キーワード really が含まれる動画 : 2793 件中 1345 - 1376 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
[Utau] Pierrot of No.V - E.SX Amaya Koumori Append しょじょ
this song is really creative so i've always wanted to do it ^^ i try to make each character sound a bit different, some parts sound a little weird and i had a lot of trouble with volume and other things but, in the end it doesn't sound too bad XDUtauloid created by meUST by moonst4rArt by me, my dA: http://izzy5605.deviantart.com/Check out Electro.STOP: http://www.youtube.com/electrostopOriginal by Len KagamineYoutube: http://www.youtube.com/watch?v=IqsXXOttb5k&list=PLC28CB3120D717BB2&index=4&feature=plpp_video
【V3神威がくぽ】ボーイズドントクライ【カバー】
Ahhhh this song... (´;д;`) I really love it.. But it is very sad.. I really wanted to make Gakupo sing this! Thanks to my friend Austin for exporting my VSQx with V3Gakupo, since I don't have him. Gakupo POWER is used in this. Luka is singing the harmonies.
Image: me(cillia)
オリジナル: sm9522497
UST: nmasao(converted to VSQx by me)
Thank you for listening!
訳;あああああっ、この曲は…(´;д;`)本当に大好きです…でもすっごく悲しくて…。この曲はがくぽに歌って貰いたかったんです!でも私はV3がくぽを持っていなかったので、友達のAustinに私のVSQxを書き出して貰いました。ありがとう! 今回の音源には、がくぽのPOWERを使ってます。裏のハーモニーはルカに歌って貰いました。
ひたすら謝る能登麻美子 (超上級者向け)
けっこう前に作った音に画像付けたら病的になりすぎた。ごめんなさい。ヘッドホンおすすめ。 BGMはPolygon WindowのIf It Really Is Meです。 mylist/5266935
【初音ミク】 Eunyek - Radiant feat. 初音ミク
Eunyek here. So. I tried to write a cheery song, one with pleasant lyrics. It ended up like this. I really don't like this song; for me, it's awful. I wanted to include a harp in this song, so I did and gave it a little solo. The whistling was performed by Miku's SWEET voicebank. Actually, I'm not sure whether I mentioned it before, but Miku's ENGLISH voicebank is the primary vocal I use for English vocals (I guess that's fairly obvious). So again, no, I don't like this song, but I thought I'd share it anyway, just in case someone does like it. Please enjoy? Hatsune Miku, © Crypton Future Media, Inc. 2007
[刹那プラス] ichimatsu で踊ってみた ankarasu
Really nervous uploading on niconico b/c might get some criticizement but oh well i did pretty well, but really that 24th episode of osomatsu, really hit me in the feels. Setsuna plus got stuck in my head and ichimatsu gave that impression so decided to dance it in his cosplay
【歌ってみた】Baloney speaker 戯言スピーカー (English) 【cillia】
Ahhh the lyrics for the english version are so nice and also really simple~ I really like this song so I'm glad I could cover it. I don't really sing in English often so hopefully it's OK. Also, I graduated from High School yaaaay!
オリジナル: sm14387746
英語版:sm23800162
Thank you for listening!
あぁ、英語の歌詞がとてもシンプルで凄い良いと思います!!この曲が大好きなので.カバー出来て良かったです!英語で歌う事があんまりしませんから.大丈夫かなぁっと.あ、そして私、高校を卒業しましたよ!!イエーイ!! ᕕ( ᐛ )ᕗ
マイリスト: mylist/35823080
Temple of the Moon - [vocal version] arranged by katethegreat19
This is my vocal arrangement of World of Warcraft's 'Temple of the Moon'.
I really love playing this online game, and this is one of my favorite themes
from the game! The video (machinima) is made by me.
I recorded this in July of this year :) I hope you enjoy it!
Thank you for listening!
