キーワード won が含まれる動画 : 2942 件中 2497 - 2528 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
ホモと見るガチレズアニメOP演奏人.skrtrick
動画のチャンネル
https://www.youtube.com/user/80koichi36
桜Trick二期あくして
TRANQ. / julieraptor feat. 知声 (Chis-A)
(ご連絡はDM / For inquiry DM julieraptor https://twitter.com/ChulieChu )
「TRANQ.」は「鎮静剤」を意味する。
YouTube: https://youtu.be/Jc0hd43PdgA
◼ Off-vocal/Instrumental/Official TSSLN:
http://bit.ly/3VhdN7A
◼ MUSIC/LYRICS/ART/MV
julieraptor https://twitter.com/ChulieChu
Rose wall BG by Rowka (Clip Studio)
◼ VOCAL
VoiSona 知声 (Chis-A [tʃíːseɪ])
◼ CREATOR'S COMMENTS
このねむり姫は怖い…
--
◼ LYRICS
Take it all
It’s not like there’s anything left
Rip my heart out, skin my flesh
No way out
I scream but there’s no sound
And there’s no one to be found
Nothing helps
Not even a script or off the shelf
People mean well
But you can’t come clean
There’s no one you can tell
God
If time can’t freeze
If you won’t let me be
Just sedate me
TRANQ.
TRANQ.
MAKE IT STOP
I NEED A TRANQ.
No one’s listening to me
Put me down, put me to sleep
Don’t even grieve
This secret stays with me
I’ve become a zombie
Hold me down, let me bleed
Don’t intervene
This secret stays with me
【東方MMD】小悪魔のお父さんの気持ちで見て欲しい動画
qcと言います。この動画は、ちび小悪魔三人が桜Trick OPを踊るものですが、
ぜひ「小悪魔のお父さん」の気持ちでご覧下さい。(じゃないとキツイですw)
過去らぶ式コミュのお祭りにアニソンを三曲連結したものを上げさせて頂いていますが、
今回黙って4曲目を連結する予定でしたが、間に合いませんでした。
しかしこの動画、個人的に大好きなので独立した形で、投稿させて頂く事にします。
KngOzk様、宣伝ありがとうございます!旅先から帰宅して凄く感激しております。
過去に作ったもの mylist/28931530
【Pump It Up】yak_won - Lucid(PIU Edit)【BGA】
曲名:Lucid(PIU Edit)
アーティスト:Yak Won
BPM:40-190
BGA:YSJ
チャンネル:Original Tunes / Fiesta 2
収録:Fiesta 2 1.00 (2012/11) ~
JE:1.02.0 (2015/7/10) ~
http://seesaawiki.jp/piujpn/d/Lucid(PIU%20Edit)
【Remix】Won(*3*)Chu KissMe! (Rapid Eurobeat Remix)
2014年は桜Trickに始まり桜Trickに終わりそうだ
153.00 BPM
ユーロバカ Ver 0.5の音源を使いまくってます。
あれはマジで使える。
自作曲マイリス: mylist/46404136
Twitter: rapid05
SoundCloud: https://soundcloud.com/rapid41
ブログ記事: http://rapid09.blog135.fc2.com/blog-entry-418.html
新型クラウン・ウイルスはパンデミックではなく、中国共産党によって作られた生化学兵器であり
#Virus Traceability Won't Stop Vaccine 真実を隠蔽することはできない
ジェングラーク博士:新型クラウン・ウイルスはパンデミックではなく、中国共産党によって作られた生化学兵器であり、中国共産党国家から世界中に拡散し、何千人もの人々を殺害している。
その代わりに主流メディアは、研究室からの流出であり、その構成要素のいずれかに欠陥があれば、基本的にすべての話は嘘であると言っている。
【K-Shoot MANIA】 クローバー 【your diary】
3作目です。
今回は+Hの発売が決まったyour diaryの主題歌、クローバーにエフェクトかけてみました!
ゆあちゃんかわいい!!
