大好きな冬の曲☃️#歌ってみた #winterfall #LArcenCiel #ラルク #rudy 〜楽曲詳細〜*Song:winter fall*Artist:L'Arc〜en〜Ciel (敬称略)*Music by ken (敬称略)*Lyric by hyde (敬称略)*Vocal/Chorus by Rudy.◆X(Twitter)→@Rudy_amphibian ( https://x.com/rudy_amphibian?s=21 )
http://www.nicovideo.jp/watch/sm46460738