =)
【BF3】【PS3】芋がDOMやったった
HALO4楽しみだねぇ。
mylist/31376251
http://bf3stats.com/stats_ps3/really-good-noob#ps3
xbox360: aKa Yolshy , MUNAGEOJISAN
【BF3】【PS3】芋が新MAP新ルールやったった
BFは一日2試合まで。HALO4楽しみですね。
mylist/31376251
http://bf3stats.com/stats_ps3/really-good-noob#ps3
xbox360: aKa Yolshy , MUNAGEOJISAN
【波音リツキレ音源】ジッタードール【UTAUカバー】
Thank you so much for 100,000 views!!! It means so much to me!!
hara drew a character sheet: http://twitpic.com/abmoai
This song was really hard to mix... I hope it sounds OK!
This song is really cool, as expected from the amazing niki! I tested out a few new video effects, I hope that they aren't annoying or distracting too much..
UST: nmasao (edited by me)
オリジナル: sm17072889
Image: hara (mylist/25210833)
Thank you for listening!
訳;この曲はMixが難しかったです…。でも大丈夫だと思います!nikiさん作曲だけあって、この曲は本当にかっこいいです!
今回、新しい編集を試してみました。視聴の邪魔にならなければいいのですが…。
MP3(HQ): http://www.mediafire.com/?5wq6bvm6bo3nl0x
Culture Club / Do You Really Want To Hurt Me?【拡大画面仕様】
解像度1024×768ピクセル、ビデオ・ビットレート2Mbps、オーディオ・ビットレート320kbpsで設定エンコしています。
他のうpした【拡大画面仕様】や高オーディオ・ビットレート洋楽動画はこちら→mylist/12950154
【Mac音ナナ】 東方トリビュート 【VOCALOID】 オリジナル曲 //MACNE NANA - Tribute
ナナはとても幸せです! あなたのサポートのために皆ありがとうございます! これは、我々が作った古い曲です。 この曲は、ニトリのテーマに基づいています。 ("河城 にとり" かわしろ にとり - 東方風神録)。 それはニトリのテーマからメインモチーフを使用しています。We were so amazed at the response to our last song, this is an older song that we somehow never posted! Thank you everyone for your support, for the comments and the nicopoints we got on our last video! We really appreciate everything!Sorry! Here it is now anyway!We thank you again for reading and listening (If you listened of course!) Facebook: http://www.facebook.com/pages/NananaeUK/229746387064829.Twitter: http://twitter.com/NananaeUKYoutube: http://www.youtube.com/user/NananaeUK
【波音リツキレ音源】HAKUMEI【UTAUカバー】
youtube version: http://www.youtube.com/watch?v=EofhBfYrBS0- Ritsu sounds really good with this song in my opinion! There are a lot of things off about it, but I really like how it turned out!- Song: Onigashima - UST: CheezItsAreYummy- Art by Kiku no Ji (Zerochan) - Video by me- オリジナル: sm12688908
ウルフウッド ダンシング☆サムライ
新しいウルフウッドモデルと本当に幸せ。私は新しいトライガンモデルを期待しています。私は、レガートとリビオは、次のたい... 銀時とソフィーは、バックアップダンサーとして追加されました。Really happy with the new Wolfwood model. I'm anticipating new Trigun models. I wish for Legato and Livio next... Added Gintoki and Sophie as backup dancers.
【巡音ルカ、Clara】 She Wolf - La Loba 【Vocaloid3カバー曲】
I have done it, so I want my sweet for now~ Well xD that is the first time I accept a "challenge" from someone, and that is the result. This time I will be significantly shorter than usual because I'm just in time and there is not much to tell; i think Clara and Luka are a great pair to sing in songs like that, it was really easy and relaxing! Of course, vsq/x will be released, with the karaoke. The video has been made by tinker91, she edited the picture of Clara and Luka; and after this, it was made in a "more professional" way. That is all. I hope you like it!~ ---UPDATING LINKS--- | Main Arrange: Horizons P | Picture: tinker91 | Video: from screen edited with AECS4 | Vocals: Clara (v3), Luka (v3?)
