【GUMI】tell,bose

【GUMI】tell,bose

ボカロラップ投稿祭2024参加曲です♪6月なので雨にちなんだ曲を作りましたOh, rain falls down, soft and light.In the dark, drip, drop, "tell bose."In the still, there's no sound.Wet streets, where we sat.(Clouds so grey, skies so dim.So in the rain, on a whim.Memories we'll never forget.So in the storm, てるてるぼうず.)

http://www.nicovideo.jp/watch/sm43829833