キーワード But が含まれる動画 : 9831 件中 4289 - 4320 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
オールナイトレディオ - Ado / Covered by Shiki【オトナが歌ってみた】
za za zi ga ga za za zi ga ga
──────────────────────
original - Ado 様
https://youtu.be/lfw8W3uWO7s
──────────────────────
Mix - VOXOS 様
https://twitter.com/VOXOS_11010
──────────────────────
Illust - 市蔵 様
https://twitter.com/itizzzzzo
──────────────────────
Movie - 米乃めめ 様
https://twitter.com/xNIGIRIx
──────────────────────
Vocal - Shiki
https://twitter.com/Shiki_nana6
──────────────────────
I'm Shiki, a j-pop cover singer!
During the day, I work as a cog in society, but at night and on holidays I enjoy being a singer!
I post about this and that every day on X (Twitter),so please get along with me!
オトナの歌い手、Shiki(しき)です!
昼間は社会の歯車となって働いていますが、夜と休日は歌い手活動を楽しんでいます!
X(Twitter)で日々あれやこれやポストしていますので、仲良くして下さいね!
yancović - 甘美(ft.GUMI fm Synthesizer V)
よろしくお願いします!
<甘美>
少し可愛いだけの女でしょ
なんでそんな子が 彼とイチャついてるのよ
気の合うフリしてさ ありふれたやり方ね
そんなの私がもう お試し済みだわ
彼の習性は 観察済みなのよ
あんたみたいな子は おとととい来やがれよ
奪還開始よ ミッションはポシブルよ
彼の隣は 私だけのものよ 生意気ね
でも気の強い性格も 愛してくれなきゃ
私壊れちゃう 意外とさみしがり屋よ
見た目より 可愛いとこあるんだからね
※
Bring it on ! I'm the one who survives
Watch out the trap on your way
Waste of your time I'm a winner
Go away ,sha la la
Being mean by nature
But just be honest with my desire
Only I love you it's my sweet
Higher love for me
気の強い性格は 生まれつきなのよ
欲しいモノは全て 手に入れたくなるのよ
見た目より 可愛いとこあるはずよ ねぇ
※繰り返し
崩壊スターレイル 星ホタルてぇてぇです
ネジパンと申します
今、海外で闘病生活してリハビリ兼ねて頑張って生きている、苦しいけど可愛いもの描きたいです、皆さん楽しみにしてください
最近描いたスターレイルの星とホタル(サムあり)です
無断転載は禁止
禁止转载我的视频
hi i'm Nejipan
I am sick now and my health is not very good and life is very hard, although it is very painful but I still want to share these lovely girls of honkai that I draw....I hope you like it:D
Reproduction without permission is prohibited
BGM:花澤香菜 - 恋愛サーキュレーション 借りました
病気がだんだん悪くにきたので手が使えるうちに描きたいものを描きたいんです
My illness may not be good, so I want to draw some more when I can use my hands
この動画は存在証明なんですあまり気にしなくても大丈夫
youtubeの方こちらへ https://www.youtube.com/watch?v=HayffvAR8tk&t=3s
Birth of the Goddess
巡音ルカ、ヘビーロック、ダークなサウンド、英詩
--- Lyrics ---
The world in the darkness.
Your breath is heard from behind.
It gradually approaches me.
And you bit intensely to me.
But your eyes are abundantly teary.
I find that you are same as me.
I accept you just the way you are.
Unclean hands too.
No worries.
Forget about the whole thing.
Let's dance until the daybreak.
Break with your prejudice.
The darkness is very kind.
It gently envelopes you.
Even if you are miserable sinner.
Forlorn monsters who live in the world.
Now, everyone, flock to around me.
I accept you just the way you are.
Unclean hearts too.
No crying.
Forget about the whole thing.
When tired, rest in my breast.
I accept you just the way you are.
Unclean hands too.
No worries.
Forget about the whole thing.
Let's dance until the daybreak.
I accept you just the way you are.
Unclean hearts too.
No crying.
Forget about the whole thing.
When tired, rest in my breast.
ブラッドボーン(Bloodborne) - ドーナツホール
headcanon but the lore of The Healing Church and The Old Hunters ...
