NARUTO -ナルト- のオープニング「Go!!!」を弾いてみました。I played opening song of Naruto"Go!!!" on the piano.『NARUTO -ナルト-』→ https://ja.wikipedia.org/wiki/NARUTO_...
http://www.nicovideo.jp/watch/sm35559170