キーワード would が含まれる動画 : 2874 件中 2497 - 2528 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
【vfreschi】MAGNET【アギト】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want. ☆ (英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。) ☆ We love this song so much ♥ ☆ Original upload http://www.youtube.com/watch?v=Nb3VV-18W9s ☆ Original song by 流星P sm6909505 ☆ Image from zerochan.net ☆ MIX : アギト mylist/20432338 ☆ うた : vfreschi mylist/20419864 ☆ うた : アギト mylist/20432338 ☆
【VOCALOID】つむぎうた【神威がくぽ】
私は彼の声がこの曲に合うだろうと思った。私はそれが曲にあると思います。ごゆっくりどうぞ。------------ I just thought his voice would fit this song xD I hope it's still in tune. .vsq by sango312.
英語で歌ってみた blue bird【Shiroko】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=3gGp78LZT7E&fmt=22 sm7470254
mp3: http://www.mediafire.com/?kwafo1fk6vfi61r
Yeah, that's right... I know I generally disagree with English covers, but I've recently been inspired to try my hand at them. Not only do I want to see if I can do anything decent, but I'm starting to study Japanese~ So it's good practice with learning. Also, in Japan, they like English. Because I'm American, they've been saying I should sing in English and they know I can so they want to hear it X'D So this is also partially for the people on Nico. I hope you like it~ This song was really difficult to write English lyrics for, so I hope I didn't ruin it DX
Mansour - Mikham Bahat Beraghs // マンソオル イラン
I know Japanese are interested in different cultures so I thought I would introduce a little bit of persian for you all.
Kelly BINKson - "My Life Would Be Less Than Exemplary Without You"
BINKの皆さんが新作を引っさげて帰ってきました!Britnee, Ian, Nikki, Kaylaの四人の頭文字を取ると・・・BINK!今回もNG集あり♪ENJOY!! 本家→sm9054819 / 前作[Badder Romance]→sm9425834 / 前作の比較動画→sm9644194 / 後日オールキャストがテレビ出演→sm9653937
【vfreschi】カンタレラ【アギト】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want. ☆ (英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。) ☆ Sorry if we messed up the song a lot m(_ _)m ☆ Original upload http://www.youtube.com/watch?v=qirkhg1vmlM ☆ Original song by 黒うさP sm2393562 ☆ Image from コノサキさん on pixiv.net ☆ MIX : vfreschi mylist/20419864 ☆ うた : vfreschi mylist/20419864 ☆ うた : アギト mylist/20432338 ☆
【vfreschi】From Y to Y【アギト】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want. ☆ (英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。) ☆ We love this song so much ♥ Original upload http://www.youtube.com/watch?v=Kj2Qi_u6pw0 ☆ Original song by OneRoom (jimmy-thumb P) sm6529016 ☆ Image from zerochan.net ☆ MIX : アギト mylist/20432338 ☆ うた : vfreschi mylist/20419864 ☆ うた : アギト mylist/20432338 ☆
Jon Lucien - Would You Believe in Me
myouga selection (Funk,FreeSoul)
ブラジリアンテイストの1973年物のナンバー。
個人的にはB面(再発)の「SEARCHING FOR THE INNER SELF」方が好きだったりします。
【UTAUカバー】1925- 【ハジキョネ/はじきょね】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。) Reprint from: http://www.youtube.com/watch?v=JgMXjzBUZmQ Voicebank DL: http://www.4shared.com/file/AdydVG0g/Haji_Kyone__fixed_.html MP3: -coming soon-
【1Mbps】Prince (プリンス) I Would Die 4 U
1984年 全米8位 オランダ7位 カナダ14位
パープルレインから4枚目のシングル
動画は映画のワンシーンからです
高画質 1Mbps 80's集 mylist/19816348
I Would Die For You / Casanova
まとめ⇒http://www.nicovideo.jp/user/15745412
英語で歌ってみた Bad Apple!!【Cristina Vee】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=owFulRTR1Sc&fmt=22 sm8628149
mp3: http://www.4shared.com/get/LPJ8zKqb/CristinaVeeBadAppleEnglish.html
*Whew* This was a hard one to sing. Pat once again worked his magic with his amazing lyrics and mixing.
