キーワード really が含まれる動画 : 2789 件中 1185 - 1216 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
【MMD】Twinkle World PVをREMmaple-SnowV3にて
Happy New Year.
This model is very good-looking.
It's being made, and it's really comfortable.
Thank you for exhibiting a wonderful model.
TraceReferring & Music : 八王子P様・わかむらP様
Model:REMmaple-SnowV3(REMmaple様)
Stage:Crystal(NuRuTeKa様)
mkprius様広告ありがとうございます。
このPVキット配布先は(sm24921702)
講座 トレース編(sm18178272)・つばきリップ(ar382054)
コミュニティ(co2313122)mylist/21358258
残酷な天使のテーゼ 歌ってみた (アメリカ人から)
2015が来た〜!この年はNEON GENESIS EVANGELIONの年ですね!だから、クラッシクなアニソンを歌ってみた。とても楽しかったわよ、けどこの曲は少し難しいだと思う。PASTEL CALLAさんのバーションも大好き!It’s 2015! Do you know what that means? It’s the year of Neon Genesis Evangelion, right?! Because of that, I just had to cover this classic anime song, “Cruel Angel’s Thesis!” It was SO fun to sing, but really hard, honestly. Have you heard the idol group “PASTEL CALLA”’s version of this song yet? I highly recommend it if you’re in a Cruel Angel’s Thesis sort of mood! I hope you enjoy~ [I do not own this song, this is just a fan cover!]
【DP全皿】Really Love (N) 【全皿S-RAN】
やってそうと言われてやってみましたが、これはアカンやつです…。
キャプチャボード:ATV-C039 (S端子)
キャプチャソフト:アマレコTV
エンコード:つんでれんこ
編集:aviutl
ハ~イじゃなくて(笑) Ran is a really pretty dog.wmv
This animation is a past thing, and four dogs have already diedランは本当に可愛いんですよ、見てくださいこの仕草!この天然ブリを!マルチーズ4匹の行動や生活、闘病そして最期の時を紹介していますこの動画は過去のものでマル、リリー、ラン、ナナの4匹はすでに他界して天国で幸せに暮らしています。
Teresa Bright - Nadasousou [ Hawaiian Version ]
Hawaiian singer Teresa Bright will sing the Japanese masterpieces. It is a really beautiful Hawaiian song.
【MoMo】 金曜日のおはよう踊ってみた【制服で】
新作 ♡ sm25645575
桃よりリンゴが好き•••踊り手MoMoちゃんだよ ♡
今回HoneyWorksさんの金曜日のおはようを踊ってみました!
金曜日ではありません、ごめんなさい w m(_ _)m
撮影超楽しかった!
It's a really fun song to dance!
I really had fun (*ToT)
音源本家様→ HoneyWorks様 sm23910729
振付本家様→ sm23912175
楽曲本家様→ sm23919971
撮影→ https://www.facebook.com/kyudotsg
MoMoちゃん
mylist/47042230
ツイッター:@momochhann
見ていただきありがとうございます!
Really Love another/player:たくみ。
撮影日:2014/1/26(月)自己べを出した筐体が消えてから、SPADA筐体では自己べ。またハマるための、ある種の自己顕示による啓発。
「アイドルマスター シンデレラガールズ」第4話次回予告ムービー
第4話「Everyday life, really full of joy!」
1080p24fps(23.976fps)です
生放送会場、タイムシフト予約はこちら→lv206204940
レイニーブルー rainy blue / 徳永英明 (cover) 歌ってみた
Hi everyone my name is StevenSteven. I am a college student who majoring Japanese in Hawaii :)I really love Japanese song and want to know how people think of my singing. I might sing the lyrics, please forgive me if I do so :)
Mr. Pusher 歌ってみた (アメリカ人から)
アメリカ人のUnder Face/DEEP MINDのファンから、「Mr. Pusher」を歌ってみた。 今ロックな曲ですね!DEEP MINDは素敵なアイドルグループだと思います!もっと人気になるといいですね!がんばって、DEEP MINDのみんな様! Please enjoy my cover of Under Face/DEEP MIND's "Mr. Pusher!" This time it's a rock song, huh? DEEP MIND is really a great, unique idol group with a fun and interesting concept, so please check them out if you haven't heard of them! They're also connected to the idol group Smile Gakuen. If you like this song, please support DEEP MIND so they can continue their success! [I do not own this song, this is just a fan cover!]
