キーワード Appreciate が含まれる動画 : 468 件中 1 - 32 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
おジャ魔女どれみ米国版 第1話「さぁ魔女見習い」音声 1/2
(2011.11.28 サッカーのスペル、最初の呪文、先輩に会う前の独白を修正 - I appreciate.)
英語耳さん集まれ。みんなの力で字幕を作ろう。 音声だけですが、とにかく真面目にやってます。 聞き違い訳違いご指摘他コメ何でも大歓迎、お気軽にど~ぞ。 お蔭様で自信がついたら色付けてます。 ようつべさんの動画から音声だけお連れしました。
全話直訳あらすじリスト→mylist/6524615
【斑鳩 Ikaruga Appreciate DVD】Normal 3575万点 (Chapter 1,2)
まさに芸術 プレイヤー:T^3-CYR-WIZ スコア:35,759,960pts Chapter 3,4 sm4140508 | Chapter 5 sm4140988
【斑鳩 Ikaruga Appreciate DVD】Normal 3575万点 (Chapter 3,4)
まさに芸術 プレイヤー:T^3-CYR-WIZ スコア:35,759,960pts Chapter 1,2 sm4139760 | Chapter 5 sm4140988
【斑鳩 Ikaruga Appreciate DVD】Normal 3575万点 (Chapter 5)
まさに芸術 プレイヤー:T^3-CYR-WIZ スコア:35,759,960pts Chapter 1,2 sm4139760 | Chapter 3,4 sm4140508
Elliott Smithの“Needle in the Hay”をケロちゃんが唄ってみた
Sad Kermit - Needle in the Hay (Youtube:5oEYMGL0ZtA)
Hiho, Sad Kermit the Frog here. For my second music video I covered Elliott Smith, a man who could truly appreciate despair, loneliness, and heartache.
Produced by Backward Slate Productions
www.sadkermit.com
www.myspace.com/sadkermit
[UTAU] 闇色アリス Dark Alice - Injune Midori [印綬音ミドリ]
Re-upload from my youtube account http://www.youtube.com/watch?v=zlPzM0OctMg You can download her voice bank here http://injunemidori.blogspot.com/ I am an English speaker. Please comment in either English or in hiragana. I'd appreciate it :). This .ust file was made by YuraHonya, cover was drawn by me. ----(google translate) ------- 再アップロード自分のYouTubeアカウントからダウンロードすることができますここで彼女の声バンクhttp://www.youtube.com /watch?v=zlPzM0OctMg http://injunemidori.blogspot.com/私は英語スピーカーです。ひらがなのは、英語もしくはコメントしてください。私):いただければと思います。この。 ustファイルYuraHonyaで、私が描かれたカバーした。
Front MIX #4 - HOUSE -
This HOUSE MIX is recommended by Gz. Too much appreciate.
mylist/5670695
どうなるべきだったトランスフォーマー・レベンジ
http://www.howitshouldhaveended.com/I appreciate the translated sub. M(__)M You guys are simply awesome!