【蓮】 Perfect Liar 【歌ってみた】
► 代理うp主のだんご花です! 本家:sm7897854,作詞/作曲:明太Rocker。 Lenさんのコメント:Happy B-Day again, Akemi-chan!!! I hope you spent your special day in a great way, I wish you to be as beautiful, smart and talented as you are now, and become just a lot and a lot better! =w=b I'm very happy that I have you in my life and in EV family ;w; Sorry for there is just a solo cover here OTL Plus I usually don't cover girl songs, but this time I wanted do this for you ;w; Lots of love! P.S.I really want to meet with you in London! Lenさんのマイリスト → mylist/22196076。
もう一度 『Paranoid Doll』 歌ってみた 【レイ】
Music by NatsuPVocal by ReyMixed by HakubaiSince i got myself a good mic , I decided to resing one of my most favorite vocaloid song , and with more hype and power than my old work xD . Credits to Hakubai for her mixing in this , she's really wonderful :XI OWN NOTHING HERE EXCEPT MY VOICE
【UTAUカバー曲/連続音】magnet【重音テト & Camila Melodía】
Re-upload from my youtube: http://www.youtube.com/watch?v=3p9j-tCWZ7I HANASU explains illust xDDD I really like Teto's voice :) original: sm6909505 ust: http://www.youtube.com/MrMUNOU mylist/13096954 http://camilamelodia.blogspot.com
小嶋陽菜、お気に入りは「胸にリンゴ」 写真集「どうする?」発売記念イベント1 #Haruna Kojima #Japanese Idol
★高画質★エンタメニュースを毎日掲載!「MAiDiGiTV」登録はこちら↓http://maidigitv.jp/TSUTAYAチャンネルはこちら!http://ch.nicovideo.jp/tsutaya-view 人気アイドルグループ「AKB48」の小嶋陽菜さんが3月23日、東京都内の書店で写真集「どうする?」(宝島社)の発売記念イベントを開催。イベント前に取材に応じた小嶋さんは「お気に入りのショットは、本当にたくさんあるんですが、胸にリンゴを挟んでいるショット。カメラマンさんにたまたまキッチンにあったリンゴを挟んでみてって言われて、とりあえずやってみたら可愛かった」と語った。 小嶋さんは、バックショットが掲載され、発売前からセクシーだと話題になっている裏表紙も「お気に入りです」とにっこり。さらに「ロサンゼルスには雑誌の撮影だと思って行った。写真集の撮影とは知らなかった」と明かし「(撮影なら)もっと(お尻を)鍛えたのに。でもファンの方はガッチリ鍛えていないようなお尻が好きなのかなと思って、それはそれでいいのかな」とコメント。また「久しぶりの写真集。一枚一枚にこだわった自信作。女の子も男性も楽しめる」とアピールした。 写真集は、「ホテルでの密会」などをテーマに、小嶋さんがセミヌードや水着姿といったセクシーショットから、スケートパークでの解放的な表情やドレッシーな姿などを披露している。1480円(税抜き)で24日発売。####Haruna Kojima of the famous idol group AKB48 held a release ceremony for a photo book called “Dou Suru?” (What should I do?) (Takarajimasha) at a bookstore in Tokyo on March 23rd. “I really like many photo shoots, but my favorite photo shoot is clipping an apple into the chest. Camera man told me to try clipping the apple in the kitchen, then I tried and realized that the photo shoot is very lovely”, said Kojima in the interview before the event.
変態 (Hentai) by Machine Girl
I added a bit of reverb to the songs I uploaded to add a little bit of personality to the tracks. This song isn't mine, but it's really great and I wanted to share it here. I can keep listening to this song until I die!
I added a bit of reverb to my recording of the upload, to give a slight touch of uniqueness to the track. I do not own this song, but I wanted to share it here because it's SO good. I could live in this song for until I die!
Source: https://www.youtube.com/watch?v=gXApdsb3pmk
Haruka Nana Fukkireta cover / 奈々春花カバー FUKKIRETA
ORIGINAL SINGER: Teto Kasane
UTAU: Haruka Nana
UST: By Mitsuhisa Inune on SoundCloud
Links: UST by https://m.soundcloud.com/ceejay-deriada-pastrana/mitsuhisa-inune-fukkireta-utau
Haruka Nana download/website: https://nanahira.jp/haruka_nana/download.html
The original song: FUKKIRETA! https://g.co/kgs/dijw6xE
Where I found the cover/thumbnail:https://pin.it/4b6SmXSv8
Please be aware that I'm not the official creator of this Utauloid and that this video isn't anything officially made by the creator (besides the utauloid)
If you want to know more please check this link out
https://nanahira.jp/haruka_nana/guideline.html
This is actually my first ever cover I ever made and I really hope you enjoy it! Just be aware it might not be perfect and there might be jump cuts, thanks and again I hope you enjoy it ♡
[Credits to the person who made this cover first https://youtu.be/3kNpx8Sw-8A?si=nmK_e3QjpzzReaoE,please check them out and give them support ♡]
ライアン・コール博士:mRNAワクチン中のスパイクタンパク質が血流中で異常な凝集を引き起こす
ALARMING: mRNA COVID shots cause spike-induced clumping in the absence of platelets
https://www.naturalhealth365.com/alarming-mrna-covid-shots-cause-spike-induced-clumping-in-the-absence-of-platelets.html
Spike-Induced Clumping in the Absence of Platelets: "This Is Really Unusual"
https://rumble.com/v1ynyvq-spike-induced-clumping-in-the-absence-of-platelets-this-is-really-unusual.html
Dr. Ryan N. Cole, Pathologist Shows Vaccine Damage Is Visible in All Human Tissues And Organs
https://childrenshealthdefense.eu/eu-issues/dr-ryan-n-cole-pathologist-shows-vaccine-damage-is-visible-in-all-human-tissues-and-organs-video-in-en/
Neurosurgeon admits COVID Vaccination can severely damage the Brain & cause Cancer
https://expose-news.com/2023/05/16/neurosurg-covid-vaccine-cause-brain-cancer/
Twitter
https://mobile.twitter.com/re_awake_jp
【みこ】スノートリック 踊ってみた【Ari。Ki】
ブルックリンの街を背に、AriとKiと初コラボです!
