【演奏して・歌ってみた】 「ミミッキュのうた」 【ムラサギ・コラボ】

【演奏して・歌ってみた】 「ミミッキュのうた」 【ムラサギ・コラボ】

 「友達になろう ミミッキュだよ」 --------------------------INFO--------------------------►VOCALS◄  Vocals / Claps: ikon 【 mylist/38929746 】(@_murasagi)Chorus: Reba 【 mylist/36914733 】 (@lolrebear)Keyboard: Torchie 【Fireteamtorch】 (@fireteamtorch)Guitar....EVERYTHING ELSE: Xato 【XatoDrum】(@XatoDrum)(Orquesta synths, hammond organ, bass, triangle, drums, acoustic guitar, well also claps , crash, vibraphone, flute.. and many of them are sampled)Audio & Video: Xato English Subtitles: (kantopia.wordpress.com)--------------------------CREDITS--------------------------『ポケットモンスター サン・ムーン』 ミミッキュのうた 

http://www.nicovideo.jp/watch/sm29990435