All the Good Times Are Past and Gone (楽しい時は過ぎ去った)
I wish to the Lord
I'd never been born or died when I was young
I never would've seen your sparkling blue eyes or heard you lying tongue
Come back come back my own true love and stay awhile with me
If ever I had a friend in this world you'
ケンタッキー・カーネルズ(Kentucky Colonels)のライブ録音
歌詞を翻訳してみると、どうやら亡くなった旦那だか奥さんだかを偲ぶ歌の様です
写真は`67年3月のライブより
【ALT】東京BABYLON 1999 『青い花』 OP
mylist/20205653 Song: 'Aoi Hana' by Color Bottle. AVAILABLE IN BETTER QUALITY ON YOUTUBE. Another attempt of mine to make an opening in a Mad Movie style for an immaginary TB series that would cover both TB & X... a bit more focused on Seishiro this time... MAD Movie designates video done solely by Japanese so I labelled this simply a Alternate Theme...
【ALT】東京BABYLON 1999 『Lost in Blue』 OP
mylist/20205653 Song: 'Lost In Blue' by Nightmares. AVAILABLE IN BETTER QUALITY ON YOUTUBE. I wanted to make a MAD Movie for an immaginary TB series that would cover both TB & X... but apparently MAD designates video done solely by Japanese so I labelled this simply a Alternate Theme...
【ALT】東京BABYLON 1999 『笑顔の訳』 OP
mylist/20205653 Song: 'Egao no Wake' by Hikita Kaori. AVAILABLE IN BETTER QUALITY ON YOUTUBE. Another attempt of mine to make an opening in a Mad Movie style for an immaginary TB series that would cover both TB & X... This one is focused more on 'X' and Subaru's struggle to matter in Seishiro's eyes (read: to get him to kill him... -_-;) and to 'protect him' (he raised his Kekkai for him... it's supposed to mean something...). Finally I managed to show more characters from the 'X' cast (all the Ten no Ryu, Hinoto and Fuma) even thought I had to cut Kakyou and Hokuto... ;_; I've been told MAD Movie designates video done solely by Japanese so I labelled this simply an Alternate Theme...
【ALT】東京BABYLON 1999 『Give a reason』 OP
mylist/20205653 Song: 'Give A Reason' by Hayashibara Megumi. AVAILABLE IN BETTER QUALITY ON YOUTUBE. Another attempt of mine to make an opening in a Mad Movie style for an immaginary TB series that would cover both TB & X... This time I had fun placing one after the other mix of dramatic and funny scenes with Seishiro, Subaru, Hokuto and Kakyou from 'Tokyo Babylon' & 'X' in a messy fashion. MAD Movie designates video done solely by Japanese so I labelled this simply a Alternate Theme...
【ALT】東京BABYLON 1999 『ひぐらしのなく頃に』 OP
mylist/20205653 Song: 'Higurashi no Naku Koro ni' by Shimamiya Eiko. AVAILABLE IN BETTER QUALITY ON YOUTUBE. Another attempt of mine to make an opening in a Mad Movie style for an immaginary TB series that would cover both TB & X... MAD Movie designates video done solely by Japanese so I labelled this simply a Alternate Theme...
【ALT】東京BABYLON 1999 『対象a』 ED
mylist/20205653 Song: 'Taishou A' by anNina. AVAILABLE IN BETTER QUALITY ON YOUTUBE. My first attempt at making an ending in a Mad Movie style for an immaginary TB series that would cover both TB & X... I've been told MAD Movie designates video done solely by Japanese so I labelled this simply a Alternate Theme...
【ALT】東京BABYLON 1999 『WARRIORS』OP
mylist/20205653 Song: 'Warriors' by Izawa Yuichi. AVAILABLE IN BETTER QUALITY ON YOUTUBE. Another attempt of mine to make an opening in a Mad Movie style for an immaginary TB series that would cover both TB & X... I fell in love with this song when I hear it in a Code Geass MAD movie and I thought it could be fitting for the more fighting side of Seishiro and Subaru as well (yes, for once I'm not going for their romantic side...). I've been told MAD Movie designates video done solely by Japanese so I labelled this simply an Alternate Theme...
英語で中国語11
バーなどで。 酒(jiǔ) liquor 啤酒/红酒(pí jiǔ / hóng jiǔ) beer/red wine 我要啤酒/红酒。(wǒ yào pí jiǔ / hóng jiǔ) I would like some beer/red wine. 干杯!(gàn bēi) Cheers! 中国 中国語 普通語 北京語 マンダリン 語学学習 英語で中国語 日中友好 マイリストmylist/19949916
【ALT】東京BABYLON 1999 『Romance way』 OP
mylist/20205653 Song: 'Romance Way' by Issei. AVAILABLE IN BETTER QUALITY ON YOUTUBE. Another attempt of mine to make an opening in a Mad Movie style for an immaginary TB series that would cover both TB & X... This one was done rather quickly compared to the others (actually I started making it because I noticed how many scenes in X were matching the ones in this OP) and it's more focused on SeiSu as a couple than anything else. LOL, I've even managed to make it look like as if they could have a happy ending... I've been told MAD Movie designates video done solely by Japanese so I labelled this simply an Alternate Theme...