Original Track & PV : https://www.youtube.com/watch?v=qnX2CdOBcDI&t=0s
illustration : X@KengXiu (https://twitter.com/KengXiu)
【東方MMD】 モノクロナイト【カメラ配布/レミリア/1080p60fps】
幻愛様配布動画【モーション】
配布動画:https://www.nicovideo.jp/watch/sm42322165
楽曲本家様:【初音ミクAppend】【あーるP】モノクロナイト
https://www.nicovideo.jp/watch/sm14258485
振付本家様:【♂ハム太郎】
https://www.nicovideo.jp/watch/sm15206980
======================
今回の動画で作ったカメラを配布いたします。
高身長 標準 低身長(今回使ったカメラ)+αが入ってます。
カメラ配布
https://bowlroll.net/file/318663
YouTube版もあります(一部エフェクトが違います。)
https://youtu.be/OJeV9cHrKOE
ご使用の際は添付されているテキストファイルを読んでください。
お借りした物は動画内で記載しています。
※動画の無断転載は禁止です
動画を見てくれてありがとうございます。
良ければ感想等をコメントで頂けると
創作の励みになりますので
よろしくお願いします。
Thank you for watching.
Ⅰ don't understand English, but I translate and read the comments
Subscribe to my channel!
おセンチメンタルずんだもん Part75【OMORI】
そろそろセクハラする以外の芸がほしいです
サンタさんに頼もうかな
I'll be the first to admit that I'm a lonely soul
- 孤独を認めて -
And the last to admit I need a hand to hold
- 手を貸してもらうことが理想だろうけど -
Losin' hope, headed down a dangerous road
- 光もなく危険な道へ下っていく方が -
Strange, I know, but I feel most at home when I'm
- なぜだか僕は落ち着くんだ -
(HAPPY/ NF)
スペースバツイチ様、火星蜥蜴様、あじゃ様 ニコニ広告ありがとうございます!
OMORI Part1→sm42019248
前回→sm43760160
次回→sm43851449
この動画のマイリスト→mylist/74979257
他の動画のPart1→mylist/74422403
▼VOICEVOX
https://voicevox.hiroshiba.jp
▼ゆっくりMovieMaker4
https://manjubox.net/ymm4/
▼490様(立ち絵)
im10833549
X : https://twitter.com/Arazome_cc
yancović - Used to be in love(ft.Mai fm Synthesizer V)
よろしくお願いします。
<Used to be in love>
I used to be in love with you like a child
You used to be in love with me like a dog
We used to be lovers, no wonder, no doubt
But yet, We're walking in the separate ways now
I wonder if love has found a way for us
What's this feeling uneasy?
Only old memories weigh on me, even now
Are you doing now? I still love you, forever more
※
No what-ifs for us. Already it's late
But I can't forget you, 'bout you?
I miss the sweet times I spent with you, love you
I wonder if love has found a way for us
What's this feeling uneasy?
Times pass me by, sooner than I think, more cruel
Do you love someone I don't know?
You are always in my heart
※repeat
※repeat
#ボカロ
#VOCALOID
#SynthesizerV
#SynthesizerVオリジナル曲
#Mai(SynthV)
#Mai
日刊相川 第2297号「Nothing but You」
今日も一日[相変わらず相カワイイ]相川千夏をよろしくね。
学マスさんで早速スモック祭りが開催されたらしいですね。アイマスのスモックに対する強い意志は一体なんなのなの
ところで学マスさんは貶すと喜ぶ子が気になっています
メンバー:工藤忍 綾瀬穂乃香 白雪千夜 西川保奈美 相川千夏
おセンチメンタルずんだもん Part76【OMORI】
めちゃ雑アイキャッチまた復活させたいな。
時間かけた絵より正直好きかも?
Don't know what's around the bend
- 道の先なんて知りえない -
Don't know what my future is
- 未来がどんなものかもね -
But I can't keep on livin' in—
- でも、このまま生きるなんてのは…… -
(HAPPY/ NF)
ろん様、スペースバツイチ様、あじゃ様、火星蜥蜴様 ニコニ広告ありがとうございます!