片手処理多めになってますが無理押しはないはず。はず...
DL(editorのみ)→http://www1.axfc.net/u/3259358.zip
今まで作ったもの→mylist/42440604
前→sm23150146(Won(*3*)Chu KissMe!)
次→sm23178794(カラフルミニッツ)
初めてコンピューターが歌った曲Daisy Bell(日本語訳付き)
<注意>
うp主は、英文を翻訳サイトで日本語訳してるので、
拙い日本語ですが、どうか暖かい目で見てあげてください。あと、最後の歌詞と終了画面が被っててすみません。
本家
https://youtu.be/41U78QP8nBk?si=14CuxTKy3PbhBv-Y
歌詞(一応)
Daisy,Daisy
Give, me your answer do
I'm half crazy all for the love of you
It won't be a stylish marriage
I can't afford a carriage
But you'll look sweet upon the seat Of a bicycle built
for two
フォロー宜しくお願いします。
https://www.youtube.com/@moonnightfantasy1216
【オリジナル】『HANABIRA』
【A23LAB. Music works】
I would be happy if many people could listen to the music.
All sound & movie
▶︎▶︎A23LAB.(https://twitter.com/you_tripper
Illustrator
▶︎▶︎ 弐渡慎也 氏@nidoshin8(https://twitter.com/nidoshin8
VOCALOID
▶︎▶︎CYBER DIVA
ご視聴ありがとうございます============
【アツミラボ】と読みます
Twitter → https://twitter.com/you_tripper
Apple Music・Spotify‥etc配信中
→https://linktr.ee/a23lab
================================
今回一緒に作品を作った 弐渡慎也 氏
素敵なイラストありがとうございました!
A23LAB.は沢山の方に曲を聴いてもらえるのが喜びです
オススメ曲
↓
『I won't make you feel lonely』
https://nico.ms/sm38626155?ref=share_others_spweb
『AM 8:05』
https://nico.ms/sm38626188?ref=share_others_spweb
『EMPRESS』
https://nico.ms/sm38626271?ref=share_others_spweb
『HIGH STAKES』
https://nico.ms/sm38626204?ref=share_others_spweb
桜Trick OP エレキギターで弾いてみた
好きなギタリストはYngwie Malmsteenです。
Vocalパートのメロディーを中心に弾いて遊んでいます。
弾いたらすごく楽しそうな曲だったのでつい弾いちゃった。
2弦の17FのところRにするの忘れてました。
エレキギターで歌ってみたリスト → mylist/53048554
以前、ゲーム実況プレイ動画やってました(失踪済み)
幻想水滸伝 Ⅴ ひっそりと実況プレイ → mylist/10198600
うpした動画 一覧 → mylist/10850474
YouTubeでも投稿してますよろしければ → https://www.youtube.com/channel/UCoL4crPbHer0j7xvmyC60nQ
【ギャラ子BLUE】 Hero 【カバー曲】
Cover of the short song "Hero" (originally sung by galaco) sung by galaco_BLUE.
Credits:
♠ Song: Hero
♠ Music, Lyrics, PV: Cora
♠ Lyrics, PV: Catstar14
♠ Singer: galaco BLUE (Harmonies by IA)
♠ Cover: Coll
♠ VQSx: Cora // I re-made the entire VSQx from the original, since it was a bit confusing and the usage of phonetics was even more confusing.
* Only if the creator of this song wants me to share the new VSQx, I´ll do it, otherwise I won´t.
トリックアート満載!中国の家具屋CMにOK Go
Red Star Macalline動画「2天来了 促销盛宴」OK GOが出演した中国の大手家具メーカー・红星美凯龙のスプリングセールCM。トリックアートが、バリバリ使われていて、見応えがあって楽しいCM。使用曲は、OK Go「I Won't Let You Down」のリミックス?
【追加版】勉強シロイド×Won(*3*)Chu_KissMe!の音MADを比較してみた
sm23031961 にさらに四人目の受験生を加えました。
さらにうるささが増したので音量注意だぜええええええ!!!!!!!