英語で歌ってみた Just Be Friends 【wakafallen06】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=JXMDzmBFO1Q&fmt=35 sm7528841
mp3: http://www.4shared.com/audio/EsSJEqVc/Just_be_Friends__ENG_-_waka_ve.html
Wheee~ my mike revived for just a weeny bit, and i couldn't pass up this chance.
ahahaha... u can see my scary ghost face here... seriously; I didnt know the light was going to turn my face into something out of the Ring ;;;
oh well. hope you enjoy this =)
PS: One thing I love abt vocaloid songs?
There's so much room for randomness (lol) you can basically ad-lib your way through the whole song..... well, if you're up for it.
PPS: plus, there's no copyright involved... ㅇㅂㅇ
mylist/20195963
夏に聴きたい!(?)ロック系インスト集その2【作業用BGM】
Part2です。今回は比較的ポピュラーなアーティストのハードロック系の音源を集めてみました。 sm11462739←その1 ロック・フュージョン編その1→sm11478298 その2→sm12032383 メタル・フュージョン編→sm11571609 プログレメタル集その1→sm11647282 ギターバトル集→sm11821288 LTE的曲集→sm11948359 LTE系その2→sm12964202 まとめ→mylist/20162635(1)Andy Timmons「Carpe Diem」(2)Joe Satriani「Friends」(3)Steve Vai「I Would Love To」(4)Shawn Lane「Get You Back」(5)Steve Morse「User Friendly」(6)Neil Zaza「Lift」(7)Kiko Loureiro「No Gravity」(8)Vinnie Moore「Fly」
【xbox360】逢坂大河のCOD MW2!【ドミネ】
俺のOPにかけるネタの思いつき方
君達には理解できるかね?
しかしこの動画ドミネなのだが最初の前半までしかとれなかったw
sかし勿体無いんであげますw
逢坂Wouldを楽しんでくれ!
ブログhttp://kuma0721.blog13.fc2.com/
ニコニココミュニティーco32893←是非参加してくださいw
マイリストmylist/12805841
ついった~AISAKA0721←是非どうぞ
英語で歌ってみた 人柱アリス -Mecha Miku MIx-
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=o62vgPoxRyY&fmt=35 sm3143714 sm3639797
mp3: http://www.mediafire.com/?2u83455oxc3q9p2
Today, I'm proud to present to you the English Dub, which uses a translation I've been working on longer than the Mecha Miku Mix itself!
With this upload, I hope I can finally put to rest my obsession over this simple, haunting melody that Yugami-sama first uploaded to NND in late April 2008. I don't know if he will ever hear this mix, but that doesn't matter to me so long as I know that you, my listeners, have enjoyed hearing it as much as I've enjoyed making it. ^^
QPちゃんで シモン&ニア ウェディングパージョンを作ってみた
しろろでごさいます ■幸せになってもらいたかったので、幸せそうなウエディングソングってことでDoAaInfinityさんの魔法の言葉~Would you marry me?~をBGMにチョイスしました ■色々あるけれど、愛はあります ■ちょっとでもお楽しみいただけたら幸いです ■今まで作ったもの→mylist/19396124
【VOCALOID】Ne Ni Ge De Reset【歌愛ユキ】
この曲はとてもかわいいです!私はユキはそれを歌っている場合、それは素晴らしいと思った。---------- This song is so cute! I thought it would sound great if Yuki sang it. .vsq by sango312.
英語で歌ってみた ゆっくりしていってね!!!【rockleetist】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=I7CMMsHXNY0&fmt=35 sm2731089 sm5161417
mp3: http://www.mediafire.com/?izylkznemnm
Since it was so quick to translate, I thought I would take a break and sing something edgy and fun while I'm working on other songs! Though, as I've said before many a time, Rock&Roll isn't very suited for my voice style. I know this, thank you.
http://twitter.com/rockleetist
mylist/14188621 user/13709795
【UTAU NEWCOMER】Melt (メルト) - 【ハジキョネ/はじきょね】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。) Reprint from http://www.youtube.com/watch?v=NNsrWRrBSc0 UST. By TheUTAULibrary DL VB http://www.4shared.com/file/AdydVG0g/Haji_Kyone__fixed_.html MP3 http://www.4shared.com/account/audio/K_wC7B05/Melt-Haji_Kyone.html
