キーワード really が含まれる動画 : 2793 件中 1441 - 1472 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
【GUMI】流★群 Meteor Stream【H.K.君】
【GUMI】流★群 Meteor Stream【H.K.君】
Written & Composed by H.K.君
Arranged by H.K.君 with Cnsouka
This song is created for a Dancing Collaboration in “BILIBILI Chinese New Year Fes.2016”
I loved the voice of GUMI so much~ It's the second time that I used GUMI Eng for Dance Pop Music
■DOWNLOAD 320K: http://www.xiami.com/album/2100274310 (←This is a Chinese Music site)
If you really want this file and can't download it, please contact my email:hisa- [email protected]
Wish you like it~ have fun~
タグ、よろしくお願いします~
『俺はついに“けいおん”を奏だ!』【K-ON】ふわふわ時間 - Yichen Wang
俺は本当に日本語ダメなんだから これから英語を使うですよねI've been dreaming about this video for 2 years, finally I think I did it. After I posted it on a website in my country. My friends tell me I should upload it to nicovideo. The funny thing is, I really can't speak Japanese, but I'm so in love with K-ON.then I asked my friend to taught me Japanese pronunciation, try to learn this song. Of course it's really hard to fill tons of form which is written in Japanese, 'cuz I don't really know how to do that.lol//All parts of this video were played by me(Vocal, Guitar, Keyboard, Shooting etc.). Because I really love the K-ON.//If you wanna download the mp3 file,plz check ➨ https://soundcloud.com/yichenwang/fuwafuwatimeyichen//I'm A ordinary guy from China. --Yichen Wang
TIM CHRISTENSEN - Tell Me What You Really Want
TIM CHRISTENSEN - Tell Me What You Really Want
【歌ってみた】アンサー【Renko】
Renkoです!
久しぶりで録音していました!
Just Be Friends大好きですからこの曲初めて聞くのと着にすごく感動していました...
It's Renko!
It's been a long time since I've recorded something.
I really love "Just Be Friends" so when I first heard this song, I was really moved...
Vocals, Mix ★ Renko
Song/Lyrics ★ Dixie Flatline 【mylist/4193884】
Illust/Movie ★ モゲラッタ様 【mylist/22088435】
オリジナル → 【sm18458368】
Twitter → @renko_
マイリスト → mylist/25235100
コミュニティ → co1764201
闇の涙 - Rewritten from alan「淚」
Hi,I'm yuyi.This song has used the instrumental of alan's 「淚」The lyrics and the melody was written by myself, really poor....Hope my voice hasn't ruined your ears
YaMaPi's so WoW !! 山下智久 可愛い 山P
# Welcome into YaMaPi's world : sexy, hot and wet. Have fun.[God, I think he's really cute]# YaMaPi chan no bideo desu : sekushi na dan'su. Ja, matta ne.[Honto ni kawaii desu ]# やました ともひさ の 可愛らしい です じゃまたね!!!! かわいい !!!!!
クロス / 初音ミク
------------------------------------------------
初めまして、Asatte(あさって)と申します。
色んな人に笑顔を届けられる様に、日々作曲活動をしています。
「クロス」は、"複雑に交差する人間関係に対して、引き分けくらいが良い"というメッセージを込めた楽曲となっています。
是非、お聞きください!
X(旧Twitter)→@Asatte_0530
https://x.com/asatte_0530
Youtube→https://www.youtube.com/@Asatte_0530
Piapro →https://piapro.jp/Asatte_0530
------------------------------------------------
「クロス」
Vocal : 初音ミク
Music : Asatte
Lyrics : Asatte
Movie : Asatte
Illustration : しるし様
X(旧Twitter)→@shi_rushi_
https://x.com/shi_rushi_
Piapro →https://piapro.jp/really_02
こちらの素敵な作品を使わせていただきました。
https://piapro.jp/t/-Tqn
YouTubeでも公開しました!お好きな媒体でお楽しみください!
https://youtu.be/TduALJEKSD8?si=aw6aCvHml29_gyLS
インスト音源▶︎ https://piapro.jp/t/BS93
ルームNo.4 歌ってみた / Real
今回は
超学生さまの
ルームNo.4を
歌わせていただきました!!!!!