冬の可愛いこの曲を雪の上で踊ってまいりました(*'▽')
二人ともとても優しくて本当に楽しかった…!
I'm really glad to meet them(T-T)!
楽曲本家様:sm9829617
振付本家様:sm16485101
撮影編集ぽんちょ:みこ(mylist/15440872,@miko02xxx)
Ari。Ki:mylist/22967567
きゃっぷ:Ari @Arimaasu
にっとぼう:Ki @KiSweets
Elli Ingram - Table For Two
英国イースト・サセックス州ブライツァムのシンガー、エリ・イングラム2017年アルバム『 Love You Really 』収録曲。枯れたハスキー・ヴォイスが音数を抑えたR&Bにビッタリ。クオ高い!!
愛おしくってごめんね 歌ってみた (アメリカ人から)
アメリカ人のハロー!プロジェクトのファンから、カントリー・ガールズの「愛おしくってごめんね」を歌ってみた! もう〜!うたちゃん!! 素晴らしいなパフォーマーだと思いました。でも、今うたちゃんが卒業したですね。もう〜 o(╥﹏╥)o Well... I had to do it for Uta-chan! I thought Uta-chan was a really wonderful performer and center for Country Girls, but she's suddenly graduated. I'd loved this song since its release and was planning on covering it, but since Uta-chan recently left Hello! Project, I figured I'd do this one now as a timely release. I'll miss you, Uta-chan!! o(╥﹏╥)o [I do not own this song, this is just a fan cover!]
いじわるなハロー 歌ってみた (アメリカ人から)
アメリカ人のPerfumeのファンから、「いじわるなハロー」を歌ってみた。実は、この歌詞がちょっと私の性格みたいです。www I am a big fan of Perfume, from America! Please enjoy my cover of 'Ijiwaru na Hello!' To be honest, these lyrics are a lot like my personality, haha... so this song has really stuck with me ever since I first heard it! [I do not own this song, this is just a fan cover!]
【結月ゆかり】魔法【カバー】
This song is so nice (and also really sad) and I've been wanting to cover it for a while. This song took a bit longer to tune than the other ones I've done recently due to all the vibrato editing and stuff haha. Well, hopefully it sounds OK.
この歌はすごく良くて、悲しい歌です。そしてずっとカバーしたいなと思ってた一曲です。この歌はビブラートを出すのに他の歌より調整するのにちょっと時間がかかりましたw
オリジナル: http://youtu.be/bgB14CUpSz8
オケ:sm19332610
UST: umberellaguns
絵:cillia
Thanks for listening!
【巡音ルカ】Elektroniks【オリジナルPV付】
I made this movie for the producer. I really love his music. The rest of the credits are in the video. :) Thank you for all the wonderful pictures. Respect to all the artist who made this possible. (Encode:Jinya:mylist/17953592) (Temporuさん:mylist/9226453) (Ringo:→/mylist/21476671) (Follow me on Twitter loliringo_p)
Culture Club - Move Away
うpしてみた。
80's洋楽PV・MV
Culture Club - War Song sm8933144
Culture Club - Time sm8933045
Culture Club - Karma Chameleon sm8932829
Culture Club - It's a Miracle sm8932643
Culture Club - Do You Really Want to Hurt Me sm8932528
Culture Club - Church of the Poison Mind sm8932426
80's洋楽等⇒mylist/16082378
その他 ⇒mylist/21110625
【 lumaakei 】永遠のあくる日/Eien No Akuruhi 歌ってみた
初めまして。ルマキイです。
歌い手になりたいから、これはとっても特別な動画です。
日本人じゃないです。下手な日本語すみません 。
アドさんの「永遠のあくる日」はとても、とってもいいです。歌いますのに光栄です。
聞いてくれてありがとうございます。
nice to meet you. i'm lumaakei.
since i want to be become an utaite, this is a very special video.