OMORI Part1→sm42019248
前回→sm43815237
次回→sm44081641
この動画のマイリスト→mylist/74979257
他の動画のPart1→mylist/74422403
▼VOICEVOX
https://voicevox.hiroshiba.jp
▼ゆっくりMovieMaker4
https://manjubox.net/ymm4/
▼490様(立ち絵)
im10833549
X : https://twitter.com/Arazome_cc
[Original Song] Legal, Tender [Kasane Teto / SynthV]
[I'm sure it'll taste of red wine]
Hey hey!
Recently it's been getting very warm here, so I always have the windows open, but now my room is full of bugs.
SVP, Lyrics, Instrumental: https://www.mediafire.com/file/4cbp8ojin6wnffs/Legal+Tender+Pack.rar/file
YouTube Upload: https://www.youtube.com/watch?v=zK5TEn_KD6I
My Twitter: https://twitter.com/shrinebird_oto
禁止转载 / 複製禁止 / DO NOT REUPLOAD MY VIDEO TO OTHER WEBSITES
美しい世界 / KatyiPup【英語で歌ってみた】
posted on YT on March 9, 2024
I normally don't like shooting games that much but recently I've been really into this one.
Game website: https://klbq.qq.com/
I believe that it's coming out globally this year as well!
ⓒⓡⓔⓓⓘⓣⓢ
☀ original mv: 你看世界好美 from 卡拉彼丘 (https://www.bilibili.com/video/BV1W2421L7wT/?spm_id_from=333.999.0.0)
☀ original singer: 宴宁
☀ english lyrics, vocals/mix, bad gameplay, the chibi art bit: me
☀ thumbnail, kanami's scope, background pictures, etc. are all from the game or official website!
ALSO! Super duper huge thank you to Eve from Strinova for helping me with my questions and everything while I was making this!
Blu3Sky [Original] ft Miku, Maki, Eleanor, IA, ANRI
A bit behind but I hope everyone enjoys, welcome back NND
【Akita walk③】【秋田さんぽ③】雄大なジオサイトに大自然を感じたさんぽ【結月ゆかり】【voiceroid散歩】
秋田3日目、最終日。
早朝から移動して散歩を開始。
色々あって距離についてはチョット嘘です、 同じところを何度も行ったり来たりしているので…
その関係で精神的にかなり疲弊しましたが、 地球を感じられる散歩で大変に満足しました。
歩き1日で見切れる大きさではないので、 また行きたい八郎潟。
時間の都合で今回は英語字幕なしです…
The third and final day in Akita. I set off early in the morning and started our walk. Due to various circumstances, I'm going to lie about the distance a little, because I went back and forth to the same places many times... I was quite mentally exhausted as a result, but I was very satisfied with the walk, which allowed me to feel the earth. Lake Hachirogata is too big to see in one day, so I'd like to go back again. Due to time constraints, there are no English subtitles this time...
#秋田 #akita #散歩 #旅行 #japantravel #walk #結月ゆかり #voiceroid
Spread Our Wings / GUMI SV
パリ五輪に出場する全選手を応援するために作成した、非公式アンセムです。
ハードスタイルはほぼ手を出していないジャンルなのでうまく作れてないところもありますが、楽しんで聞いてみてください!
Hi, I'm Myth&teaR(ミスティア)! This EP is the Anthem for Paris 2024 Olympics, but they are not official musics. Although I'm not good composer, I hope you enjoy listening to this even a little bit.
Let's enjoy watching Olympics and cheer for your favorite athlete, country, and yourself!!
▼▼▼ Streaming(8月9日にAmazon、iTunes等の配信サービスからも視聴可能になります) ▼▼▼
https://link-map.jp/links/szu35FIx
▼▼▼ YouTube(歌詞がコメント欄にあります) ▼▼▼
https://www.youtube.com/@tomitomi_house
▼▼▼X(旧twitter) ▼▼▼
https://twitter.com/Thome_tomitomi
y2meta.com-Hopes and Dreams but the notes order is reversed (New Version)
元動画 https://youtu.be/4oMLY7xxIj0?si=txwfL-IJOyrckTd-
色塗り配信(イカイヌᔦ๑° ꒳ °๑ᔨ) Youtubeより
色々初めての試みだから不手際があるかもしれませんが、楽しんで頂けると嬉しいです(≧▽≦)
※動画で流れているBGMは、すべて自作した物です。
Since this is my first attempt at various things, there may be some inconsistencies, but I hope you enjoy it (≧▽≦)
※All the background music in the video is my own creation.