【波音リツキレ音源】六兆年と一夜物語【UTAUカバー】
kemu makes awesome songs~ I really love their work. Their VOCALOID tuning is amazing, they are someone I look up to! I don't think I can make Ritsu sound nearly as awesome as IA did in the original, but tried my best.
UST: sm18048631 (edited by me)
オリジナル: sm17520775
Thank you for listening!
訳:kemuさんの歌は素晴らしいですねーほんっとうに大好きです。ボカロの調声はびっくりだし、リスペクトしてます!オリジナルのIAにはかなわないと思うけど、リッちゃんの調声にベストを尽くしました。
【IA】Just Be Friends 【VY1V3】
Nice to meet you! This is my entry for the Galaco contest. I worked hard on it, I really hope you enjoy it![Art = Pixiv Id 771033] [vsq= sango321] [vsqx=honeywishes][original=sm7528841] mp3 - http://www.mediafire.com/?511tahv8auoqbo4
【UTAU】歌う音ナミ - リグレットメッセージ + UST & KARAOKE.wmv
Utaune Nami - Regret Message Original Song by Kagamine Rin Composed by monthyP UST by Me Audio, Mixed by Me Utaune Nami (c) SwaNamimi (a.k.a Najwah) YT + UST : http://www.youtube.com/watch?v=p9CzqcUnwrc&feature=youtu.beOH FINALLY MY FIRST UST!!! ;;;; I'm really happy now! /slaps Thanks for give me the Karaoke, Shafira ;;3;; *le dies* I put the off vocal on the UST Folder (?) so, dont worry :))))) #dor Credit me Please if you using my UST ;)Feel Free to Download
[新曲] Busker Busker - If You Really Love Me MV (日本語字幕)
1st mini album
旋盤切粉はおいしいとは本当なのか。2012.6.21
どんな味か今食べているところだ。Chips from lathe is really delicious?2012.6.21Do what now are eating taste.音楽著作権:「蒼月音ベンズ」 http://www.sougetsu-on.net/
Korean B-boy Expression Crew - marionnette
This is a REMAKE of both of Expression's performance.I've also put with it my own edited instrumental of the performance. That way you can hear a better quality sound along with no audience interuptions or announcers to annoy you. I really enjoy this performance because first off, I dance and I was already a Yann-Tiersen fan before this performance, so you can guess how ecstatic I was to watch Expression perform to this artist. I really love how every part harmonizes perfectly with the music along with every other dancer. It is beautiful and very aristic. Their dance really brings the music to life.Thank you to WWW.STYLE2OUF.COM for the footage, thank you to Yann-Tiersen for his music and Great Job to Expression for yalls performance.If anybody wants the audio mix I created used or the VIDEO LINK TO DOWNLOAD then give me a message or just leave a comment on what you think. Enjoy.
【SquaDus】「PHANTOM」オリジナル曲【ライブVer.】(2012.6.12)
おはにちばんは!
お久しぶりです。イスラエル人のSquaDusまた来ました!皆さん、お元気ですか
先週の火曜日、僕の「PHANTOM」と言う新しいオリジナル曲を歌ってしまいました。
まだイキスさんはギターをレコーディングしなかったから、ギターがまだMIDIでのこってた。
お楽しみに!
(訳すことができないから、英語で言う:I didn't really have any idea what to do during the instrumental part so... I just did Air Drum and Air Guitar XD)
作詞:K-Tack /作曲・編曲:SquaDus /ドラムアレンジ・Mix: Ikis /カメラ: Asaf Porat
その他:mylist/7999332
イスラエル・ニコニコ・プロジェクト:mylist/3990442
ブログ:saigencomplex.com/squadus
mixi:mixi.jp/view_community.pl?id=3693026
twitter:twitter.com/SquaDuspoid
コミュ:co82762
DREAM THEATER The Count of Tuscany ~JORDAN RUDESS tribute~
This is one of my favorite song in DREAM THEATER,and I really love this part!!JORDAN RUDESS for ever!!
