キーワード some が含まれる動画 : 5472 件中 2945 - 2976 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
【MMD】Samsung Galaxy S4 【アクセサリ配布】
info:
Some people asked me to make Samsung Galaxy S4 for MMD, so I did (・∀・).
I decided to make a preview of this device, and used my カイジ Model &
Jill's Model by LadySunny888.
-------------------------
Here is the link (http://goo.gl/c4rhiY).
------------------------
فيديو عملته لهاتف الـ Galaxy S4 الذي قمتُ بتصميمه على برنامج البلندر.
إذا أعجبك الفيديو أو الجهاز، فألقي نظرة على هاتف الـ iPhone5 من خلال mylist/41863541
^_^.
------------------------
Twitter : WinterLeavs
DA: Winter_leaves
Cimorelii - Some Nights by fun [Cover]
Cimorelii - Some Nights by fun [Cover]mylist/33214750
BANE@Furnace Fest 2002
SOME CAME RUNNING/COUNT ME OUT/CAN WE START AGAIN
[プログレ辺境地シリーズ] SISYPHOS/Moments Live [スイス篇32]
1999年のライブ・アルバムより2. Nothing to Lose – 3.Some Days in Spain。70年代末から活動しているグループ。ライブ・アクトの方に魅力があるような(*^_^*)。スイス篇①~⑧mylist/10221013⑨~32はmylist/40308148。その他のうp曲は登録タグ「プログレ辺境地シリーズ」をクリックしてね(^O^)/。
鉄鋼団 - Afternoon of some day
鉄鋼団作のハムスタア育成SLG"STARLIKE"より
「Afternoon of some day」
曲:NOIE (音楽素材集「Arther Vision」収録曲)
http://tekkou.org/
M.I.A. – Come Walk With Me 神様大集合
There’s a thousand ways to meet you nowThere’s a thousand ways to track you downWhatever you said and doneThere’s a thousand days to make it countThere is nothing that can touch me nowYou can’t even break me downEvery time you think of someIt’s all ready been did and doneCan I be your best friend?Can I make it to the end?Can you give me some of what you went and gave them?Come on walk with meYou ain’t gotta shake it just be with meYou ain’t gotta throw your hands in the air‘Cos tonight we ain’t acting like we don’t careIt’s cool it takes two, so I’m gonna still fuckx with youIt’s cool it takes two, so I’m gonna still fuckx with you
Depeche Mode選 No.4 Some great reward編
彼らの四枚目のアルバムからです。個人的趣味より選曲しました。 1:Lie to me 2:People are people 3:Master and servant 4:If you want 5:Somebody
【MIDI】【Guitar Pro 5】さよならのこと (ED ver.) 楽譜 by abacab
This is the ED song of TV anime tabbed by abacab,a Chinese fan.Tracks shown are:Vocal,Strings 1,Strings 2,Strings 3,Warm Pad,Piano,Steel Guitar,Electric Guitar,Bass,Drums.Some tracks are hidden due to limit of space.For downloading please click:http://www.konotaku.com/thread-55782-1-1.html
【テレキャスロック】Stay away L'Arc〜en〜Ciel【弾いてみた】
This is my Cover Of "Stay away" by L'Arc〜en〜Ciel.
Please GIVE ME some COMMENTS!!
Enjoy!!
友達にオススメされて弾いてみました!歌詞がいい曲だけど、ギターがでしゃばっております。
【MEIKO V3 POWER Trial】magnet【アレンジカバー】
Sorry for not uploading anything yesterday. This is the last song I'll be doing using MEIKO V3 POWER Trial since this is the last day I can use her through the demo
Music by minato
Remix by Aaron Terselle
VSQx converted from MIDI by neo@yoshiki
{The ending was supposed to say "Thank You" but, for some reason, my video editor left out the "You" after exporting.)
More MEIKO V3 POWER: mylist/39770269
MEIKO V3 POWER tries to speak in Engrish...
The holidays are over and MEIKO just finished drinking eggnog.
Now, she wants to speak in Engrish with her POWER voice, or at least tries to before some special guests drops by.
There weren't much requests from the previous video, but some of them weren't exactly appropriate that I had to skip a few of them. Sorry about that.
Remember: She's speaking ENGRISH not ENGLISH. Her English voicebank doesn't come out until February.
More MEIKO V3 Power: mylist/39770269
[K-POP] HELLOVENUS - Would You Like Some Tea? (Concert 20131209) (HD)
20131209 Cass Point Award
パウル・リンケ:喜歌劇「ルナ夫人」 より ベルリンの風
歌唱:リッツィ・ヴァルトミュラー
指揮:テオ・リンゲン
This tune, "Berliner Luft" or "Berlin Air," was written as a March Song for the operetta Frau Luna. The march became closely associated with Berlin. The plot has some Berlin citizens traveling to the moon on a balloon but missing the air of Berlin when they arrive on the moon's surface.
Three famous songs emerged from Frau Luna: "Berliner Luft," Lasst den Kopf nicht hangen (Don't Be Depressed)," and "Schlosser, die im Monde liegen (Castles in the Air").
【LINK.】in the rain -Acoustic ver-【歌ってみた】
in the rain...
