【magic city】 歌ってみた 【悠音-ゆおん】

【magic city】 歌ってみた 【悠音-ゆおん】

I want journey.The city says"dance and dance"!!素敵な本家様:電ポルP様( sm28051380 )Mix&Mastering:江戸川スミス様( mylist/29248935 )@edogawa_smithEncode:Escapё様( mylist/44253049 )@Escape_nicoVocal:悠音( mylist/47693276 )@yu_on_

http://www.nicovideo.jp/watch/sm28390656