Undercover アンダーカーバー 歌ってみた

Undercover アンダーカーバー 歌ってみた

こんにちは!けん「あや」です。Hello! Ken(aya) here!Thank you to Suzuki-san for helping me to mix despite the difficulties in the audio file :)“Will you be able to forgive them after listening to their sins?”本家様: https://www.youtube.com/watch?v=CZn-dx4O4gA 音楽 → DECO*27ミクス → スズキリン ( https://twitter.com/yFfvtfICMWlXGO3 )ヴォーカル → けん(あや)

http://www.nicovideo.jp/watch/sm39073474