【Yuu】WAVE 【歌ってみた】 【tried to sing】

【Yuu】WAVE 【歌ってみた】 【tried to sing】

初めにピッチの外だ。。。私は今、この歌を学んでいるこの歌本当に好きです!もう一度ごめんなさい、私の日本ちょっと悪いです。。。Okay this is fail.I'm already out of pitch in the beginning so yeah.Just trying also lol since I'm learning this song like 2days .Semester break~ here I come :3twitter♪ ⇒ https://twitter.com/yuukiyuu_hsjfacebookhttps://www.facebook.com/YukiMemoirs

http://www.nicovideo.jp/watch/sm21376612