聖闘士星矢のオープニング「ペガサス幻想-PEGASUS FANTASY-」を弾いてみました。I played SAINT SEIYA Opening song " PEGASUS FANTASY "on the piano.聖闘士星矢→ https://ja.wikipedia.org/wiki/%E8%81%... )
http://www.nicovideo.jp/watch/sm34495649