キーワード really が含まれる動画 : 2789 件中 1793 - 1824 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
サファリ難民のIIDX放浪記 Part12 -☆12よこんにちは-
#1 THE CUBE[HYPER] ☆6
#2 GIRIGIRI DADDY[ANOTHER] ☆7
#3 smooooch・∀・[HYPER] ☆8
#4 Really Love[ANOTHER] ☆10
#5 A[ANOTHER] ☆12
ACを録画できるゲーセンが近場にあればいいなぁと思う今日この頃、皆さんいかがお過ごしでしょうか。
もちろんCSだけでも紹介しきれないほどの曲数があるんだけど、AC録画環境があったらますます夢が広がること請け合いっすな。
所持CS:3rd,4th,5th,6th,8th,9th,10th,SKY,DD,EMP+BEST
Part1:sm20330668 Part13:sm20855201
放浪記まとめ mylist/36290977 BEMANI動画一覧 mylist/31604528
【Ib 実況】裏の美術館は・・・まぁ不思議 part8
メアリー!!!!!Really?????
Twitter→@TheYajirobee
ニコ生→http://com.nicovideo.jp/community/co1891724
ニコ動版→http://www.nicovideo.jp/my/video
YouTube→https://www.youtube.com/user/TheYajirobee777?feature=watch
Ib マイリス→http://www.nicovideo.jp/mylist/36594158
前→http://www.nicovideo.jp/watch/sm20762253
次→http://www.nicovideo.jp/watch/sm20835631
実況マイリス→http://www.nicovideo.jp/mylist/36338523
フォロー&コミュ参加&チャンネル登録お願いします!
[Big-Al] Wind's Nocturne (Jazz Arrange) [VOCALOIDカバー]
Enjoy! I really enjoyed making this.Arrange by "Ralphis".
I Don't Really Mind - Tame Impala -
I Don't Really Mind - Tame Impala -
【UTAUカバー】vague【祁音ユラ(はーど)】
I really like this song even if it isn't popular. Yura was very fun to use. Well, I hope people enjoy this cover and the UST! Though the sound quality really dropped here, I suggest watching it on YouTube.
Original: sm12266271
UST: http://www1.axfc.net/uploader/so/2887233 (pass : vague)
Art, Mix, Video: shinami
YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=830YS8Oe-TI
MP3: http://www1.axfc.net/uploader/so/2887239
mylist/31630822
【ニコカラ】 loops and loops 〔off vocal〕KAITO V3 ver
No no no... I don't really want it, maybe...
頑なP様の本家 →【KAITO V3】 loops and loops 【オリジナル曲】(sm20094772)
on vocal → sm20729114
音源はこちらからお借りしました。→ http://piapro.jp/t/PeJu
ルカver(本家) →【巡音ルカ】 Loops and Loops 【VOCALOIDオリジナル曲】(sm17535521)
ニコカラ ルカver
on vocal → sm19614222
off vocal → sm19614323
今までに作ったもの(オンボ)→ mylist/24408048
(オフボ)→ mylist/28470035
rain stops, good-bye【sharg Mix】歌みた
原曲様→sm3075492
ミックス : shargさん mylist/36227646 co1863368
イラスト : ヤミーさん user/illust/24211802
冒頭に英詩でセリフつけてみました。抵抗ある方はブラウザバックを。
how many smiles u gave me how many times i made u cry i wanna really say to u sorry , thanks but now rain stops & i have to say ... good-bye
(いくつ笑顔をもらったかな 何回泣かせちゃったかな ほんとうに言いたい「ごめん」と「ありがとう」を。でも雨宿りは終わりだね さよならを言わなくちゃ)
【作業用BGM】PunkやRockなんかのカバー詰め合わせ ⑤
主にカバー曲の詰め合わせです。PunkやRock、メロコア、スカコアなんかが好きなので、そういう傾向のものが詰まってます。
【原曲】