Part1:この動画 / This video
Part2:sm43938177
無断転載禁止/Unauthorized Reproduction Prohibited
使用したBGM:https://www.youtube.com/playlist?list=PLoRMIEsJ666WmTAdJ-
使用しているソフト:CLIP STUDIO PAINT EX
描いている人:A.o.I_Neko( https://x.com/AoI_Neko666 )
重音テト / Eri SV | Thought | SynthesizerV オリジナル曲
such a happy year ahead of me I really thought so, what a -- joke I'm just saying how I'm feeling (don't go) you're missing the point that I'm making (point that I'm aching, point that I'm breaking) can you see me yet? I can't, can you see me yet? I can't it was just a thought but damn did I latch on onto any possibility that this would be the one ha ha ha instead a giant part of me died I couldnt mourn had more important thing to do like survive, now it feels cold, cold such a -- (what can one do? everything'll change on the count of two) year behind me (3? 4? that's how many times I can do this more?) I really hope so I really hope so such a -- year behind me i really hope so i really hope so
色塗り配信(イカイヌᔦ๑° ꒳ °๑ᔨ) Part2 YouTubeより
色々初めての試みだから不手際があるかもしれませんが、楽しんで頂けると嬉しいです(≧▽≦)
※動画で流れているBGMは、すべて自作した物です。
Since this is my first attempt at various things, there may be some inconsistencies, but I hope you enjoy it (≧▽≦)
※All the background music in the video is my own creation.
Part1:sm43936992
Part2:この動画 / This video
無断転載禁止/Unauthorized Reproduction Prohibited
使用したBGM:https://www.youtube.com/playlist?list=PLoRMIEsJ666WmTAdJ-
使用しているソフト:CLIP STUDIO PAINT EX
描いている人:A.o.I_Neko( https://x.com/AoI_Neko666 )
しねばいいのに//ずんだもんvoicevox
i had an actual cover planned but this was easier
thank god for vocalshifter
song by Dobu Usagi (music, arrangement), Yukai na Vorpal Bunnies (lyrics)
ust by Sango312
tuning by autopitch and mod+ set to 100, with 1% by me
mixing by me
cynic feat. 初音ミク
Music lyric Roseⓟ https://twitter.com/@7070Aristo16
illustration 録
Movie ユング https://twitter.com/@jung_kanaria
疲れた体が沈み落ち
ベッドに倒れて上を向く
誰かが定めたわけじゃない
だけど、なんとなく明日を迎える
Is everyone a cynic?
Does yes mean no?
You're still missing Something .
The world hasn't found you yet.
But don't give up.
You don't have to be afraid of what you are.
心無い言葉は鳴り止まない
見下し蹴落とし笑い合う
毒されいつしか気づかず
誰かを笑う言葉を探してる
Am i being Invaded?
Is it OK to be insane?
You're still in the herd.
You're still just like someone else.
But don't give up
You don't have to be afraid of what you are
[Silenced Remix]Breathe In The Bloodsea
色々な曲聞いてみたけど、個人的にこの曲が一番のお気に入りなのでアレンジしてみました(≧▽≦)
かなりミステリアスな感じになりました。
I listened to a lot of different songs, but this is my personal favorite, so I arranged it (≧▽≦)
It has become quite a mysterious feeling.