最後にも載せたけどお借りした動画だぜええええええええ!!!!
・伯方 様:錯乱trick sm23029543
・ハムオ様:Z Trick【Z会】sm23005100
・深山 様:受験Trick sm23020288
・YuZXs 様:受かるTrick sm23041102
勉強シロイド×Won(*3*)Chu_KissMe!の音MADを比較してみた
追加版作りました→sm23043207
どうも。うp主です。またやっちゃいました。勉強シロイドによる合唱(?)です。
最後にも載せたけどお借りした動画だぜえええ!!!!
・伯方 様:錯乱trick sm23029543
・ハムオ様:Z Trick【Z会】sm23005100
・深山 様:受験Trick sm23020288
見辛かったら・・・サーセン 投稿直後、タイトル誤字ってたことに気付いた。
新世界の神が荒ぶる比較版はこちら sm22990554
【アコギ】I Won't Back Down【弾き語り】
Tom Petty(トム・ペティ)の "I Won't Back Down" をアコギで弾き語ってみました。mylist/24478994
終わらない悪政の末路 #Shorts
作品の購入はこちらから↓ https://x.com/fake_9091/status/2022899021443141758 モンスターのこの味うますぎる https://amzn.to/4liRnhA モンスターの中で一番好き https://amzn.to/4liRnhA BIGBIG WON BLITZ2 TMR コントローラー ↓最強です 強すぎてとあるゲームで禁止になったコントローラーです https://amzn.to/4k4s6qY キーマウでやるなら最強です https://amzn.to/4hWv0Nl マウス https://amzn.to/4knBZAw 魔王魂 https://maoudamashii.jokersounds.com/music_song.html 甘茶の音楽工房 http://amachamusic.chagasi.com/ DOVA-SYNDROME https://dova-s.jp/ 音楽:BGMer http://bgmer.net OtoLogic https://otologic.jp/free/license.html VOICEVOX:ずんだもん VOICEVOX:めたん VOICEVOX:春日部つむぎ VOICEVOX:雨晴はう VOICEVOX:白上虎太郎 VOICEVOX:青山龍星 VOICEVOX:剣崎雌雄 VOICEVOX:WhiteCUL VOICEVOX:冥鳴ひまり VOICEVOX:雨晴はう VOICEVOX:玄野武宏 VOICEVOX:九州そら VOICEVOX:小夜 VOICEVOX:ナースロボ VOICEVOX:もち子さん(cv 明日葉よもぎ) #解説 #エプスタイン #ダークウェブ系配信者
Running with you through the daytime streets #Hyper #Italo #Core #男性ボーカル #sunoai #オフィスボーイズラブ #BL
オフィスボーイズラブ、アスカ編の最終章。ハルヒト君と仲良く昼の公園で過ごすイメージの曲。
ボーイズラブ度はまだ低め。
これからに期待しましょう😇
[Verse 1]
On a sunny afternoon, in the station square
We sat together on an old bench under dancing light
In the single café au lait cup we bought to share
A swirl of mixed soft serve floated as we laughed
“Maybe it’s too sweet,” you said with a grin
And my heart melted down like vanilla again
All the tough words I used to sound like a senior
Feel completely useless today
[Bridge]
A gentle breeze rises as pigeons take flight
The sound of white wings spreads across the city
You stand up smiling, saying, “Come on, let’s go”
And in that single moment, the whole world shines
[Chorus]
Running with you through the daytime streets
Even the asphalt sparkles in the light
The me from back then only wanted to stand beside you
Now I’m here next to you, smiling for real
Sweet café au lait with melting soft serve mixed in
Even the boundaries between us disappear
Beneath the sunny sky, as long as you are here
This love of mine won’t stop anymore
今日のウォン-$ 2009.07.31 ~エンタメ89~
■気づいた日本人の日課 今日のウォン⇒mylist/10539879
推奨(意味がわかると100倍楽しめる)動画
■国民が知らない反日の実態⇒sm6090098
少しでも現実を知る人が増えればいいなと。
なんだかわからない人はマイリスの動画見てくだい。
いつか飛ぶ日はきっと来るはず。見てくれる仲間は宝。
カテゴリ騒動への見解はプロフuser/10884157に記載
日課の方、最新版だけでも視聴料はマイリスで(^^
くじけそうになっても、マイリス支援してくださるココロの友を想い続けています!