music : 超学生さま
本家様:
https://youtu.be/u8JQL5D4Y9E
https://youtu.be/yKVSXiehcnw
vocal : Real
https://twitter.com/Really_001?s=20
Mix.:Oggi-mixさま
https://twitter.com/oggi_mix?s=20
en. : ゆめ
https://twitter.com/yume_wed21?s=20
___________________________________________________________
コメントや
Twitterをフォローしてくださるとモチベーションが上がります
【パイダ】Black or White?【踊ってみた】
Hello everyone! Do you like Miss Monochrome? I don't watch a lot of anime, but I think Miss Monochrome is really funny, and I like all of the songs too!
皆さんこんにちは!ミスモノクロームは好き?あまりアニメも見ないだけど、ミスモノクロームはチョー面白くてすべての曲も好きです!
曲:Black or White? from Miss Monochrome (Yui Horie)
振り付け/Choreography: https://www.youtube.com/watch?v=f6hDKQqf1H0
Please support me!
paida.space
@gingagirlpaida
【UTAUカバー】Life Goes On【leil】
Hello Nico Nico Douga! I really really love the cover Iroha was made to do of this (sm12227586) and I decided this song really needed a UST! It's amazing and catchy. I hope UTAU users and Gundam fans alike enjoy this cover!
作詞:有坂美香
作曲:梶浦由記
編曲:西川進・梶浦由記
UST: http://www1.axfc.net/uploader/so/2681815 (pass : life)
Mix and Video: shinami
Art: Panda
Anime: Gundam SEED DESTINY
YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=66aaUK73N10
MP3: http://www1.axfc.net/uploader/so/2681871
mylist/31630822
【MMD】 SF-A2 Miki,Miriam - マグネット
youtube: http://www.youtube.com/watch?v=fJgj3TUamsI (i really love them singing togheter)
【東方MMD】カナのルカルカ★ナイトフィーバー 【GTAtoMMDテスト】
Special thanks:■ze10/http://pr0jectze10.blogspot.com/■Touhou GTA model maker/Ds/sagena/http://www.geocities.jp/dsks5456/Thanks:■使用した曲:実谷ななさま(sm6132406)■モーション:sm8145497さま,sm7821565さま------I found all Touhou's MMD model for a long times. Now i found the way to make one.I know i didn'tfinish A.Face B.skirt C.hair D.Bra. E.fingers. But it's the first time i let the model to have bone.It is not so hard taht i thought before.(I think it is the work that only genius can do before.)ze10's program is really good to use. And the model made by the program didn't have the foot and toe's IK bone.I think it is the problem that his program should have to overcome later.
i really want to understand you 矢井田瞳 歌ってみた
カラオケで歌ってきました。とても大好きな曲なのでがんばって歌い過ぎてから回り感が…でも聴いていただけると嬉しいです。mylist/22453278
【YO!ハーモニカ】兄弟
友達のフェイスブックページみて、これやりたい!!!と思ったから作った。w
鋼の錬金術師1シリーズの曲、兄弟です。すごく切ない曲です。
今度の曲は今までの曲と比べると、結構シンプルです。ピアノ伴奏とハーモニカのソロだけです。でも表現はとても深いです。
聞いて下さい~~
使ったハーモニカ:スズキシリウス14穴
楽譜:http://yoharmonica.com/scores/kyoudai-fullmetal-alchemist/
It's from Fullmetal Alchemist the first Season. It's really a touch song. Compared to all my other works, this video is kinda simple.
Enjoy~
Harmonica Used: Suzuki Sirius 14 holes.
