キーワード this が含まれる動画 : 57766 件中 9313 - 9344 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
【歌ってみた】 ラストソング 【タガログ語】【KITSI】
こんにちは, 友だちの KITSI-さん です。This is my friend, KITSI, singing the Tagalog version of this song.本家様:【sm12192649】Encode:スロイ→(mylist/25923225)Vocal:KITSI→(mylist/25922991)
Circus Records Winter Mixtape (Exclusive Label Mix)
UKFMixes | 2011年12月06日 (YouTubeより)
Tracklist
0m 0s // Roksonix - Music In Me
2m 32s // Brown and Gammon - Blow My Mind
3m 41s // Scroobius Pip - The Struggle (Doctor P Remix)
5m 30s // Flux Pavilion & Skism - Jump Back
7m 48s // Roksonix - Madness
9m 37s // Doctor P & Flux Pavilion - Superbad
11m 0s // Doctor P - Tetris
13m 3s // Doctor P - Watch Out
14m 53s // Brown and Gammon - Riddle Me This
16m 29s // Krome & Time - The License (Doctor P Remix)
http://circus-records.co.uk/
http://www.facebook.com/circusrecords
【ドラム】Loudness/Crazy Doctorを演奏してみた【叩いてみた】
ミノル☆です。ラウドネスの「クレイジー・ドクター」をドラムで演奏してみました。
hi!! this is minoru! [@minoruu666]
Drum Cover on "crazy doctor" Loudness!!Please enjoy!! :)
自コミュ:co462393
【叩いてみた】マイリス:mylist/29451224
Grell and Sebas-chan presentation D:
Im Grell and my friend Kin is Sebas-chan, we are late at the convention and we couldn't participate at the cosplay contest :( so we did this performance instead! enjoy i guess >u
【MMD】川∀゚川' Cause this is thriller, thriller night 川▲゚川【戦国BASARA】
戯れに読み込ませたらただのイケメンに見えたのでうpしてみた。
おはこんばんちは。変態です。初っ端はマジスリラー。怖いのダメな人は逃げて!何故センターの光たんが赤いのかは、言わなくてもわかるはず。人選はかぶらないようにしたらこうなった。足軽くんより右は乙女枠。右前の人も乙女(髪の毛的な意味で)。お市はあそこに配置しなければならないと見えない力が働いた。それも市のせい。2人BASARAじゃない人がいますが、うp主の持ってるモデルが足りなかったためです。・借りたものは動画の最後に。
…だから、力抜いてって言いましたよね…?
マスカレード~JAZZ Vocal (U-Li Miyamoto)
久々にJAZZナンバーUPします。ジョージ・ベンソンでおなじみの「This Masquerade」仮面舞踏会て意味だそうです。中盤のロングトーン意識してみました。ZoomQ3HDで撮影。アロージャズのライブハウスでのライブ。 ノスタルジックな雰囲気にしてみました他のソング→ http://www.nicovideo.jp/mylist/18427952
【UTAUカバー】 One Second Magic (一秒の魔法) 【夜音ミミ VCV】
Original song by フェイPUST by Nukudehttp://www.youtube.com/user/NukudeYorune Mimi by xmoonst4rxhttp://www.youtube.com/user/xmoonst4rx------------------------------------------------------------I thought Mimi sounded nice in this song, so tada~!I hope you all enjoy it!
【 波音リツ強連続音 】 Invitation 【 UTAUカバー 】
I really love how Ritsu's VCV sound so I decided to let her sing this song.
->Original Video (PV) / ひなのすけ [ sm14019085 ]
->Translated by / hoshifura
->Original song by / KEI
->Original Singer / VY1
->UST / ShinySerebii
-> UTAU / Namine Ritsu (波音リツ)
I only converted the CV ust into VCV. I do not own anything in this video.
【kuri~n x 蓮】 嗚呼、素晴らしきニャン生 【歌ってみた】
► 代理うp主のだんご花です! Music & Lyrics: Nem、Art & PV: Tama、Vocals by kuri~n and Len。 Lenさんのコメント:When I saw Kurin's duet ready I said to myself "I'll definitely sing it with Kurin-hime-sama *O*" Her voice is always amazing. Ahah, btw, yeah, it was my "meow" in the end XD Dunno why I did this. Btw, be prepared for Russian ver as well, I think we'll upload it in few days ^^/...it's that what Len doing instead of preparing to the exams T_T/。 Lenさんのマイリスト → mylist/22196076。
Datsun 240Z Design Development Process -Exterior-
Look at this video with the development chronological table which I posted on my blog.http://mizma-g.cocolog-nifty.com/blog/2011/11/s30zdatsun240z-.htmlこの動画は、拙ブログにアップした開発年表を参照しながらご覧下さい。http://mizma-g.cocolog-nifty.com/blog/2011/11/s30zdatsun240z-.html
BoA 「Milestone」 Karaoke box style
今回、BoAの新曲「Milestone」を歌ってみました。音があまりよくないんですけど、聞いて下さいぃ^^This time I tried my luck at singing BoA's new song "Microphone." Sadly, the sound is not the best. Enjoy ^^
【爆速】El Camino Real/Alfred Reed - YouTube.m4v
YouTubeより、エルカミの爆速演奏(http://www.youtube.com/watch?v=AkYnPGtfGHs)
Perhaps this El Camino Real is the fastest in the world.
It's very fast so you will be surprised.
This enthusiastic performance is played by Japanese college brass band.
