【jan】✦「人間だった」✦ オリジナルPV【5周年】

【jan】✦「人間だった」✦ オリジナルPV【5周年】

I shot all my video footages in Toronto/GTA, Canada.~~~~~~~---CREDITS---◆ Song: 人間だった / I was human◆ Music & Lyrics: Picon ⇢ (@picon_bs)◆ Mix: em ⇢ (@_emisapan)◆ Tune & Time: risu ⇢ (@staruish)◆ Vocals & Movie: jan ⇢ (@lazziejan)__________ ◆ YouTube ⇢ https://goo.gl/jY1U3B ◆ 哔哩哔哩 ⇢ https://goo.gl/86oTv1 ◆Soundcloud ⇢ https://bit.ly/37sDpsV

http://www.nicovideo.jp/watch/sm32809335