SPYAIR 【アイム・ア・ビリーバー』TVアニメ『ハイキュー!! セカンドシーズン】OPテーマ ギターを弾いてみた 聴いてと嬉しいです! | ■ Original: https://www.youtube.com/watch?v=EzFGLzJJXmE | ■ Twitter:【ツイッター】@MemoToAo | ■ Youtube: youtube.com/c/MemoToAo‣I do not own any copyrights of the song, all credits goes to the original owner/artist.