キーワード so... が含まれる動画 : 426 件中 385 - 416 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
【巡音ルカ】so...【オリジナル】
こんばんは。agroovePです。
ルカさんを購入したので、当初ミクさんに歌わせる予定だった曲をルカさんに歌わせてみました。ルカ処女作です。
作詞はチョキさんです。もう7度目のタッグになりました。
イラストは海月くらげさんのものをお借りしました。
作詞:チョキさん(mylist/18024851)
イラスト:海月くらげさん(http://piapro.jp/content/whlgavgboxdk2p2a)
I hope so... 弾いてみた 【天使のいない12月】
夢を見ていたい。
メリークリスマス!
「天使のいない12月」よりこの曲を弾いてみました。
mylist/12743203
Leaf・AQUAPLUS曲集
懐かしの曲を集めてみました。音質低いのは目をつむってくださいw 01.I hope so.../池田春菜 02.Fly(Acoustic Version)/中山愛梨紗 03.あなたの横顔/美崎しのぶ 04.歩み/AKKO 05.Shining Days/元田恵美 06.旅人/Kaya 07.飾らない心で、飾らない私で/向坂環(伊藤静) 08.Until/中山愛梨紗 09.あなたを想いたい/池田春菜 10.それぞれの未来へ/中司雅美
【初音ミク カバー曲】I hope so...
エンコードし直しました、どうも、やきもろこしと申します。先日ふとプレイしたLeafの『天使のいない12月』が面白かったので、オープニングを初音ミクさんに歌ってみてもらいました。アレンジは、原曲にそってちょっとだけ重くした感じかな?イラストは八色さんに描いてもらいました。
【初音ミク カバー曲】I hope so...
どうも、やきもろこしと申します。先日ふとプレイしたLeafの『天使のいない12月』が面白かったので、オープニングを初音ミクさんに歌ってみてもらいました。アレンジは、原曲にそってちょっとだけ重くした感じかな?イラストは八色さんに描いてもらいました。sm12938097エンコードし直したの上げました。
°C-ute - Danceでバコーン! [Chiyumi]
Hi! New video :)Dance on Bakoon of C-ute, and I practice Suzuki Airi's part ^^This dance requires very a lot of energy, I thought never get there ... I started again many time, and so ... tired at the end xDMy next video will maybe on the AKB, or maybe Bad Apple which always impresses me as much (*o*) It doesn't look simple at all ...So, thank you for watching my videos, as well as your comments and opinions :)Bye bye \o
WinDEU Hates You: The Movie - Stage 1
Youtubeから輸入
-------------------
Golden City Factory - Voyage 1969
So...a bit of a rough start to things. I probably should have broken up the runs a little more. It's alright though, everyone advanced to stage 2, haha.
【CODE ZTS LABEL】【ixion】I hope so... -whereabouts-
Title: I hope so... -whereabouts-、Artist: zts、Vocal: 霜月はるか、Circle: CODE ZTS LABEL、Album: ixion、Track: 02。
Emnily - Mosaic Roll [RUS]
original> sm11398357| mylist/17248074 | my youtube> http://www.youtube.com/watch?v=h3INYxWMfdY | 重要:投稿者はEmnily本人です。| 感想>It's a sad story about girl that leaves the boy. This boy just wants her body and the words of love mean nothing for him. I see the soul of Gumi and the love of Gumi in these two fighting girls. So...here is my version in Russian. |my community : co1245166
【YO!ハーモニカ】般若心経
急にニコ動画で有名になった般若心経です。
ハーモニカで吹いてるとあまり意味ないと思います。なぜなら、曲自身がファのシャップ、ドのシャップと、ソだけです。。。
ハーモニカバージョンにする意味は一体?? ww
楽譜 : http://yoharmonica.com/scores/hannya-singyou-vocaloid/
The Funny Hangya Singyou which suddenly became popular at Nico Nico Douga...
Well, the harmonica version didn't really have any meaning since it only contain of note #FA, #DO, and So..... What is the meaning of playing this song....
Score : http://yoharmonica.com/scores/hannya-singyou-vocaloid/
Website: http://www.yoharmonica.com
Facebook: https://www.facebook.com/pages/YOHarmonica/170986802958074
Twitter: https://twitter.com/kesenaitsumi
【Lasershow】 Fukkireta
Sorry for the englishness ^^.Used Teto, Cirno, Flandre, Remilia(walfas characters ) and Miku.and yes I was bored again, started to using my laser again and doing the Fukkireta, what ever it stands for xD.Scanned with the DT40pro at 40kpps, some lines are bend and flickering wasnt that great at all.... (toomuch details lol). maybe I should go with two projectors, but my second was only red green so...I wonder if this beat caramell dansen lol.also heres a shared ILDA file.http://flan.dnstje.nl/fuki/fuki.zipalso seen at youtube..http://www.youtube.com/watch?v=XYtGWVqIs3I&fmt=22
無料!着信音作成 (mmf作成)
ケータイの着信音を作成します。
■フリーソフトを使用しております。
・Sound Engine(Free) http://www.cycleof5th.com/products/so...
