[UTAU] ヤンデ恋歌 [KANDI]

[UTAU] ヤンデ恋歌 [KANDI]

KANDI's first decent song!This is a reprint from YouTube. ^_^; http://www.youtube.com/watch?v=cf5wfqpkDko Original video there.I apologize for not knowing Japanese- I'm Asian...but from America.Art and music by me, Uchi. UST by UtauReni on YouTube.KANDI's voicebank download: http://www.4shared.com/file/228490619/791214bc/Kandi_ML.htmlTime for epic-fail Google Translate:KANDIの最初のまともな曲!これは、YouTubeからの転載です。 http://www.youtube.com/watch?v=cf5wfqpkDko オリジナルのビデオがある。私は、下手な日本語はすみませんでした。私はアジア系アメリカ人。美術や音楽、私が。ウスチUtauReni YouTubeの。

http://www.nicovideo.jp/watch/sm10033923