ジョジョの奇妙な冒険SC 第28話 外国人の反応(リアクション&レビュー)
追記:いつかOP歌う所を見たいって言ったら
I was considering doing that some day, but I keep messing up the ORAORAORA parts. It sounds weird and I keep slurring them. It's even worse when it's really fast. :P
一番最後はきついよね…
御丁寧にエジプトポンドを加ドルと米ドルに換算してくれてます.(#27:27)
クソ犬っぷりに惹かれるルナたん.そしてポルへの激おこファッキン丸.これもポル愛ゆえにでしょうか.
YouTube転載(下記の動画を統合)
https://www.youtube.com/watch?v=KmvQ4PFiMH0 (リアクション)
https://www.youtube.com/watch?v=1cHaRgR3gWw (レビュー)
LunarSpiral1127 https://www.youtube.com/user/LunarSpiral1127
ジョジョの奇妙な冒険 リアクション&レビュー 1 mylist/45236657 2 mylist/56214862
アニメ リアクション&レビュー 1 mylist/49040501 2 mylist/56214850
うpした動画 1 mylist/45235464 2 mylist/56214846 3 mylist/60873351
【エルサレム_Erusalem】Our 16 Bit Wars【UTAUカバー】OTO RELEASE.mp4
■歌:エルサレム ■曲:The_Fish_God 公式サイトhttp://erusalem.org/ YOUTUBEより転載 Yooooo!...so I made a public oto for Erusalem's voicebank because there seemed to be an interest in it.and yeah.here is the result.A few words about the utau/video: I have to say I'm not sure i agree so much with an utauloid being used to spread awareness about current war goings but is thats what vipperloid wants, than so be it. It doesnt really help that her demo video/pv is "-Islamic golden attack- ".....regardless i made her sing a song related to what she's about.and her's her public oto made by me: http://www.mediafire.com/download/c2p...anyway if you like how the oto was done and would like me to oto your own vb, here's my commision info: http://thefishgodutau.tumblr.com/post...thanks for watching!
オリジナル糞小説「オカライタメ」
断じて言う。俺は正義だ。そしてロリコンじゃない。11才のアイドルを追いかける38才のオヤジ。闇討ち、カツラ、殺害予告・・・光と闇が混ざり合う、その先に男は何を見つけるのか?
音楽・ Chris Zabriskie「That Kid in Fourth Grade Who Really Liked the Denver Broncos」、「Divider」、「NirvanaVEVO」、「Land on the Golden Gate」、「Androids Always Escape」
Чокнутый Пропеллер「We Wanna Rock」、「Like Birds Shit」
The Kyoto Connection「Hachiko The Faithtful Dog」
効果音・無料効果音で遊ぼう!、効果音ラボ
ニコニコ糞劇場シリーズmylist/48205529
【TAS】スクルドのバグ退治ゲーム【無傷、敵全滅】
Hello every one, I am yoyo幫尼.Details are as follows:
No Damage, All Kill(High Combo)
Some of section that try to do combo is impossible.
And I don't know why cannot make combo 512 or 1024.
That's really fucking weird.
OK! Thank you for your watchingヾ(@゜▽゜@)ノ
Reference:
BGM: rag time on the rag
(https://www.youtube.com/watch?v=MOLkC9B5lgo)
アイドルマスター シンデレラガールズ サイドストーリー MAGIC HOUR #4
今回から拡大方式と解像度を変更。1920x1080全画面推奨
マジックアワーは、346プロダクションから毎週ゲストを呼んで、楽しいトークをお送りするラジオ番組です。
#4 「Everyday life, really full of joy!」
パーソナリティ:高垣楓 (早見沙織)
ゲスト:城ヶ崎美嘉 (佳村はるか)、日野茜 (赤崎千夏)
マジックアワーへのメールを募集します!
パーソナリティへの質問とリスナーネームを書いて、ハッシュタグ「#まじあわ」をつけてツイートしてくださいね!