▲mmf converterⅡを使用する際に下記の二つをDLしてください。
・SSC-MA3-SMAF http://eseuta.mine.nu/ssc-ma3_dl.html
・mmf converterⅡ http://members.at.infoseek.co.jp/cdma...使用曲:Destiny
ユウナ - LOVE & JOY by BakaNiShinaide
Uhm... I don't like so much how I did this dance... Because I need more space... my room is really little u_ù. In some weeks I will take other time this dance in other place =3 So for the moment this is my dance cover of Love & Joy ^_^. And I do a mistake in the end... Omg, I'm sorry!Thanks to He11oPeru because he make this picture of me ^_^ I love it because I love Mano-chan *O* I was happy when I see it, yes!And thanks for all the people that say me luck for my exams... I'm very nervous, today and tomorrow will study a lot and then... the exams! =(Too... Some person say me that my camera have noise. Yes, I know it. But now I'm saving my money to go to Japan... So, for the moment I can't buy a new camera TT-TT When I stay in Japan, I will buy the best camera, maybe lol.So... I will study! Good bye ~
アニメトランス_カラオケバージョン_Ⅸ
パ-トⅨ-----------------01.Give A Reason_02.Don't Want To Miss A Thing/アルマゲドン_03.Super Driver_04.I hope so…_05.守りたいもの_06.七転八起☆至上主義!_07.21st century dreamin' girl_08.オーバーマスター-----------------mylist/19335616
雫...Shizuku - night's(second image)
シングル『~feel so...』のカップリング曲 mylist/17147226
まるかいてトマト ~ロマーノ~ 【Bunny-chan ver.】
So... My little sister asked me to dance Marukaite Tomato!And sisnce I'm not good with dancing, it ended up like this! sorry! m(_ _)m I was just having fun & being silly! XDTOMATO DAISUKI!My list==> /mylist/18284425
【初音ミク】 Singing CITY 【オリジナル曲】
blackteaです、初投稿ですがどうぞよろしくお願いします。This is just an one-day work....so......never mind,hope that could bring U a little image of" loveliness".......orz ||それから、涟人さん誕生日おめでとうございます(*′ー`)ノ!||イラスト担当のkanさん、手伝ってくれたありがとう!「Singing CITY」---for LIAN■作詞/作曲/編曲:blacktea ■イラスト:kan
英語で歌ってみた ショタレラ【Kran117】【Razzyness】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=qobwTLT9aaM&fmt=35 sm6265663
mp3: http://www.mediafire.com/?mti2omwjnj3
Vocals : Kran117 x Razzyness
translyrics : Theparuproject
mixing : Kran117
Shotarella 8DD yess Songs about doing little boys with bananas. It is a parody of the vocaloid song canterella . Kran had suggested doing a duet so I asked her to sing this *w* And I was lazy and I luckily got 4 lines 8DD xD
Kran117 words of wisdom : HI! I'm RAZZZY'S SHOTA!! 8DD *shot* He made me do it, I swear!! D:So... um... the moaning was kinda... fun in a way. Not because I was moaning with Razzy but because I was generally moaning... wait, that sounds wrong... OAO;;
mylist/18627038
羽鳥美保ヴォーカル曲で50分
羽鳥美保の歌声が好きなのでいくつかまとめてみました、音質がアレだったのでテスト兼ねて再うp
1.ocean in your eyes / smokey & miho
2.metaphysical / handsome boy modeling school feat. miho hatori & mike D
3.king of silence / cibo matto
4.stone / cibo matto
5.canto do caboclo pedra preta / smokey & miho
6.aguas de marco / cibo matto
7.into the sun / sean lennon
8.sugar water(mike D,russel simins,mario C remix) / cibo matto
9.working for vacation / cibo matto
10.birthday cake / cibo matto
11.speechless / cibo matto
12.summer rain / smokey & miho
13.bocoche / smokey & miho
収録されているアルバムのタイトルはそれぞれ、1,5,12,13 人間の土地 3,4,9,11 stereotype A 6,8 super relax 10 viva! la woman 2 so...how's your girl? 7 into the sun です mylist/18018194
(MMD) KAITO ( らっぷびと&ゼブラ ) Just Be Friends
