ああああ!!宜しく!僕わAshです!ヾ(´・ω・`)日本語を勉強しています!!頑張るよ!This song was...SO FUN!! O(≧∇≦)O I hope you all enjoy this video!I am going to try my best! I dont own anything but my voice!!
http://www.nicovideo.jp/watch/sm21709398