Hey everyone! Naku here :) I am going to start covering songs from the Honeyworks series again. And today, I shall start off with Yakimochi no kotae! I absolutely love this song (and also other songs by Honeyworks) and this is actually the first honeywork song that I listened to. So it kinda makes it a little more special :) Anyway, I hope you will enjoy it! As always, I own nothing but my voice。よみんあ!なくです!きょうはヤキモチの答えをうたってみました。ひさしぶりなので(うたってるのこと)ちょっとにがってかもしりませんけど、どうかさいごまで、このうたをきってください。ありがとうございます。そういいえば、みんあはぼくのUNRAVELうたってみたがすきなんでうか?たくさんのCOMMENTとSTARをもれっていたのですから(あのうたのこと)。ぼくはちょううれしいなの。だからきょうから、もっとがんばりますから!