キーワード Be が含まれる動画 : 810998 件中 257 - 288 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
Satoshi steals a motto from the King of Hyrule
Also avaliable in Youtube: http://youtu.be/62BYZpC-e4I.
初心者が モザイクロール を歌ってみた
初めまして、初心者です。 いちを2回目投稿です(´A`。) 通常部分 ハモリの部分 はずしてるところが多すぎております\(○^ω^○)/ 気分を害されましたら戻るボタンを押してください((人д<o)(o>д人)) 本家様:sm11398357 よければこちらも聞いてやってください>< Just Be Friends:sm11482856
I wanna be the guyを実況しようと思ったが6分で挫折した動画
さすがの鬼畜っぷり。クリアしたいと思わない
Caramelldansenパラパラ - サクラコスプレ
English to Japanese translationShow romanizationI have learned that patients Please use the Nico Nico as yet which is really hard as a Japanese , I can not be read as it is to translate everything I have . My native language is EnglishI also arm swingie - you can do Yeah : s theSong : CaramelldansenArtist: CaramelWanted to be a mixture of video and my white dress and my Sakurakosupure , it did not work = (-----------------------------------------------------------------I'm still learning how to use Nico Nico so please be patient as its really hard in Japanese and I'm having to translate everything as I can't read it well. My native language is EnglishAlso, I can't do the arm swingie-thingie :sSong: CaramelldansenArtist: CaramellWanted this to be a mixed video with my Sakura cosplay and my white dress but it didn't work out well =(
My sister is not so cute Ore no imoto ga konna ni kawaii wake ga nai ED entry
Hello, I am Sydney from America v(^o^) I read the light novels of this and loved them. I tried makeing the lyrics as close to them as possiable. Everything that needs to be described is in the video. We wanted to make soomthing new, so I made lyrics that are mainly english and have Japanese in them too. Like how Japanese songs have mainly Japanese and some english. Email: [email protected] I hope you like it.
【UTAUカバー】1925- 【ハジキョネ/はじきょね】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。) Reprint from: http://www.youtube.com/watch?v=JgMXjzBUZmQ Voicebank DL: http://www.4shared.com/file/AdydVG0g/Haji_Kyone__fixed_.html MP3: -coming soon-
【vfreschi】From Y to Y【アギト】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want. ☆ (英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。) ☆ We love this song so much ♥ Original upload http://www.youtube.com/watch?v=Kj2Qi_u6pw0 ☆ Original song by OneRoom (jimmy-thumb P) sm6529016 ☆ Image from zerochan.net ☆ MIX : アギト mylist/20432338 ☆ うた : vfreschi mylist/20419864 ☆ うた : アギト mylist/20432338 ☆
【vfreschi】カンタレラ【アギト】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want. ☆ (英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。) ☆ Sorry if we messed up the song a lot m(_ _)m ☆ Original upload http://www.youtube.com/watch?v=qirkhg1vmlM ☆ Original song by 黒うさP sm2393562 ☆ Image from コノサキさん on pixiv.net ☆ MIX : vfreschi mylist/20419864 ☆ うた : vfreschi mylist/20419864 ☆ うた : アギト mylist/20432338 ☆
【UTAU】 Lilium 【Allegra Latin Demo】
Reprint form youtube original ~ http://www.youtube.com/watch?v=L_ZFhHQDwdY(ENGLISH:)I have been obsessed with elfen leid ever scince i heard this song!!!!!!!!!!! and i know its over sued but stil...i love itits still going to be a WHILE before i release her. she still has quite a few bugs and is still in her BETA stage. I will not release her BETA voicebank because it sucks butt in so many ways.... but this is the best shes sounded so far i think :D (oto.ini files do WONDERS!) but i will post her official design in a little bit. n_n i just need to find a song....so critique is fine just no trolling please ;D
I WANNA BE THE HEROを作ってみました2
バージョンUP!!I wanna be the Rainbow!!(あんまできてません!!!)一応コチラにも載せました。http://www.megaupload.com/?d=AHFIQ8UD 次sm11818974 前 sm11699313 本家無音シリーズ sm11783792
I wanna be the END 【最強伝説?戦いはまだ始まったばかりだ!】 @ふぁいぶ
ども!りょうがです!I wanna be the END【実況プレイ】I wanna be the GUYとはまた違った楽しさが・・・鬼畜鬼畜(*。*)やればわかりますすればわかります・・・うーわ←口癖今回は雑談!?負けじとクリアします^^こんな俺だけど・・・・・・・・・・がんばりMAX
【FullHD】 前面展望 学園都市線 桑園駅-八軒駅 キハ141系
Aug.16th,2010撮影
iPhone4, AVIUtlにて最終エンコ
JR北海道キハ141系
学園都市線(札沼線)桑園駅-八軒駅
co61162 /mylist/20958521
1080p Youtube版 http://youtu.be/qNlp7yVIgUs?hd=1
Youtubeの方が画質良くてエンコードのバランス良いかも。
I wanna be the guyを早めにクリアする1(無音)
どうも、enoguです。今回は無音でなんとな~く、本家I wanna be the guyをプレイしていきます。まだかなり上手いとはいえませんが、宜しくお願いします。注・この動画ははっきり言ってサクサク動画です。ネタばれ要素を含んでいますのでご注意ください。次 sm11796552 自作アイワナシリーズ sm11699313
【歌ってみた】Just Be Friends -piano Ver.-を歌ったらグダグダになった【まあ】
今さらながら、JBFを歌ってみました。
感情を込めすぎたみたいです。
まあ、これが実力ですよ、あはは(;´∀`)
[原曲様]sm7528841
[ピアノアレンジ]sm7692695
[動画]sm8079127
[マイリス]user/1056171
I wanna be the guyを早めにクリアする2(無音)
どうも、enoguです!今回無音シリーズ第2回目となります。申し訳ありませんが、いっぱい汚い花火を観たい方は他の動画へお越しください。次 sm12017408 前 sm11783792 自作アイワナシリーズ sm11699313
I wanna be the HEROを作ってみました3
どうもみなさん、こんばんは!enoguです。よかったら新作もプレイしてみる?あんまり作れてないですがw普通のアレhttp://www.megaupload.com/?d=W7PMPNGE新作 http://www.megaupload.com/?d=AHFIQ8UD 前 sm11701062 次 sm12108210
【プレイ動画】Another Century's Episode:R マクロスF編【ACE:R】 Part7
ケーニッヒモンスター!格好いいですね!