Website: http://www.yoharmonica.com
Facebook: https://www.facebook.com/pages/YOHarmonica/170986802958074
Twitter: https://twitter.com/kesenaitsumi
【☆☆☆☆】 Danceでバコーン! (Dance Cover) 【☆☆☆☆】
Danceでバコーン!Sorry for the low quality (getting a new camera soon!)This dance was fun but really tiring Dx lolhad to re take it many times (and I'm gonna have to re do it again lol)and it wasn't easy to learn also especially the leg flapping bitshttp://serend.net/u/2LSbT79m5B/http://twitter.com/RibbonYumehttp://www.youtube.com/watch?v=f7c2S84MNv4http://www.youtube.com/user/KanonChii
英語で歌ってみた blue bird【Shiroko】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=3gGp78LZT7E&fmt=22 sm7470254
mp3: http://www.mediafire.com/?kwafo1fk6vfi61r
Yeah, that's right... I know I generally disagree with English covers, but I've recently been inspired to try my hand at them. Not only do I want to see if I can do anything decent, but I'm starting to study Japanese~ So it's good practice with learning. Also, in Japan, they like English. Because I'm American, they've been saying I should sing in English and they know I can so they want to hear it X'D So this is also partially for the people on Nico. I hope you like it~ This song was really difficult to write English lyrics for, so I hope I didn't ruin it DX
Culture Club - Karma Chameleon
うpしてみた。
80's洋楽PV・MV
Culture Club - War Song sm8933144
Culture Club - Time sm8933045
Culture Club - Move Away sm8932933
Culture Club - It's a Miracle sm8932643
Culture Club - Do You Really Want to Hurt Me sm8932528
Culture Club - Church of the Poison Mind sm8932426
80's洋楽等⇒mylist/16082378
その他 ⇒mylist/21110625
[Indigo Park "Rambley Express" Remix]Welcome Aboard the Rambley Express
Rambley Expressのアレンジを作ってみました~(≧▽≦)
この曲も本当に好きなので、たっぷり気合を込めてアレンジしました。
I tried making an arrangement of Rambley Express~(≧▽≦)
I really love this song, so I put a lot of effort into arranging it.
無断転載禁止/Unauthorized Reproduction Prohibited
Title:Welcome Aboard the Rambley Express
remixed by さくらもち
illust:さくらもち ( https://www.pixiv.net/artworks/122379839 )
Original:Indigo Park "Rambley Express"
Twitter:さくらもち( https://twitter.com/mixtuti_mochi )
その他色々手伝ってくれた人
クロカビ( https://twitter.com/klokirb )
Discord:https://discord.gg/n3zNdZF4mX
だめにんげんだ! 歌ってみた【KT1-Ito】
承認をちょうだい!!!!!!
Tsuki: 「得意だと言い張ってることも実際大したことはない」—僕の歌うのことかなぁ
Tsuki: "When I say I'm good at something, it's really nothing special at all", that's referring to my singing right
Original(本家様): sm35310774
Off Vocal: https://piapro.jp/t/YsrR
Music | Lyrics: 薄塩指数 (mylist/50590159)
Vocal | Mix: Ito【KT1】
Illust | Video: Tsuki【KT1】
Unto Others - Just a Matter of Time
from "Strength"
[Idle Hands]
A Single Solemn Rose → sm36192127
Nightfall → sm36957726
It Doesn't Really Matter → sm37158291
Puppy Love → sm37159748
Cosmic Overdrive → sm37340630
Give Me to the Night → sm38082509
Blade and the Will → sm38441840
Dragon, Why Do You Cry → sm38639351
Double Negative → sm39136042
[Unto Others]
Downtown (PV) → sm39302084
Heroin → sm39383324
No Children Laughing Now → sm39395248
Destiny → sm39399560
Why → sm39408323
【MoonNue】愛 think so 【歌ってみた】
Hey, you know I think so
It's reasons like you that I'm alive
And I can really laugh
I think so, I think so, with love
Vocals/Lyrics/Illust: MoonNue (www.youtube.com/user/katerinu2)
Composer: Deco*27 (mylist/9850666)
Lyrics: https://www.moonnue.com/single-post/2020/08/09/I-think-sowith-love-%E6%84%9B-think-so
Mylist: mylist/33468581
Twitter: @MoonNue2
Blog: https://www.moonnue.com/
Missy Elliott - I'm Really Hot
再うp。 やはり大好きです(・ω・) しかしMISSYのおしゃべりカットしちゃいました。 まだ未熟ですがその他うp動画⇒mylist/13988697
【Beat Saber】 Skillet - Feel Invincible / Expert
流れるように振れて楽しいいいいい₍₍ ◝('ω')◟ ⁾⁾₍₍ ◝('ω')◜ ₎₎
Song: https://beatsaver.com/browse/detail/5240-4639
Avatar: ニコニ立体ちゃん ( http://3d.nicovideo.jp/alicia/ ) modified
Saber: Really_Thin_Sabers
Plugins: BeatSaberTweaks, CameraPlus, CustomAvatar, CustomColors, CustomSaber, HitScoreVisualizer, ProgressCounter, SimplestRainbowMod, SongLoaderPlugin, TransparentWall, UnofficialLeaderBoardPlugin, etc...