無断転載禁止/Unauthorized Reproduction Prohibited
Title:Breathe In The Bloodsea
remixed by さくらもち
illust:さくらもち( https://www.pixiv.net/artworks/120876480 )
Original:Silenced "Breathe In The Bloodsea"
Twitter:さくらもち( https://twitter.com/mixtuti_mochi )
その他色々手伝ってくれた人
クロカビ( https://twitter.com/klokirb )
Discord:https://discord.gg/n3zNdZF4mX
マイリス:mylist/69998986
candy store (heathers: the musical)//synthv+vocaloidカバー曲
smth seems off about the mixing, but i can't put my finger on it
also kevin is a trans dude in this. because i said so
the svp has so many timing issues, im only releasing it if someone actually wants it
roles:
heather chandler - kasane teto
heather duke - hatsune miku
heather macnamara - haruno sora
veronica sawyer - rose
martha dunnstock - kevin
ggrks-ググれカス-//神威がくぽ+フリモメン
in honor of the gackpo and frimomen official twitters' interactions
i dont like the original, but when one of the parties isn't sticking a fork in their love interest's hand, it's actually kinda cute
ust by Halle-Chan
cover and art by me
yume13208 - モノクロストップウォッチfeat. 初音ミク
In fact, the song was inspired by In the Grey Zone. It's my first time making music, so I'm not that good at it, but I hope it improves.
色塗り配信(ガス地帯)
色々初めての試みだから不手際があるかもしれませんが、楽しんで頂けると嬉しいです(≧▽≦)
※動画で流れているBGMは、すべて自作した物です。
Since this is my first attempt at various things, there may be some inconsistencies, but I hope you enjoy it (≧▽≦)
※All the background music in the video is my own creation.
Part1:この動画 / This video
無断転載禁止/Unauthorized Reproduction Prohibited
使用したBGM:https://www.youtube.com/playlist?list=PLoRMIEsJ666WmTAdJ-
使用しているソフト:CLIP STUDIO PAINT EX
描いている人:A.o.I_Neko( https://x.com/AoI_Neko666 )
【デフォ子】ココロ【UTAUカバー】
Had this done for a while but never got around to posting it.
Art, tuning, mixing, cover: rioiznotafurry
UST: NeeMiSo
Song:トラボルターP
色塗り配信(リクエスト①)【ルルるくん&ララらくん】
色々初めての試みだから不手際があるかもしれませんが、楽しんで頂けると嬉しいです(≧▽≦)
開始時間はあくまで目安なので前後する可能性があります。
前回のライブ時にリクエスト募集し、お題を頂きました(*^▽^*)
今回もイラスト完成した時にお題募集予定です。
2時くらいに終了予定です。
※動画で流れているBGMは、すべて自作した物です。
Since this is my first attempt at various things, there may be some inconsistencies, but I hope you enjoy it (≧▽≦)
The start time is only an estimate and may vary.
During the last live I asked for requests and received a theme (*^▽^*)
This time too, I plan to ask for a theme once the illustration is completed.
It's expected to finish around 2pm.
※All the background music in the video is my own creation.
今回は、縷々谷ルルるさんの所のキャラをお借りしました。
This time, I borrowed a character from Rurutani Luluru.
YouTube→ https://www.youtube.com/@rurutaniluluru8605
X(旧Twitter)→https://x.com/Luluru_Rurutani
無断転載禁止/Unauthorized Reproduction Prohibited
使用したBGM:https://www.youtube.com/playlist?list=PLoRMIEsJ666XRRw3vEe-D9alLQKwvKfXh
使用しているソフト:CLIP STUDIO PAINT EX
描いている人:A.o.I_Neko( https://x.com/AoI_Neko666 )
色塗り配信(リクエスト②)【ブリッツくん】
色々初めての試みだから不手際があるかもしれませんが、楽しんで頂けると嬉しいです(≧▽≦)
開始時間はあくまで目安なので前後する可能性があります。
前回のライブ時にリクエスト募集し、お題を頂きました(*^▽^*)
今回もイラスト完成した時にお題募集予定です。
2時くらいに終了予定です。
※戦場のフーガのBGMアレンジは流石に間に合わなかったので、別のゲームの物を使用しています。
Since this is my first attempt at various things, there may be some inconsistencies, but I hope you enjoy it (≧▽≦)
The start time is only an estimate and may vary.
During the last live I asked for requests and received a theme (*^▽^*)
This time too, I plan to ask for a theme once the illustration is completed.
It's expected to finish around 2pm.
※I weren't able to complete the BGM arrangement for Fuga: Melodies of Steel, so I used music from another game.