LEAD ME(カラオケの歌詞みてみた)
あさきの最初のjubeat曲です
これはPop Rockでしょうか
SHOGOの歌声とあさきの楽曲調の混和がうまいですね
歌詞はあさきじゃない(SHOGOのおかけてです)があさきの「愛とひと」テーマ(「幸せのかたち」・「つばめ」などなど)の歌詞を似てみた
あさきの古語がありませんが、SHOGOの歌詞はあさきの楽曲調とをよく合っていてとても愛を落ちました
英語の歌詞を書いてみたいだね
Hey, what is the right thing to do?
Because we are stuck in this place.
Unable to leave in peace
I ask you please, I want you find me!
Ah, lead me!
I cannot tell you what the future will be like with what little experiences I had completed
Would you like to see them with me?
All of the light has been connected together, so we won't have to experience mistakes
Do you believe in such thing?
No matter how many times we had drowned in our dreams
We are always so happy that we could have live stronger
If we were to lose sight of such nice words to the arrow-slit of ideality and reality
They won't come back anymore!
Hey, what is the right thing to do?
We walked on the same railways without fail, even after we closed our eyes
But then, something went wrong
You had fallen off the grid
Wherever you go, please get me out of this place as fast as you can!
Ah, LEAD ME!
何卒よろしくお願い致します
軌道を落ちたささき
【オリジナル曲弾き語り☆歌ってみた☆演奏してみた】曲名「belief」
【音楽サロンTousic】
https://tomusic.memberpay.jp/plan/item/zgjfqd4
【YouTubeチャンネル登録】
http://www.youtube.com/channel/UCDyoasE6qCMb2l8VEihIvxQ?sub_confirmation=1
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
【公式LINE】
ID検索♪→【@717ufrom】
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
作詞作曲100曲挑戦中!!
5/100曲目!!
☆歌ってみた☆演奏してみたシリーズ☆
今回は「オリジナル曲の弾き語り」という事で
動画をお届けさせて頂きますm(_ _)m
「テーマ」
今までとは違うアプローチ
曲を作る時に今まで「やらなかった」事を
意識的に取り入れてみました(。・ω・。)
・英歌詞をふんだんに使用する事(音乗りが良い!)
・循環コード1発で曲を展開(ばくっと洋楽テイスト)
曲目「belief」
「歌詞」
I don't give up ...enymore.
change my mind right now.
we can get back ourselves.
make up (my) mind . don't be fooled!!
(Because) Time won't come back.
I live my own way from now on.
Because I regret a lot Oh.
I will do it until I'm satisfied.
Because I promised myself.
we only have one life to live!!
