なゆじです!みきとさんの小夜子を英語歌ってみた。よろしくおねがいします I tried to sing a vocaloid song in English for the first time. MikitoP's music is great, AndoryuNii's English lyrics is great, too. ♥ 作曲家: みきとP ( user/276638 ) 偉大的本家: sm15251289 ギタリスト: のひ ( user/19526489 ) 歌詞の英語: AndoryuNii ( http://www.youtube.com/user/AndoryuNii ) 字幕: Candy ( http://www.youtube.com/user/candyCHUU ) うた&ミックス&エンコード: なゆじ Twitter: @jinyu_chan