無断転載禁止/Unauthorized Reproduction Prohibited
使用したBGM:https://www.youtube.com/playlist?list=PLoRMIEsJ666W59nvvwaFmP16cdCpHWhid
使用しているソフト:CLIP STUDIO PAINT EX
描いている人:A.o.I_Neko( https://x.com/AoI_Neko666 )
私は同性愛者ではありませんが、大谷翔平さんと一緒に森の中の丸太小屋に住みたいです。.ballad
I'm not gay, but I dream of living in a cabin in the woods
With Shohei Ohtani, we'll be misunderstood
We'll never share a bed, but there's something there
As I watch him chop wood, his muscles bare
(*)
Shohei, Shohei, we'll never be together
But I can't help but think of you, my heart a tether
I'll try to forget, but I can't help it
You'll always have a hold, I'll never admit
I'll retreat upstairs and try to ease my mind
But thoughts of you just won't leave me behind
I'll try to think of women, but I can't deny
That it's Shohei I really want by my side
(*)
We'll catch each other's eyes, but quickly look away
Can't let anyone know, we'll deny every day
But in that moment, I can feel the spark
If only our love wasn't in the dark
(*)
Someday one of us will die, and the other will mourn
Buried in the forest, where our love was born
He'll go inside, write a letter to me
And end his life, never truly free.
Λ1 ◤VOCALOID6◢ SARAH, HARUKA, SAKURA
↳Music : Kakinxi
↳Lyrics : Kakinxi
https://x.com/kakinxi
↳Vocal : VOCALOID6
SARAH, HARUKA, SAKURA
▶Inst : (with midi vocaloid)
https://drive.google.com/drive/folders/1b8Co6emiCXkCTOBRjIp6yjTr3XepONId?usp=sharing
↳Image : Talking RV
https://www.threadless.com/@TalkingRV
❰LYRICS❱
(SARAH)
Morning light shines in
Through the window once again
A new day begins
And I’m ready to start again
(HARUKA)
I’m always searching
For the meaning of happiness
I want to find something
That makes me feel alive
2x
(SAKURA)
Sometimes it’s hard
To keep moving on
But I’ll trust in the future
And keep holding on
ᦁᦉᦳᦫᦠᦁᦉᦳᦫᦠ
ᦁᦉᦳᦫᦠᦁᦉᦳᦫᦠ
ᦁᦉᦳᦫᦠᦁᦉᦳᦫᦠᦁᦉᦳᦫᦠ
ᦁᦉᦳᦫᦠᦁᦉᦳᦫᦠ
ᦁᦉᦳᦫᦠWELP
ᦁᦉᦳᦫᦠᦁᦉᦳᦫᦠ
ᦁᦉᦳᦫᦠᦁᦉᦳᦫᦠᦁᦉᦳᦫᦠ
ᦁᦉᦳᦫᦠᦁᦉᦳᦫᦠ
I’m always searching
For the meaning of happiness
I want to find something
That makes me feel alive
2x
色塗り配信(リクエスト③)【Colin】
色々初めての試みだから不手際があるかもしれませんが、楽しんで頂けると嬉しいです(≧▽≦)
開始時間はあくまで目安なので前後する可能性があります。
前回のライブ時にリクエスト募集し、お題を頂きました(*^▽^*)
次描くものが大体決まっているので今回はお題募集無しです。
お題はこの次に募集します。
2時くらいに終了予定です。
※流しているBGMはすべて自作した物です。
Since this is my first attempt at many things, there may be some clumsiness, but I hope you enjoy it (≧▽≦)
The start time is only a guideline and may change.
During the last live performance, I asked for requests and was given a theme (*^▽^*)
I've pretty much decided what I'm going to draw next, so I'm not asking for a theme this time.
I will be soliciting topics next.
It is scheduled to end around 2pm.
※All of the background music played is self-made.
無断転載禁止/Unauthorized Reproduction Prohibited
使用したBGM:https://www.youtube.com/playlist?list=PLoRMIEsJ666W59nvvwaFmP16cdCpHWhid
使用しているソフト:CLIP STUDIO PAINT EX
描いている人:A.o.I_Neko( https://x.com/AoI_Neko666 )