1.Smells Like Teen Spirit/Nirvana 2.Born To Be Wild/Steppenwolf 3.創聖のアクエリオン/AKINO 4.ジャンピン/KARA 5.そばにいるね/青山テルマ 6.すばらしい日々/ユニコーン 7.She/Green Day 8.Tubthumping/Chumbawamba 9.Trouble/Shampoo 10.You Really Got Me/The Kinks 11.Drive My Car/The Beatles 12.Yesterday Once More/Carpenters 13.Time after Time/Cyndi Lauper 14.やさしさに包まれたなら/荒井由実 15.哀 戦士/井上大輔 その他の動画 → mylist/21444923
【Hakone Shima 箱音シマ DUSK】 Flare 【UTAUカバー】
Credits Original sung Lily Original: Niki UST by Yoru-P Edit by me Mirror: https://www.youtube.com/watch?v=eeC53Y3js1U My Channel on Youtube: https://www.youtube.com/user/FuanteiDo My first video on Nicovideo!. Hi, i wanted try with utau and the Hyurno's Utau is so cool. I did two versions of this cover but i put in the video the "scream" version because i really like the Kyaami's cover (with Kire Ritsu) but i upload the another version (on soundcloud), maybe you wanna listen the another version :) MP3 (Scream): https://soundcloud.com/fuandoz/hakone... MP3 (another ver): https://soundcloud.com/fuandoz/hakone... Thanks for watching please rate this video "like" or "dislike" i need feedback ;n;
【重音テト】CRYONICS【UTAUカバー】
I've listened to this song so many times, I really like AVTechNO!'s works. I hope the mixing is okay.
UST is by umbrellaguns (edited by me)
Mix is by me
MP3ダウンロード: http://www.mediafire.com/download.php?6pp8pdkuzt2f6ev
Encoding by riodemu (https://twitter.com/riodemu)
オリジナル: nm15770119
マイリスト mylist/22294882
【UTAU】 ふりそでーしょん【狽音ウルシ】
I really like Bion and i actually enjoyed using him. I edited all of his OTO, and i hope it is okay. UST by PlasticNotes / Picture+mix by me / Original by kyary pamyu pamyu./ 私は本当に狽音ウルシが好きで、私は実際に彼を使用して楽しんだ。私は旧OTOのすべての時間を編集した、と私はそれは大丈夫であると思います。 (I used a translator to get this, pleas forgive me if it translates something bad)
【松田っぽいよ Retake sing】 BALLOON 【カバー】
This version is re-encoded. Thank you, riodemu!
Ahh I really like this song, it makes me feel nostalgic for some things, and I like the meaning. I hope it sounds okay. Thank you for watching!
UST is by me
MP3ダウンロード(HQ): http://www.mediafire.com/?ssmtisj7t7fmml9
MIX&Mastering: 蒼77 (mylist/7228251)
オリジナル: sm20315560
マイリスト mylist/22294882
【UTAU】赤い靴のパレード【4Chorus】
I'm not really proud of this one... UST by 関連 / Original by mothy / picture by me
[09/20]David Lee Roth - You Really Got Me (The Kinks cover) (Live Hartford, 2002)
ライブ全編→mylist/36727946 2002年8月22日アメリカのコネチカット州ハートフォードのメドウズミュージックシアターで行われたライブ映像。 投稿動画リスト→myvideo/24144503 myvideo/9737573
「宇宙人」小夜子/Sayoko【歌ってみた】
From Nico Douga
music&lyrics ミキト (mylist/19099704)
illust たえ (http://www.pixiv.net/member.php?id=61127)
movie かごめP (mylist/13631314)
mix&mastering 友達募集P(mylist/22904031)
Vocal Cover/Mixing: 宇宙人
Think I didn't do well on this one...
maybe my mood was really lacking.
