この素晴らしい世界に祝福を2ED お家に帰りたい 歌ってみた(スヴェン)

この素晴らしい世界に祝福を2ED お家に帰りたい 歌ってみた(スヴェン)

こんにちは~皆さん元気ですか。今回は最近見たアニメこの素晴らしい世界に祝福を!2のEDを聞いた瞬間にこれは歌いたいと思ってました。とても癒せるし優しい曲です。是非聞いて見てください。(^_^)Download Song: http://www.mediafire.com/file/3ao5oxn8ns54q5n/Konosuba+2+ED+%E3%81%93%E3%81%AE%E3%81%99%E3%81%B0+2+ED%E3%80%80%E3%81%8A%E5%AE%B6%E3%81%AB%E5%B8%B0%E3%82%8A%E3%81%9F%E3%81%84+Ouchi+ni+Kaeritai+Fancover.mp3Twitter: https://twitter.com/LostwayneDISCLAIMER: No copyright infrigment intended. I do not own any clips or music. All clips and music belong to their respective owners. Only the Voices belongs to me. i'm not making any money of this. its just for fun.

http://www.nicovideo.jp/watch/sm30948463