「とある科学の超電磁砲」OP「Only My Railgun」を歌ってみた
こんにちは。水縁無憶です。 Railgun最高です! 自分の声がやっば似てない、コーラスもmixも難しい。でもこころを込めて歌ってみました。 よろしくお願いします。 ■マイリス:mylist/9152695 ■個人サイト:http://www.yyfc.com/1810435/ ■ブログ:http://shuiyuanwuyi.blog98.fc2.com/ ■mp3はこちら:http://sites.google.com/site/milos1108/OnlyMyRailgun.mp3 新曲をうpしました。東方の「Bad Apple!!」です。リンクはこちら:sm9438716 追伸:歌詞の方、勘弁してくださいOrz できれば中国語のコメを抑えてください。Dear friends, plz leave your commments in Japanese or English. I deeply appreciate your cooperation.咱們中國的朋友盡量用日文或英文評論可以么?謝謝! ■新曲レールガンop2「LEVEL5 -judgelight-」:sm10748275
■新曲レールガンOVA「Future Gazer」:sm13392429
東方「Bad Apple!!」を歌ってみたby水縁無憶
こんにちは。水縁無憶です。 二つ目の東方曲です。最近「Bad Apple!!」を聴いて、ちょっと中毒しちゃいました(笑)。 素敵なPVはsm8628149から頂きました。 よろしくお願いします。 前作「とある科学の超電磁砲」OP「Only My Railgun」:sm9015628 ■マイリス:mylist/9152695 ■ブログ:http://shuiyuanwuyi.blog98.fc2.com/ できれば中国語のコメを抑えてください。Dear friends, plz leave your commments in Japanese or English. I deeply appreciate your cooperation.咱們中國的朋友盡量用日文或者英文評論可以么?謝謝! ■新曲じゃない新曲を再うpしました。みのりんさんの「君がくれたあの日」です。リンク:sm9543226 2008年うpしたが削除された。友達のお手伝いに感謝>_< ■さらに新曲「白い雪のプリンセスは」:sm9903381
えっちなのはいけないと思います!【初音ミク2007】みんなのアイドル、ミクえもん(ドラえもん)【Hatsune Miku】Mikuemon(Doraemon)VOCALOID
□Twitter□https://twitter.com/KanaeTsubaki
□Reddit□https://reddit.com/user/KanaeTsubaki
□Instagram□https://instagram.com/kanaetsubaki/
〇背景
男の娘:Otokonoko。幻國軍所属軍人:Serviceperson of United Phantasm Armed Forces。United Phantasmは、無数の幻想を統合した国家である。撮影技能を活かす偵察任務に就いていたが、VTuberとして広報を兼務することとなった。愛機はLeicaとTelyt。男女逆転した服飾文化、或いは、クロスドレッサー、トランスジェンダーである。【Since 2020/6/2】
〇Background
Otokonoko. Serviceperson of United Phantasm Armed Forces. United Phantasm is a nation that unifies countless illusions. I've been serving as a photographer in reconnaissance missions, but now I'm also serving as public relations as a VTuber. I love Leica and Telyt. Gender reversed fashion culture, or cross-dresser, transgender. [Since 2020/6/2]
あなたの応援に、心から感謝しています。
I truly appreciate your support.
□WEBSITE□https://summerseeds.wixsite.com/evangelion-asuka1204
フォトグラファー。International Photography Awards入選、Paris Collection撮影、etc.
エヴァンゲリオン・アスカ写真集をリリースしました。
Released Evangelion Asuka Photobook.
※この作品はドラえもんを原作とする、二次創作の同人作品です。
著作権は二次創作に限るものとします。
【転用禁止】【No Reproduction】
スマイレージ - 夢見る 15歳 dance cover
hello,This is a request from 1soresoreI didn't know the band s/mileage but it is the very nice group which I recommend you to listen to ^^It is my first dance with heels I hope that you will appreciate
スマイレージ - 夢見る 15歳 dance cover
http://www.youtube.com/user/farrahgeddenhello,This is a request from 1soresoreI didn't know the band s/mileage but it is the very nice group which I recommend you to listen to ^^It is my first dance with heels I hope that you will appreciate
【東方Vocal】【東方地霊殿】ALiCE'S EMOTiON - Tag
*** NOTICE ***I'm too sick to work on putting the subs in this song. I really wanted to but fever + colds struck me :\I apologize for that (and for not subbing Strawberry Syndrome from last time) I'd really appreciate if you could just follow the link in the description for now.EDIT:2010-07-04 : Subs are up.*** END NOTICE ***ALiCE'S EMOTiON - TagOriginal:Touhou Chireiden / Satori Maiden ~ 3rd eyeSatori Komeiji's Theme
岩手・東北に“おでゃんせ”(いらして下さい),odense iwate,welcome to iwate
岩手県沿岸地域は東北太平洋沖地震・東日本大震災で壊滅的なな被害を受けました。しかし、県庁所在地盛岡市など比較的被害の少なかった内陸部の情報が十分に全国の皆様に伝わっておりません。そこで、内陸部から岩手復興の灯火を大きくして沿岸地域の早期復興に結びつけたいと、盛岡エリアの観光コンベンション関係者が盛岡駅前より呼びかけを行っております。ぜひ、岩手にお越しになって下さい。Once there hit a big earthquake and tsunami hit Iwate prefecture on its coast region. Actually, earthquake or radioactivity contamination are perfectly kept away in inland region of Iwate prefecture. Please come and stay in inland-Iwate first, where Iwate-ites' hospitality smile at you. Your visit will be great help to progress recovery. We really appreciate what you have done to us. Please keep on giving us your hands.