This was actually my first time using Kaito, this is NOT the original Kaito model, i thought that the original Kaito model was not that attractive for this video so... THANK GOD FOR THIS ONE!!! This Just Be Friends Version was sung by らっぷびと&ゼブラ, I love their version so much (^o^) and thats because the way that they putin rap vocals into the song PV: sm8648195dubbers: らっぷびと&ゼブラmusic: Dixie Flatlineromaji Lyrics: http://vocalochu.blogspot.com/2009/11/lyrics-just-be-friends-rapbito-zebras.htmlI put the dance together like this because i think it goes well like thisMOTION DATA USED* I used the motion that 1FNPONY gave out which is 何系でもない * Kokoro* MMD DanceClimax * some were made
AFTeRSHOCK "Fulfillment"
AFTeRSHOCKのFulfillmentです。音悪いし映像無しですいません。
And so...it's come to this, wrought with the anguish. Consumed by spite, morphing towards what I despise.And yet, things continue on, construe my spite to suit me. I see the world through hardened eyes, set free my past,(for) tomorrow never dies. And so, I reach towards hope once more and yesterday fades away, and I set myself free...again.Fall down, rise again. Cast shame, shed this skin. Enlighten me with the power to succeed, help me wash away the impuritiesthat shame me. True strength comes from the empowerment of self fulfillment, and self fulfillment is only achieved bythose who shed bear shame.
[Nya-chan Production] Bumper
Just a random thing I made as my bumper. It was the time to choose someone as my avatar, so... there.Sanya.
【雫…】~feel so…【Shizuku…】
僕にとって思い出の一曲。この曲はV系の中でも、名曲の一つに上げられてもおかしくないと思っております。この曲が発売された頃、何もかも上手くいってなくて、よく自分と重ね合わせて聴いてました。
「夢を忘れた遺伝子達の、眠りを醒ます獣の声。-狼-」
その他の投稿動画は、ユーザーページのマイリスト一覧からご覧になれます。興味があったらドゾー。
【ニコカラ】I hope so.../池田春菜(歌入り)
●Leaf 天使のいない12月 より。 ●池田春菜。 ●音質アップにチャレンジ(今まで設定に気づいてなかっただけ) ●他作ったものとか。mylist/12255586
HIGH and MIGHTY COLOR - Ichirin no Hana (Cover by SeRGiNaToR)
Well... 8 months without recording anything, and I promised to a friend that I was going to record this song, so... here is it, one of the openings of Bleach, and with a great solo ^^. I always say that I'm going to record videos more often but I don't do it so... I hope to record the next in less than 8 months! hehehe.Hope you like it!
Galneryus - Deep Affection 2nd solo (Cover by SeRGiNaToR)
Well, some months without playing... I must try to play guitar at least once every week but... I don't have time!! So... I hope to have more time those Christmas days ^^About the song, it's one of my favs of this amazing band, Galneryus, and I liked a lot this beautiful solo so... here is it! If you don't know them, you should get this CD called "Advance to the Fall".Hope you like it :P
H²Ω - Till Then (Youtube Short ver.)
Original: ZUN - 広有射怪鳥事 ~ Till When? Youmu Konpaku's theme.BPM: 154Remix: H²ΩI created this Remix with Fruityloops Studio 8.I was bored and decided to make a remix of Youmu,s Theme...This is only a short Version of the Song...I Might upload the full version on my homepage in the next few weeks or so...
I hope so... feat.巡音ルカ
天使のいない12月のOP「I hope so...」です。
発表当時はメインヒロインが眼鏡っ娘と聞いて、
アボガドパワーズの「終末の過ごし方」並みに期待と興奮でいっぱいでした。
いあ、これだとまるで「やってみたら残念でした」と言いたげでアレですが…(汗
ピアプロより、UpRightLeftDownChuChuChu様の作品を背景に使わせて頂きました。
マイリスト:mylist/11788937
【初音ミク】SO...【D'ERLANGERカバー】
ご視聴ありがとうございます。十発目です。今回は15年振りくらいにギターを弾いてみました。結果がこれです。何回取り直したか分からないくらい失敗しまくりました、ソロとかマジ勘弁!盛大にズコーってなりますwww。その他は相変わらずテラMIDI仕様です。私が弾くと生楽器もなんかMIDIっぽく聞こえてしまいますね、もっと練習しよう。イラストは今回もピアプロの「shi」様よりお借りしました、ありがとうございます。【6/6】次出来ました→sm7260633 今までの→mylist/11823988
