キーワード so... が含まれる動画 : 426 件中 417 - 426 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
Acid Black Cherry - so...Good night.【歌ってみた】
Acid Black Cherry - so...Good night.を歌ってみました。カラオケでICレコーダーを使って録音しました。前奏はカットしています。音質も悪いですが、感想・アドバイスなど何かコメント頂けたら嬉しいです。
【カラ館ひとカラで】so…Good night.【うろ覚えで歌ってみた】
初めてカラ館のひとりカラオケを体験してヒャッホーイとなって調子に乗りすぎたので、ちゃんと曲覚えないまま歌ったものまでうp。
このページを開いている時点であなたは残念だと思います。
[Momone Momo] Failed Singer -Original PV-
Background music: Music Box - Nox ArcanaPicture: http://blog-imgs-38.fc2.com/m/o/x/mox8/shoushitsu-momo.jpgI originally made this song for me and my friends Utau but... that was when she was gone. So now, I have Utau but our utau dose not have a voice yet. So... here is this. -w-'I own this song.No, you can't use this video, if you want to, ask me first.
【UTAU】Regret【 幽音夜 Append DEMO】
【UTAU】Regret【 幽音夜 Append DEMO】ust by umbrellagunsOriginal by Mai HoshimuraIllust by NamieyXcarletLaytis (Thank you so much!)------------------------------------------------------------------It was a demo so... please tell me what you think! I'm naming this append later...
【Lachesis】 ローリンガール InsaneMix 【歌ってみた】
Hello ! This is a cover made by me. A friend of mine made the remix here : http://www.nicovideo.jp/watch/sm15956306Original by wowaka(I'm french so... Sorry for my accent and mistakes ! I hope you'll enjoy it~)
【UTAU】I=Fantasy【Yusune Yoru】
Transloid'd blog: http://trans-loid.blogspot.com/Yoru's REAct 2 demo, well, I know it need more oto well, it's a demo so... o3oenjoy...ouoIllustrated by Aya (CroceSorriso)BG and edit by MeOriginal by SeeUOriginal VSQ by GrandMasterFLames159UST by Misha (Angstyteenmuffin on TY)VB Ver used: REAct 2 (DEMO)
【UTAU English】 Finale 【Abrielle 009】
vsq by: GrandMasterFlames159song by matt9fiveThis song is so...sad.
【UTAU】腐れ外道とチョコレゐト【幽音夜 Yusune Yoru ACT 2】
Her act 2 was here yay! Namiey suggested me to do this so...download her act2 vb: http://www.mediafire.com/?cx6o39ek73j8h9dpicture: http://asahinayoko.deviantart.com/#/d3k15fdYusune Yoru(c)Asahina Yoko
【UTAU】UTAUの分裂→破壊【7 UTAU 合唱】
ust by UtauReniUTAUs by sabrinautake6, AkiGlancy, tamayo44, Nekokamii, JeiMuffin, 4480596101, SYLTHEY (youtube)--これはNNDでボクの最初のビデオである、とボクは、日本語を話すことができない...ボクにはGoogle Translateを使用。すみません!ええと、ボクはこれを好まない願っています。ボクはそれらを削除する前に、ボクはここに、YouTube上でそれらを持ってしたいので、ボクは、今日より多くのビデオを投稿するつもりです。と残念品質について、ボクは、UTAUでまだ非常によくないです..!This is my first video on NND, and I can't speak Japanese, so...I used Google Translate. Sorry!Uh, I hope you like this. I'm going to be posting more videos today, because I want to have them here and on Youtube before I delete them.And sorry about the quality, I'm still not very good with UTAU..!
【Rey】 『IMITATION BLACK』 歌ってみた 【一人で】
Music by NatsuPGakupo , Kaito and Len 's vocal part by Rey .Gakupo's part here is my natural singing , while Kaito's is my attempt to sing softer than my usual style . About Len....it's nothing serious about this part , just wanna try out my breath voice sometimes . I cant reach some highest note in Len's part with my real voice at the time so...Hope u all will enjoy this . I OWN NOTHING HERE EXCEPT MY VOICE.