掴み取る この気持ち
時の流れを 追い越して
放たれた その想いを
命 尽き果てるまで
Lost In Paradise ENGLISH Cover (呪術廻戦 ED) - Mr. Goatee feat. Soneji & @L-TRAIN
From U-TUBE:Lost In Paradise ENGLISH Cover (呪術廻戦 ED) - Mr. Goatee feat. Soneji & @L-TRAIN
Lyrics:
Gotta get it homie gotta move it
If you gonna do it then gonna need to prove it
Everybody just talk nobody really do it
Nah, Nah, you gotta keep it to yourself until you lose it
Thinking that you gonna need someone to tell ya
Use your judgement, you gonna break the walls
Hit ‘em with a fake
You know you’re cool, get low and prove them wrong
I won’t give up the fight in my life
Cause my life is living for love
And I won’t give up the fight in my life
Stand off and groove on time
Tokyo prison
Going to relight your feelings
When time gets rough
Night and day are fading
Going to relight your feelings
There’s no time to explain
Lost in paradise
Night and day are fading out
When times gettin rough
Access to your love
Lost in paradise
Night and day are fading out
Keep on dancin now
Hey hey
一部を表示
【にじさんじ切り抜き】ドンキの歌を歌うロアちゃん【夢月ロア】
かわいい
元配信
【マイクラ】空中鉄道を完成させるのだ【夢月ロア】
https://www.youtube.com/watch?v=woN7Faeg1fA
夢月ロア□Yuzuki Roa
https://www.youtube.com/watch?v=woN7Faeg1fA
【 MMDあんスタ 】 Circles 【 鳴上嵐 】
「 And one day, I wish that
I won't keep hiding the truth
But I'm just a fool 」
W A R N I N G
Video contains rapid movements with flashing lights and colors !
I saw this motion and couldn't resist working on it ! Once again I tried out a few different things than I normally would, so I hope it looks okay ! I really wanted to use Arashi for this motion as I feel it really fits him perfectly ww Hope you guys enjoy the video !
》2022 remastered video
→ https://youtu.be/0YN68lwgpmo《
All materials linked in tree !
お気軽にタグを修正してください!ありがとう ( ´ ▽ ` )ノ
※無断転載禁止/Reprint of video is prohibited.
ワンパークスケート2015年春
2015年4月16日、WON・PARK(ワンパーク)にて。インラインスケートで滑れる屋内リンクが群馬県太田市にあるということで、遊びに行って来ました!!安価で滑りやすい、まさに穴場スポットでした。
桜TrickのOPでゆるゆり♪♪(16:9版)
再生ありがとうございます。16:9のほうがいいというコメントを受けて再うpします。若干エフェクト等が変化してしまいました。
『人喰猪、公民館襲撃す!』予告編
(作品紹介はこちら)http://www.moviecollection.jp/movie/detail.html?p=1922
まほろば
Some say there’s no paradise,
But it’s here.
Happier than fruits or hot springs,
I won’t tell you where it is,
But it’s a place like Shangri-La
Or Gandhara.
Some say there’s no paradise,
But it’s here.
I can mess around on my phone
In a fluffy utopia with no enemies.
But here,
If I'm here every day, I'll get scolded,
Time warps—
Someone please listen.
If a substitute comes,
I won’t have to work.
I know there’s no paradise,
But if I don’t take a little break,
I’ll break down,
So today, I’ll rest.
【オリジナル】コラボダンス
【A23LAB. Music works】
I would be happy if many people could listen to the music.
All sound & movie
▶︎▶︎A23LAB.(https://twitter.com/you_tripper)
Illustrator
▶︎▶︎ mii 氏 @mii_atelier(https://twitter.com/mii_atelier)
VOCALOID
▶︎▶︎VY1 ・CYBER DIVA
ご視聴ありがとうございます============
【アツミラボ】と読みます
Twitter → https://twitter.com/you_tripper
Apple Music・Spotify‥etc配信中
→https://linktr.ee/a23lab
================================
Twitterで話題の【深夜の2時間DTM】
今回 art_ippiさんの企画で制作された動画に曲を作ってコラボが実現!
テーマは【ダンス・4つ打ちの曲】
一緒に作品を作った
mii氏 素敵なイラストありがとうございました!
A23LAB.オススメ曲
↓
『HANABIRA』
https://nico.ms/sm38626099?ref=share_others_spweb
『I won't make you feel lonely』
https://nico.ms/sm38626155?ref=share_others_spweb
『AM 8:05』
https://nico.ms/sm38626188?ref=share_others_spweb
『HIGH STAKES』
https://nico.ms/sm38626204?ref=share_others_spweb
『EMPRESS』
https://nico.ms/sm38626271?ref=share_others_spweb