【東方アレンジ】Cascading Hokkai Bliss ~法界の火~
★東方星蓮船~法界の火~テクノアレンジ曲★ノルウェー在住アレンジャー「cYsmix」http://www.youtube.com/user/cYsmix*東方プロジェクト・テクノアレンジCD【Orrery's universe ~銀河系儀~】Inclusion!*[cYsmix & Fire Rabbit]http://ameblo.jp/cysmix-fire-rabbit/*Picture artist:すみません探索中…*以下コメント転載*Hello! Thank you SO much for over 40.000 video views! I've been getting a lot of subscribers lately too, hello all new people!So I spent a LOT of time on this music piece.This was originally going to be an online EP, with my song as the main song, and one remix of my song by Nazglim. He had problems making it the way he wanted, and decided it was best to drop it.I hope you like this arrange! I've listened to it a whole lot. Maybe the song I've listened the most to. Thank you so much for commenting and listening to my music! I really appreciate it.(2011/01/11)<cYsmixさんの許可を得て転載>
KIDD Dead End
Hello. :} This is just some random dancing. The song is called Dead End from the game Dance Dance Revolution. I'm pretty sure most of you want to throw rocks at me or maybe even worse, throw knives at me. Probably because I suck at dancing plus I speak English which obviously means I don't speak your language. Anyway I have some videos on YouTube. If you think I'm entertaining you I'd appreciate it if you'd go check some of them out. Thank you. :}Song Title: Dead EndSong Artist: N&SYouTube:http://www.youtube.com/user/ravenousenmity
Lemaitre - Appreciate
Our new EP "Relativity 1" Here is the video for the first song "Appreciate"
【カナダ】 一本満足 【その後】
sm16722439のおまけ的な動画
Thank you so much for all of your incredible support!
We honestly couldn't appreciate all the love you've shown more than we do
right now.
You're the best! Things are crazy at the moment but we wanted to send you all a little thank you gift before things get even crazier.
Please watch the video above and get your very own copy of our new
track
"These Times" for free or for whatever you'd like to spend.
Thank you all again for making our dreams come true!
いっぱい再生してくれてありがとう的な感じです^^
Lemaitre - Appreciate
Lemaitre - Appreciate (Music Video) EP『Relativity 1』(2012) YouTube*
(´・ω・`) I wanna be the Ray Trap 最終回 その・・・おまけ
こんばんわ!
おまけはI wanna be the appreciate meteor streamです。
尺が余ったのでそのアイワナを入れました。
ご視聴ありがとうございました。
前→sm16754211
マイリス→mylist/29970146
世界へ: まだ復興中なのを忘れないで-東日本大震災/3.11 Earthquake
年末に会ったある人に、「日本はもう地震と津波から復興したんでしょ?」、と聞かれショックでした。
Youtubeにもアップしてます:http://www.youtube.com/watch?v=k-QMR8E2XsI
要訳:もうあまり耳にしないだろうけど、まだまだ復興には遠いので応援よろしく
”There are still over 3,300 missing and over 340,000 refuges at the one-year anniversary of the
disaster. Nearly 1,000,000 people are still facing affects from it every day though we no longer
hear much about them. Japan, particularly Tohoku area, is struggling to recover from the
3.11.2011 Earthquake & Tsunami. And, people there still need and appreciate lots of your loves,
prayers and cheers."