【rain stops, good-bye】 歌ってみた
原曲様→sm3075492
アコギソロ:thatさん→mylist/7308766
動画・絵:ハツ子さん→mylist/17864616
歌わせていただきました。
冒頭に英詩でセリフつけてみました。抵抗ある方はブラウザバックを。
how many smiles u gave me how many times i made u cry i wanna really say to u sorry , thanks but now rain stops & i have to say ... good-bye
(いくつ笑顔をもらったかな 何回泣かせちゃったかな ほんとうに言いたい「ごめん」と「ありがとう」を。でも雨宿りは終わりだね さよならを言わなくちゃ)
shargさんMix ver watch/1367218051
モーニング娘。 『君さえ居れば何も要らない』を踊ってみた
I am so happy! So happy that Brainstorm was not Reina's last single with Morning Musume. She deserved more lines. Rarely, members get to sing a lot in "their last song", but like Ai Takahashi got a lot of lines in hers, Reina did as well. YAY!I really like this song, and the dance is so cute, but even though I love Momusu, it sounds like all their other new songs. But it's okay!Sorry it would have been out the day after morningmusumechannel uploaded it, but I have college and work. So it had to wait until the weekend. Forgive me!I followed Reina as always.After she graduates Riho will be the one I follow forever ;A;
とある奴等の日常風景 #01 N&Fvsみゆきち 【ヴァイスシュヴァルツ】
合間に撮影したのでちょこっと編集。
左 奴 【フェイなの】vs【みゆきち】 really? 右
対戦集mylist/22254078
リスペクトmylist/25633824
【きゃらめる*アルデン】 ナイショの話 歌ってみた 【オリジナルPV】
Really, I love you だけどナイショの話
✿ Vo : きゃらめる*
[mylist/33351225] [co1718544] [@kyaramerunanoda]
✿ Vo&MIX : アルデン
[mylist/32049109] [co1607504] [@arudennow]
✿ illust : 依央
[user/1134401] [id=1533202] [@empty073]
✿ Movie : *ゆっきん*
[mylist/32201225] [co1499405] [@himeno0911]
『俺はついに“けいおん”を奏だ!』【K-ON】ふわふわ時間 - Yichen Wang
俺は本当に日本語ダメなんだから これから英語を使うですよねI've been dreaming about this video for 2 years, finally I think I did it. After I posted it on a website in my country. My friends tell me I should upload it to nicovideo. The funny thing is, I really can't speak Japanese, but I'm so in love with K-ON.then I asked my friend to taught me Japanese pronunciation, try to learn this song. Of course it's really hard to fill tons of form which is written in Japanese, 'cuz I don't really know how to do that.lol//All parts of this video were played by me(Vocal, Guitar, Keyboard, Shooting etc.). Because I really love the K-ON.//If you wanna download the mp3 file,plz check ➨ https://soundcloud.com/yichenwang/fuwafuwatimeyichen//I'm A ordinary guy from China. --Yichen Wang
[GUMI English] Depolarization Excitation [オリジナル]
I bought Gumi's English voicebank the day it was released =v=~!
This is my entry for the Gumi English Contest. I really hope I can win the Gumi nendoroid!
Some information about this song... it is purely scientific haha. I wrote it the day after I wrote my physiology midterm.
再教育 ENGLISH VERSION【Beloved】
Hello! this time i sang in English!! I really really like this song and NeruP. So i made the lyrics myself! Please listen till the end! thank you!!!Song: NeruPVocal/Lyrics: Beloved
【NNI】We're born in fxxkin' age,but we really enjoy our life.【インスト】
※あまりに音が小さく低音質だったので編集し直しました。直ってるといいけど。。。
今後の動画のBGMに、と思って作った曲ですが放置はもったいなかったので、せっかくなのでニコニコに投稿させていただきます。
音楽投稿は始めてなので至らない点多いかと思いますが、お暇な時にでもお聴きいただければ幸いです。
赤 を一番きれい
尊からアンナへ Disclaimer: I do not own these characters nor the song. I'm shocked! This entire thing took less than a week to make. I can't believe it!!!! Built and animated in Anime Studio.Anna isn't a huge favorite, but I really wanted to make something with her in it...and if she's there then Mikoto has to be. And if HE'S there, Munakata has to be nearby too.