久々の投稿です。
in the rain 歌わせていただきました。
自分で頑張ってMIXしたので音とかズレてたらすみません
僕は雨の日がとても好きです。
ボブ・マーリー氏がこう言ってました。
Some people feel the rain. Others just get wet.
雨を感じられる人間もいるし、ただ濡れるだけの奴らもいる。
この言葉にとても共感を持ちました。
歌ってみた動画リスト@mylist/37901207
▼本家様:sm21858462
▽Acoustic ver:sm22014724
▼うp主放送コミュ:(co2062914)
S-Tone Inc. - Some Kind Of Blues (Grooveman Spot rmx)
S-Tone Inc. - Some Kind Of Blues (Grooveman Spot rmx)
ROBERT PALMER【MAN SMART (WOMAN SMARTER)】1977
ロバート・パーマー【マン・スマート】
アルバム『サム・ピープル』(Some People Can Do What They Like)より
[K-POP] HELLOVENUS - Interview + Would You Like Some Tea? (LIVE 20130701) (HD)
20130701 JTBC Hello Vitamin Star
The Hellacopters - (Gotta Get Some Action) Now!
Hellacoptersが少ないのであげます。スウェーデンのロックンロールバンド、Hellacoptersの1stアルバムからのシングル曲です。初期メンバーのBACKYARD BABIESのドレゲンもギターで参加。Entombedのドラマーだったニッケ・アンディションがギターでサイドプロジェクトとしてやっていたバンドがこのHellacopters。後にEntombed脱退して本業にになったが2007年に解散。思いっきりデスバンドだったEntombedとはまったく違うパーティーロックンロールをやっている。本当はこっちをやりたかったのかデスに飽きたのか分からないけど随分開きがある、もうノリノリの現代風ヘヴィな超攻撃的なロックンロールを演じてます。メタルコミュ→co2070831
The Hellacopters - (Gotta Get Some Action) Now ! (TV live)
Hellacoptersが少ないのであげます。スウェーデンのロックンロールバンド、Hellacoptersの1stアルバムからのシングル曲です。初期メンバーのBACKYARD BABIESのドレゲンもギターで参加。Entombedのドラマーだったニッケ・アンディションがギターでサイドプロジェクトとしてやっていたバンドがこのHellacopters。後にEntombed脱退して本業にになったが2007年に解散。思いっきりデスバンドだったEntombedとはまったく違うパーティーロックンロールをやっている。本当はこっちをやりたかったのかデスに飽きたのか分からないけど随分開きがある、もうノリノリの現代風ヘヴィな超攻撃的なロックンロールを演じてます。メタルコミュ→co2070831
some skunk funk / yUe
The brecker brothers の some skunk funk をライブで叩いてみました
【実況】凡人共が廃病院とガスマスクに挑んでみた part3
どうも皆の衆、凡人クエストです。
今回はもう完全に探索回です。
次回はいよいよ最終回☆
コト「正直3分くらいまで見たらあとは飛ばしても構わない」
いざ「君のビビりっぷりにはいっそ感心します」
☆今回の凡人パーティ☆
勇者いざ 王女コト
前→sm21060721 次→sm21115189
廃病院とガスマスク実況→mylist/37356234
前回・魔女の家実況→mylist/36778882
ツイッターよろしければ。
いざ→yuusya_iza コト→oujo_koto 染→odoriko_some 師匠→sisssyouu
[K-POP] HELLOVENUS - Would You Like Some Tea? (Concert 20130602) (HD)
20130602 Y-star Live Power Music
音響がひどい・・・
[K-POP] HELLOVENUS - Would You Like Some Tea? (LIVE 20130518) (HD)
20130518 Music Core
[K-POP] HELLOVENUS - True Backstage (Comeback 20130508)
20130508 Show Champion Comeback Back Stage
この時のカムバステージ(AS_Playgirlz-20にて投稿)→sm20812866
字幕職人様のお越しを願っております。よろしくお願いします。
[K-POP] HELLOVENUS - Would You Like Some Tea? (Comeback 20130508) (HD)
20130508 Show Champion Comeback Stage
[K-POP] HELLOVENUS - Would You Like Some Tea? (Comeback 20130504) (HD)
20130504 Music Core Comeback Stage
【学問のすすめ】some like it thick【福澤諭吉】
第18回 福澤諭吉「学問のすすめ」 2003年8月7日
サムのEXVS Part.15【エクシア】
はい、久しぶりのエクシアです
アドバイスあればお願いします
~1試合目~
まぁ少々危なっかしいけど取れるとこは取れてるから割と理想的な試合運びでしたね
メッサ弾幕濃すぎや…w
~2試合目~
シャフ名物ダブルエクシア!
…と気合を入れた結果ですよ!相方頑張ってるのに俺酷すぎじゃないですか!
最初の動きはよかったんだけど最初の被弾から一気にあったまってますね…
マイリスト→mylist/35106715
Twitter→some_erregular
サムのEXVS Part.13【X2】
brって打つのめんどくさいですはい
あ、あと今さらですけどアドバイスあれば些細なことでもお願いします
~試合内容~
・マントの脱ぎ着が変
・格闘機に近づく
・覚醒を無駄にする
・読み負け
罪を償え!ヒャッハッハッハ!(自虐
マイリスト→mylist/35106715
Twitter→some_erregular