東北地方太平洋沖地震
曲:"My Oh My" by Slade
Heaven by Breezia
Thanks for finding us! Hi, we are "Breezia"from Japan, with suyi as vocal and Tiger Sano as guitar. This song is our first upload and our latest sing, music by tiger Sano and lyric by Suyi. Japan had suffered from the big earthquake, and is trying to recover, and we wanted to put our pray into this song. We appreciate your comment! Thanks again and enjoy the song!
[憂苦音ミユ] 1925 [UTAU cover]
it messed up the picture a bit, you can see it in perfect HD here: http://www.youtube.com/watch?v=DuvHVVHsytE&feature=youtu.be ust: CrossfrownXC, edited by me for pitchbends. UTAU: Miyu Yuukune Act 2 CV. Original song: sm8430328 I worked really hard on this, I hope it sounds ok ;3;. sorry I can't speak japanese, but I appreciate any positive comments.
【上海娘】【EriNyann】Melody Line を踊ってみた
Second Formal upload in Niconico Douga!Still relatively low quality= =really sorry about that, there is high quality version being uploaded in the youtube and bilibili. This video is took in school. Really cute dance, however did not do it too well. Reference Music Source: 初音ミク】Melody Line【オリジナル曲】sm12785288Reference Dance Source: 【ささ・れれのささ】Melody Line【踊ってみた】sm16445602And I'll do mylist as soon as possible...still need to figure out how to do that= =Thank you for watching it. I appreciate it. Twitter: https://twitter.com/#!/EriDango
渕上里奈 appreciate ~感謝の言葉~
渕上里奈(広島ローカルアイドルグループMMJのサブリーダー)
2012年 4月 8日 Shareo Spring Girls Collection 2012@シャレオ中央広場にて
この曲は結婚式場サウスハーバーリゾートのテレビCMに使われています。
iTunes Music Storeで購入できます(画面下参照)
渕上里奈のデビューマキシシングル「D.I.C.E.」はTSUTAYAで購入できます。 http://www.tsutaya.co.jp/works/20300113.html
【Mac音ナナ】 東方トリビュート 【VOCALOID】 オリジナル曲 //MACNE NANA - Tribute
ナナはとても幸せです! あなたのサポートのために皆ありがとうございます! これは、我々が作った古い曲です。 この曲は、ニトリのテーマに基づいています。 ("河城 にとり" かわしろ にとり - 東方風神録)。 それはニトリのテーマからメインモチーフを使用しています。We were so amazed at the response to our last song, this is an older song that we somehow never posted! Thank you everyone for your support, for the comments and the nicopoints we got on our last video! We really appreciate everything!Sorry! Here it is now anyway!We thank you again for reading and listening (If you listened of course!) Facebook: http://www.facebook.com/pages/NananaeUK/229746387064829.Twitter: http://twitter.com/NananaeUKYoutube: http://www.youtube.com/user/NananaeUK
I wanna appreciate meteor stream ニコニコ流星群クリア動画
みくーん mylist/24904769
【VOCALOID3 Oliver】 OurSong(鬼束ちひろ) カバー. (音量調整)
※遅くなりましたがご支援本当に有り難うございました。無事galacoさん頂戴しました!未熟な作品ながらご視聴頂いた皆様のお陰です。
This is a cover of Chihiro Onitsuka.
I would appreciate it if you could give me some advice about English pronunciation.
鬼束ちひろさんの「Our Song」です。一昔前のネスレのCM曲でした。
普通に子供が歌ってるみたいな音痴感が出ちゃいました…。
落ち着いて聴き直したらひどい…。上達したら直したいです。
イラストは、ピアプロより
kumaru様のものを使用させていただきました。
「今夜は焼き鳥にするか」
http://piapro.jp/t/Til3
ありがとうございました。
その他作ったもの(カバーのみですが):
海外組VOCALOID→ mylist/35177800
日本語→ mylist/35177833
Lonely Beast Movie.wmv vocaloid 3 oliver
My first song done with Oliver. Please enjoy! Thank you so much for watching! I very much appreciate it. :)