次:sm25519991
前:sm25420163
NO MAKE:sm25487369
サイドストーリーまとめ:mylist/47819738
アイドルマスター シンデレラガールズ サイドストーリー NO MAKE #4
今回から拡大方式と解像度を変更。1920x1080全画面推奨
NO MAKEは、アイドル達の素顔を見ることができる、アニメ各話の舞台裏を描いたボイスドラマです。
#4 「Everyday life, really full of joy!」
シンデレラプロジェクトメンバーのPR動画を撮影した凛・卯月・未央。
なんとか全員分を撮り終えた……と喜んだのもつかの間、自分たちを撮影するのを忘れていたことに気づきます。
本日のNO MAKEは、その時のお話です……
出演:島村卯月 渋谷凛 本田未央
次:sm25518838
前:sm25420125
マジックアワー:sm25474177
サイドストーリーまとめ:mylist/47819738
神崎蘭子のテーマBGM
デレアニ第4話「Everyday life, really full of joy!」より。
蘭子ちゃんが可愛かったのと、BGMが格好良かったので、つい。
音声をセンターキャンセルしただけです。今からサントラ等も楽しみですね。
Z'b You Really Got Me (B'z)
You Tubeからの転載です。B'zがZ'bという覆面バンドとして洋楽をカバーしていた時の音源です。本音源では、The Kinksの「You Really Got Me」をカバーしてます。このカバーは、Van Halenのカバーバージョンに近い気がします。ちなみに、Z'bはボーカル -アミーゴこましエンジェルJr.(名古屋のみ、早乙女 順)稲葉浩志ギター -綾乃小路幹彦(神戸のみ、マリモ・ハラオ)松本孝弘ベース-はだか一貫 明石昌夫キーボード -マンボウ・カメ(名古屋のみ、菊の門 雅)広本葉子ドラム -チャッキーこけし田中一光という構成でした。
いじわるなハロー 歌ってみた (アメリカ人から)
アメリカ人のPerfumeのファンから、「いじわるなハロー」を歌ってみた。実は、この歌詞がちょっと私の性格みたいです。www I am a big fan of Perfume, from America! Please enjoy my cover of 'Ijiwaru na Hello!' To be honest, these lyrics are a lot like my personality, haha... so this song has really stuck with me ever since I first heard it! [I do not own this song, this is just a fan cover!]
【MoMo】GIFT【踊ってみた】
桃よりリンゴが好き•••踊り手MoMoちゃんだよ ♡
大好きなこの曲を踊りました。
楽しかったです(*´ω`*)
音源本家様→ sm15552359
振付本家様→ sm15637268 ゆるぽん様
撮影→ https://www.facebook.com/kyudotsg
@kyudotsg
MoMoちゃん
mylist/47042230
ツイッター:@momochhann
ご視聴ありがとうございました!!!
広告ありがとうございます!!I'm really grateful (♡••♡)
Foxygen - How Can You Really [Official Video]
Foxygen - How Can You Really
Carly Rae Jepsen - I Really Like You (Audio)
youtubeより。カーリー・レイ・ジェプセンの新曲。
https://www.youtube.com/watch?v=77PzXCKDyVQ
MV→sm25744918
Carly Rae Jepsen - I Really Like You
Carly Rae Jepsen - I Really Like You
【巡音ルカV4X Hard】Strong in the Real Way -Piano-【COVER】
Re-upload because I added minor tuning to the vocals. Although, I find tuning Piapro Studio a bit more cumbersome than it really is so I only tuned a little.
Note: This is her Japanese demo voicebank, not an English one.
I know there's a Japanese dub of "Steven Universe" which may have Japanese ver. of the song, but I didn't search hard enough to find it.
Sorry about my bad mixing. I'm not particularly good at transcribing notes by ear, so I'm sorry for any wrong notes.
Song from "Steven Universe"
Music and Lyrics by Rebecca Sugar
Instrumental Arrangement by Aivi and Surasshu.
Carly Rae Jepsen - I Really Like You (MV)
youtubeより。カーリー・レイ・ジェプセンの新曲。
https://www.youtube.com/watch?v=qV5lzRHrGeg
ほぼおっさん(トム・ハンクス)しか写ってないMVです。
Audio→sm25706082
【きかんしゃトーマス】Really Useful Engine (The Adventure Begins)
一応、原作2巻やTVシリーズ初期のリメイク作品ですが未試聴組の事を考えて本編映像やプロモーション映像は使っていません、音声のみです。
日本語番で言う「やくにたつきかんしゃ」の新アレンジバージョン
オリジナル糞小説「Z32」
アガリヤ マコト 37才、高校中退、これといった職歴・・なし、趣味・野外露出。タテマエとゲンジツが混ざり合う。それでも生きるべきか?アガリヤの出した「答え」は?
音楽・「Chris Zabriskie」・That Kid in Fourth Grade Who Really Liked the Denver Broncos、Divider、NirvanaVEVO、Land on the Golden Gate、Androids Always Escape、「Чокнутый Пропеллер」・We Wanna Rock、Like Birds Shit、「BoxCat Games」・Battle Normal、効果音・無料効果音で遊ぼう!、効果音ラボ
ニコニコ糞劇場シリーズmylist/48205529
金曜日のおはよう -another story- 歌ってみた (アメリカ人から)
アメリカ人のHoneyWorksのファンから、「金曜日のおはよう -another story-」を歌ってみた! ね、今日もいるかな〜ww ヾ(*ゝω・*)ノ Hi everyone, this time it's a HoneyWorks cover! I really fell in love with this song and the lyrics just recently! You can really feel the nervousness and excitement about the first crush through the music, right?![I do not own this song, this is just a fan cover!]