サルゲッチュ2any%RTA [1時13分02秒] Part 1 [Crash41596] [USA] [前世界記録]
僕のRTAじゃない。Crash41596さんのためにここでアップロウドしました。 高品質のバージョン: http://www.youtube.com/watch?v=k9XPjJz0fX0 Youtubeの説明(翻訳はもうすぐです): 「Very nice run overall. I probably would have planned on submitting this one, but losing 30 seconds on the 1st boss is unacceptable. On another note, this beats the jp time by 41 seconds, which is really good seeing how the jp version is much faster. Very notable bad spots in the run are the 1st boss, lookout valley, and skyscraper city. So I think my new goal for any% will be a 1:11:xx time, idk gonna shut up now. Lick my nipples and enjoy.」 さらに、僕の日本語が悪かったら、すみません。
【歌ってみた】リベリオ 【Beloved】
HI!!! today i covered リベリオ a song sung by Ritsu!!! Since i really like Ritsu's voice, and the song was amazing i had so much fun!!! even tho i had little time to make this recording perfect, i worked hard!! so please listen till the end!!! Have a good day!!! - Beloved!Special rights-imis!n P (mylist/32672636)-movie/illust 甘倉 (mylist/31898110-Original Vocal- Ritsu-Covered by, Beloved
【UTAU】その青の意味を僕は知らない【湊歌セイ】
This one turned pretty well. By the way, i believe that not many japanese users read english description but like i said it before i really like Sei i do hope that maybe someday i could talk to his creator, or to be accepted in the furry UTAU fandom ;n; I'm getting mélodramatique xD/ Original by UzP with Miku Hatsune/UST by Nmasao/UTAUloid by user/12166180 / Picture by me
【UTAUカバー】Tell Your World【和奏愛子】
This is a reprint from YouTube of Aiko's cover. I really hope to redo this once Aiko's ACT 2.5 bank is released. But I hope everyone enjoys this! THANK YOU FOR WATCHING!| ■Ust by sm17164038| ■Art and Video by Ai| ■Original: sm16824501| ■YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=blXRONwS9ZI
Anime"MEGUMI", Abductions of Japanese Citizens by North Korea(Eng Dubbed)
In 1977, Ms. Megumi Yokota, a 13-year-old girl, disappeared on her way home from school. It was revealed later on that she was abducted by North Korea. This film features the anguish of Megumi's family and their desperate effort to bring her back home.(quotation from JAPANESE Government's Official Web Site "Abductions of Japanese Citizens by North Korea" ) This anime is downloaded by anyone for free on that web site below."Abductions of Japanese Citizens by North Korea"http://www.rachi.go.jp/jp/megumi/index.html#en Please spread this anime for people who were abducted by North Korea since the last 36 years. I really hope that they can be rescued ASAP.
Adam Beyer - Never Really Left Home (Original Mix)
Adam Beyer - Never Really Left Home (Original Mix)
【鏡音リン】炉心融解~piano.ver~【カバー】
【English】
I really liked koma'n's piano version of this song, and I wanted to hear what Rin would sound like singing along.I used Act2 because it sounds like Act1 that's the original~
【Japanese】
私はkoma'nさんの炉心融解がとても好きで、リンちゃんがこの曲のピアノバージョンを歌っているのを聞きたかったのでこのカバーを作りました。また、オリジナルと同じリンちゃんの声を聴きたかったので、オリジナルと同じAct2の音声を使いました!
オリジナルはACT1すみません
・オリジナル
sm8089993
・ピアノver
sm6834953
VSQ:sango312
Image:行方不明の紅茶
Thank you for listening!