他のプレイ動画: https://www.nicovideo.jp/series/49209
【Digital Piano】【世界一初恋】明日、僕は君に会いに行く【Goture_1990】
Hello, everyone! Greetings from a Chinese from Mainland China!It's really exciting to upload videos to Niconico. I'm a big fan of marasyさん, and I'm really interested in Japanese culture and animes. Hope I can get along well with all you guys.If you want to know anything about China, just leave a comment. I will tell you whatever I know.This song is for the most important person in my life, she likes it very much. I hope you will like it, too.あぃがとうございます。どうぞよろしくお願いします。
【エルサレム_Erusalem】Our 16 Bit Wars【UTAUカバー】OTO RELEASE.mp4
■歌:エルサレム ■曲:The_Fish_God 公式サイトhttp://erusalem.org/ YOUTUBEより転載 Yooooo!...so I made a public oto for Erusalem's voicebank because there seemed to be an interest in it.and yeah.here is the result.A few words about the utau/video: I have to say I'm not sure i agree so much with an utauloid being used to spread awareness about current war goings but is thats what vipperloid wants, than so be it. It doesnt really help that her demo video/pv is "-Islamic golden attack- ".....regardless i made her sing a song related to what she's about.and her's her public oto made by me: http://www.mediafire.com/download/c2p...anyway if you like how the oto was done and would like me to oto your own vb, here's my commision info: http://thefishgodutau.tumblr.com/post...thanks for watching!
【松田っぽいよ Retake sing】 BALLOON 【カバー】
This version is re-encoded. Thank you, riodemu!
Ahh I really like this song, it makes me feel nostalgic for some things, and I like the meaning. I hope it sounds okay. Thank you for watching!
UST is by me
MP3ダウンロード(HQ): http://www.mediafire.com/?ssmtisj7t7fmml9
MIX&Mastering: 蒼77 (mylist/7228251)
オリジナル: sm20315560
マイリスト mylist/22294882
【UTAU】細菌汚染 - Bacterial Contamination -【波音リツ】
Hello! I made Ritsu cover this really creepy(awesome) song~ The PV is really amazing.. I wish I could make something like it(haha, in my dreams!). | UST+VSQxダウンロード: http://www.mediafire.com/?hjtrr2sba5lxkxy (The VSQx isn't edited much, sorry) | オリジナル: sm16866804 | Youtube(HQ): http://youtu.be/M_k1zd1KYzc
【ZAK合唱】 皆皆★ナイトフィーバー
We are the Zawmbee Autherz Khoriss. We are a group of writers from Fanfiction.net who have decided to give singing a try. A few of us have never even sang in Japanese before... We really hope to do well with our chorus, and hope you enjoy listening to us! Thanks for watching! 我々は、Zawmbee AutherzのKhorissです。我々は、試して歌って提供することを決めたFanfiction.netからの作家のグループです。私たちの数も日本の前で歌ったことがない... 私たちは本当に、私たちのコーラスとうまくやってほしい、あなたは私たちに聞いてお楽しみください!見てくれてありがとう!
Culture Club - War Song
うpしてみた。
80's洋楽PV・MV
Culture Club - Time sm8933045
Culture Club - Move Away sm8932933
Culture Club - Karma Chameleon sm8932829
Culture Club - It's a Miracle sm8932643
Culture Club - Do You Really Want to Hurt Me sm8932528
Culture Club - Church of the Poison Mind sm8932426
80's洋楽等⇒mylist/16082378
その他 ⇒mylist/21110625
夢歌 / 重音テト
LasLaf(ラスラフ)と申します
13作品目でボカコレ初参加です!