(i'm not from japan. sorry for my bad japanese.)
ado's ""eien no akuruhi"" is really, really good. i'm honoured to sing it.
thank you for listening.
オリジナル/original→https://www.youtube.com/watch?v=ZHAnZTVF_10
曲、歌詞/music and lyrics→てにをはさん/teniwoha
イラスト/illustration→沼田ゾンビ⁈さん
動画/movie→NANON CREATIVE
ボーカル、mix/vocals and mix→lumaakei
『I Really Want to Stay at Your House』サイバーパンク: エッジランナーズ【RINO】歌ってみた
Original:I Really Want to Stay At Your House / Rosa Walton
https://www.youtube.com/watch?v=gzbLODUb1sA
Vocal:RINO
Tuning:Fuchi
Mix:FEIFEIYA
今回は初めて英語カバーに挑戦しました。
ご視聴ありがとうございます!
YT> https://youtu.be/-vpQnf3Ni3A
RINO Channel>https://www.youtube.com/channel/UCU_LyNv2C0KFo086CYRgg0Q
洋楽を高音質で聴いてみよう【1515】Rosa Walton & Hallie Coggins『I Really Want to Stay at Your House』
Rosa Walton & Hallie Coggins の『I Really Want to Stay at Your House』
ゲーム「サイバーパンク 2077」に収録されているサントラの中の1曲なんですが、そのゲームを元に制作されたアニメ「サイバーパンク エッジランナーズ」でこの曲がすごく良い場面で使われていて印象に残る曲になっています。アニメはとってもおもしろいです。気になった方はNetflixで配信されてるのでぜひ観てみてください。
前回【1514】sm41121517 次回【1516】sm41210275
mylist/22471338
Nightcoreシリーズ→mylist/54879392
洋楽EDMミックス→mylist/56453904
I REALLY WANT TO STAY AT YOUR HOUSE 【 CHIPTUNE 】サイバーパンク エッジランナーズ
サイバーパンク エッジランナーズの劇中歌I REALLY WANT TO STAY AT YOUR HOUSEのチップチューンアレンジを作りました
https://www.youtube.com/user/unkaisoukai1
https://twitter.com/duludulutan
https://soundcloud.com/tztkorywkxoa
【ノユミ】 Orange | オレンジ を歌ってみた
どうも皆さん!久々に歌ってみたを作りました!今度はToomaのオレンジの曲を歌ってみたんだ〜 この曲すごく大好きなので、私はこの曲の感情を皆さんに伝えたいたかったと思って、カーバーを作りました。聞いてくれてありがとうございます!Hi everyone! I've finally made a new cover after a long time! This time, I am singing Orange composed by Tooma (sang by Hatsune Miku). I really love this song, so I made a cover to bring across its emotions. Thanks for listening!
【佐村トミ・健音テイ】 Jutenija 【UTAUカバー】
This song is really nice~ Even though the lyrics don't mean anything, at least they sound cool! XD I had fun editing this.オリジナル: nm7051391
UST: AsterSelene
Image: me
Thank you for listening!
訳;この曲は本当に素敵です~。歌詞からは意味を知る由もありませんが、少なくともカッコイイです!XD 編集していて楽しかったです。
[UTAU] Gravitation [Shokora Chuushin, Torahom Yumi, Enshuu]
Sorry, I don't really speak much Japanese, so the description will be in english. :cChuushin, Yumi, and Enshuu sing Gravitation. Chuushin is the main singer in brown, Yumi is the pink one, and Enshuu is the yellow and purple one. Chuushin is mine, but Yumi and Enshuu do not belong to me.Please tell me what you think! c:
タイ人が「いろは唄」を歌ってみた。 「LookKhun」
こんばんわ、ニコニコのみんなさん。ルックくんのタイ人です。へへ、「いろは唄」を歌ってみた 間違いたら、ごめんざい><。聞いて ありがとうございました。お楽しみに! 【すばらしい原曲】 sm6115924 【お借りした動画】 sm7008706 ありがとうございました。 ** EDIT ** I am really really sorry for using wrong topic and wrong words. Thank you so much for telling me. Thank you so much for listening.