エル・カミーノ・レアル/アルフレッド・リード
2011.11 The Edo Common
26.11.2011Tadashi Iwata Recitalthey sung a service song after them great work!!this also fantastic!!!他們音樂會後在大堂給我們聽歌!!聽來聽去、還是很好聽。誰都比不上!!急なことだったので急いでカメラを向けましたが、歌い出しは収められませんでした。まぁ、彼らからの嬉しいサプライズだったので、そこはご愛嬌ということで。
Tiffany - All This Time
1989年 Billboard 6位
『~1979年mylist/21210544』『1980~1984年mylist/28672940』
『1985~1989年mylist/21395351』『1990年~mylist/21649945』
アメリカ人がMy Dearest (ギルチクラウン)という歌を英語で歌ています
これの時間、英語!Someone asked me to do this.
ISSA×SoulJa+ROLA 「i hate you」 Karaoke box style
今回、ISSA×SoulJa+ROLAの曲「i hate you」を歌ってみました。音があまりよくないんですけど、聞いて下さいぃ^^This time I tried my luck at singing ISSA×SoulJa+ROLA's song "i hate you." Sadly, the sound is not the best. Enjoy ^^
Deirdre Gaddis - This Funky Ride Of Life
From The Album Life In the Key of Dei (2011)
【初音ミク】Silent Night【ボカロクラシカ】
■先ほど ボカロクラシカ音楽祭なるものがあると知って せっかくなのでエントリーしてみました・・・ が・・・ 場違いな気がしてきた(滝汗 お耳汚しですみません・・・orz
■部門は テーマ部門の『変』で・・・ ちょっとコードが変(ぉぃ)なSilent Nightということで・・・
■初音ミク Append MIKU dark 使用
■無断二次使用やYouTubeを始め他の動画サイトへの無断転載はご遠慮下さい
※Please do not upload this video or audio to other websites without permission.
■https://www.nicovideo.jp/user/5815100/mylist
OpenGEM 5
# Youtubeより転載#Here's a quick demo of OpenGEM 5. GEM (Graphical Environment Manager) was originally introduced in 1984 right after Apple had introduced the Macintosh. It looked and worked very similar to System Software 1.x, except for the fact that it was simply a GUI for MS-DOS. Apple threatened to sue, and they had to totally change the UI. This is what it looked like BEFORE they had to change it. OpenGEM is basically the original GEM for free. It's actually still being maintaned. This is OpenGEM 5 under VMWare. Sorry for the speed. I chose the option to remove frames where nothing occurs to save space. Here's what's demoed in order:# 省略#If you want to try it out, you can download OpenGEM for free here:http://gem.shaneland.co.uk/downloads/complete/OPENGEM5.zip# 省略
Z80 Single Board Computer runs CP_M
# Youtubeより転載#This small single board computer runs CP/M 2.2 on a Z80 at 8MHz. The game being played is the Hitchhikers Guide to the Galaxy.More information is at http://kaput.retroarchive.org/Z80SBC.html
天気情報 - ジョーパリーCirnos完璧な数学の授業のダンス
Hello this is Clo-joCirnos perfect math class danceenjoy!
Soul Eater × This Is Halloween
NIGHTMARE REVISITEDよりマリリンマンソンによるカバー。
YouTubeより転載。
ナイトメアBGM集⇒mylist/29126715
CP_M-86 on AMSTRAD PC 1512
# Youtubeより転載# ttp://www.amstrad.com/#CP/M-86 Operating system on AMSTRAD PC 1512Booting DR-DOS 7_1_7#PXE booting DR-DOS 7.1.7 in a VM From theDR-DOS/OpenDOS enhancement projectBooting CP_M-86 v1_1Booting CP/M 86 v1.1 in a VM from a physical 720k floppy disk. I can download via PXE but after the initial boot PXE always hangs. This disk is complete with PIP and retains the original CP/M user groups.There is also a project for Open DR-DOS although this is more of a MS-DOS clone than CP/M. I have also been unable to boot a VM via a floppy image although PXE will boot Ok using memdisk. VMs seem very fussy about the floppy format.BeOS video demo 300Mhz dual PIIMobo:Tyan Thunder 2 512mb ramYamaha OPL3 SA2 ISA sound ATI Rage Pro Turbo AGP 2x3com ethernet -- ICS with windows ala dialup :-(
Microsoft Windows 3.1 and some Caldera DR-DOS
# Youtubeより転載# http://www.drdos.net/documentation/qkstart/index.htm# ttp://www.caldera.com/en/index_en.php#A computer with Microsoft Windows 3.1 and Caldera DR-DOS. I have re-built this computer. It most was given to me by friends- Many Thanks! The spec is RAM:16mb CPU:Intel Overdrive 486 66mhz Graphis: Orchid Technology. Enjoy!
The HD HERO2: 2x as Powerful in Every Way
Shot 100% on the new HD HERO2® camera from http://GoPro.com.
The HD HERO2 is the most advanced GoPro camera, yet.
To celebrate its release, we traveled the world with some of our
favorite athletes, adventurers, and filmmakers to see what we could
capture and create with the HD HERO2.
We hope this film inspires you to get out and do the same.
「作業用」Chill Out
1.Satisfaction
2.L'amour
3.Shipwreak
4.This Is Not a Love Song
5.Andaluz
Picture: http://borissov.deviantart.com/art/Ayer-IIc-81521930
http://retroshock-sena35.blogspot.com/壁|。◕ˇдˇ◕。)っco1108297
12月15日深夜にロングバージョンをうpします!!
【3Mbps】 This One's for the Girls (live) / Martina McBride
from "Martina" (2003)
Poison and Divide を歌ってみた【キャーミ】
Hello~ Apol made this amazing, I wanted to cover it! I apologize for my pronunciation... | オリジナル: sm16360986
