皆さん、こんにちは、お久しぶりでした。Recently my Japanese is improving!!!So I learned a Japanese song again!!!私はこの歌が好きです!!!よろしくお愿いします。Thank you for listening~~ =3=~哈哈哈么么哒~感谢大家聆听~
http://www.nicovideo.jp/watch/sm27790938