夢歌 / 重音テト
傷に塗れた空を虹色の雨が覆い出した頃
それは初めから現実だったように太陽を拒む
出来れば信じていたい「きっと」なんて望んでいたい
気休めな言葉でも「まだ大丈夫」と思わせて欲しい
収斂された幾つもの想いが ただ夢を見たいって想いが
明日を閉ざしても まだ抗いたいなんて馬鹿だけどさ
忘れたいと願ったモノが
心の奥底に突き刺さる
それでも生きていたい
堕ちてく夜に泣いて泣いて
ねぇまだ此処にいたいって
まだ夢を見ていたいんだって
電波が響く世界が謳ってるんだ
「特別なんてないさ
そう君も僕も未来も」
一つ一つが集う世界
僕らで特別を生み出す世界
解像度の悪い視界で
讃えられた命に何を願う?
嫌いだっていい
好きだっていい
憂いたっていい
どうなったっていい
暗い街灯もビルの明かりも
滲んでくのは僕のせい?
無責任に飛び交う軋轢
姿を消して襲う言の葉
描いた理想は何処に
堕ちてく夜が暗いって暗いって
ねぇまだ此処にいたいって
まだ夢を見ていたいんだって
溶けた愛に縋った僕が僕がさ
何か出来ただろうか
詰まる足と喉はもういらないのに
断片的な記憶すら
捨てきれず食べてばかりなのに
僕の人生を形作る
“ソレ”はどうしたら吐き出せんの?
教えてよ
隠していた心の音をぶちまけたら
こんなにも不格好な歌になんだね
枯れる過去に溢れるほどの水注いでも
乾く頃にはあの頃のままの僕がいるの
堕ちてく夜に泣いて泣いて
ねぇまだ此処にいたいって
まだ夢を見ていたいんだって
どこまでだって続く影と成った
この身体ももう藍に還る
命を吹き込むように
錆びきった心を潤わすように
“特別”に価値がつく
その時初めて夢を歌える
Looks like it's about time to wake up
From this long dream,
I don't know how long I can keep looking at
It really should've been over by now
I'm glad I met you even if it was a dream
捨てきれない
守りきれない
そんな世界に夢歌を
セーブ&ロード / 初音ミク(Hatsune Miku) 【ボカロ】
CUBASEとPiapro Studioを使って曲を自作しました。
ボカコレ初参加です。5作目です。
【INST音源・歌詞など】
https://drive.google.com/drive/folders/1m4QAI-W2Y4R2HvNBvcpmZtrSh5O1gsGu
VOCAL:初音ミク(Hatsune Miku)
作詞作曲:あーるずバー
編曲:あーるずバー
編集:あーるずバー
イラスト:蘆穉もに。(あじもに。)
――――(歌詞)――――
「虚っぽなボクは主人公」
「本物のLOVEも手に入れられなくて」
破壊、創造、殲滅、復活、再起、繰り返し
失っていった情(ココロ)
何年 何月 何日 何時 何分 何秒
恒の現象(さだめ) 味も感じず
地球が 何回 何回 回った時
———キミは、堕ちてくる。
———繰り返せ!
SAVE&LOAD
神の孤独
虚しく響く嘘の鼓動
———選べ!
LOVE or DEATH
愛を求める
痛みが香る「愛して」
虚っぽなボクは愚者 ぐしゃ「否」
「運が悪かったんだ」
「力を手にしたら、誰でもこうなるだろう」
媒体、情報、伝達、選択、後悔、繰り返し
失っていったって絶って、待って、最低。
再生。
何年 何月 何日 何時 何分 何秒
正体不明の身体の震え
地球が 何回 何回 回った時
———キミは、此処へ来る?
繰り返せ、SAVE&LOAD
救いの道
灰に染まったキミの刃
選べ、LOVE or DEATH
死を求める
痛みが香る「助けて」
———繰り返せ!SAVE&LOAD
紙の孤独
虚しく響く薄っぺらい鼓動
———選べ!SOUL or DEATH
愛を求める
痛みが香る「愛して」
"You Are Really Stupid Too!"
――――――――――――――――