何でキラッ☆の時に毎回カットインが入るんだろう……。
前→sm11834836 次→sm11835355
【Just be friends~piano.ver~】おっとろっしゃ【歌ってみた】
聴いて下さってありがとうございます!いろいろ外してるのは仕様です。ごめんなさい。嘘です。ただの力不足です。原曲様→sm7528841ピアノアレンジ様→sm7692695イラストはピアプロより数点お借りいたしました!もっと・・・うまくなりたい・・・せめて音外さないようになりたいっ!!
FIFA 11_ Be A Goalkeeper Tutorial
youtube転載
http://www.youtube.com/watch?v=94tQ4LJaGhk
クッパ無敵 I wanna be the GUY バグ
とある生放送中、音消しでTAしていた時に思わぬバグが発生!
TA中だったので検証的なことはしていませんでしたが
何回か当たっているはずの位置にあるので無敵かと思います
途中で音ありにしたのはなんとなくです
戦国BASARA 真田幸村
Large scan of the drawing would be uploaded to [http://mahuyu.deviantart.com/] soon.^^Thank you for watching my video.
【UTAUカバー】とおせんぼ 【星音ステラ 】
Reprint from youtube: http://www.youtube.com/watch?v=IjFJEYgK8SE Original by Hatsune Miku, composed by wowaka, ust by koorima1. Please keep your comments nice. All bad comments will be terminated. Thank you.
パリ ハク (Paris Haku)
Ok It's gonna be hard to reply to japanese messeges because I speak only english and german.....so please only ask things in english!
りく Just Be Friends ~Gemini ver.~ うったてみた
りくちゃんです. これわうたってみたです. よろしくおねがいします
日記用 2010/09/01 「Just Be Friends」 EXTREME 修行中
チャンスタイム直前の○□○□○□○□○がリズムわかってても上手く押せない(つд`)
部分的に練習して明日もう1回チャレンジ
キャラ:ネル モジュール:亞北ネル オリジナル
翌日トライしてパーフェクトとれた![sm11975302]
[TAにむけて]I wanna be the guy 親父撃破動画
どうも、流れでGuyのRTAやるわって言い出したFUJI生ですw
今回は、12枠でI wanna be the guy(ハード)を全クリしました。
正直、俺なんかがTAできるのか?ってかんじですけど、まあやりはじめちゃったもんはしょうがない、ゆっくりと練習していこうと思いますw
最終ステージでの迷路で迷う、親父撃破の二つにかなり時間をとられてしまって、それがなければ、10枠以内でのクリアも可能だったと思うんですけど・・・まだまだ腕が足りませんorz
内容的に、あまり面白くないかもしれませんが、もしよろしかったら、こちらの動画をお楽しみください。
FUJI生コミュ co384761
【vfreschixReynxアギト】ACUTE
Comments in English will be appreciated, but you can comment in any language. (英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。) ☆ Sorry we messed up the song a lot. It's the first time we sing Acute, and it's not an easy song too. ☆ Original upload: http://youtu.be/UHTAxHHl9dM ☆ Original song by 黒うさ sm7992704 ☆ Image from zerochan.net ☆ MIX : アギト mylist/20432338 ☆ うた : vfreschi mylist/20419864 ☆ うた : アギト mylist/20432338 ☆ うた : Reyn mylist/20685822 ☆ Agito sang selfcest here, she takes the role as a Luka and Gakupo. She inspired by ACUTE cover by Sekihan and Pico sm11905366. Such a complicated love story LOL ☆
FF14 最低画質でプレイ(音なし)
ヌルヌルプレイ!!なんていうモザイクなんですか!!
CPU:athlon 64 X2 5000 BE
MEM:2GM
VGA:HD4870
※音がないのは原因不明
